Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ono to GT86 není tak úplně ideální na denní ježdění :wheelchair:. Už se mi do toho blbě skládá a co se týká vystupování po delší jízdě, nerad bych, aby mne z toho někdo musel tahat jak Zemana ochranka na Kavčích horách. Ale říkal jsem si, že ještě nejsem tak starý, abych si nemohl udělat radost malým víkendovým sporťákem. Ale upřímně řečeno, ono sportovně spíš vypadá jak jede. Abych udržel krok s něčím sportovním, tak potřebuji alespoň mokrou silnici. Nějakých 50 - 70 koní navíc by to určitě sneslo.

Co se týká Mazdy 6, tajně doufám, že do toho dají k nejsilnějším motorizacím taky pohon 4x4. Podvozek je údajně shodný s CX5, takže by to neměl být technicky problém. Prozatím není v republice žádná předváděčka s tím 2,5 litru benzínem. Ta mne docela zajímá.

 

Gratuluji ke koupi vynikajícího auta. GT 86 je velmi sportovní. Výkon je jen jedna ze složek "sportovnosti" a zdaleka ne ta nejdůležitější. V GT 86 se ale musí trochu makat a je to pro auto pro řidiče, kteří už něco umí, nebo se nebojí učit. Na ujiždění načipovaným octávkám jsou mnohem vhodnější auta. GT 86 potřebuje otáčky a koule. U auta s výkonem 400+ koní stačí dupnout na plyn a dějí se věci..jak v přímce, tak při touze zadriftovat. Tady si to člověk musí odpracovat, mít správný kvalt, vyšší nájezdovou rychlost do zatáčky a umět (a nebát se) to auto do ní poslat..zato se díky váze dá potom ve smyku kontrolovat s přesností na centimetry, což u většiny překoňovaných aut nejde kvůli hmotnosti. S GT 86 jsem naposledy vyvrátil mýtus o výkonu majiteli Nissanu GTR v zatáčkách kolem Slap. Na rovinkách mezi Měchenicemi, Davlí a Štěchovicemi mi visel na zadku. Za tabulí o konci obce Štechovice se vzdaloval a vzdaloval. Za Rabyní jsem zastavil, za chvíli přihučel, zastavil taky a šel si povídat. Když jsem mu řekl, že to má 200 koní, nechtěl tomu věřit. Za 800 tis. je jen málo sportovnějších aut..200 poctivejch atmosférickejch koní v točivém motoru, ideální rozložení hmotnosti, méně než 1200 kg, pohon zadních kol..to a další věci všetně skvělé, téměř závodní pozice za volantem, jsou atributy sportovního auta. Na druhou stranu, pokud chce člověk jezdit rychle, všechno předjet a všemu ujet (na dálnici, od semaforů..zkrátka převážně rovně), pak to nejsou dobře utracené peníze a dá se za ty koruny pořídit mnohem více koní. Jezdím autem, které má 450 k, nemám problém předjet 95% aut na českých silnicích..a není ani trochu sportovní. Taky jej nemám na sportovní jízdu a nečekám ji od něj. Na výkon se vykašli a užívej si jedno z nejpovedenějších aut současnosti. Kup si za pár kaček sadu druhých kol, nějakou školu jízdy na okruhu, nebo prostě sám zkoušej někde kde to jde..to auto umí strašně moc..daleko víc něž na co si drtivá většina řidičů vůbec troufne (včetně mě samozřejmě, nemám zájem si tu tahat triko). Ještě jednou k němu gratuluji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen několik málo bodů, proč nedávat 3.0 TDI do Octavie:

 

1) Ten motor se tam nevejde

2) To auto by s ním nezatáčelo..bylo by velmi nedotáčivé

3) Komponenty předního zavěšení by se měnily dvakrát do roka, to samé brzdy

4) Auto by s tímto motorem bylo tak drahé (ještě dražší než normálně), že by se jej nevyplatilo pro tento motor upravovat a nabízet

5) Výkon tohoto motoru je pro auto typu Octavie naprosto zbytečný

 

3.0 TDI by mohlo mít smysl třeba v Superbu Combi..ale v Octavii je to nesmysl.

 

A už končím s blbejma moudrama, už stokrát jsem se zařekl, že do diskusí o autech nebudu psát :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Škody je to prostě tak, že ty nejhezčí studie zůstanou pouze studiemi a vyjíždí ven něco tak hnusnýho jako Roomster (ten první je hnusný až běda) a nebo Yety (první kazily hlavě světlomety přední). Prostě VW nedovolí Škodě jak lepší (hezčí) modely tak lepší motory. Třeba 3,0 TDi do Octy bych si uměl představit :)

 

Přesně tohle mi vadí, proč Škoda nemá místo Yeti třeba "BMW X1"? Prostě to nesmí mít, zrovna tak jako nesmí mít levnější doplňkvou výbavu, zrovna tak Octavia nesmí mít motory více jak 2.0 (vyjma RS). To mi tak nějak připomíná dobu, kdy Žigul měl 1.6l motor a Škoda nesměla mít víc.....

 

Takhle měl vypadat možná Rapid a co z toho vzniklo za paskvil...

 

271676-top_foto2-pom8w.jpg

 

271675-original1-tv1i0.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Škody je to prostě tak, že ty nejhezčí studie zůstanou pouze studiemi a vyjíždí ven něco tak hnusnýho jako Roomster (ten první je hnusný až běda) a nebo Yety (první kazily hlavě světlomety přední). Prostě VW nedovolí Škodě jak lepší (hezčí) modely tak lepší motory. Třeba 3,0 TDi do Octy bych si uměl představit :) ikdyž Škodu jako takovou nemusim :) strýc má O II a teď se mu zase vysrala klima, řikal že to radši co nejdřív prodá a půjde si do salonu pro novou Octu (vždy kupuje nový auta u stejnýho dealera). Třeba jejich Fábka I už slouží dobrých min. 8 let, předtim měli 120 a taky pohodička :) zato můj otec šel od žigula přes Mazdu 626 (jak hranatou tak kulatou) až po jeho sen BMW a už by neměnil. Teď chce přesedlat za 520i e39 na 1er v dieselu :)

 

U toho roomstera který je ten druhý? vždyť je furt jen jeden a ten samý, u novější generace minimální fejs..... jo a třeba mě se líbí moc, vše je otázka vkusu konkrétního zákazníka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U toho roomstera který je ten druhý? vždyť je furt jen jeden a ten samý, u novější generace minimální fejs..... jo a třeba mě se líbí moc, vše je otázka vkusu konkrétního zákazníka.

Tim prvním sem myslel před faceliftem :) je to otázka vkusu, ale Škoda měla hodně super studií, který nedopadli :) možná jim to VW zatrhlo, kdo ví ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarád dnes dělá šéfa autoservisu a říkal, že není vůle ve Škodovce něco měnit. Designových skvostů bylo navrženo spousta, ale není politická vůle něco takového vyrábět. Spíš se přemýšlí o tom, udělat motor z 10 dílů, které se budou jednoduše měnit a oprava bude cenový masakr. Ideální bude tedy auto, které po 100-150 tis. půjde do třetích zemí na doježdění a majitel si koupí nové.

 

Josefe, všiml sis, že ze zásady neodpovídáš na to, co se ti nehodí do krámu? :)

 

Napsal jsem: "Sakra, proč ten žák střední školy nejde navrhovat ty lepší auta (včetně převodovky a motoru) třeba do Peugotu či Renaultu, aby je postavil na nohy a pomohl jim dosáhnout alespoň z části tak dobrých prodejů, jako má ta blbá Škodovka???"

 

Psal jsi totiž o tom, jak žák střední školy navrhne lepší auto a motor a převodovku, než teď vyrábí Škodovka.

No a mě by fakt zajímalo, proč po těch geniálních mozcích ze střední školy neskočí automobilky, které už Škoda kvalitou a ziskem dávno převálcovala (všechny francouzské, všechny italské / mimo supersporty/, hromada amerických, německej Opel, japonské Mitsubishi, Saab, v podstatě i Volvo a podobně).

Jestli to nebude tím, že ty smělé vize ze školní lavice by mohly v reálu firmu přivést snadno k bankrotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je jasný, že PD a CR je rozdíl, ale koukni, co jsem psal před pár dny. Můj názor, ke kterému jsem dospěl zkušeností je jasný.

 

Já měl čiplé svoje první auto, Fabii vRS. Čip od Cimbu (několikanásobně dražší, než je průměrná cena čipů v ČR) a v 65-70tis. odešla spojka, v 90tis. turbo a v 95tis. znovu turbo. Nyní s ní jezdí přítelkyně, bež čipu a je to zlaté auto.

Upraveno uživatelem jacob
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No věřím že motor 1,2TSI, kde dali rozvodový řetěz z tříkolky, by fakt možná nějaký 4-ťák navrhl líp.....

 

Jo. To je pravda, s tím řetězem.

A archetyp spolehlivosti, Toyota, kdyby navrhovala lépe pedály a měla lepší subdodavatele, tak by teď nezvažovala v USA mimosoudní odškodnění ve výši rekordních 1,1 miliardy dolarů.

Podobných příkladů ti sem můžu napsat klidně 10. Podobně ulítla každá automobilka, konkrétně tomu slavnýmu Mercedesu jedna generace Éčka nedávno málem zlomila vaz, jak byla zpičená.

Ony totiž ty kecy o návrzích motorů a převodovek ze školní lavice může napsat akorát tak člověk, který do automotive nikdy nic neprodával. Já tam prodávám 20 let a malinko o tom vím. Na druhou stranu zase nejsem chytrej třeba u lékařských přístrojů, kde je pro změnu v obraze určitě Josef.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Josefe, všiml sis, že ze zásady neodpovídáš na to, co se ti nehodí do krámu? :)

 

Napsal jsem: "Sakra, proč ten žák střední školy nejde navrhovat ty lepší auta (včetně převodovky a motoru) třeba do Peugotu či Renaultu, aby je postavil na nohy a pomohl jim dosáhnout alespoň z části tak dobrých prodejů, jako má ta blbá Škodovka???"

 

Napsal jsem jasnou odpověď, šel dělat do servisu, není designer ani se mu práce konstruktéra nelíbila (i když návrh nové pětistupňové převodovky pro škodovku byla jeho závěrečná práce). Pokud má počet prodaných škodovek u nás znamenat to, že je to nejlepší auto na světě pro českého člověka, pak to znamená, že to je nejlepší auto pro českého člověka, nikoliv pro běžného člověka. Ta debata o škodovce je pravda zbytečná, není to jen o dobrém či špatném autě, je to o tom, že musím nebo nemusím. Nakonec ať si tady Němci vyrábí co chtějí, je to jejich fabrika a prodeje Škoda v EU na úrovni Hyundai nejsou tak špatné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napsal jsem jasnou odpověď, šel dělat do servisu, není designer ani se mu práce konstruktéra nelíbila (i když návrh nové pětistupňové převodovky pro škodovku byla jeho závěrečná práce). Pokud má počet prodaných škodovek u nás znamenat to, že je to nejlepší auto na světě pro českého člověka, pak to znamená, že to je nejlepší auto pro českého člověka, nikoliv pro běžného člověka. Ta debata o škodovce je pravda zbytečná, není to jen o dobrém či špatném autě, je to o tom, že musím nebo nemusím. Nakonec ať si tady Němci vyrábí co chtějí, je to jejich fabrika a prodeje Škoda v EU na úrovni Hyundai nejsou tak špatné.

 

Tohle fakt nemá cenu, ty jsi demagog s nulovým povědomím o automobilovém průmyslu :D

V roce 2011 byla Oktávka 14. nejprodávanější auto v Evropě.

Čísla roku 2012 ještě známa nejsou (nebo aspoň já je neznám), ale horší asi nebude.

Jaký má význam nazývat 14. nejprodávanější auto v Evropě autem pro českého člověka???

 

Ono asi s tebou nemá smysl dál diskutovat, ty auta posuzuješ jako řidič (nic proti tomu, to je v pořádku), ale jinak se v automotive businessu orientuješ podobně dadaisticky, jako moje maminka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Číst umím, Škoda je na 12-tém místě v EU, ale u nás jasně první a to jsem tím nejlepším autem myslel. Za ní se už drží značky, které vyjma Volva mi nic neříkají.

 

12. Škoda 491 951 (12.)

 

13. Nissan 432 411 (14.)

 

14. Hyundai 432 240 (13.)

 

15. Kia 337 466 (15.)

 

16. Seat 260 464 (16.)

 

17. Dacia 239 546 (17.)

 

18. Volvo 232 186 (18.)

 

19. Chevrolet 172 077 (20.)

 

20. Mini 158 194 (19.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Josefe, čísla Oktávky sem postni, o té mluvíme a její vysoká cena tě popuzuje.

V roce 2011 vypadaly prodeje v Evropě takto (a například všechny Mercedesy jsou za ní - osobně mě to překvapilo, čekal jsem, že Céčko bude před ní).

V její třídě jsou před ní akorát Golf, Focus a Astra (a řekněme Mégane, byť ten bych osobně řadil o třídu níže).

Fakt auto pro českýho člověka :)

 

Pos Model 2011 /10 2010 Pos

1 VW Golf 493,855 -2% 502,307 1

2 Ford Fiesta 372,977 -12% 425,595 2

3 VW Polo 371,454 2% 364,439 3

4 Opel Corsa 327,717 -2% 333,622 5

5 Opel Astra 327,458 7% 306,152 7

6 Ford Focus 308,747 6% 292,348 8

7 Renault Clio 304,106 -13% 348,921 4

8 Renault Megane 251,487 -8% 272,612 9

9 Peugeot 207 245,649 -21% 310,827 6

10 VW Passat 245,110 43% 170,876 20

11 Fiat Punto 220,343 -17% 266,553 10

12 Nissan Qashqai 216,970 0% 215,982 13

13 Fiat Panda 189,527 -20% 236,323 11

14 Skoda Octavia 186,440 0% 186,994 16

15 Citroen C3 181,868 -21% 230,140 12

16 Mercedes C Class 178,345 17% 151,848 25

17 BMW 3 Series 166,860 -11% 187,623 14

18 Skoda Fabia 165,259 2% 162,207 23

19 Seat Ibiza 162,631 3% 157,610 24

20 Audi A4 162,085 -6% 173,069 19

21 Renault Scenic 161,379 -14% 187,012 15

22 Fiat 500 156,301 -6% 165,454 21

23 Peugeot 308 155,227 -15% 181,976 17

24 BMW 5 Series 143,804 30% 110,669 36

25 Audi A3 143,382 -20% 178,860 18

26 Dacia Duster 141,961 135% 60,409 70

27 Toyota Yaris 141,327 -14% 165,174 22

28 Opel Insignia 138,755 0% 139,012 30

29 BMW 1 Series 135,087 -9% 147,863 27

30 Renault Twingo 134,061 -11% 150,237 26

31 Mercedes E Class 130,290 -8% 142,003 28

32 Opel Meriva 127,439 22% 104,323 40

33 Ford C-Max 127,092 91% 66,540 67

34 VW Touran 118,867 25% 94,927 46

35 VW Tiguan 118,091 8% 109,722 37

36 Mini 116,666 -10% 130,115 31

37 Peugeot 3008 115,896 -2% 117,819 34

38 Citroen C4 113,379 59% 71,308 62

39 Nissan Juke 106,461 379% 22,226 132

40 Citroen C4 Picasso 104,628 -13% 120,047 33

41 Hyundai i30 101,328 -14% 117,675 35

42 Audi A1 97,903 289% 25,168 121

43 Toyota Auris 95,265 -1% 96,073 43

44 Toyota Aygo 88,458 7% 82,671 51

45 Mercedes A Class 87,981 -18% 107,183 38

46 Ford Mondeo 86,433 -14% 100,157 42

47 Peugeot 107 85,893 -20% 106,842 39

48 Peugeot 508 85,699 new 0 -

49 Audi A6 84,284 21% 69,656 64

50 VW Golf Plus 84,264 0% 84,290 49

51 Peugeot 206+ 84,057 -31% 121,828 32

52 BMW X1 83,063 7% 77,629 53

53 Citroen C1 82,965 -19% 102,100 41

54 Hyundai i20 80,853 19% 67,944 65

55 Smart Fortwo 78,868 -5% 83,259 50

56 Alfa Romeo Giulietta 78,819 138% 33,117 109

57 Nissan Micra 75,614 7% 70,667 63

58 Hyundai ix35 74,421 56% 47,706 87

59 Ford Ka 73,821 -21% 93,444 47

60 Citroen DS3 72,870 37% 53,190 75

61 Hyundai i10 72,669 -24% 95,671 44

62 Opel Zafira/Zafira Tourer 72,604 -20% 90,440 48

63 Kia Cee?d 71,930 -25% 95,629 45

64 Dacia Sandero 71,646 -49% 139,234 29

65 Seat Leon 71,387 -3% 73,595 58

66 Peugeot 5008 69,954 -2% 71,382 61

67 Ford Kuga 68,564 -6% 72,940 59

68 Audi A5 67,487 -12% 76,690 54

69 Kia Sportage 67,484 131% 29,214 115

70 Audi Q5 65,618 -1% 66,281 68

71 Chevrolet Matiz/Spark 65,338 -12% 74,248 57

72 Citroen C3 Picasso 65,095 -15% 76,582 55

73 Suzuki Swift 64,316 10% 58,469 72

74 Mercedes B Class 64,156 -22% 82,150 52

75 Lancia/Chrysler Ypsilon 61,797 24% 49,836 82

76 Citroen C5 61,686 -17% 74,320 56

77 BMW X3 60,697 170% 22,480 131

78 Honda Jazz 57,414 -3% 59,190 71

79 VW Caddy 57,298 35% 42,443 96

80 Toyota Avensis 56,281 -11% 63,237 69

81 Skoda Superb 55,981 14% 49,106 85

82 Skoda Yeti 55,443 21% 45,821 89

83 Mini Countryman 53,784 335% 12,364 174

84 Kia Picanto 51,418 10% 46,744 88

85 Volvo XC60 51,298 14% 44,998 92

86 Renault Laguna 49,738 -1% 50,240 81

87 Volvo V70/XC70 49,566 -14% 57,635 73

88 Chevrolet Aveo 48,564 1% 48,083 86

89 Dacia Logan 48,553 -33% 72,467 60

90 VW Transporter 48,534 -4% 50,556 79

91 Mitsubishi ASX 48,418 131% 20,960 136

92 Renault Modus 48,383 -4% 50,399 80

93 Ford S-Max 47,575 4% 45,745 90

94 Honda Civic 47,268 -29% 66,575 66

95 Hyundai ix20 47,149 new n/a n/a

96 Citroen Berlingo 46,735 -13% 53,718 74

97 VW Sharan 46,194 186% 16,152 153

98 Renault Symbol/Thalia 45,740 25% 36,592 103

99 Volvo V60 45,633 new n/a n/a

100 Renault Fluence 44,064 n/a n/a n/a

Upraveno uživatelem NIGHTinGALE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Gratuluji ke koupi vynikajícího auta. GT 86 je velmi sportovní. Výkon je jen jedna ze složek "sportovnosti" a zdaleka ne ta nejdůležitější. V GT 86 se ale musí trochu makat a je to pro auto pro řidiče, kteří už něco umí, nebo se nebojí učit. Na ujiždění načipovaným octávkám jsou mnohem vhodnější auta. GT 86 potřebuje otáčky a koule. U auta s výkonem 400+ koní stačí dupnout na plyn a dějí se věci..jak v přímce, tak při touze zadriftovat. Tady si to člověk musí odpracovat, mít správný kvalt, vyšší nájezdovou rychlost do zatáčky a umět (a nebát se) to auto do ní poslat..zato se díky váze dá potom ve smyku kontrolovat s přesností na centimetry, což u většiny překoňovaných aut nejde kvůli hmotnosti. S GT 86 jsem naposledy vyvrátil mýtus o výkonu majiteli Nissanu GTR v zatáčkách kolem Slap. Na rovinkách mezi Měchenicemi, Davlí a Štěchovicemi mi visel na zadku. Za tabulí o konci obce Štechovice se vzdaloval a vzdaloval. Za Rabyní jsem zastavil, za chvíli přihučel, zastavil taky a šel si povídat. Když jsem mu řekl, že to má 200 koní, nechtěl tomu věřit. Za 800 tis. je jen málo sportovnějších aut..200 poctivejch atmosférickejch koní v točivém motoru, ideální rozložení hmotnosti, méně než 1200 kg, pohon zadních kol..to a další věci všetně skvělé, téměř závodní pozice za volantem, jsou atributy sportovního auta. Na druhou stranu, pokud chce člověk jezdit rychle, všechno předjet a všemu ujet (na dálnici, od semaforů..zkrátka převážně rovně), pak to nejsou dobře utracené peníze a dá se za ty koruny pořídit mnohem více koní. Jezdím autem, které má 450 k, nemám problém předjet 95% aut na českých silnicích..a není ani trochu sportovní. Taky jej nemám na sportovní jízdu a nečekám ji od něj. Na výkon se vykašli a užívej si jedno z nejpovedenějších aut současnosti. Kup si za pár kaček sadu druhých kol, nějakou školu jízdy na okruhu, nebo prostě sám zkoušej někde kde to jde..to auto umí strašně moc..daleko víc něž na co si drtivá většina řidičů vůbec troufne (včetně mě samozřejmě, nemám zájem si tu tahat triko). Ještě jednou k němu gratuluji.

 

Ahoj,

 

To ze GT86 je extreme zabavne auto naprosto uznavam, jeho vyhodou je ze se ta zabava odehrava v rychlostech kdy normalni smrtelnik je schopen reagovat a pripadne neco delat. Pribeh o zostuzenem GTR na slapech vypovida spise o totalni neschopnosti ridice GTR nez o rychlosti GT86. Popravde 86 JE pomale auto a to jak v primce tak na zatackovitem okruhu.

 

PS: ten samy ridic v GT86 by sam sebe v gtr predjel asi o minutu jen od prehrady nahoru na vyhlidku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to auto pro českýho člověka, to je naprosto jasný :) Existuje vůbec země v EU, kde místní značka naprosto devastujícím způsobem předstihuje v prodejích ostatní výrobce?

 

http://prodeje.periskop.cz/

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

 

To ze GT86 je extreme zabavne auto naprosto uznavam, jeho vyhodou je ze se ta zabava odehrava v rychlostech kdy normalni smrtelnik je schopen reagovat a pripadne neco delat. Pribeh o zostuzenem GTR na slapech vypovida spise o totalni neschopnosti ridice GTR nez o rychlosti GT86. Popravde 86 JE pomale auto a to jak v primce tak na zatackovitem okruhu.

 

PS: ten samy ridic v GT86 by sam sebe v gtr predjel asi o minutu jen od prehrady nahoru na vyhlidku.

 

Nepochybně. Z toho GTR vystoupil kluk, kterýmu teklo mlíko po bradě..ještě to pak zkoušel svádět na "mám něco s brzdama"..ale to by se za mnou asi předtím neřítil 30 km nalepenej na nárazník..ale nechci mu křivdit. Jel klasicky stylem..plný plyn, brzy brzdit, relativně pomalu projet zatáčku a pak zase plný plyn. Takto bohužel jezdí většina majitelů silných aut a na většinu situací jim to stačí, protože na akceleraci a vysoké rychlosti na rovinkách "udělají" drtivou většinu zdejšího vozového parku.. Zkušený řidič by mě ujet nenechal. Fór je v tom, že GT dokáže na zatáčkovitém úseku vysvětlit lidem s velmi výkonnými vozy, že sportovnost vozu se neměří jen na koně, o čemž je mnoho z nich přesvědčeno. Na rovném úseku šanci nemá..tam jde opravdu především o počet koní na kila. Faktem taky je, že stylem, kterým se GT dají jezdit okresky si s autem, které má 400k nedovolím. S GT dokážu s vypnutou stabilizací pouze plynem a volantem nechat ve většině zatáček za sebou černou čáru. U výkonného auta k tomu člověk (já) potřebuje o dost víc místa a na běžné silnici za běžného provozu je to o držku. GT je tak pro mě autem, které dokáže bavit každý den, ať se jede kamkoliv. Šlo mi o to, že v běžném životě dokáže překvapit mnohem výkonnější auta, za jejichž volanty sedí méně schopní řidiči (což je dost častý jev, čest výjimkám), dovolí i na běžné silnici jet naplno a lze se v něm naučit jezdit lépe než jen dát D, šlápnout na podlahu a pak spoléhat na armádu elektroniky a brzdy o průměru kola Fabie..to umí každej. V tom je výjimečné v dnešní produkci. Je, jak píšeš, velmi zábavné a je také velmi sportovní. Ne supersportovní, ale sportovní. To není nevýhoda, prostě to tak jenom je. Navíc gumy a spotřebák na to stojí pár korun, takže není důvod ho šetřit.

Jestli to auto je nebo není rychlé je otázka úhlu pohledu. Podle mě se v málokterém novém autě za 800 tis. dá jet (mimo dálnice) v průměru rychleji než v GT 86. Samozřejmě taková auta jsou a je jich hodně, ale to už jsme v jiné lize.

 

 

PS: o minutu určitě ne :) ale předjel, to zcela jistě ano.. Jestli máš možnost přivézt GTR, můžeme to zkusit zjistit přesně :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepochybně. Z toho GTR vystoupil kluk, kterýmu teklo mlíko po bradě..ještě to pak zkoušel svádět na "mám něco s brzdama"..ale to by se za mnou asi předtím neřítil 30 km nalepenej na nárazník..ale nechci mu křivdit. Jel klasicky stylem..plný plyn, brzy brzdit, relativně pomalu projet zatáčku a pak zase plný plyn. Takto bohužel jezdí většina majitelů silných aut a na většinu situací jim to stačí, protože na akceleraci a vysoké rychlosti na rovinkách "udělají" drtivou většinu zdejšího vozového parku.. Zkušený řidič by mě ujet nenechal. Fór je v tom, že GT dokáže na zatáčkovitém úseku vysvětlit lidem s velmi výkonnými vozy, že sportovnost vozu se neměří jen na koně, o čemž je mnoho z nich přesvědčeno. Na rovném úseku šanci nemá..tam jde opravdu především o počet koní na kila. Faktem taky je, že stylem, kterým se GT dají jezdit okresky si s autem, které má 400k nedovolím. S GT dokážu s vypnutou stabilizací pouze plynem a volantem nechat ve většině zatáček za sebou černou čáru. U výkonného auta k tomu člověk (já) potřebuje o dost víc místa a na běžné silnici za běžného provozu je to o držku. GT je tak pro mě autem, které dokáže bavit každý den, ať se jede kamkoliv. Šlo mi o to, že v běžném životě dokáže překvapit mnohem výkonnější auta, za jejichž volanty sedí méně schopní řidiči (což je dost častý jev, čest výjimkám), dovolí i na běžné silnici jet naplno a lze se v něm naučit jezdit lépe než jen dát D, šlápnout na podlahu a pak spoléhat na armádu elektroniky a brzdy o průměru kola Fabie..to umí každej. V tom je výjimečné v dnešní produkci. Je, jak píšeš, velmi zábavné a je také velmi sportovní. Ne supersportovní, ale sportovní. To není nevýhoda, prostě to tak jenom je. Navíc gumy a spotřebák na to stojí pár korun, takže není důvod ho šetřit.

Jestli to auto je nebo není rychlé je otázka úhlu pohledu. Podle mě se v málokterém novém autě za 800 tis. dá jet (mimo dálnice) v průměru rychleji než v GT 86. Samozřejmě taková auta jsou a je jich hodně, ale to už jsme v jiné lize.

 

 

PS: o minutu určitě ne :) ale předjel, to zcela jistě ano.. Jestli máš možnost přivézt GTR, můžeme to zkusit zjistit přesně :)

 

Jedine dvoutunove auto co mam v garazi zere naftu a vejde se tam pet lidi, pes a kocarek....

To druhe melo v serii jenom o ctyricet koni vic, a nejezdi na gumach z Priusu. Jo a ma o 400 kg mene jak GT :-)

 

PS: na useku kde to neznam, me sfoukne dobre rizena silna predokolka a vubec se za to nestydim......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...