zekon7302 Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 Přesně tak! Ta nová je hezká. V inzerci píšeš Cimbu,který stupeň? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zekon7302 Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 V inzerci píšeš Cimbu,který stupeň?Jinak já čekám na verzi RS a neřeším cenu,prostě Octáva byla vždy něco co jsem moc chtěl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 Stara petka je taky hezka a moc nestarne,skvele vymyslenej design.Laska-tobe to furt srotuje,mel sis sehnat plnokrevnou 3.0D,je to skoda mit o 80 koni min se stejnou spotrebou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 Pro kritiky prodejní strategie Škody u Oktávek Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 (upraveno) no jo, ten 1.6 ropák ve škodě nejede špatně.. (jsem velmi klidný řidič, po německých dálnicích jezdím minimálně - takže mi tahle motorizace stačí)... teď jsem jel do třeboně přezout, mírné kopečky, úzká okreska.. spotřebička 4.3.. je možný, že tempomat snižuje spotřebu? (nikdy jsem ho neměl..) Upraveno 8. ledna 2013 uživatelem montemar Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XXXfazerXXX Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 no jo, ten 1.6 ropák ve škodě nejede špatně.. (jsem velmi klidný řidič, po německých dálnicích jezdím minimálně - takže mi tahle motorizace stačí)... teď jsem jel do třeboně přezout, mírné kopečky, úzká okreska.. spotřebička 4.3.. je možný, že tempomat snižuje spotřebu? (nikdy jsem ho neměl..)u medvěda to funguje....na dálnici tempomat snížil spotřebu i vo pul litru Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 je možný, že tempomat snižuje spotřebu? (nikdy jsem ho neměl..)Taky dost záleží na tom, co je mezi volantem a pedálama. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 (upraveno) U škodovky taky, na dálnici normálně tu rychlost úplně přesně nohou neudržim - no a když furt kapku zrychluješ a zpomaluješ, chlastá to samozřejmě víc.. ale možná mám jenom dřevěný nohy:) EDIT: Obecně je tempomat (a koženej volant) jediná příplatkovka, kterou fakt mít musim. Používám ho skoro všude. Upraveno 8. ledna 2013 uživatelem Micey Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 Na druhou stranu proč? Znají českou náturu a vědí, že lidi budou kupovat český auta sebehnusnější (taky nikdo nemá koule prosadit lepší design třeba Fabie apod.), takže si většina lidí koupí buď ořezanou verzi, nebo firmy koupí lepší verzi se slevou 20-30%. Jak mi říkal jeden místní člen, raději si koupit za 800 Octávku, než za 300 Mercedes, to by mě u nás sežrali za živa. To je vlastně politika firmy Škoda, oficiálně stojí auto cca Octávka 340 tisíc (tak to vidí lidé ráno v Blesku a podobných srač.ách), takže to je levné auto pro široké masy. edit.. srovnáváš nesrovnatelné.... 800-900 do oktávky podle mě dá málokdo, řekl bych že to není úplně cílová skupina... byla tu zmíněná 5er... v "základu" 1,3 milionu a když se dívám na příplatkovou výbavu myslím, že na 2 miliony bych se také mohl dostat.... auto za 1,3 milionu nemá v základu xenony, automatickou klimatizaci?? koupit ji po pár letech levněji proč ne.... ale někdo tu výbavu před lety taky řádně zacvakal, né že né Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 a když furt kapku zrychluješ a zpomaluješto ale tempomat taky dělá, ne? že přidává a ubírá plyn Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bob Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 Me taky prijde ze tempomat setri naftu, driv kdyz jsme jezdili na hory OI tak mi prisel takovej necitlivej, vzycky kdyz se zapnul tak sel na plnej kotel dokud nedosahl nastaveny rychlosti, ty novejsi mi prijdou lepsi .... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr666 Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 to ale tempomat taky dělá, ne? že přidává a ubírá plyn Na delší vzdálenost tempomat udělá trošku lepší spotřebu, protože právě jede jen nastavenou rychlostí,která kolísá velmi málo, což nohou neuděláš :-)Jinak mová OIII je moooc pěkná a pokud na tom bude tak jako 0II, kterou mám od 07/09 najeto 140tis v 1,9 TDI a v servisu jen na pravidelné výměny olejů po 30tis tak si jí koupím ale až za rok:-) až to opravdu vychytají Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 montemar: No to sice asi jo, ale rychlost každopádně drží furt stejnou - takže pokud nepojedeš vyloženě eko-run se zpomalovánim v každym kopci, je to úspornější.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 Na delší vzdálenost tempomat udělá trošku lepší spotřebu, protože právě jede jen nastavenou rychlostí,která kolísá velmi málo, což nohou neuděláš :-)Jinak mová OIII je moooc pěkná a pokud na tom bude tak jako 0II, kterou mám od 07/09 najeto 140tis v 1,9 TDI a v servisu jen na pravidelné výměny olejů po 30tis tak si jí koupím ale až za rok:-) až to opravdu vychytají 1.9TDI byl lepší... a u nové generace se přechází u servisu na cca 10 montážních celků, které se v případě poruchy budou měnit... pomalu už to praktikují i u 1,6TDI Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 Na delší vzdálenost tempomat udělá trošku lepší spotřebu, protože právě jede jen nastavenou rychlostí,která kolísá velmi málo, což nohou neuděláš na rovině mezi utrechtem a haagem to pochopim, ale v kopcovitych krajích koruny české? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 srovnáváš nesrovnatelné.... 800-900 do oktávky podle mě dá málokdo, řekl bych že to není úplně cílová skupina... byla tu zmíněná 5er... v "základu" 1,3 milionu a když se dívám na příplatkovou výbavu myslím, že na 2 miliony bych se také mohl dostat.... auto za 1,3 milionu nemá v základu xenony, automatickou klimatizaci?? koupit ji po pár letech levněji proč ne.... ale někdo tu výbavu před lety taky řádně zacvakal, né že né Z posledních 5 aut jsem měl jen jedno nové a úspora se pohybuje průměrně kolem 40% z ceny nového auta. Ty 4 auta měly vždy najeto mezi 15-30 tisíci km. Myslím, že už nové nechci, ušetřím mraky peněz. BMW 530i koupíš kolem 600-700 tisíc (například) udržované v plné palbě se zajetým motorem. To se absolutně nedá s Octavií srovnat. Mercedes W211 (pokud chceš dát málo peněz) a velké prostorné auto v super výbavě, které v pohodě najede dalších 500 tisíc km stojí do 400 tisíc (například) a ještě dostaneš záruku. Za tyhle peníze a výbavu nekoupíš ani pěkně vybavený Superb. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
montemar Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 Z posledních 5 aut jsem měl jen jedno nové a úspora se pohybuje průměrně kolem 40% z ceny nového auta. Ty 4 auta měly vždy najeto mezi 15-30 tisíci km. Myslím, že už nové nechci, ušetřím mraky peněz. BMW 530i koupíš kolem 600-700 tisíc (například) udržované v plné palbě se zajetým motorem. To se absolutně nedá s Octavií srovnat. Mercedes W211 (pokud chceš dát málo peněz) a velké prostorné auto v super výbavě, které v pohodě najede dalších 500 tisíc km stojí do 400 tisíc (například) a ještě dostaneš záruku. Za tyhle peníze a výbavu nekoupíš ani pěkně vybavený Superb.si řikal, že 90% aut v bazarech jsou lzi a podvod... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 Z posledních 5 aut jsem měl jen jedno nové a úspora se pohybuje průměrně kolem 40% z ceny nového auta. Ty 4 auta měly vždy najeto mezi 15-30 tisíci km. Myslím, že už nové nechci, ušetřím mraky peněz. BMW 530i koupíš kolem 600-700 tisíc (například) udržované v plné palbě se zajetým motorem. To se absolutně nedá s Octavií srovnat. Mercedes W211 (pokud chceš dát málo peněz) a velké prostorné auto v super výbavě, které v pohodě najede dalších 500 tisíc km stojí do 400 tisíc (například) a ještě dostaneš záruku. Za tyhle peníze a výbavu nekoupíš ani pěkně vybavený Superb.Ale Lion mluvil o nečem jinym,totiz ty si psal kam si se dostal s vybavou u novy Octavie,on na to reaguje tim,ze v jinym segmentu(bmw) nejsou ani xenony v zakladu.Cili,ze je to stejny.O ojetinach nepadlo slovo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 na rovině mezi utrechtem a haagem to pochopim, ale v kopcovitych krajích koruny české? ty si chlape snad robis srandu.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moty Odesláno 8. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. ledna 2013 na rovině mezi utrechtem a haagem to pochopim, ale v kopcovitych krajích koruny české? Člověče, taky jsem si to tak myslel, ale od té doby co jezdím na tempomat, pouze dálnice, jindy si na to nevzpomenu, tak mi šla po Čechách spotřeba cca o 0,5-0,7 dolů Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se