Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

hasno, ja nemam nic proti tvymu polomedvedovi, ani jednicce bafcu, atd. nevadi mi, ze je moznost trikrat foukanyho ctyrvalce a podobnejch nesmyslu. vadi mi ale, ze na ukor techhle bastlu konkretne bmw nebude dal delat atmosfericky sestihrnky atd. tzn, jak jsi rikal, ze je z ceho vybrat, tak podle techhle indicii uz proste u bmw nebude :( proto ted nepliju po premiovych znackach obecne, ale konkretne po bmw..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajásal jsem, když jsem viděl, že nový mondeo bude i čtyřkolka a spadla mi brada, když jsem dále četl, že tam budou dávat litrovej tříválec (asi nikoliv ve vzájemné kombinaci).

Nic proti, kdyby to nebylo, jak píše sibiř, na úkor větších motorů. Motory už nebudou 1,8 - 3,0, ale 1,0 - 2,0.

U novýho malýho MPV B-Max je litrovej tříválec 88kW dokonce označován jako vrcholná motorizace.

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn ted se holt budou dělat auta 1,2 s vrtulí a životností 100k a pak nashledanou ... Ano do auta velikosti Polo tenhle motor pochopím ale nacpat ho do Superba? to už je trochu ulet. A co se táče BMW tak si nedokážu představit takovou 510i :-D nebo nebo 712i a co třeba Mko 615i?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sibir: Pokud to tak je, tak pak tomu rozumim. Pokud nejde koupit petka se sestivalcem, tak je samozrejme neco spatne. Ty polomedvede. :-)

 

BMW postupně začíná ustupovat od atmosférických šestiválců a nahrazuje je přeplňovanými čtyřválci [celá zpráva]. V nabídce mnichovské automobilky však budou i přeplňované tříválce.

 

Tříválce od BMW by měly být technicky na výši - přeplňování pomocí dvoukomorového turbodmychadla, dále vysokotlaké přímé vstřikování a variabilní zdvih ventilů Valvetronic. Podle neoficiálních informací by BMW mohlo tříválcové jednotky představit už v roce 2013.

 

Tradiční šestiválce jsou kvůli snižování průměrné spotřeby automobilek vytlačovány přeplňovanými motory s obvykle čtyřmi válci.

Upraveno uživatelem sibirnaya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslim to nijak zle, nechci tady nejaky socialni flame, na hodinkovem foru by to bylo obzvlast pitome, jen mi nekdy pripada, ze to jsou spise narky nad ztratou exkluzivity a zavisti ostatnich (kteri si dnes uz taky muzou koupit Bawo 118d) co nektere lidi stve na novych, malych modelech premovych znacek.

Ale, Hasňo, já tady vůbec nejdu po sociální linii. Jen říkám, že BMW pro mě byl etalon, jedna z jistot atd. 1er jsem skoro 4 roky sedlal, byla v naftě a čtyřválci, a měl jsem jí hrozně rád. A nikdy by mě nenapadlo, že jde o něco prémiovýho (kromě toho, že bych si ji novou za svý nikdy nemohl dovolit :D). Měl jsem jí rád proto, jaká byla, jak jezdila a jakej jsem z ní měl pocit.

 

A jen říkám, že pro mě tenhle archetyp "správnýho" auta v podobě BMW se 6-8-12válcem v benzínu končí a tudíž mě to rozčiluje. Nic víc. Pro mě byl bavorskej řadovej šestiválec cosi jako slunce. Nedosáhnu na něj, ale vím, že tam je a snad vždycky bude. A najednou není.

 

 

P.S. - Jsem krapet na auta a srdcař, kdyby to snad nebylo jasný. Rozumem volím jen auta pro přepravu z A do B a tam neřeším prakticky nic :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, rozumim. Ja to vsechno napsal mimo jine proto, ze tech namyslenych pitomcu jsem na nemeckem Mercedes foru potkal vic, nez by se mi libilo. Furt breci, ze MB najednou zacalo delat i mala auta, predni nahon, ze je vsechno spatne a kdyz MB otevrel fabriku na nove Becka a Acka v Madarsku, tak ze zdalo, ze dojde k samovzniceni pravovernych Mercedesaru a rotace zeme se zastavi. Mimochodem, 1er ja jako premiovku vidim. A to je prave to. Nekdo vidi premii az od dvoumilionove petky v plne nalozi. Ale zkus se projet v hole zakladni Jednicce, tak 800 kilaku, a pak si sedni do Megana a vyraz. Ja v tom rozdil proste vidim a citim. Ja to tak udelal, teda ne 800 km, ale jen testovaci jizda, a v tom Meganu bylo nejak vsechno na spatnem miste a ze spatnych materialu, nelicovalo nic, display mi zaril do ksichtu, automat o hodne horsi. Je to samozrejme reflektovane taky v porizovaci cene, to je jasny. Jako by ale Nemci vzdycky stravili o tu hodinu, ci dve vic premyslenim nad tim co zrovna delaji. Treba jak jsou v tom Merglu pohodlna a pri tom drzici sedadla, to je neskutecne. Nebo zkus menit razeni v Meganu a v Audine. Nad tim renaultem jsme s kamaradem vypili nekolik piv a kurrev padlo nepocitane. Audi cvak, cvak, zapadne, pritahnes, pohoda.

Btw., kamarad ted dostal sluzebni 530d a to tahne jak elektromotor. Parada. Vubec jsem necitel potrebu 535d. Naprosto jsem si v tom nepripadal podmotorizovany.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, rozumim. Ja to vsechno napsal mimo jine proto, ze tech namyslenych pitomcu jsem na nemeckem Mercedes foru potkal vic, nez by se mi libilo. Furt breci, ze MB najednou zacalo delat i mala auta, predni nahon, ze je vsechno spatne a kdyz MB otevrel fabriku na nove Becka a Acka v Madarsku, tak ze zdalo, ze dojde k samovzniceni pravovernych Mercedesaru a rotace zeme se zastavi. Mimochodem, 1er ja jako premiovku vidim. A to je prave to. Nekdo vidi premii az od dvoumilionove petky v plne nalozi. Ale zkus se projet v hole zakladni Jednicce, tak 800 kilaku, a pak si sedni do Megana a vyraz. Ja v tom rozdil proste vidim a citim. Ja to tak udelal, teda ne 800 km, ale jen testovaci jizda, a v tom Meganu bylo nejak vsechno na spatnem miste a ze spatnych materialu, nelicovalo nic, display mi zaril do ksichtu, automat o hodne horsi. Je to samozrejme reflektovane taky v porizovaci cene, to je jasny. Jako by ale Nemci vzdycky stravili o tu hodinu, ci dve vic premyslenim nad tim co zrovna delaji. Treba jak jsou v tom Merglu pohodlna a pri tom drzici sedadla, to je neskutecne. Nebo zkus menit razeni v Meganu a v Audine. Nad tim renaultem jsme s kamaradem vypili nekolik piv a kurrev padlo nepocitane. Audi cvak, cvak, zapadne, pritahnes, pohoda.

Btw., kamarad ted dostal sluzebni 530d a to tahne jak elektromotor. Parada. Vubec jsem necitel potrebu 535d. Naprosto jsem si v tom nepripadal podmotorizovany.

 

To mi připomělo tejden ježdění v dusteru kterej byl rok starej s 20k najezdem oproti mé 13 let staré e46 316i s nájezdem 300k. Jak já byl rád , že ji mám ze sevisu zpátky :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně souhlasím s tím co tady píše sibirnaya, spolehlivost turbomotoru je fakt mnohem horší

Ale ještě bych to snesl, ale ty motory jsou fakt mnohem horší než i starší jiné turbomotory, příklad starý pětiválec od Volva 2.5T co byl dříve v mondeu, to byl velice povedený motor...v současnosti tam už mají fordácký 2.4 s ještě malinko vyšším výkonem a vůbec mě to nepřesvědčilo a to mám přitom mondea moc rád.

 

Je to rozhodně krok zpět a ti co mají současné turbomotory nebo ještě lépe atmosféry by se jich měli držet nebo už jen vybírat z těch pár posledních aut co mají motor kterému se tak může říkat.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak mimochodem, hodnoty aktualni spotreby pri 130 na dalnici, rovinka:

Megane 1,5 dCi - 8,8

Golf 1,2 tsi - 9,3

Mondeo 2,0 - 8,3.

 

Pri osmdesatce na tempomatu je to samozrejme jinak, je to otazka, kde clovek jezdi. Ale na dlouhy dalnicni presuny prpste ty motory stojej za prd. Ovsem, je otazka, jak treba ford ten trivalec zprevoduje, na druhou stranu si nemuzou dovolit zprevodovat to tak, aby ve 130 tocil 1500, pac by tomu totalne zabili vykon...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A bude hůř pánové, u mne na dílně (v konstrukci jsme je měli na jaře) se právě rodí přípravky na obrábění tříhrnkových bloků motorů pro MB, takže když do vánoc budou přípravky + odladění, kdy se asi dají čekat krásné, zelenými ekoteroristy milované motůrky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak mimochodem, hodnoty aktualni spotreby pri 130 na dalnici, rovinka:

Megane 1,5 dCi - 8,8

Golf 1,2 tsi - 9,3

Mondeo 2,0 - 8,3.

 

Pri osmdesatce na tempomatu je to samozrejme jinak, je to otazka, kde clovek jezdi. Ale na dlouhy dalnicni presuny prpste ty motory stojej za prd. Ovsem, je otazka, jak treba ford ten trivalec zprevoduje, na druhou stranu si nemuzou dovolit zprevodovat to tak, aby ve 130 tocil 1500, pac by tomu totalne zabili vykon...

 

Toyota 1,4D4-D 100km/h 4,3l 130km/h 5l Ale neni to na zadny dalnicni honicky....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...