Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

jestli je to auto pro paní, mě se osvědčilo koupit na začátek něco jetého, už předem poškrábaného - "bolí" to míň než škrábance na funglovce a řidička nemá takový ostych? to stejné automat na poskakovaní po městě - řidička nehledá kvalty a věnuje se provozu :)

Přesně tak, moje dostala jetyho Yarise s robotizovanym manuálem a jak si panecku chrochtá

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tmoris, Meriva je inzerovana jako chytry MPV, stejne jako povedeny B-Max a podle toho asi bude cen.

 

Tak mel jsem na mysli ojety, ne novy. Tvoje pozadavky jsou dost podobny tomu jak jsem zene prvni auto vybiral ja.

 

Řekl bych, že Meriva není už zase tak pidi.

 

Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk 2

 

To jsem si taky myslel dokud jsem ho nevidel nazivo.. je to mrnavy..

 

Sent from my HTC using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale co, treba ten automat nebude nutny, jen jsem si myslel, ze do mesta to bude pro zacatecnika o fous lepsi, na druhou stranu dneska ty auta maji asistenci rozjezdu do kopce a tim nejvetsi uskali pro zacatenika pada...

 

 

Já bych naopak řekl, že pro začátečníka je nejlepší auto bez jakýchkoliv elektronických serepetiček. Řidič by měl vědět jak auto reaguje samo o sobě. Navíc se může stát, že bude potřebovat jet s jiným autem bez asistentů a bude problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.....inak X6  je mimo silnici totální průser navíc s těmi balony, které si na to dovedové dávají a na vnitřní prostor pro normálně rostlé lidi kolem 188 cm průser na druhou. Ale pro holky které v tom z větší části jezdí je to akorát. :-)))

měřím 193 a žádnej průser jsem nezažil btv proč jezdit mimo silnici s autem který na to není vhodný?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci zakladat novy Off Topic vlakno.

 

Poradte prosim miniauto, 5 dveri, automat, cena 200k s radiem a klimou. Motor ze sekacky staci. Neco jineho nez Citigo?

Libi se mi novy Picanto, ale automat jsem v ceniku nenasel.

 

Nevím, pro koho a k čemu to má být, tak jen ke zvážení, jestli opravdu co nejmenšího prcka, protože na peníze se to asi neoplatí (a řešit, že si člověk opírá ruku o plech, nemůže stahovat druhé okno a bůhvíco dál, to už mělo být za námi). Když si vezmeš pro příklad Hyundai, tak za cenu i10 máš i i20, nebo desetkrát nastartovanou ix20 a pravděpodobně i pár měsíční předváděčku i30. K tomu vyšší model = obvykle lepší standardní výbava. Pokud by byla řeč o Hyundai/Kia, tak doporučuju vyzkoušet ix20/Venga, to jsou hodně dobře navržená auta a s neuvěřitelně místa vevnitř. ix20tka je z nich lepší, pohodlnější, s lepším intrem a hezčí (u Kii zase Rio). Pokud je prostor jedno, tak rovnou pro Fiestu/Mazdu2 - i naprostému začátečníkovi se bude líp jezdit s autem, které jezdí o třídu líp než cokoliv jiného ve třídě :) . A podle mě rozhodně platí i to, že předváděčka Fiesta/Mazda2/Jazz > skladovku Corsa/i20/... > nový cokoliv z Francie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mel jsem na mysli ojety, ne novy. Tvoje pozadavky jsou dost podobny tomu jak jsem zene prvni auto vybiral ja.

 

 

 

To jsem si taky myslel dokud jsem ho nevidel nazivo.. je to mrnavy..

 

Sent from my HTC using Tapatalk

Ale tak já Merivu taky viděl naživo, ale Chevrolet Spark nebo třeba Ford Ka jsou prostě menší. Takový holčičí auta na nákupy a tak.

 

Jo, ale teď koukám, požadavek byl, aby to mělo 5 dveří. To Ford Ka nemá.

Upraveno uživatelem siwi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

320d ale nie je základný dvojliter.

316d - 116 koní

318d - 143 koní

 

To už je trochu heuristická analýza, ne? 320d je dvoulitr, tečka. Všechno pod tím sice základní dvoulitr je (technicky), ale zároveň není (označením a obchodně) :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už je trochu heuristická analýza, ne? 320d je dvoulitr, tečka. Všechno pod tím sice základní dvoulitr je (technicky), ale zároveň není (označením a obchodně) :).

Edge písal, že 180hp má každý normálny dvojliter. Slabšie 2l má Audi aj Merc (ten dokonca 2,2). Nechcem robiť flame na túto tému, len som to tak podotkol :)

 

btw aj ja si myslím, že poriadny motor je aspoň 250CDI, ale tipujem, že väčšina si kúpi 200 alebo 220.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasny, chapu. Hranice dvoulitru se furt zveda. Nejdriv to bylo 140 kobyl u Skodovky a VW, Audi melo 143 koni, Mergl 136, BMW 163. Dneska maj dvoulitry rozpeti 140-175, BMW zase o trochu vic - 184.

 

Da se rict, ze dneska vsichni oscilujou kolem tech 180. Nekdo vic, nekdo min :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já furt nechápu, kde těch 180 taháte. Normální dvoulitr má 150 koní. To co zde berete za normální jsou spíš "lepší verze" a na jeden dvoulitr se 180 koníkama připadá X slabších dvoulitrů. Čili těch 180 mají spís nadstandardní dvoulitrové dízly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To už je trochu heuristická analýza, ne? 320d je dvoulitr, tečka. Všechno pod tím sice základní dvoulitr je (technicky), ale zároveň není (označením a obchodně) :).

 

Fakt?! Není dvoulitr označení pro dva litry, tečka, 320d je obchodní označení, tečka a mimochodem dnes u BMW je většina těch čísílek obchodní označení. Sorry, ale tvojí logikou by byl třeba 550d co? A když to vypočítáváš, tak jen malá technická - jen ve trojce je aktuálně pět (!) verzí diesel dvoulitru: 316d, 318d, 320d ED, 320d a 325d. Řečí koní je to 116, 143, 163, 184 a 218 koní. Tak to jen k doplnění. K doplnění číslo dvě je, že je zajímavé sledovat, jak BMW zvyšuje papírové parametry a čím dál častěji to jejich auta na brzdách nedávají...

 

A dvoulitrů se 180(+) koňmi teda fakt moc není - BMW, VW Group, Opel? Kdyby byla řeč o 2.0-2.2, tak pak by toho naskákalo...

 

Jinak (to už není k té citaci ;) ) na Audi bych kvůli slabšímu dvoulitru nežehral, alespoň dokud prodává podladěný 3.0TDI za stejné peníze jako konkurenci bavoráckého 2.0 28d. Skvělá móda, tenhle downsizing, ten super 28d je proti Audi šestihrnku za stejné peníze jen dobře naleštěná bída. Naopak bavor bere body za - bohužel dobře maskovanou - atmosféru 530i, kterou ovšem záhy definitivně zlikviduje naprosto nesrovnatelný čtyřhrnek, který je dneska v 528i o legračních 35K levnější (viz trojka - žádné 330i už neexistuje). A naposled, koně-nekoně, ty čím dál víc foukané motory produkují hlavně čím dál větší krouťáky, které rozkládají manuální převodovky a proto už taky zpívají labutí píseň, takže napříště silný motor = automat povinně. Ok, to jsem hodně jinde :) .

 

Sorry, nemohl jsem si pomoct, poslední vývoj se mi nelíbí a o koních v "dvoulitru" to není.

Upraveno uživatelem IntoPicture
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapci hlavne klid,psal jsem kdejakej dvoulitr ze ma 180 koni,dyt je to jedno jestli je to 2.0 nebo 2.2.Proste bych cekal od Skody RS vic.<br /><br />Jinak prekvapuje me informace,ze BMW papirove zvysuje vykon,ale na brzde to nedava.Spis to bejvalo naopak,co si pamatuju i z testu z posledni doby,co jsem cetl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry ale říct že BMW papírově zvyšuje výkon je tak trochu "omezené a jednoduché"...Byl jsem na brzdě se svou trojkou 325  z roku 2010 a bylo naměřeno o osm kW více než uvádí VTP.Každý motor se povede prostě jinak.P.S ego je děsná věc...

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...