Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Pánové, kdo máte zkušenosti nebo se kolem toho pohybujete (třeba aspoň zprostředkovaně) potřeboval bych radu s E90 335i, mám se toho bát z dlouhodobého hlediska? Bral bych 2-3 roky starý (tzn. N54), 3 roky ještě bude záruka, ale nevím co potom. O problémech s čerpadlem vím, to by bylo krytý 10ti letou zárukou, pravděpodobně by se záruku vztahovala i na vstřiky, ale nevím co ty turba (sice 335i má ukazatel teploty oleje, ale kdo ví jestli to předchozímu majiteli něco říkalo). N55 by bylo lepší, ale je to už nad limit a zatím moc nejsou, vzhledem k tomu, že se dělali jen v posledním roce E90.

 

Primární volba byla atmosféra, ale nemůžeme sehnat barevnou kombinaci a výbavu co chceme, těch 335i s lepší výbavou je mnohem více. Říkám si, že i přes záruku na čerpadlo je to opruz když odejde a potenciálně nebezpečný, pokud to přestane jet při předjíždění. Kamarádovi na 135i odešlo během 2 let to čerpadlo 3x (měl r.v. 2008), pak to prodal...co myslíte, mám se na to radši vykašlat? Zase to fakt krásně jede :-)

 

E90 335i jsem vlastnil od roku 2008. S čerpadlem a vstřiky jsem měl neskutečné problémy. V průběhu prvního roku bylo auto v servisu v součtu 3 měsíce. Celkem sedm oprav. Požadoval jsem přes právníka vrácení peněz nebo výměnu vozu. Nakonec po cca 50 tis. km došlo k výměně celého motoru. Následující dva roky bylo kromě jedné výměny čerpadla vše ok. Mám pocit že to byly problémy z počátku výroby. K výkonu. Před 335i jsem měl 130i. Výkon ve středních otáčkách nebyl tak výborný jako u 335i ale co se týká odezvy na plyn nedá se to vůbec srovnat. U 335i jsou prostě prodlevy, i když většina testérů tvrdila opak. S odstupem času mám rozhodně lepší pocit ze 130i. Průměrná dlouhodobá spotřeba u obou se pohybovala u okolo 11l/100km. Přiznám se, že jsem v průběhu jezdil s 330d a s x6 335d a rozhodně by to byla lepší volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další názory?

 

Neskutečné, jakou estrádu dokáže někdo vytvořit po nákupu nádherný trojky. Chtěl jsi výkon - 330d,335d. Chceš úpravy - BMW Performance. Nerad bych mluvil za všechny, ale nedá mi to. Ze začátku Ti tu všichni fandili, že bude na foru další beemer, teď už jsi spíš pro smích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

biggrin.gif inspirace na tuzing trojky zde i s duplexem. Hezká je jen ta decentní boční linka ala alpina.

Osobně si myslím, že to auto je perfektní v továrním provedení a případné SW či HW úpravy nepřináší očekávaný výsledek vzhledem k výši nákladů vložených. Je lepší pak koupit jiné auto. Inženýři z BMW určitě vědí dobře co dělají :). Z hecu mě napadlo ladit svou R 1200 ST (svody + laďák). Za 60k bych nicotně zvedl výkon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

alessio-to se mi nejak nezda,M550 je na stovce za 4,7,to nevim,co by ta octavia musela mit za motor

Já jsem na stovce za 5.5 když se poštěstí (manuál) a ta 550d byla při nějakých tachometrových 100 až 105km/h (řazení na trojku) vpředu o skoro dvě délky auta. Věřím tedy a byl jsem svědkem, že 550d je na stovce kolem 5.1 až 5.3 s launch control. Kdyby to bylo pod 5, tak rozestup by byl o dost výraznější. Pokud to dali za 4.7 novináři, tak i oni sami často říkají, že u BMW press car často pochybují o tom, zdali jsou ty auta tak úplně sériová a to není žádná "kachna". Jinak jsem zvědavý na životnost a spolehlivost u toho 550d. Znamý má nyní najeto kolem 25 000 kilometrů a jediný problém byl s hlášením tlaku v pneumatikách.

 

EDIT: tím jestli je to BMW na stovce za 4.7 nebo 5.3 nijak nezpochybňuji kvality toho auta. Je neuvěřitelně rychlé (nejen motor, ale i podvozek) a nádherné. Mně se jen moc nelíbí ty tři turba. I když například inovátorské 535d se dvěma turby se ukázalo jako nadprůměrně spolehlivé.

 

 

Upraveno uživatelem jacob
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky by mě zajímalo, na kolik se dá načipovat RSko. Kdysi mě dojela v kopci, tak jsem nechtěl překážet a šlápnul na to. Držela se mě hodně slušně a to jsem měl 260k výkon (měřený), takže musela mít podobný.

OII jsem měl čiplou, s turbem to dělá většinou +20% takže jsem byl na 240 kobylách a jezdila hodně dobře

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OII jsem měl čiplou, s turbem to dělá většinou +20% takže jsem byl na 240 kobylách a jezdila hodně dobře

Já měl čiplé svoje první auto, Fabii vRS. Čip od Cimbu (několikanásobně dražší, než je průměrná cena čipů v ČR) a v 65-70tis. odešla spojka, v 90tis. turbo a v 95tis. znovu turbo. Nyní s ní jezdí přítelkyně, bež čipu a je to zlaté auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky by mě zajímalo, na kolik se dá načipovat RSko. Kdysi mě dojela v kopci, tak jsem nechtěl překážet a šlápnul na to. Držela se mě hodně slušně a to jsem měl 260k výkon (měřený), takže musela mít podobný.

 

Nevím co to bylo. Každopádně tam měl výfuk z dieselu (je průchodnější), takže předpokládám, že i čip. Maximálku měl cca 255 (podle toho, že BMW se zastavilo na 250).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...