Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

tady máš rozepsanou cenu garančky. je to roční po 30 000. ty ceny mi přijdou normální pyl filtr byl na naši žádost

ceny celkem normální až na ten cca 5x dražší olej...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom pro informaci - manželčina A3 1,4 benzin s turbem a 7 stupňovým DSG cena ročního servisu cca 8 500. Chodí s tím na servis pravidelně ročně,po ujetých cca 20 000 km, protože těch 30 tis. km nebo 2 roky je nesmysl. Olej degraduje a říkat, že po ujetí výše uvedených km a dvou letech ten olej má ještě nějaké mazací schopnosti, může jenom výrobce auta. Alespoň dříve prodá další. I tak se jí motor v necelých 40 tis a na konci základní záruky potkal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen výměna oleje? filrty se nemění při výměně? hele mě je to celkem fuk já nevím jestli je to hodně nebo málo mě je to jedno. mě těší ta záruka a jestli u škody stojí garančka 4litry a u hjundee 8 a kvůli tomu má škoda jen dva roky záruku tak mi furt vychází těch 5 let u hujndee líp. ale autům nerozumím, to přiznávám

 

 

Obávám se, že bez výměny filtrů by to nebylo ani u Škodovky. Ten Hyundai je navíc podle toho rozpisu diesel, takže porovnáváš hrušky s jablkama.

Samozřejmě, že se při výměně oleje mění olejový filtr a taky jsem srovnával naftové verze, jinak k té záruce se vyjadřovat nebudu, protože s ní nemám zkušenost, zajímalo by mě, jak bude ten proces probíhat třeba ve čtvrtém a pátém roce, v podmínkách mají určité formulace týkající se rychleji opotřebovatelných dílů, které ale nejsou nijak konkrétně určeny. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenom pro informaci - manželčina A3 1,4 benzin s turbem a 7 stupňovým DSG cena ročního servisu cca 8 500. Chodí s tím na servis pravidelně ročně,po ujetých cca 20 000 km, protože těch 30 tis. km nebo 2 roky je nesmysl. Olej degraduje a říkat, že po ujetí výše uvedených km a dvou letech ten olej má ještě nějaké mazací schopnosti, může jenom výrobce auta. Alespoň dříve prodá další. I tak se jí motor v necelých 40 tis a na konci základní záruky potkal.

 

 

ford má ještě víc, jeden typ transitu snad 50k km... základní záruka na rozvody je snad šest let/200 tisíc km ne??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JR_2010: přesně tak nejde o konkrétní čísla, ale o to jak se k tomu servis postaví... aneb vy jste to ale určitě honil studený, máme x let na korozi, ale vy jste to tady škrábnul, narušil jste lak a co by jste chtěl po sedmi letech  :death:

Servis se k tomu postaví tak, jak mu to určí výrobce, i když je to vždycky vztah prodávající a kupující, tedy prodejce (servis) a zákazník, tak v pozadí co se garancí týká, stojí vždy výrobce, nevidím důvod, proč by servis neměl něco uznat z vlastního rozmaru, když to výrobce zaplatí, na druhou stranu si neumím představit, že náklady ponese každý jednotlivý servis, to by asi dlouho neustál. A právě u Hyundai se o to importér občas dost snaží, jsem zvědavý, jak dlouho to ta síť vydrží, respektive jak dlouho to tam vydrží ten arogantní pán v čele importu, kterého hnali klackem v minulosti ve Fordu i v Peugeotu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To IntoPicture: Vím, že to byl celkem problém, a to ty auta vpodstatě vraceli sami sobě, protože atosalon, ze kterýho to brali, provozuje koncern, pod kterej firma patří. Jednu i30 vrátili a dostali jinou, za i40 už jim vraceli peníze, další dvě i30 měli v Ostravě, tam nevím, jak to dopadlo.

 

To Bedjasson: Pokud půjdeš do Espasu, určitě se vyhni motoru 2,2dCi, s tím mám moc špatný zkušenosti, ta 2,0 už by na tom měla být líp...Jo první generace, to byla jiná, dvoulitra benál 4x4, to byl super tank!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ford má ještě víc, jeden typ transitu snad 50k km... základní záruka na rozvody je snad šest let/200 tisíc km ne??

Nevím, jak to má ford, ale koncern žádnou speciální záruku na rozvody nemá. A protože už nemá ani atmosférické benzíny, vybral jsem ženě pro tu A3 oturbenou 1,4. Rozvody jsou poháněné řetězem, takže jsem si naivně myslel, že to bude relativně málo problémová motorizace. Bohužel, to jsem ještě nevěděl o fatálních konstrukčních problémech těl maloobsahových benzínů s turbem. Ony vyplavaly až v průběhu provozu většího množství aut.

Momentálně stojím před problémem, co jiného jí koupit, protože od té totálky motoru už žena Audi a v podstatě ani koncern nechce, ale chce automat a ne moc velké auto. Původně jsem kupoval Mazdu CX5 s tím, že si ji po záběhu vezme žena nebo dcera a já si koupím Mazdu 6 s benzínem 2,5 litru. Po vyzkoušení žena říká, že je pro ni Mazda moc velká a nevejde se na parkovištích nákuních center do těch pidi parkovacích míst, nebo má problém vyjet, když si někdo vedle ní blbě stoupne. Dcera po vyzkoušení parkování u ní ve dvoře u bytu konstatovala, že Golf je největší auto, se kterým se tam dá ještě rozumně otočit a lituje, že jej dala pryč. Momentálně jezdí dva roky starou Mazdou 6 po mně a téměř pokaždé, když přijede domů, je na autě vidět další parkovací šrám. Alarm už dávno deaktivovala, aby jí auto pořád nevolalo. Takže počkám na Mazdu 3 a pokud ta nezaujme, tak nevím, čím budou holky jezdit. Problémy s maloobjemovými benzínovými turbomotory má bohužel nejen koncern, ale i BMW, Peugeot a další, takže to asi ta správná cesta nebude. Bohužel, evropští výrobce se, pod silným diktátem zelených iniciativ, vydali tímto směrem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bedja: mě servisák na tu potkanou bývalou 1,8 řekl, že nový majitel nebude platit nic... napsal sem SZ uživateli cikinek, kterému se potkala octavia ve 180 kkm

 

Ani jedna z koncernových značek nevyhlásila kvůli vadnému řetězu mimořádnou svolávací akci, protože registrované závady jsou údajně pouze "ojedinělé" a nepředstavují "bezpečnostně relevantní téma", jak uvedl ve svém vyjádření Zbyněk Straškraba ze Škody Auto. Volkswagen i Škoda však přesto neváhaly s rozšířením záruky na poruchy spojené s rozvodovým řetězem z původních tří let a 100 000 najetých kilometrů na šest let a 200 000 kilometrů.

Zdroj:http://auto.idnes.cz/problemy-motoru-tsi-0li-/automoto.aspx?c=A121111_220546_automoto_fdv

 

nová generace už má řemeny

 

a co honda, mitsubishi?? VTEC a MiVEC? to jsou relativně malé auta bez turba

ty máš cx 5 s dvoulitrem?? za kolik to tak jezdí?

Upraveno uživatelem Lion
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bedja: mě servisák na tu potkanou bývalou 1,8 řekl, že nový majitel nebude platit nic... napsal sem SZ uživateli cikinek, kterému se potkala octavia ve 180 kkm

 

Ani jedna z koncernových značek nevyhlásila kvůli vadnému řetězu mimořádnou svolávací akci, protože registrované závady jsou údajně pouze "ojedinělé" a nepředstavují "bezpečnostně relevantní téma", jak uvedl ve svém vyjádření Zbyněk Straškraba ze Škody Auto. Volkswagen i Škoda však přesto neváhaly s rozšířením záruky na poruchy spojené s rozvodovým řetězem z původních tří let a 100 000 najetých kilometrů na šest let a 200 000 kilometrů.

Zdroj:http://auto.idnes.cz/problemy-motoru-tsi-0li-/automoto.aspx?c=A121111_220546_automoto_fdv

 

nová generace už má řemeny

 

a co honda, mitsubishi?? VTEC a MiVEC? to jsou relativně malé auta bez turba

ty máš cx 5 s dvoulitrem?? za kolik to tak jezdí?

Jo mám CX5 s benzínovým dvoulitrem, s automatem a 4x4. Momentálně je dlouhodobý průměr někdy od června (od servisu) 7,3 litru podle počítače. Občas to přepočítám podle tankování a hýbá se to od 7,2 do 7,5. Naposled jsem počítal dovolenou, protože jsem měl pohromadě doklady za benzín a před odjezdem jsem vynuloval počítadlo. Projeli jsme přes Rakousko a Německo na hranice s Francií, pak jeli na jih podél Švýcarských hranic, přes Grenoble dolů do Provance. Tam jsme se pár dnů potulovali a pak přejeli na azurové pobřeží. Potom nějaké výlety po ucpaném Cannes, Nice, cesta do Saint Tropez s průměrnou rychlostí cca 30 km (zpět jsem jel po dálnici, už žádná romantika), Monaco a potom domů přes Itálii a Rakousko po dálnicích. Průměr byl 7,4 litru. 

Dálnice a krátké pojížďky se studeným motorem se tomu nelíbí. To potom spotřeba roste. Prozatím mám najeto kolem 30 tisíc km. A nejezdím jako strejda s kloboukem, naopak se držím horní hranice rychlostních limitů a poměrně často předjíždím. Když jsme jeli s kamarádem do Jeseníků s kolama na střeše, a hecovali se kolem spotřeby, zajel jsem to za 6,2, ale to byl docela extrém. Průměrná rychlost byla jenom 62 km/hod. a předjížděl jsem opravdu  vyjímečně, ale přijel jsem tam jenom 15 min. po něm a jeho spotřeba se Superbem a koly uvnitř byla 6,1 l/100km nafty při průměrné rychlosti 67 km/hod. Obojí podle počítače. A to jsem největší časovou ztrátu udělal na dálnici, kde jsem kvůli těm kolům na střeše jel jenom 110.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lucii, nemáte někdo zkušenost s Renault Espace 2009-2011 2,0 dci? My měli kdysi s kamarádem první a druhy model a dobře jezdily. Díky.

S Grand Espacem mám bohatý zkušenosti, rv 2005, což je prakticky totéž, jen před faceliftem.

 

Začnu pozitivně: je to fakt hodně příjemný MPV pro pohodáře, pohodlný, výbornej výhled ven, spousta  dobře využitelnýho místa. Kam se hrabe sharan a spol..rovněž jsem vlastnil. 

 

ALE...

 

Zhruba do 160000 km fungoval výborně, fakt jsem to auto měl rád. No ale pak to začalo, jedna závada za druhou, což je obzvlášť nepříjemný, když vezmu v potaz ceny dílů. Nějak jsme to spolu doklepali do 210000 km a ve finále se mi hodně ulevilo, když byl z domu pryč.

 

Takže novej nebo hodně málo jetej kus bych na chvíli klidně bral, jinak se připrav na poměrně drahej a častej servis. Kdby tě zalímaly podrobnosti, klidně mi napiš SZ:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To IntoPicture: Vím, že to byl celkem problém, a to ty auta vpodstatě vraceli sami sobě, protože atosalon, ze kterýho to brali, provozuje koncern, pod kterej firma patří. Jednu i30 vrátili a dostali jinou, za i40 už jim vraceli peníze, další dvě i30 měli v Ostravě, tam nevím, jak to dopadlo.

 

Díky.

 

 

Volkswagen i Škoda však přesto neváhaly s rozšířením záruky na poruchy spojené s rozvodovým řetězem z původních tří let a 100 000 najetých kilometrů na šest let a 200 000 kilometrů.

 

Tohle je úplně neskutečný... nechaly svoje zákazníky léta platit a hádali se s nimi, nato aby ve finále "neváhaly", wtf? V době, kdy se s nimi odvážnější hádali a jiní platili a tisková oddělení krmila média lahůdkami o nepřesnostech výroby a nečistotách od subdodavatele už existoval úplně jiný řetěz a servisní příručky jako na obr. 1 , 2 , 3 , 4 . Mimo toho tam fungovalo klasické kastování, kdy majitel Škodovky si to často vytopil, majitel VW dostal menší kulanci podle servisní historie a nájezdu a majitel Audi dostal vysokou kulanci nebo komplet uznanou opravu. Taky díky tomu se to povedlo VW udržet až do průšvihu s masovkou 1.2TSI/1.4TSI, přestože na to zhusta trpěly už mnohem dřív hlavně šestiválce... v Audi. A "díky" rozmazání kauzy s řetězy se jim povedlo bez větší újmy přežít míň fatální problém FSI, zakarbonování kvůli opomenutí v konstrukci (které se tuším zpětně nevyřešilo, až revizí motorů). Rozumím, že kdo si tu anabázi užil osobně, znovu od nich auto nechce - problém může mít každý, ale měl by se k tomu snad nějak postavit.

Upraveno uživatelem IntoPicture
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, že tohle dokážou zorganizovat a že kvůli nim zavřou kus Londýna už nikoho nepřekvapí, ale že je něco takového napadne a jdou do toho jen potvrzuje, že je to snad top pořad na světě! Britové se teď musí dmout pýchou.

 

http://www.youtube.com/watch?v=hYsJpv7LWnw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, hezké to je, prostě to umí.

 

Když jsem to viděl poprvé, tak mě zarazilo, že to je vlastně přehlídka německého, indického, malajského, lucemburského, kuwaitského, čínského, rakouského, polského a bůhví jakého dalšího kapitálu a že tam chybí větší část z těch pár zbylých, opravdu britských, nezávislých automobilek... Hmmm, teď když jsem to viděl znovu, tak jsem si chvíli zagooglil a zjistil, že už z nich většina v mezičase nezávislá a ani v UK vlastněná beztak není. Vypadá to, že Morgan je poslední, kdo se drží, zajímavé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...