Honza.manta Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 Sorry Ale pro mně, kdo neřídil mantu, tak neřídil nic a taky se samozřejmě neožení a když, tak špatně ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 Klucí - to neřešte - tohle je auto - takhle se má jezdit Jo tak tohle je parádní autíčko . Já se chystám na renovaci něčeho podobného BMW 635. To bude svezení. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 Každopádně to je zadohrab - takže auto. Ale někdy - až to třeba vyjde, tak ti mohu půjčit řídit AUTO - je to prostě něco jiného, taková motokára s karoserií. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka404 Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 Kdysi dávno jsem se svezl se soutěžáckou Mantou 400. To byl mazec . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zekon7302 Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 (upraveno) Sorry Ale pro mně, kdo neřídil mantu, tak neřídil nic a taky se samozřejmě neožení a když, tak špatně ... hm,na tom něco bude,já Mantu nikdy neřídil a oženil jsem se špatně ,ale zústal jsem věrný koncernu VW a taky už jsem šťastně rozvedenej kdo neřídil ...tak houby chlap,,,,,,,,Dárce... Upraveno 7. července 2012 uživatelem zekon7302 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 Kdysi dávno jsem se svezl se soutěžáckou Mantou 400. To byl mazec . Měl jsem civilmí verzi čtyřkila - mantu I240 od Imshreru, něco úžasného. Mám jí přestavěnou do dvoulitru a stavím ji znovu do karoserie Manty A - tam bude znovu I240. Ale teď mám to samé jako bylo čtyřkilo, jen v obsahu 2.2 - a je to svezení! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jacob Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 tady se meri pindoury kdo cim jel. Takova gentlemanska varianta chlapsky zabavy kdo koho sukal. Tak ještě že znáš moje zájmy a koníčky. Myslíš, že kdybych o svoje auto (a celkově automobily) neměl zájem, tak si dnes budu skoro hodinu píglovat motor? Anebo ty ho takovej pěknej nemáš a naštvalo Tě to :-)? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-Biker Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 (upraveno) Auto je to pěkný, ale živit bych to nechtěl. Audi je Audi. Upraveno 7. července 2012 uživatelem Peta-Biker Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 Tak ještě že znáš moje zájmy a koníčky. Myslíš, že kdybych o svoje auto (a celkově automobily) neměl zájem, tak si dnes budu skoro hodinu píglovat motor? Anebo ty ho takovej pěknej nemáš a naštvalo Tě to :-)? Ale no ták! Stop emocím. Já mám motor zasranek jak jetel - meju jen jednou - při montáži, ale jede jako z praku. Je to hlavně o servisu, ne o leštění - i když ty mluvíš o novém motoru a já o starých krámech. Já to stavím u kamaráda v dílně na vesnici a mám to holt jinak - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marekparek111 Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 Ale no ták! Stop emocím. Já mám motor zasranek jak jetel - meju jen jednou - při montáži, ale jede jako z praku. Je to hlavně o servisu, ne o leštění - i když ty mluvíš o novém motoru a já o starých krámech. Já to stavím u kamaráda v dílně na vesnici a mám to holt jinak - Pěkný Honzo, ale bude to ještě hodně práce, poskládat všechno dokupy ;-) Já dneska venčil nejen vintage hodinky, ale i vintage kočku bez střechy, krááásně jsem se projížděl směr Pha - Strakonice, do chvíle než mě předjel chlapík na motorce s majákem a pak už jsem jen koukal na video :-( naštěstí to o 2 km vyšlo v toleranci, jinak bych se vracel pěšky... Sucho, prázdná silnice a parádní azuro - to je pak těžký dodržet předpisy :-( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 Ale no ták! Stop emocím. Já mám motor zasranek jak jetel - meju jen jednou - při montáži, ale jede jako z praku. Je to hlavně o servisu, ne o leštění - i když ty mluvíš o novém motoru a já o starých krámech. Já to stavím u kamaráda v dílně na vesnici a mám to holt jinak - .. Pěkné srdíčko Takových aut se moc nevidí. Pošlu kamarádovo auto, neskutečnej ďábel, točí do 8tisíc a myslím, že mnoho osmiválcových mazlíků zdejších členů poskytuje podstatně sterilnější zážitek, než tahle potvora. Isuzu Gemini GTi - zajímavostí jsou tlačítka na kapličce Veškeré práce si na autě dělal sám, mimo čalounění. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jacob Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 (upraveno) Ale no ták! Stop emocím. Já mám motor zasranek jak jetel - meju jen jednou - při montáži, ale jede jako z praku. Je to hlavně o servisu, ne o leštění - i když ty mluvíš o novém motoru a já o starých krámech Tak tebe beru za profesionála, Honzo :-). Sebe za amatéra, který servis rozhodně nezvládne. Já jsem dosáhl vrcholu výměnou vzduchového filtru. Tak se alespoň snažím věnovat autu nějakou tu péči, co zvládnu. Upraveno 7. července 2012 uživatelem jacob Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 Manta je dobra, ale za svuj dreamcar ji rozhodne nemam. Neska bylo krasne, tak sem protah bafca Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza.manta Odesláno 7. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. července 2012 Pěkný Honzo, ale bude to ještě hodně práce, poskládat všechno dokupy ;-) Já dneska venčil nejen vintage hodinky, ale i vintage kočku bez střechy, krááásně jsem se projížděl směr Pha - Strakonice, do chvíle než mě předjel chlapík na motorce s majákem a pak už jsem jen koukal na video :-( naštěstí to o 2 km vyšlo v toleranci, jinak bych se vracel pěšky... Sucho, prázdná silnice a parádní azuro - to je pak těžký dodržet předpisy :-( To bylo před dvěma lety - 2.4i 8 ventilů, super, ale ne dost. Letos jsem trochu přitvrdil - 2.2i 16 ventilů a motor poskládanej z asi čtyřech různejch opel motorů(to nejlepší z každého), točí až do devíti tisíc. Omluva za nesmyslné dráty a další - pracovní fotky z oživování - ono to není jednoduché - je do z předohrabky a má to obráceně elektriku a výfuky a rozdělovač směrem do auta(přišel jsem o topení) - dnes už to vypadá kulturně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 8. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2012 Žeš v tom Chorvatsku radši nezůstal... Anebo ty ho takovej pěknej nemáš a naštvalo Tě to :-)? Slapl jsem na bebicko? Tuhle zcestnou retoriku "nemas/zavidis" bych cekal na diskusi Idnesu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jacob Odesláno 8. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2012 Slapl jsem na bebicko? Tuhle zcestnou retoriku "nemas/zavidis" bych cekal na diskusi Idnesu... Myslel jsem to pouze na ten vyleštěný motor. Nikdy jsem sem nedal fotku svého auta a ani to dělat nechci. Na druhou stranu mi vůbec nevadí, když si někdo koupí nové auto a dá sem fotku. Podle mě je to spíše sdílení radosti (jako u mě s motorem), než nějaké měření pinďourů :-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 8. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2012 Mezi sdilenim radosti a machrovanim je tenka hranice, jejiz polohu urcuje vic ctenar nez autor. Cekal jsem, ze se memu komentu v nadsazce zasmejete a uvedomite si, jak muze byt toto vlakno, ktere se blizi davne diskuzi o konich, vnimano.Jsme tu kvuli hodinkam a fotit si trek, prachy, auta, baraky je tenky led a je s tim treba pocitat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aldo Odesláno 8. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2012 Letos jsem trochu přitvrdil - 2.2i 16 ventilů a motor poskládanej z asi čtyřech různejch opel motorů(to nejlepší z každého), točí až do devíti tisíc. Omluva za nesmyslné dráty a další - pracovní fotky z oživování - ono to není jednoduché - je do z předohrabky a má to obráceně elektriku a výfuky a rozdělovač směrem do auta(přišel jsem o topení) - dnes už to vypadá kulturně. Jestli dobře koukám, tak hlava je Redtop z c20xe, je to COSCAST nebo pozdější? Rád na ten motor vzpomínám. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 8. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2012 Dnes jsem si vzal v garáži hadr a pořádně jsem vypucoval toto krásné "srdce" :-). Zjistil jsem, že je to pro mě stejný relax, jako když třeba natahuji, nebo myji hodinky. ..noo moc pěkný to máš..mě mrzí, že je taková doba a sm.dí mě ta V8 naftou.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jacob Odesláno 8. července 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. července 2012 ..noo moc pěkný to máš..mě mrzí, že je taková doba a sm.dí mě ta V8 naftou.. Děkuji moc :-)! 4.2 TDI je pro mě určitě jeden z nejlepších dieselů. Já nenajedu tolik kilometrů, takže benzín uživím, ale pokud toho najedeš hodně, tak ten 4.2 TDI je podle mě nádherná volba. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se