Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Tak to máme stejně :smile_anim:

Bereš 911 někdy na okruh (s KSA nebo i sám)? GT3 si o to přímo říká. Jinak k tvojí značce, na 911 mi to přijde už skoro sériová výbava, po Praze potkat nějakou co nemá v určité formě na RZ 911 je skoro umění.

 

No přiznám se , že jsem trošičku vychladnul a doby kdy jsem musel být všude a za každou cenu první jsou ty tam. Mám auto vždy jen pro svou radost a na rovinu je mi líto ji mučit na okruhu (vím ,že je na to stavěné) raději si dám nějakou pěknou okresku plnou zatáček, nebo si zajedu na nějaké pěkné silničky typu Stelvio Pass, Gross Glockner atd. A když je pěkně tak si zajedem jen tak na výlet s kámošema co jsou taky blbí do aut a šup namydlit a pod plachtu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to máme stejně :smile_anim:

Bereš 911 někdy na okruh (s KSA nebo i sám)? GT3 si o to přímo říká. Jinak k tvojí značce, na 911 mi to přijde už skoro sériová výbava, po Praze potkat nějakou co nemá v určité formě na RZ 911 je skoro umění.

 

Poraď mi, co děláš s autem v zimě, lépe řečeno s baterkou. Už jí mám zase vybitou. Včera jsem chtěl nastartovat a nic. :crying_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To přece nemůže být problém zjistit, z baterie musí téct neustále vyšší proud než má, tedy baterii vybije auto. Jednou byl známý poměrně překvapený, když měl auto s kterým vyrazil jedenkrát za 3 týdny někam ven a vždy měl vybitou baterii. Vysvětlil jsem mu, že některé komponenty v autě včetně alarmu apod. zůstávají neustále pod proudem a holt po 3 týdnech "není kde brát" a baterie prostě se startérem neotočí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se baterky týká, tak bohužel fakt nevím. S tím jsem nikdy problém neměl, ale je pravda že auto nikdy nestojí víc jak týden. Pak mi (teď v zimě) vyběhne sice na displeji znak cívky při startování, ale chytá bez problémů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motoristi, sice to je asi marný, ale sháním pěkné letní kolesa na mini cooper ideálně 16ky, kdybste o něčem věděli, nebo se chtěli zbavit?

 

Ahoj,mám dvoje eskový a jedny bych pustil, cena 12tis ,jsou na tom dunlopky 205/45/17 když tak sz.Jsou to tyto v odkaze.http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/3104-kdo-cim-jezdi/page__st__2960

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když je řeč o baterce, naše Audi A6 2,5 TDi quattro (r.v.2000) taky zlobí. Vybije se, i když je v teple. Byla už několikrát měněná baterka, dokonce to v servisu testovali a stejně nic nezjistili.

 

Něco je špatně, jsou dvě možnosti...spusta lidí jezdí málo, třeba jen v neděli do globusu 3km tam a 3km zpět a diví se ,že se baterka nedobije.Auto musí jezdit delší trasy neb nejhorší věc je pro baterku časté starty a krátka jízda.Druhá možnost je, že máš závadu na elektroinstalaci a něco ti žere baterku.Chce to šikovného elektrikáře. Třetí možnost je, že si lidi do 3litru dieslu kupují 55ky baterky a to je fakt málo :) za čtvrté ještě altík....čert ví ale kupovat několikátou baterku v krátké době je blbost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se baterky týká, tak bohužel fakt nevím. S tím jsem nikdy problém neměl, ale je pravda že auto nikdy nestojí víc jak týden. Pak mi (teď v zimě) vyběhne sice na displeji znak cívky při startování, ale chytá bez problémů...

 

Znak cívky - to je kontrolka žhavení :) V zimě diesel žhaví o něco déle (jak který samozřejmě..ale obecně ano). Otočit klíčkem, počkat až kontrolka žhavení zhasne a pak teprve startovat. S vybitou baterkou to nemá nic společného.

Upraveno uživatelem dawe009
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Okey, díky za upřesnění. :smile_anim: Myslel jsem, jako antitechnik, že by to mohlo mít něco společného, objeví se většinou jen když auto déle stojí.Problém nemám, tak jsem to nezkoumal...

Upraveno uživatelem soda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No přiznám se , že jsem trošičku vychladnul a doby kdy jsem musel být všude a za každou cenu první jsou ty tam. Mám auto vždy jen pro svou radost a na rovinu je mi líto ji mučit na okruhu (vím ,že je na to stavěné) raději si dám nějakou pěknou okresku plnou zatáček, nebo si zajedu na nějaké pěkné silničky typu Stelvio Pass, Gross Glockner atd. A když je pěkně tak si zajedem jen tak na výlet s kámošema co jsou taky blbí do aut a šup namydlit a pod plachtu :)

 

Souhlas:

post-202-004246300 1295534454.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

k té vybité baterce, je potřeba najít elektrikáře, ne čtenáře displejů. Někoho kdo ví jak změřit proud, napětí a pozná co a jak. Ne toho co umí napíchnout ***, smazat chyby a přepsat tacho. Často tohle vybíjení dělá špatně zapojené rádio nebo blbosti typu furt svítící lampička v kufru.

edit: jé ono mi to zcenzurovalo zkratku Vé Á Gé

Upraveno uživatelem PepaSFI
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, tak jsem se dneska dozvedel, ze moje sluzebni auto bude Renault Megane Grandtour...

Trochu me mrzi, ze jsem si nemohl vybrat, ale na druhou stranu... lepsi nez dratem do oka.

Navic pan ridici rikal, ze to bude max. na rok :)

 

Nicmene - mate s tim autem nekdo zkusenosti? Co zasadniho od nej cekat / necekat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, tak jsem se dneska dozvedel, ze moje sluzebni auto bude Renault Megane Grandtour...

Trochu me mrzi, ze jsem si nemohl vybrat, ale na druhou stranu... lepsi nez dratem do oka.

Navic pan ridici rikal, ze to bude max. na rok :)

 

Nicmene - mate s tim autem nekdo zkusenosti? Co zasadniho od nej cekat / necekat?

 

Nic bych od něj nečekal. To je nejlepší startovací bod pro Renault:-))
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno, tak jsem se dneska dozvedel, ze moje sluzebni auto bude Renault Megane Grandtour...

Trochu me mrzi, ze jsem si nemohl vybrat, ale na druhou stranu... lepsi nez dratem do oka.

Navic pan ridici rikal, ze to bude max. na rok :)

 

Nicmene - mate s tim autem nekdo zkusenosti? Co zasadniho od nej cekat / necekat?

 

 

Máme/měli jsme jich ve firmě pár desítek. Na předchozím modelu jsme také něco nalítal. Předpokládám, že to bude ta nová verze, těch změn v samotné konstrukci ale zase tolik není, takže odkaz na popis té starší v předchozím příspěvku je také OK.

 

Stručně v bodech:

- na rozbité silnici tomu odskakuje zadní náprava v zatáčkách - poprvé Tě to překvapí, potom si zvykneš; prostě na rovném asfaltu je to nedotáčivé, na rozmláceném je to hop hop hop a máš z toho přetáčivé auto :-)

- klepání v interiéru do tří měsíců, servis s tím nic neudělá, vrátí se to do pár dní

- doprasené pedály - mezera mezi plynem a brzdou je pojatá dost závodně; netuším proč, meziplyny u dieselové předokolky jsou možná fajn - to, že v polobotkách je problém tu nohu z plynu dostat - nebo si zároveň při brždění nepřidupávat i plyn, je ale trošku k naštvání

- tupější volant, přeposilovaný - stejně tak brzdy, pozor na ně, dovedou být hodně jedovaté, stačí silnější podrážky a člověk jezdí jak v demolition derby

- nad sedadlem není tolik místo, kolik by se zvenku zdálo - já se za ten volant prostě skoro nevejdu, drhnu hlavou o strop

 

 

Jinak to není špatné auto, s tím nejslabším dieselem velmi úsporné do města, na dálnici je to potom ale se spotřebou trošku na štíru. Naopak s tím nejsilnějším dieselem je to dost přemotorované vzhledem k podvozku a řízení. Ale dá se s tím žít a celkem normálně se v tom i na delší vzdálenost odvezou čtyři normální lidé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...