Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

> Alltrack bude asi jiný kafe,

Uvidíme.



> hlavně jestli má stavitelné tlumiče,

Jo, má.



> páč já mám R-line a to teda mlátí na nerovnostech jak žebřiňák a právě to komfortní moc není.

Jo, načetl jsem si to a doufám, že to ty adaptivní tlumiče v komfort režimu trochu zjemní. Ale výběr, pokud chceš zvýšený kombík 4x4 a ne SUV, je téměř nulový, takže nezbývá, než doufat, že trochu delší pera a DCC to zlidští.



> Světla jsou dobrá jen ta dálková s dynamickým asistentem, ale potkávačky svítí kousek před auto a na okresce ve tmě nevidím nic (reklamováno, po znovunastavení kousek lepší, ale slabota). 

Budou active matrix, tak uvidíme. V testech jsou chválené.




> 140Kw taky toho moc nezachrání - charakteristika nic nic nic - všechnoooooo a nic mě teda neoslnila  a ospalé dsg držící motor pod 1500 otáčkama i do kopce tomu nepomůže (S mod občas nutnost). 

Jo, to podtáčení je standard i u mé současného Octavie Scauta.





> No na dálnici je to celkem OK, ale na okresce je jízda spíš utrpení - z pohody se stane něco jako přemlouvání tlustokožce k běhu a co je nejhorší, tak izolace, kde nic o autě nevíš a najednou se urve zadek a letíš dveřmi napřed. To se mi u žádného auta ještě nestalo. Pak řazení - v ručním režimu se vejít mezi 2200- 3500 aby to nějak jelo je u sedmikvaltu problém. 

To já vůbec nepoužívám. Přepínám maximálně do S. Málokdy. Jinak kdy, na to šlápnu, tak DSG řádí skvěle, když nešlapu, tak pomalé převalování v nižších otáčkách mi vyhovuje. Z konstantně vyšších otáčkách doulitroveho atmosférického Mondea jsem byl vždycky trochu nervózní.




> Je to dobré auto na let po dálnici ve 160km/h, jinde se mu tuze nelíbí. No pak jezdím ještě v mx5 takže mám asi zkreslené měřítka, ale u mx5 vím každou vteřinu co auto dělá, což u passatu někdy nai netuším.

SUV bych nemohl. Je to zcela proti moji filozofií i ergonomii. Což je svízel, protože v SUV je výběr daleko, daleko širší.




> Hele pokud po tom nikdy nechceš aby sis užil aspoň jednu zatáčku,

Nechci. Jak říkám, být tu Hydraktiv, tak ho mám.




> tak super, ale moji R-line, která má v infotaimentu lap timer  nechápu, taky jsem si jí nevybral, ale přijde mi to stupidní.

To mě taky.





Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 27 minutami, Hasňa napsal:

> Alltrack bude asi jiný kafe,

Uvidíme.





 

Myslím, že tvoje konfigurace bude použitelnější. Moje je "jako" sportovní, přičemž sportovně neumí jezdit a utrpělo tím výrazně to pohodlí 😞 . 

Pravdou je, že já mám zatáčky rád :-) Ruční řazení nebo sport používám jen pro to, že mám pak z výjezdu ze zatáčky motor v 1500ot a auto 2 sekundy hledá co udělat a proč nezrychluje, načež podřadí, vyrobí turbokopanec a zas další zatáčka to samé. To je pak k uzoufání.

PS: MX5 má k SUV tak blízko jako plutonium k zubní pastě 😄 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, exBURN napsal:

Alltrack bude asi jiný kafe, hlavně jestli má stavitelné tlumiče, páč já mám R-line a to teda mlátí na nerovnostech jak žebřiňák a právě to komfortní moc není. Světla jsou dobrá jen ta dálková s dynamickým asistentem, ale potkávačky svítí kousek před auto a na okresce ve tmě nevidím nic (reklamováno, po znovunastavení kousek lepší, ale slabota). 

140Kw taky toho moc nezachrání - charakteristika nic nic nic - všechnoooooo a nic mě teda neoslnila 😄 a ospalé dsg držící motor pod 1500 otáčkama i do kopce tomu nepomůže (S mod občas nutnost). 

No na dálnici je to celkem OK, ale na okresce je jízda spíš utrpení - z pohody se stane něco jako přemlouvání tlustokožce k běhu a co je nejhorší, tak izolace, kde nic o autě nevíš a najednou se urve zadek a letíš dveřmi napřed. To se mi u žádného auta ještě nestalo. Pak řazení - v ručním režimu se vejít mezi 2200- 3500 aby to nějak jelo je u sedmikvaltu problém. 

Je to dobré auto na let po dálnici ve 160km/h, jinde se mu tuze nelíbí. No pak jezdím ještě v mx5 takže mám asi zkreslené měřítka, ale u mx5 vím každou vteřinu co auto dělá, což u passatu někdy nai netuším.

Hele pokud po tom nikdy nechceš aby sis užil aspoň jednu zatáčku, tak super, ale moji R-line, která má v infotaimentu lap timer 😄 nechápu, taky jsem si jí nevybral, ale přijde mi to stupidní.

Tady to soudruzi bohužel zkazili zpřevodováním, ten automat je špatně naprogramovaný/zpřevodovaný (zlý jazykové tvrdí, že to jede jako 110kW v manuálu), třeba v tiguanu nebo kodiaqu je jiný tip převodovky a tam to jede úplně jinak - lépe. 

Nové modely (147kW) už možná budou mít jiný automat. 

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Exburn: Jojo, kdo jednou osedlal miatu, tak uz ho jen tak neco nenadchne. A ja treba cumim u tchana, kterej vymenil trojku za tu CX-30 kvuli vyssimu nastupovani (pocitam ze tak o tri centaky 😀), jak je to auto vyrazne horsi. I kdyz dle recenzi bych to nerekl ani nahodou... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli muzu dodat neco k debate VW koncern 140 kW nejede, tak je to primarne kvuli prevodovce a jejimu zprevodovani. Ve srovnani s 110 kW (stejny auto a rok) je to vtipny, protoze ta 110 (hlavne s manualem) jede do dalnicniho limitu lip. :D

135 kW byl bozi motor (ne vsechny teda dobre postaveny - RIP), ale je tam sakra znat naladeni pred EURO6.

DSG je, podle me, super, jenom kdyz jede clovek kudlu. Jinak je to k nasrani. Podtaci, nebo je freneticky nervozni a je jedno jestli to je 6st, nebo 7st. Proti ZF 8st(BMW) je to nervozni labilni magor, proti Aisin 8st(Opel) je teda aspon dynamicka, ale  plynula svizna jizda je s tim nemozna..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, uff napsal:

Exburn: Jojo, kdo jednou osedlal miatu, tak uz ho jen tak neco nenadchne. A ja treba cumim u tchana, kterej vymenil trojku za tu CX-30 kvuli vyssimu nastupovani (pocitam ze tak o tri centaky 😀), jak je to auto vyrazne horsi. I kdyz dle recenzi bych to nerekl ani nahodou... 

Kdyby jen miatu, ale i ta trojka co jsem měl byla úplne boží a čitelné auto. (Mazda 3 BN G165). Sranda je, že to žralo stejně jak ten passat, ale svezl jsem se (pravda jestli absolutně rychleji nevím, ale 100% zábavněji). Navíc to bylo i pohodlnější - nekymácelo se to tak, ale na dírách to nemlátilo. 

S tím DSG se žít dá, ale tím, jak ten motor má úzoučké spektrum použitelných otáček tak je těžké manuálně něco uřadit - typicky z 5-3 moc a z 5-4 málo. U Miaty patašpička z 5 na 2 a pohoda si tam dotlačím 6500 otáček 😄 

S tím se i pojí to, že vůbec nevím, kdy to auto je už na limitu - nejde mi o sportovní jízdu, ale samotného mě překvapilo, jak dokáže ten vysoký krouták se 4motionem hodit zadkem při hlemýždí rychlosti - to mi přijde až nebezpečné. Hlavně ted na sněhu - těšil jsem se, jak si zimu se 4kolkou užiju, ale zatím je to spíš stres.

No další auto bude i30N 🙂 

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemáte někdo přeprogramované řadící body na DSG? Už rok o tom uvažuju, ale moc tomu nevěřím a zkušenosti na netu jsem víceméně nenašel.

Mám Passata B7 a mimo dálnici a ve městě je to peklo. V rychlostech 50-70, kopec nekopec neustále na 5-6tku,1200 otáček do kopce, palubovka drnčí že by se rozpadla ale nepodřadí. A když dám S tak to zas řadí zbytečně o dva stupně dolů a tam to drží. Tzn. mimo dálnici víceméně neustále řadím ručně aby to auto fungovalo aspoň trochu v normálních otáčkách, občas to baví, ale obecně opruz. Jinak jsem s autem (jako primárně rodinným) spokojenej, webasto forever , ale to dsg je opruz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 1. 2022 v 8:35, Bells napsal:

Pravdu díš, nevím proč jsem si vsugeroval, že je to už druhá generace, respektive asi vím, už jsem z toho pročítání byl fakt unavený :D
Mno a je vtipné, že jsem projel všechno možné, i na Volvo foru jsem byl, kde jsem četl něco o tom, že v určitých letech se ty motory měnili a pak v tom byl strašný bordel a tím jsem tak nějak skončil, protože užj sem na to neměl nervy :D

Každopádně díky, tabulku už mám a jak je vidět, řídit se dá na první dobrou doufám tedy podle výkonu, protože 5ti válce mají jiné výkony při stejných označeních, než 4 válce.

Mam ted X70 D4 2016. Je to dvoulitr, ctyrvalec, FWD s 8stupnovym automatem. Mam v tom origo upravu Polestar + KN filtr (spis kvuli tomu, ze staci vyprat misto vymeny 🙂 ) a na tak velky auto to ma naprosto dostacujici vykon (po uprave to ma cca 200 koni).

Co se tyka oznaceni, tak idealne si sehnat kod motoru daneho auta a pak rozlustit podle wikipedie.

Mel jsem predtim 2x XC70 D5 (2006 a 2009) a jedinne co mi chybi je ten specificky zvuk petivalce. To je fakt parada...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi v Octavii 3(2018) mě něco rezonuje ve dveřích (asi levé).Nevím přesně ale nejčastěji když sundam nohu z plynu kolem 90km a mám pocit že i když ohulim repraky.Dost mě to začíná zlobit protože nájezd je jen 57k.Nevite někdo co s tím?

Odesláno z mého SM-A528B pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sem zažil u x aut. Má to několik možných příčin. Nejpravděpodobnější (z mojí zkušenosti) jsou:
blbě spasovanej tapecírung
nedotaženej reprák, nebo je ten reprák v háji (je to obecně shit)
nebo tam zapomněli dát / spadla ta redukční molitanová vložka co má tlumit přímou vibraci za magnetem.

Jesi seš zručnej, uděláš si to sám, jesi ne, dovez to do servisu, ať to sundaj a odizolujou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, JoyStick napsal:

To sem zažil u x aut. Má to několik možných příčin. Nejpravděpodobnější (z mojí zkušenosti) jsou:
blbě spasovanej tapecírung
nedotaženej reprák, nebo je ten reprák v háji (je to obecně shit)
nebo tam zapomněli dát / spadla ta redukční molitanová vložka co má tlumit přímou vibraci za magnetem.

Jesi seš zručnej, uděláš si to sám, jesi ne, dovez to do servisu, ať to sundaj a odizolujou.

Děkuju za reakci, protože jsem dveře naposled rozdělával na Š120 když upadlo zrcátko (prorezlý plech,dal jsem větší podložky) tak se do toho pouštět nebudu (urvu nějaký klip,zácvak )a oslovím mechaniky.Uvidím co oni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 minutami, Prochy68 napsal:

Ahoj, je tu spousta odborniku a lidi od fochu. Je vymena oleje v motoru (Octavia 3, 2.0 diesel, ctyrkolka) + filtry za 10k v pohode cena? Diky. 

Ty jo. To bych řekl, že je dost přepálené. Ja platil u Superba cca 7000,-.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, Prochy68 napsal:

Ahoj, je tu spousta odborniku a lidi od fochu. Je vymena oleje v motoru (Octavia 3, 2.0 diesel, ctyrkolka) + filtry za 10k v pohode cena? Diky. 

Já jezdím do rychloservisu,jsem si u toho a platím sakum prdum necelé dva tisice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...