Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Sorry

Ale pro mně, kdo neřídil mantu, tak neřídil nic a taky se samozřejmě neožení a když, tak špatně ... :smile_anim:

 

hm,na tom něco bude,já Mantu nikdy neřídil a oženil jsem se špatně :D ,ale zústal jsem věrný koncernu VW a taky už jsem šťastně rozvedenej :P

 

kdo neřídil ...tak houby chlap,,,,,,,,Dárce... :D

Upraveno uživatelem zekon7302
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi dávno jsem se svezl se soutěžáckou Mantou 400. To byl mazec :) .

 

Měl jsem civilmí verzi čtyřkila - mantu I240 od Imshreru, něco úžasného. Mám jí přestavěnou do dvoulitru a stavím ji znovu do karoserie Manty A - tam bude znovu I240. Ale teď mám to samé jako bylo čtyřkilo, jen v obsahu 2.2 - a je to svezení! :whistle:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady se meri pindoury kdo cim jel. Takova gentlemanska varianta chlapsky zabavy kdo koho sukal.

 

Tak ještě že znáš moje zájmy a koníčky. Myslíš, že kdybych o svoje auto (a celkově automobily) neměl zájem, tak si dnes budu skoro hodinu píglovat motor? Anebo ty ho takovej pěknej nemáš a naštvalo Tě to :-)?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ještě že znáš moje zájmy a koníčky. Myslíš, že kdybych o svoje auto (a celkově automobily) neměl zájem, tak si dnes budu skoro hodinu píglovat motor? Anebo ty ho takovej pěknej nemáš a naštvalo Tě to :-)?

 

Ale no ták! Stop emocím.

Já mám motor zasranek jak jetel - meju jen jednou - při montáži, ale jede jako z praku. Je to hlavně o servisu, ne o leštění - i když ty mluvíš o novém motoru a já o starých krámech. :smile_anim:

 

 

Já to stavím u kamaráda v dílně na vesnici a mám to holt jinak -

 

 

post-5320-001318800 1341697057.jpg

 

post-5320-072365900 1341697066.jpg

 

post-5320-053621400 1341697075.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale no ták! Stop emocím.

Já mám motor zasranek jak jetel - meju jen jednou - při montáži, ale jede jako z praku. Je to hlavně o servisu, ne o leštění - i když ty mluvíš o novém motoru a já o starých krámech. :smile_anim:

 

 

Já to stavím u kamaráda v dílně na vesnici a mám to holt jinak -

 

 

post-5320-001318800 1341697057.jpg

 

post-5320-072365900 1341697066.jpg

 

post-5320-053621400 1341697075.jpg

 

Pěkný Honzo, ale bude to ještě hodně práce, poskládat všechno dokupy ;-)

Já dneska venčil nejen vintage hodinky, ale i vintage kočku bez střechy, krááásně jsem se projížděl směr Pha - Strakonice, do chvíle než mě předjel chlapík na motorce s majákem a pak už jsem jen koukal na video :-( naštěstí to o 2 km vyšlo v toleranci, jinak bych se vracel pěšky... Sucho, prázdná silnice a parádní azuro - to je pak těžký dodržet předpisy :-(

 

post-23165-075675900 1341697653.jpg

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale no ták! Stop emocím.

Já mám motor zasranek jak jetel - meju jen jednou - při montáži, ale jede jako z praku. Je to hlavně o servisu, ne o leštění - i když ty mluvíš o novém motoru a já o starých krámech. :smile_anim:

 

 

Já to stavím u kamaráda v dílně na vesnici a mám to holt jinak -

..

 

Pěkné srdíčko :) Takových aut se moc nevidí.

Pošlu kamarádovo auto, neskutečnej ďábel, točí do 8tisíc a myslím, že mnoho osmiválcových mazlíků zdejších členů poskytuje podstatně sterilnější zážitek, než tahle potvora.

Isuzu Gemini GTi - zajímavostí jsou tlačítka na kapličce :)

Veškeré práce si na autě dělal sám, mimo čalounění.

Posted Image

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale no ták! Stop emocím.

Já mám motor zasranek jak jetel - meju jen jednou - při montáži, ale jede jako z praku. Je to hlavně o servisu, ne o leštění - i když ty mluvíš o novém motoru a já o starých krámech

 

Tak tebe beru za profesionála, Honzo :-). Sebe za amatéra, který servis rozhodně nezvládne. Já jsem dosáhl vrcholu výměnou vzduchového filtru. Tak se alespoň snažím věnovat autu nějakou tu péči, co zvládnu. Upraveno uživatelem jacob
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkný Honzo, ale bude to ještě hodně práce, poskládat všechno dokupy ;-)

Já dneska venčil nejen vintage hodinky, ale i vintage kočku bez střechy, krááásně jsem se projížděl směr Pha - Strakonice, do chvíle než mě předjel chlapík na motorce s majákem a pak už jsem jen koukal na video :-( naštěstí to o 2 km vyšlo v toleranci, jinak bych se vracel pěšky... Sucho, prázdná silnice a parádní azuro - to je pak těžký dodržet předpisy :-(

 

post-23165-075675900 1341697653.jpg

 

To bylo před dvěma lety - 2.4i 8 ventilů, super, ale ne dost. Letos jsem trochu přitvrdil - 2.2i 16 ventilů a motor poskládanej z asi čtyřech různejch opel motorů(to nejlepší z každého), točí až do devíti tisíc. Omluva za nesmyslné dráty a další - pracovní fotky z oživování - ono to není jednoduché - je do z předohrabky a má to obráceně elektriku a výfuky a rozdělovač směrem do auta(přišel jsem o topení) - dnes už to vypadá kulturně.

 

 

post-5320-044776700 1341700419.jpg

 

post-5320-057166900 1341700429.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slapl jsem na bebicko? :smile_anim: Tuhle zcestnou retoriku "nemas/zavidis" bych cekal na diskusi Idnesu...

 

Myslel jsem to pouze na ten vyleštěný motor. Nikdy jsem sem nedal fotku svého auta a ani to dělat nechci. Na druhou stranu mi vůbec nevadí, když si někdo koupí nové auto a dá sem fotku. Podle mě je to spíše sdílení radosti (jako u mě s motorem), než nějaké měření pinďourů :-).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mezi sdilenim radosti a machrovanim je tenka hranice, jejiz polohu urcuje vic ctenar nez autor. Cekal jsem, ze se memu komentu v nadsazce zasmejete a uvedomite si, jak muze byt toto vlakno, ktere se blizi davne diskuzi o konich, vnimano.

Jsme tu kvuli hodinkam a fotit si trek, prachy, auta, baraky je tenky led a je s tim treba pocitat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Letos jsem trochu přitvrdil - 2.2i 16 ventilů a motor poskládanej z asi čtyřech různejch opel motorů(to nejlepší z každého), točí až do devíti tisíc. Omluva za nesmyslné dráty a další - pracovní fotky z oživování - ono to není jednoduché - je do z předohrabky a má to obráceně elektriku a výfuky a rozdělovač směrem do auta(přišel jsem o topení) - dnes už to vypadá kulturně.

 

 

Jestli dobře koukám, tak hlava je Redtop z c20xe, je to COSCAST nebo pozdější? Rád na ten motor vzpomínám.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem si vzal v garáži hadr a pořádně jsem vypucoval toto krásné "srdce" :-). Zjistil jsem, že je to pro mě stejný relax, jako když třeba natahuji, nebo myji hodinky.

 

post-1156-027299400 1341677541.jpg

 

..noo moc pěkný to máš..mě mrzí, že je taková doba a sm.dí mě ta V8 naftou.. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..noo moc pěkný to máš..mě mrzí, že je taková doba a sm.dí mě ta V8 naftou.. :(

 

Děkuji moc :-)! 4.2 TDI je pro mě určitě jeden z nejlepších dieselů. Já nenajedu tolik kilometrů, takže benzín uživím, ale pokud toho najedeš hodně, tak ten 4.2 TDI je podle mě nádherná volba.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...