Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 1 hodinou, Dokusan napsal:

Hoši nechci se vás dotknout, ale vaše znalosti tématu nejsou úplné. Tento dvojty nárazník je typický pro vojenská vozidla. Tohle je ex MoD (Ministry of Defense) a oresne takový nárazník na něm má být (stejně jako ostatní znaky vojenských Series) . Takže žádný tuning. Já jej naopak u vojenských verzi neviděl nikdy natírání či lakovaný.  ( s vyjimkou ruzne maskovanych ci bojovych verzi) Jinak tohle je ještě navíc speciální zesílená verze 3/4 ton, jde je jiný rám, pružiny a pár dalších vojenských detajlu. 

Vůbec ses mne nedotkl, jak píšu, nejsem echt fajnšmekr. Jen jsem rychle pogůglil a udělal si rychlej mylnej úsudek. Na mě nekoukej, já bych ho stříknul slonovou kostí a nadělil mu zebří pruhy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, varjag napsal:

A co to ma co delat s falešným piča plechem? Když už  tedy atomobilka "civilní" Defa, tak aby byl i SUV na kazdodenni pouziti, ať ho uděla bez piča plechu a bude to OK. Píšu  preci že je to hezký auto. Ale když už ho tam cpou, tak at je pravej, tohle proste hnus je.

Upřímně tedy taky nechápu, co tě na tom plechu tak strašně dráždí v dnešní době daleko lepších materiálů, že jsi z toho až trocha agresivní :cheers: My ti třeba před lety začali vyrábět pouzdra závěsu na kamióny z plastu, která byli do té doby pouze z mosazi, všichni na nás koukali jak z jara a ony mají po našem doladění delší výdrž, jsou na půlce ceny a prodej daleko vyšší, tak jakej picaplech z dob dinosaurů tady furt řešíte? 😅

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, African napsal:

Upřímně tedy taky nechápu, co tě na tom plechu tak strašně dráždí v dnešní době daleko lepších materiálů, že jsi z toho až trocha agresivní :cheers: My ti třeba před lety začali vyrábět pouzdra závěsu na kamióny z plastu, která byli do té doby pouze z mosazi, všichni na nás koukali jak z jara a ony mají po našem doladění delší výdrž, jsou na půlce ceny a prodej daleko vyšší, tak jakej picaplech z dob dinosaurů tady furt řešíte? 😅

Ale nee, me se Defik fakt líbí.

Pokrok je v pořádku. Ale asi jste po vymyšlení nové technologie nebarvili ty pouzdra mosaznou barvou aby vypadaly "jako že mosazny" že ne? A o tom to je🤷‍♂️😉

U aut je to běžná praxe používat "jako že" materiály, to je jasný, ale zrovna u Defendera to zaboli, to neni běžný auto. Alespoň doteď nebylo.

Upraveno uživatelem varjag
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 48 minutami, varjag napsal:

Ale nee, me se Defik fakt líbí.

Pokrok je v pořádku. Ale asi jste po vymyšlení nové technologie nebarvili ty pouzdra mosaznou barvou aby vypadaly "jako že mosazny" že ne? A o tom to je🤷‍♂️😉

U aut je to běžná praxe používat "jako že" materiály, to je jasný, ale zrovna u Defendera to zaboli, to neni běžný auto. Alespoň doteď nebylo.

No jasně že ne, jsme patřičně hrdý na to že je děláme z plastu :D Ale upřímně mi nepřipadá ani Defík že by si na něco hrál, věřím že to bude dobré auto, nebo aspoň doufám. Co spíš mě u LR trápilo, byla spolehlivost a servisní náklady. Tolikrát jsem od nich něco chtěl, dlouhou dobu jsem přemýšlel i o starším Discovery a nejhorší na to všem, že i sami majitelé mě od něj odradili. Dokusan má za sebou první desítky tisíc km bez problémů a pevně doufám, že to tak vydraží, protože až ta spolehlivost bude třeba na úrovni Toyoty, velmi rád si jednou nějakého jetého Defíka koupím 🙏

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 minutami, African napsal:

No jasně že ne, jsme patřičně hrdý na to že je děláme z plastu :D Ale upřímně mi nepřipadá ani Defík že by si na něco hrál, věřím že to bude dobré auto, nebo aspoň doufám. Co spíš mě u LR trápilo, byla spolehlivost a servisní náklady. Tolikrát jsem od nich něco chtěl, dlouhou dobu jsem přemýšlel i o starším Discovery a nejhorší na to všem, že i sami majitelé mě od něj odradili. Dokusan má za sebou první desítky tisíc km bez problémů a pevně doufám, že to tak vydraží, protože až ta spolehlivost bude třeba na úrovni Toyoty, velmi rád si jednou nějakého jetého Defíka koupím 🙏

👍🏻😉

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máte prosím někdo zkušenost s nějakou firmou, která zastupuje v dopravních přestupcích? Asi mě čeká správní řízení a nechci do toho jít sám za sebe, na druhou stranu nevím, jestli tyhle firmy jen neshrábnou prachy a nic z toho. Kdyžtak prosím v SZ. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Varjag myslim nezpochybnuje novej Def jako schopny auto. Spis jde o to, ze je skoda, ze si (v pripade toho omylaneho plechu/neplechu) hraje zbytecne na silackost - mam neco z kovu, ale vlastne ne..

Je to stejny, jako fake exhaust u nekterych aut, ktery maji vykony na to, ze bys treba cekal realnej. A nebo zadnej viditelnej, taky ok, ale rozhodne ne falesnej, nebo naznacenej (myslim, ze to hodne dela Audi a MB). Nebo naznaceny zadni difuzor, pritom jakmile nakouknes lehce pod, zjistis, ze je to fake. Proc??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 2/12/2022 at 9:23 PM, African said:

No jasně že ne, jsme patřičně hrdý na to že je děláme z plastu :D Ale upřímně mi nepřipadá ani Defík že by si na něco hrál, věřím že to bude dobré auto, nebo aspoň doufám. Co spíš mě u LR trápilo, byla spolehlivost a servisní náklady. Tolikrát jsem od nich něco chtěl, dlouhou dobu jsem přemýšlel i o starším Discovery a nejhorší na to všem, že i sami majitelé mě od něj odradili. Dokusan má za sebou první desítky tisíc km bez problémů a pevně doufám, že to tak vydraží, protože až ta spolehlivost bude třeba na úrovni Toyoty, velmi rád si jednou nějakého jetého Defíka koupím 🙏

prvi desitky tisic kilometru obvykle nie so zdroj problemov - su to posledne desitky tisic kilometru o ktorych sa rozpravaju strasidelne pribehy konciace "a potom so to predal" :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, instant napsal:

prvi desitky tisic kilometru obvykle nie so zdroj problemov

Měl bych opačnou zkušenost, byť trochu extrémní. Kdysi dávno jsem nedal na rady svýho okolí a z nějakýho nepochopitelnýho důvodu si koupil novýho Fiata, Stillo kombi. Takže jsem auto vyzvedl a pak s ním jezdil asi 1/4 roku do servisu, kde ho postupně uváděli do jakž takž použitelnýho stavu. Už si to radši moc nepamatuju, ale zasekávaly se pásy, zamrzal palubní počítač atd.. Pak jsem se rozvedl a auto nechal velkomyslně manželce s tím, že ještě sám doplatím zbytek leasingu. Hlavně, že bylo pryč.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, JR_2010 napsal:

Tak třeba proto, že se to jinejm líbí, lidi kupujou různý M pakety, S pakety, sport pakety a všichni vědí, že je to jen kašírka a s vlastnostma auta to nemá nic společnýho.

Tak nevím jestli máš úplně pravdu, třeba u bmw màš u M paketu jinak nastavenej podvozek, jiné tlumiče, nižší světlou výšku, jiné stabíky, jiné brzdy a můžeš si i připlatit navýšení výkonu a klidně i laděný výfuk od akrapa v rámci doplňků performance. O optických rozdílech psát nebudu, je jich taky dost.😉 Doufám, že podobné to bude i u MB a AMG paketu a u Audi a S Line.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, warann napsal:

Měl bych opačnou zkušenost, byť trochu extrémní. Kdysi dávno jsem nedal na rady svýho okolí a z nějakýho nepochopitelnýho důvodu si koupil novýho Fiata, Stillo kombi. Takže jsem auto vyzvedl a pak s ním jezdil asi 1/4 roku do servisu, kde ho postupně uváděli do jakž takž použitelnýho stavu. Už si to radši moc nepamatuju, ale zasekávaly se pásy, zamrzal palubní počítač atd.. Pak jsem se rozvedl a auto nechal velkomyslně manželce s tím, že ještě sám doplatím zbytek leasingu. Hlavně, že bylo pryč.

 

Tak to jsi měl asi auto z páteční šichty, kámoš tim jezdil jako s popelnicí do města a na obouchávani po meste a strasne si chrochtal že to nic nechce🤣 JTD ze to jezdi za 5,5 na dálkové mel 740d a na víkend Modenu Spider. Druhýmu kámošovi jsem kdysi pred 7 lety sehnal stilo jakoze na pár měsíců než si koupí nové auto a jeho robka v tom lítá dodnes a to je na auta totální flink.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře, tak možná to nebyl úplně přesnej příklad, ale asi si rozumíme, že ty věci dělají výrobci proto, že lidi se chtějí prezentovat o trochu líp, než na co by normálně dosáhli, určitě je rozdíl mít M paket a M verzi, tenhle trend je asi napříč vším zbožím a to asi už dost dlouho, železo se pozlacuje, dělaji se falešný subciferníky na hodinkách, ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 minutami, M3maniac napsal:

Tak to jsi měl asi auto z páteční šichty, kámoš tim jezdil jako s popelnicí do města a na obouchávani po meste a strasne si chrochtal že to nic nechce🤣 JTD ze to jezdi za 5,5 na dálkové mel 740d a na víkend Modenu Spider. Druhýmu kámošovi jsem kdysi pred 7 lety sehnal stilo jakoze na pár měsíců než si koupí nové auto a jeho robka v tom lítá dodnes a to je na auta totální flink.

Tak vono možná koupit to z druhý ruky jako "popelnici do města" to jde, ale moje koupě jakožto novýho auta byla jednozančně nejblbější "investice". Byla to 1,6 (?) benzin, motor samozřejmě žádnej zázrak, ale pokud vím, tak ten nějak extra nezlobil. Ale jinak pecka na všech frontách. Např. jsem si vzpomněl, že jsem dával něco na střechu do boxu a jak to bylo vyšší, stoupl jsem si na vnitřní práh, kterej okamžitě praskl.

Jo a výměna předního světla na straně co je baterka - musel se oddělat i přední blatník, aby ses tam dostal. Ale zase je na co vzpomínat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za mě je vždy model s M paketetem, Amg paketem i v S line atraktivnější , líbivější a u následneho prodeje žádanější. Na druhou stranu je to věc každého soudruha. Jinak máme doma i M verzi , jen nevidím důvod jezdit statisíce v pravém emku no, ve sračkách a soli. To už má hold každý nastaveno jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, warann napsal:

Tak vono možná koupit to z druhý ruky jako "popelnici do města" to jde, ale moje koupě jakožto novýho auta byla jednozančně nejblbější "investice". Byla to 1,6 (?) benzin, motor samozřejmě žádnej zázrak, ale pokud vím, tak ten nějak extra nezlobil. Ale jinak pecka na všech frontách. Např. jsem si vzpomněl, že jsem dával něco na střechu do boxu a jak to bylo vyšší, stoupl jsem si na vnitřní práh, kterej okamžitě praskl.

Jo a výměna předního světla na straně co je baterka - musel se oddělat i přední blatník, aby ses tam dostal. Ale zase je na co vzpomínat.

Hele ja bych si to nikdy jako nový nekoupil🤣 jen jsem měl v okolí dva případy a o ty jsem se podelil🤣 Poslední dobrý fiat bylo punto do roku 2000, svagrovi jsem ho sehnal pred 10 lety s 60 tkm po jeptišce co s tim jezdila jednou ročně do fiatu a mu to jezdí dodnes s cenou nahradnich dílů typu 300 kč, 400 kč, teď to dal neteři co udělala řidičák. To punto má 23 let a vypadá pořád jako nové. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...