Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Frajerke vytrhol vietor dvere z ruky a oplieskal ich o zábradlie. Ostala tam asi pol centimetra hlboká preliačina. Treba to vôbec riešiť? Dvere inak sedia dobre, lak poškodený nie je, iba trochu povrchovo odretý, laicky mi to príde ako kozmetická vec. Bojím sa, že keby sa to rovnalo, poškodí sa lak na leme a časom to začne hrdzavieť. Myslíte, že sa tým mám zaoberať?

20220201_171016.thumb.jpg.db5ca8052dd874d6b1769cb4c8f94b65.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@wawrik i když mám auta rád, tohle bych neřešil. Důvody co píšeš, dal bych to dokupy až toho bude víc (teda ne že bych přivolával 🙂 ) , nebo půjde do světa...

Nehledě na to, že s takovým avatarem je to stejně jedno jak dojebaný máš auto 😂 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, DavidLC napsal:

@wawrik i když mám auta rád, tohle bych neřešil. Důvody co píšeš, dal bych to dokupy až toho bude víc (teda ne že bych přivolával 🙂 ) , nebo půjde do světa...

Nehledě na to, že s takovým avatarem je to stejně jedno jak dojebaný máš auto 😂 

Třebas příště bude foukat opačně a srovná se to samo.... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po necelých 3 měsících a 5500 km pár poznatků z denním soužitím s RS3:

  • Je to chuligán a charakterem mě velmi baví.
  • Reakce auta na "pokyn" řidiče jsou okamžitý (brzdy, řízení).
  • Turbodíra je klasicky old-school a to mě baví ještě víc. Zlověstnej hukot sání od 3000 se neochodí. Motor na plyn reaguje taky okamžitě, ale nejvíc samozřejmě v rozmezí 3000-7000 otáček.
  • Stran výkonu nemám výhrad, jede jako prase :D.
  • Slyšet ho zvenčí pod zátěží je zážitek, v autě tolik ne. Pětiválec je zvukově (a se sportovníma OEM laufama, i když s filtrem částic) prostě boží.
  • Na sněhu velká zábava, byť je Haldex lehce nevyzpytatelnej v rozložení síly na kolech (zn. pokaždý jinak).
  • Launch control je zážitek v každým případě.
  • Zatím mám dlouhodobej průměr 11,4. V klidu se dá jezdit do devíti (rekord 8,1 - v noci, po Jižní spojce 80 na tempomat). Ale jde to velmi, velmi těžko. Stačí 1-2 předjížděcí manévry nebo nějaký zrychlení na dálnici a rázem to skočí o litr nahoru. Reálnej dojezd je kolem 400 km na nádrž. Asi jako u Stařeny. Psal mi jinej klučina se stejným autem, že dokázal spotřebu dostat na 6,4. Já jezdím aktuálně 70 % město, takže mi těch 11 nepřijde na 400 koní nijak děsivejch.
  • Nákladově jezdim za 4,60/km jen v palivu. Plný výpis zde. Se stávajícíma cenama benzínu možná začnu preferovat chůzi a veřejnou dopravu :D.
  • DSG funguje obstojně, ve městě je lehce váhavá a škube. Pod zátěží bez výhrad.
  • MatrixLED funguje naprosto skvostně a svítí parádně.

Dvě perličky:

  • Auto nemělo Apple CarPlay, ačkoli je z 2019. Dodělání stálo dvacku (web Audi tomu říká "aktivace Audi Smartphone rozhraní"). Možná už jsem to tu psal, nevím.
  • Auto neumí DAB rádio, i když ho Audi nabízí už od 2014. Byla to prý do 2020 příplatková výbava a údajně už nejde dodělat, pokud s tím auto nepřišlo z výroby. Předpokládám, že by se musel měnit celej modul MMI/rádia a buď by to stálo nesmysl, anebo to prostě servis neumí. Nevím.

Tak jen sdílím, kdyby někoho zajímalo.

3920DA24-299E-4CBA-BE53-3B1E2476590C.jpg

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vysokotlaké čerpadlo často odchází, ve státech vsem menili zdarma v evropě srat na lidi. Jestli nestíhá davat jak mu šlapeš? Jinak z peugeota a citroena je stejné a stojí úplně jiné prachy než u bmw😉. Kdyby to náhodou bylo ono, dej echo domluvím ti cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...