Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Co to je???

Svého červeného mazlíka jsem představil, kolega a kamarád je vyznavačem britské klasiky a pokud zrovna nemáme náladu na motorky, tak se proháníme krajinou takhle...

post-3283-059213500 1355925971.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jako brzdíš ty vůbec někdy? :D Co je to za auto prosím tě? Já jezdím jak babička a max. bylo kolem 50t :eek:

 

Asi dost záleží na samotných deskách, focus 2009 max 40-50tis. Potom mondeo 2001 s kterým je ježděno rychleji a víc styl brzda / plyn a úplně vklidu už je na deskách 80tis. A na výměnu zdaleka nejsou.

Samozřejmě jde to i naopak, kamarád dal na auto ferodo ds 3000 a auto brzdilo neuvěřitelně, ovšem nevydrželi ani 3tis. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, poprosil bych vás o radu. Jsem majitel 320d xDrive s dvoulitrovým dieselem. Auto je z roku 2010 a evidentně zrovna špatná směna. Motor už má za sebou pár reklamací - nejsem odborník, tak prosím berte co teď vypíšu s rezervou - na záruku vyměněn řemen, napínák řemenu, kladky/klapky (nerozuměl jsem :-D ), každopádně stále je něco špatně. Občas (to je právě háček) z ničeho nic začne motor vrčet - od 1800 do 2500 otáček, kdy to zase přeřadí výš aje klid. Neumím to lépe popsat, prostě to začne vrčet v tomhle spektru otáček. Diagnostika samozřejmě dělá, jako že nic a tím, že to není stálý jev, nemám to jak omlátit v Renocaru o hlavu.

Někdo nějakou radu, kde by mohl být problém a na co se připravit? Děkuju dopředu :smile_anim:

 

Občas sním o tom, vykašlat se na to. Koupit daily křáp a k tomu krásnou zachovalou E39 540i. Z doby, kdy ještě BMW dělalo poctivá auta...

Upraveno uživatelem prazskej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, poprosil bych vás o radu. Jsem majitel 320d xDrive s dvoulitrovým dieselem. Auto je z roku 2010 a evidentně zrovna špatná směna. Motor už má za sebou pár reklamací - nejsem odborník, tak prosím berte co teď vypíšu s rezervou - na záruku vyměněn řemen, napínák řemenu, kladky/klapky (nerozuměl jsem :-D ), každopádně stále je něco špatně. Občas (to je právě háček) z ničeho nic začne motor vrčet - od 1800 do 2500 otáček, kdy to zase přeřadí výš aje klid. Neumím to lépe popsat, prostě to začne vrčet v tomhle spektru otáček. Diagnostika samozřejmě dělá, jako že nic a tím, že to není stálý jev, nemám to jak omlátit v Renocaru o hlavu.

Někdo nějakou radu, kde by mohl být problém a na co se připravit? Děkuju dopředu :smile_anim:

 

Občas sním o tom, vykašlat se na to. Koupit daily křáp a k tomu krásnou zachovalou E39 540i. Z doby, kdy ještě BMW dělalo poctivá auta...

 

Obávám se,že nejlepší cesta bude ta poslední volba,čili rychle se toho zbavit a koupit něco jiného.Pokud to dělá problémy tak ze začátku,já osobně bych v to auto už neměl vůbec důvěru a každou cestu byl na nervy.Když jsou problémy v začátcích,je velká pravděpodobnost,že to bude pokračovat,ale pravidlo to není.Ale asi opravdu špatný kus,protože to není určitě běžné.Jinak těžko něco radit,když ani diagnostika nic nehlásí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

prazskej: divím se ti, že do toho Renocaru vůbec jezdíš... :) Jinak 20d nemá řemen, ale řetěz. A co se týče tvého problému - zajeď s tím do Blažovic. Jsou tam dva mladí kluci, dílna se jmenuje KP Design a když už si nikde nevěděli rady, tak tihle vždycky vyřešili všechno... :)

Upraveno uživatelem m.n.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Majitel asi není technický typ, když pořádně neví co se mu měnilo a možná že toho servis i zneužívá, těžko říct. Podle toho, že to občas "vrčí" a pak přeřadí by se dalo soudit na převodovku, ale dokud nebude za volantem odborník, popř. člověk, kdo aspoň přibližně diagnostikuje druh a zdroj "vrčení", popř. zda ho doprovázejí např. vibrace, změna výkonu apod., těžko cokoliv odhadovat. Snad jen že pokud je auto v záruce, nenechat se odbýt, vše mít písemně, popř. si vzít právníka a trvat na odstranění závady i když se objevuje jen občas. Pokud je po záruce, lze se obrátit na jiný servis, popř. mohou nastoupit i garážoví fandové, často odvedou lepší práci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Renocar viditelně taky ne... :D A jelikož je už konec roku 2012, tak bych řekl, že po záruce už dávno může mít, pokud měl standardní dvouletou...

 

Renocar se snažil, předtím to vrčelo už při nastartování. Teda byl to spíš šelest, proto se měnily všechny ty díly.

Je pravda, že záruka už končila, ale vzhledem k tomu, že nové auto teď nepřipadá v úvahu, tak z toho zase vyšel nejlíp Renocar, kde jsem za nějakých 25k koupil prodloužení záruky o další tři roky. Takže až se to někde rozsype, minimálně budu mít do dalších bojů v ruce papír. Každopádně BMW z programu Premium Selection už nikdy. Tohle je druhé co mám, u pvního se mi nějak zapomněli zmínit, že byla minimálně půlka auta přelakovávaná, možná i střecha...Čechy krásné, Čechy mé. Když BMW (moje srdcovka přitom! ), tak už jedině brand new s předáním ve Weltu v Mnichově...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...