m.n. Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 No zato quattro je na driftování naprosto báječné... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 (upraveno) Co se jízdních vlastností a komfortu týká, žádný rozdíl jsem nenašel, naopak ..promiň..ale tohle je vážně mimo..! ..a nechápu, že napíšeš..měl jsem stovku aut a pak napíšeš takový blábol..tos v tom asi jel na srovnání dva kilometry..jinak si to nedokážu vysvětlit..a to tvoje škatulkování lidí podle aut..no nevím..každý má hold svůj názor.. P.S. většinou na tyto věci nereaguju..ale tohle mě zvedlo.. Edit: ještě jednou poslední edit..až ted jsem zaregistroval asi generační rozdíl v A6..já mluvím o přechodu z A6(2006) do Superba (2009)..a naftový agregát.. Upraveno 5. ledna 2013 uživatelem bedja Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 ..promiň..ale tohle je vážně mimo..! ..a nechápu, že napíšeš..měl jsem stovku aut a pak napíšeš takový blábol..tos v tom asi jel na srovnání dva kilometry..jinak si to nedokážu vysvětlit..a to tvoje škatulkování lidí podle aut..no nevím..každý má hold svůj názor.. P.S. většinou na tyto věci nereaguju..ale tohle mě zvedlo.. A v čem konkrétně spatřuješ ten blábol? Tak napiš něco konkrétního a ne takový výkřik, já srovnávám ze zkušenosti a ne z časopisů a co se týká škatulkování, na to ať si udělá každý svůj názor... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 A v čem konkrétně spatřuješ ten blábol? Tak napiš něco konkrétního a ne takový výkřik, já srovnávám ze zkušenosti a ne z časopisů a co se týká škatulkování, na to ať si udělá každý svůj názor... ..konkrétně v tom, že není rozdíl mezi těma autama..podotýkám, že mám stále jako v domě dvě škodovky jako druhé a ženské auto a tudíž to není nějaká pokrytecká zaujatost vůči značce..ale jako uživatel nesouhlasím s tím cos řekl a o komfortu a jízdních vlastnostech..! ..dodnes A6ku vlastní společník..má cca 230 najeto(pravidelný servis)..tak tě v ní rád svezu..abych ti prezentoval kde je ten rozíl.. ..ať je jak je ta A6ka je pořád krok napřed..ikdyž je tři léta pozadu.. ..V tomto jsem naprosto pevný v kramflecích a časopisy na benzince nečtu..to jsem dělal před deseti lety.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 A v čem konkrétně spatřuješ ten blábol? Tak napiš něco konkrétního a ne takový výkřik, já srovnávám ze zkušenosti a ne z časopisů a co se týká škatulkování, na to ať si udělá každý svůj názor... ..divej..tak nad tím přemýšlím a PEACE..srovnáváme skutečně nesrovnatelné..jenom když si vzpomenu..na to DSG..tak to nemá v Superbu s komfortem skutečně nic společného..možná múže být fajn ta skříň v Octavii RS..ano..ale multitronic v Audi to prostě přebíjí a takových věcí je tam moc..ale i tak je Superb dobré auto a oproti předchozí generaci obrovský skok..! a ten kufr..! bomba..protože nemám rád kombíky a sedan s twindoor byl fajn.. ..pěkný večer všem.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 Multitronic je takovej ten vysavač jak to drží furt stejný otáčky? S tím jsem nikdy nejel, docela by mě to zajímalo, jaký to je pocit zrychlovat a motor drží stále stejné otáčky... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 Multitronic je takovej ten vysavač jak to drží furt stejný otáčky? S tím jsem nikdy nejel, docela by mě to zajímalo, jaký to je pocit zrychlovat a motor drží stále stejné otáčky... ..jojo..má to sedm rychlostí..samo jen virtuálních..a když strávíš v tom autě deně x hodin a ve finále 2stě tisíc km během dvou let..tzn v tom autě bydlíš, tak to neskutečně oceníš..a samozřejmě skvělá spotřeba.. ..potom ti sebelepší moderní automat přijde děsně nekomfortní..jako třeba mě teď 7G tronic.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 ja mel ochcavu 2000 kombajna 1,9tdi 110ps a bylo to fantasticky auto. v rodine od 0km, prodaval sem s 320t km, nestoceny, nebourany, za celou dobu jednou vaha vzduchu. takhle vypadala, kdyz mela v kufru se sklopenyma sedackama 8metraku odlitku. ted mame aktualne v rodine 4xX5, z toho dve se asi nepovedly - 2008 3,0d 130tis, 2010 40d - dve turba - 110tis, a dve jsou fajn, 2009 3,0d 170tis, 2010 3,0d 70tis - ted mi na ni teda zacina odchazet lozisko na kole, ale budiz, to se prej kus od kusu zadari. ty dve prvni, u novyho auta ve 250km slo na vymenu automatu - ne 250tkm, ale 250km, to druhy v 95t km vymena turba, v 90t km porucha cidla u pedalu ci co -mesic v servisu - obcas zlobi PDC, obcas zlobi nezavisly topeni, jednou porucha palubniho pocitace, ale opravili, nemenil se. jinak zkusenosti mam s trojkou, petkou, sedmickou, getepetkou, jednickou, atd, a muzu rict, ze u novy produkce je to tak. obcas trefis na slusnej kus a obcas na horsi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 ..konkrétně v tom, že není rozdíl mezi těma autama..podotýkám, že mám stále jako v domě dvě škodovky jako druhé a ženské auto a tudíž to není nějaká pokrytecká zaujatost vůči značce..ale jako uživatel nesouhlasím s tím cos řekl a o komfortu a jízdních vlastnostech..! ..dodnes A6ku vlastní společník..má cca 230 najeto(pravidelný servis)..tak tě v ní rád svezu..abych ti prezentoval kde je ten rozíl.. ..ať je jak je ta A6ka je pořád krok napřed..ikdyž je tři léta pozadu.. ..V tomto jsem naprosto pevný v kramflecích a časopisy na benzince nečtu..to jsem dělal před deseti lety.. Ale já nepotřebuji svézt, já vím, jak se ta auta chovají, tedy pokud se bavíme o srovnatelných modelech, za mně tedy jen pár postřehů, Audi A6 3.2 Quattro r.v. 2004, horší v zimě, pomalejší převodovka, méně místa vzadu, horší přístup do kufru, lepší ovládání tempomatu. Superb 3.6 4x4, r.v.2009, tvrdší podvozek, navigace sice lepší, ale náchylná ke krádeži, super handsfree, obrovský prostor, super kufr, perfektní řazení, v zimě neví co je sníh, v noci adaptabilní světla svítí tam, kam se zahne a jak rychle se jede. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mondeo2 Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 ja mel ochcavu 2000 kombajna 1,9tdi 110ps a bylo to fantasticky auto. v rodine od 0km, prodaval sem s 320t km, nestoceny, nebourany, za celou dobu jednou vaha vzduchu. takhle vypadala, kdyz mela v kufru se sklopenyma sedackama 8metraku odlitku. ted mame aktualne v rodine 4xX5, z toho dve se asi nepovedly - 2008 3,0d 130tis, 2010 40d - dve turba - 110tis, a dve jsou fajn, 2009 3,0d 170tis, 2010 3,0d 70tis - ted mi na ni teda zacina odchazet lozisko na kole, ale budiz, to se prej kus od kusu zadari. ty dve prvni, u novyho auta ve 250km slo na vymenu automatu - ne 250tkm, ale 250km, to druhy v 95t km vymena turba, v 90t km porucha cidla u pedalu ci co -mesic v servisu - obcas zlobi PDC, obcas zlobi nezavisly topeni, jednou porucha palubniho pocitace, ale opravili, nemenil se. jinak zkusenosti mam s trojkou, petkou, sedmickou, getepetkou, jednickou, atd, a muzu rict, ze u novy produkce je to tak. obcas trefis na slusnej kus a obcas na horsi. Sibiř Ty už si konečně pořiď na ty Tvoje ingoty nějakej slušnej kamion Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 Ale já nepotřebuji svézt, já vím, jak se ta auta chovají, tedy pokud se bavíme o srovnatelných modelech, za mně tedy jen pár postřehů, Audi A6 3.2 Quattro r.v. 2004, horší v zimě, pomalejší převodovka, méně místa vzadu, horší přístup do kufru, lepší ovládání tempomatu. Superb 3.6 4x4, r.v.2009, tvrdší podvozek, navigace sice lepší, ale náchylná ke krádeži, super handsfree, obrovský prostor, super kufr, perfektní řazení, v zimě neví co je sníh, v noci adaptabilní světla svítí tam, kam se zahne a jak rychle se jede. ..no a proto jsem jednu ze zpráv editoval..protože jsem měl dojem, že musíme mluvit o jiné generaci A6 a už je to tady.. ..A6 adapt světla má, tempomat je skvělý..navi nemá..netřeba..HF BT super, kufr na h...o ..je to sedan..podvozek vzduch..zima předohrab jako superb..bez problémů obojí.. ..jinak k těm světlům..mám adapt ii na Octavii 2010 a ty svítí jako prase. .tam tu A6 zaslepí..ale tak je tam rozdíl necelých 5 let a 150tis km.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frostie Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 ja mel ochcavu 2000 kombajna 1,9tdi 110ps a bylo to fantasticky auto. v rodine od 0km, prodaval sem s 320t km, nestoceny, nebourany, za celou dobu jednou vaha vzduchu. takhle vypadala, kdyz mela v kufru se sklopenyma sedackama 8metraku odlitku. ted mame aktualne v rodine 4xX5, z toho dve se asi nepovedly - 2008 3,0d 130tis, 2010 40d - dve turba - 110tis, a dve jsou fajn, 2009 3,0d 170tis, 2010 3,0d 70tis - ted mi na ni teda zacina odchazet lozisko na kole, ale budiz, to se prej kus od kusu zadari. ty dve prvni, u novyho auta ve 250km slo na vymenu automatu - ne 250tkm, ale 250km, to druhy v 95t km vymena turba, v 90t km porucha cidla u pedalu ci co -mesic v servisu - obcas zlobi PDC, obcas zlobi nezavisly topeni, jednou porucha palubniho pocitace, ale opravili, nemenil se. jinak zkusenosti mam s trojkou, petkou, sedmickou, getepetkou, jednickou, atd, a muzu rict, ze u novy produkce je to tak. obcas trefis na slusnej kus a obcas na horsi. nic ve zlým, ale nacpat do auta s nosností cca 550 kg 8 metráků a snad s tím ještě i jet, to je neskutečná prasárna... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bob Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 Sportovne snizenej podvozek :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 ..no a proto jsem jednu ze zpráv editoval..protože jsem měl dojem, že musíme mluvit o jiné generaci A6 a už je to tady.. ..A6 adapt světla má, tempomat je skvělý..navi nemá..netřeba..HF BT super, kufr na h...o ..je to sedan..podvozek vzduch..zima předohrab jako superb..bez problémů obojí.. ..jinak k těm světlům..mám adapt ii na Octavii 2010 a ty svítí jako prase. .tam tu A6 zaslepí..ale tak je tam rozdíl necelých 5 let a 150tis km.. No, ale já to celé psal jako reakci na montemarův příspěvek, kde psal, že je lepší 8 let stará A6 než novej Superb , co se týká dnešní produkce a srovnání modelů ve stejném roce, tak je jasné, že Audi je o krok napřed (minimálně), ale to je snad logické, to je přímo politika koncernu, Škodovka některé technické vymoženosti dostává do aut až se zpožděním a většinou jako třetí v pořadí...Jsem rád, že jsme si to vysvětlili Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 (upraveno) nic ve zlým, ale nacpat do auta s nosností cca 550 kg 8 metráků a snad s tím ještě i jet, to je neskutečná prasárna...jj, jednou sem nalozil 700kg motoru a dilu do kufru v magdeburgu a jel sem 650km do brna. 120-140kmh, prumerna spotreba 8,5, to jsem jeste vozival hodne, no. ted uz do X5 tolik nee. driv sme meli pracovniho citrona CX 2,5d, to melo hydrauliku, vyrvali sme zadni sicny a vozivali v tom pres tunu na kratky trate - 50-70km. ale kdyz si prijedu s X5 do ferony pro plech 2x1m, nebo do messeru vymenit argon a autogen, taky se na me divaj divne. petkatrojkaikspetky Upraveno 5. ledna 2013 uživatelem sibirnaya Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 To Sibiř: Neprolétne ti aspoň občas hlavou koupit nějákou dodávku? Už jenom to tam cpát a přemýšlet, co kde zašpiním nebo odřu, natož tvoje vlastní bezpečnost Až to do tebe nějákej bambus načudí, tak budeš mít tu láhev zaraženou v zadku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 sibir: na zimu mám stejné kola jakos měl na trojce ty... to je osud... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 tak rozhodne to nebude vic bolet, jak kdyz se potkame s gasikem na party kazdopadne neni misto, jinak bysme do toho mozna sli, ale zas by to bylo nevyuzity po vetsinu casu.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 Tak konečně vybráno,v týdnu si pro něj jedu Šestiválec,třilitr,snad i v plné vybavičce. Jen nevím co to je profi navi? Jaký je rozdil mezi normální a profi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 5. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. ledna 2013 Šestivál supr, třílitr ještě lepší, jen špatné palivo... Ale ne, super výběr, vypadá nádherně. Jinak navi je Professional a Business. Business má menší displej a ve starších verzích iDrivu zobrazovala jen šipky a né mapu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se