Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, JanKuc napsal:

No já jsem neprávem na čtyřkolky zanevřel, kdy jsem měl xdrive na devadesátce. Bože, nikdy víc! Rejd naprd, mezinápr. diferák musel jít po 250tis na repas, jak byl trochu víc sjetý zadek oproti předku, cukání. Ale jako na sněhu fakt paráda. Na Pustevny to frčelo jak po másle, to nemělo chybu, kór když byly nové zimáky. Ale věřím, že dobře vymyšlená 4x4 se nesere.

Nevím jak ostatní, ale Japončíkům prý držej tak nějak u většiny značek a navíc se i velmi dobře chovají. Tady tak nějak testuji, mám ho rok a minulou zimu toho nešlo moc dělat, pár zajímavých situací bylo a dobrý. každopádně předchozí model se mnou zažil vcelku peklo na horách a parádní to bylo. Navíc se člověk nebál, protože šlo o starší auto a to dělá taky hodně, aby jste se trochu lépe poznali :D Tady mám ještě trochu respekt, ale to mě časem přejde...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

My právě zvažujeme nějakou rozumnou 4x4 z druhé ruky, v zimě jsme zjistili, že Yaris nikam moc nevyjede, a Focus na krátkých pružinách funguje jako sněžný pluh 😁Líbí se mi A4 Allroad 1.gen, nemáte s ní někdo zkušenosti ? Díky J.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem naprosto spokojenej se čtyřkolkou u Kugy. Na rozdíl od těch, kterým se zadek připojí až prohrábne předek, mi všechna čtyři zabírají při rozjezdech, zrychlování, nebo na klikaté silnici a zadek se odpojí až na rovné silnici při konstantní jízdě. Jen by mohla mít o facku větší kufr... 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

11 hours ago, 1kubik said:

Já jsem RS3 letos na jaře po roce užívání prodal. Měl jsem teda ještě 2016, verzi 270kw bez OPF se Sport výfukem a ten zvuk byl opravdu boží. Taková míň uřvaná R8 V10 nebo Lambo. Ale projevem a skladbou zvuku velmi podobné 🙂

Trochu mě to auto po roce přestalo bavit. Zvuk jsem si užíval pořád. Ten udělá každému rohlík při každém startu nebo přidání plynu, ale jízdně je to trochu nuda a přestalo mě to bavit. Na každodenní užívání je to super, ale zábavy za volantem (kromě zvuku pětiválce) se mně nedostalo. 

Nevím, jestli je to u novějších kusů vyřešeno, ale u mě byl také problém s brzdami, které po rychlejší jízdě a při prudším brzdění z vyšších rychlostí hodně kopaly. A jak jsem pozdě zjistil i ze zahraničních fór, tak to nebyl jen problém u mě, ale s brzdami mělo hodně lidí už u nových aut, kdy je Audi měnilo třeba i v 5tkm a stejně to nepomohlo.

Dalším mým problémem byla rozvodovka, která byla v 65tkm na výměnu. Naštěstí se mi podařilo uhrát díky pravidelným servisům v Audi a díky kamarádovi opravu na kulanci, kdy jsem se spolupodílel asi 30tis Kč.

Já osobně se teď porozhlížím po M2, M3 F80 nebo M4 F82, ale ten výběr je v aktuální době opravdu marný, ještě při mém rozpočtu. Teď mi jedna M2 utekla - bohužel jsem dlouho váhal a když jsem se rozhodl, tak se prodala. 

Díky za insight. Uvidím. Na zábavný svezení mám M5 a tohle je takový sranda auto na denní ježdění. Ještě 2,5 roku v záruce, tak uvidíme, jak se případný potíže budou řešit. Taky jsem zvažoval M3/M2, ale právě na daily mi přijde RS3 použitelnější v každým počasí než čistokrevný zadokolky. Anebo už stárnu :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 6. 12. 2021 v 10:47, 1kubik napsal:

Já jsem RS3 letos na jaře po roce užívání prodal. Měl jsem teda ještě 2016, verzi 270kw bez OPF se Sport výfukem a ten zvuk byl opravdu boží. Taková míň uřvaná R8 V10 nebo Lambo. Ale projevem a skladbou zvuku velmi podobné 🙂

Trochu mě to auto po roce přestalo bavit. Zvuk jsem si užíval pořád. Ten udělá každému rohlík při každém startu nebo přidání plynu, ale jízdně je to trochu nuda a přestalo mě to bavit. Na každodenní užívání je to super, ale zábavy za volantem (kromě zvuku pětiválce) se mně nedostalo. 

Nevím, jestli je to u novějších kusů vyřešeno, ale u mě byl také problém s brzdami, které po rychlejší jízdě a při prudším brzdění z vyšších rychlostí hodně kopaly. A jak jsem pozdě zjistil i ze zahraničních fór, tak to nebyl jen problém u mě, ale s brzdami mělo hodně lidí už u nových aut, kdy je Audi měnilo třeba i v 5tkm a stejně to nepomohlo.

Dalším mým problémem byla rozvodovka, která byla v 65tkm na výměnu. Naštěstí se mi podařilo uhrát díky pravidelným servisům v Audi a díky kamarádovi opravu na kulanci, kdy jsem se spolupodílel asi 30tis Kč.

Já osobně se teď porozhlížím po M2, M3 F80 nebo M4 F82, ale ten výběr je v aktuální době opravdu marný, ještě při mém rozpočtu. Teď mi jedna M2 utekla - bohužel jsem dlouho váhal a když jsem se rozhodl, tak se prodala. 

M2 schvaluji :)

 

IMG_1035.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

M2 Competition by se mi moc líbila, ale cenově je pro mě aktuálně ještě mimo. Utekla mi teď jedna M2 LCI 2018, 20tkm najeto, dva roky záruka a předplacený servis, cenovka 1,1 s DPH. Doufám, že do jara se ještě něco objeví. Teď bych ji stejně odstavil a vyjel bych maximálně, pokud by bylo ideální počasí 🙂

 

Jak jsi spokojen s M2C? Řešil jsi nějak výfuk? Kvůli OPF filtrům dle mého zaostává zvuk za celým aute i oproti verzi s motorem N55. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za prvý… je to auto…

za druhy… vosk, navíc vezmi v potaz, ze podvozek Porsche je z 90% origo zaplastovanej( když to má letět 300kmh tak to je logicky, ze je to udelany, aby to fungovalo) :D

gemballa části jsou lakovany.

za třetí … až chcipnu tak budu dělat co? Nic! Tak ziju…

nejvic mě baví snilci co si mysli, ze existují investiční auta ve východní Evropě:))

a ještě si vezmi, ze hulky mám bez fólii a navíc na ruce 24/7 at už jezdím traktorem nebo hraju street:)

Upraveno uživatelem vwtyp11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele to chápu, pro mě už by to asi bylo auto z kategorie "je to moc ranec na to abych to prasil v zimě", ale ono je to všechno vlastně jen o budgetu každého pacienta, protože jsem zvažoval, jestli si na celoroční dojíždění nepořídit něco jako GT86/BRZ, což je pro mě dostupnější náčiní...

Investiční auta proč ne, ale pro mě by to byl starší kousek, třeba G-modell 😍 s tím bych v zimě fakt to srdce neměl...protože hlavně proč...

S hodinkama to mám stejně, jen ne hulky, ale polárky ;) ale na stavbu si pravda beru seika, takovej tvrďák nejsem :D

Vždycky jsem chtěl dojebaný rolády na lítačku, tak si je dojebávám poctivě sám...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 50 minutami, Lamiczka napsal:

Jak řešíš podvozkový části a různý dutiny nebo spoje na kastli a sůl (fakt se ptám, není to rýpání, zajímá mě to), tam bych já osobně viděl největší problém. Samotná zima za sucha nebo inertní posyp imho OK.

Jj, nástřik, voskem, nebo nějakou látkou co přilne, ne takovým tím "gumoasfaltem" to udělá sice povrch, ale drží to v kuse a dírkama se tam časem dostane vlhko a rezne to...  A holt umýt od soli. Já nástřik nechávám dělat co 2-3 roky, na auto s rámem. 

Neberu to jako investiční, ale aby to dlouho jezdilo 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, DavidLC napsal:

Jj, nástřik, voskem, nebo nějakou látkou co přilne, ne takovým tím "gumoasfaltem" to udělá sice povrch, ale drží to v kuse a dírkama se tam časem dostane vlhko a rezne to...  A holt umýt od soli. Já nástřik nechávám dělat co 2-3 roky, na auto s rámem. 

Neberu to jako investiční, ale aby to dlouho jezdilo 🙂

Myslíš Dinitrol nebo něco jinýho? Z jara chci ošetřit emelo. Volal jsem tady v Brně na firmu, co to dělá. Cena 8k za práci plus cena za prostředek/vosk. Dražší vyjde klidně komplet i na 25k. Dinitrol by měl bejt levnější varianta. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, CEGY napsal:

Myslíš Dinitrol nebo něco jinýho? Z jara chci ošetřit emelo. Volal jsem tady v Brně na firmu, co to dělá. Cena 8k za práci plus cena za prostředek/vosk. Dražší vyjde klidně komplet i na 25k. Dinitrol by měl bejt levnější varianta. 

Jj, třeba, ona každá firma na chemii něco takového nabízí, něco mastného, voskového, co přilne. Asi to pak je o zkušenostech a preferencích, jen ne tu gumu, to jsem sundaval z jednoho auta po kusech a pod tím rez jaxviňa a vypadalo to vlastně dobře. Každopádně to nejdřív odrbat, kdysi jsem naháněl někoho se suchým ledem. Ideál by byl laser, ale to je finančně asi jiná liga. Pošlu ti tel. na kluka co mi to dělal a je, myslím, fajn, jestli teda ještě funguje a bude se mu chtít, hudral že je z toho bordel 😀. Je ale fakt, že už jsou firmy co se na to specializují...  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, vwtyp11 napsal:

Co furt mate s tím odstavenim na zimu?

vsechno je pozink, na půlce auta se da folie na zbytek keramika, tak vo co go?

ja mám na zimu 911:)

Mně jde spíš o to, že bych to ani nepřezouval na zimáky, protože na denní ježdění mám jiné auto. Mko, pokud jednou bude, tak bude jako víkendovka (ale taky se může stát, že budu bez druhého auta a stane z něj daily) 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, 1kubik napsal:

Mně jde spíš o to, že bych to ani nepřezouval na zimáky, protože na denní ježdění mám jiné auto. Mko, pokud jednou bude, tak bude jako víkendovka (ale taky se může stát, že budu bez druhého auta a stane z něj daily) 😀

Neprezouval? Tak druhá sada kol to jisti, ne?! 20 šroubů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...