Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Návštěvník maxigabrielg

Tak držím palce, těch Nissanů tam je podle fotek mraky, vadilo by mi pravostranné řízení, ale asi se to dá přežít.

neviem, ci ti to pustia na cestu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Taky nevím, já to nekupuju, ale asi těžko se tam bude hledat japonské auto s řízením nalevo.

pokial je zaujem o sportaky mimo domacej produkcie, tak to nie je problem

ale inak mas pravdu, japonske su mimo hru ( mne!)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravostranné řízení jde ponovu přihlásit (s podivem), ale jezdit bych s tím nechtěl (vyzkoušeno). Našel jsem nějaké jp stránky a ano, levostranných japonců je minimum. Bohužel. Cena LCV8 je v základu pod 1 mil, co teda starší.... :wallbash:. Podle zkušeností kamaráda, který je s japonci (lidmi i auty) ve styku, je pro ně nájezd nad 100 tis km už mooooc a 150 tis km je auto mrtvé :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarad si v JPN koupil auto na cestovani. Melo asi 50t km. Pak si tam letel pro nejake veci k tomu, protoze se to vyplatilo. Mel k ruce profika, nevim uz zda anglana nebo australaka co tam na stridacku zije a dela do aut. Vypravel, ze frajer nekoukal jen na km, ale na ruzny detaily v aute kde poznal podle zapraseni a vysisovani a nevim ceho, zda je auto z velkeho mesta nebo ne. Udajne jsou auta na nic, kdyz maji treba malo km, ale vetsinu casu stravi v zacpach, kolonach a popojizdenim ve meste. Lepsi je auto s vice km, co skutecne jezdi. Maji na to ruzne figle jak to poznat. 

tl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Pravostranné řízení jde ponovu přihlásit (s podivem), ale jezdit bych s tím nechtěl (vyzkoušeno). Našel jsem nějaké jp stránky a ano, levostranných japonců je minimum. Bohužel. Cena LCV8 je v základu pod 1 mil, co teda starší.... :wallbash:. Podle zkušeností kamaráda, který je s japonci (lidmi i auty) ve styku, je pro ně nájezd nad 100 tis km už mooooc a 150 tis km je auto mrtvé :rolleyes:

aha, dakujem, nevedel som!

ja to tiez nezvlada, radsej jazdim v tych krajinach na motorke 

a doma by som take auto nechcel

uvidime...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarad si v JPN koupil auto na cestovani. Melo asi 50t km. Pak si tam letel pro nejake veci k tomu, protoze se to vyplatilo. Mel k ruce profika, nevim uz zda anglana nebo australaka co tam na stridacku zije a dela do aut. Vypravel, ze frajer nekoukal jen na km, ale na ruzny detaily v aute kde poznal podle zapraseni a vysisovani a nevim ceho, zda je auto z velkeho mesta nebo ne. Udajne jsou auta na nic, kdyz maji treba malo km, ale vetsinu casu stravi v zacpach, kolonach a popojizdenim ve meste. Lepsi je auto s vice km, co skutecne jezdi. Maji na to ruzne figle jak to poznat.

tl

Ano, jedna sa o motohodiny. Ak auto prejde krizom krajinu tak najazdilo 400km a motor ma za sebou 4 motohodiny. Ak tych 400km najazdis po meste v ramci mesacneho dochadzania do prace, tak to moze byt 50 motohodin. Vieme si urobit predstavu o opotrebovani motora.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, jedna sa o motohodiny. Ak auto prejde krizom krajinu tak najazdilo 400km a motor ma za sebou 4 motohodiny. Ak tych 400km najazdis po meste v ramci mesacneho dochadzania do prace, tak to moze byt 50 motohodin. Vieme si urobit predstavu o opotrebovani motora.

 

Proto nikdo nad 100 tis. auto nechce, protože je to stejné jako u nás 250 tis. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moj Lexus ked som ho kupil mal cca 150tis km a podla servisu bol v stave mierne zabehnuteho "bezne jazdiaceho" auta. Ine nez nemecku dialnicu za cely svoj zivot nevidel, spaval v garazi a jazdil s tym komotny pan sofer ktory, ktory 3tis otacok na otackomeri povazoval za mladicke huncutstvo. Uhlobaron na zadnej sedacke zjavne prskal ze mu rozlieva sampanske. Na spodnych plastoch kresla spolujazdca a na stitkoch "Mark Levinson" boli este take tie belase folie.. radost kupovat auto od takychto ludi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pravostranné řízení jde ponovu přihlásit (s podivem), ale jezdit bych s tím nechtěl (vyzkoušeno). Našel jsem nějaké jp stránky a ano, levostranných japonců je minimum. Bohužel. Cena LCV8 je v základu pod 1 mil, co teda starší.... :wallbash:. Podle zkušeností kamaráda, který je s japonci (lidmi i auty) ve styku, je pro ně nájezd nad 100 tis km už mooooc a 150 tis km je auto mrtvé :rolleyes:

Prosim te , z jake zdroje mas to prihlaseni s pravostranym rizenim? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky p.Jrovi, jinak mi to řekli na "dopravce".  Představa že si přiveze nějaký mladý pako auto z Anglie (kde jsou levnější než jinde v Evropě) a při předjíždění ti vorve bok (v lepším případě) je hrozná..

 

To Instant : Znám chlapíka co vozí díly z Japonska (Toyota, Lexus, atd) a bědoval, že kdyby dělal jen Lexuse, tak skončí brzo :lol2:

Nikdo nic, krom spotřebáku, nechce. Pro mě je Lexus nejideálnější poměr ceny (staršího) a kvality. Přiklad RX450h 4leté auto za méně než 1/3 ceny nového s nájezdem do 100tis.km je prostě super kup. V pohodlí za malou spotřebu, máš před sebou pár set tisíc km s velkou nadějí na bezproblémové ježdění :) (imho).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Jde to. Kamarád to má taky. Při stěhování z Anglie mu to dovolili. Ale auto nesmí dále prodat.

no to ale asi nebude nas pripad

takze radsej hladat Europske verzie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle model se moc u nás nebo v Německu neprodává a když, tak to není levný, takže v Japonsku stojí 500 tis.?

Cenu v Jp. nevím, bavím se o autě koupeno v ČR, auto se servisní historií, atd.(nové cca 2,2mil ojeté

700 tis +-) U nás se koupí levněji než v Německu nebo ve státech. Příklad http://www.sauto.cz/osobni/detail/lexus/rx-450h/16519375?goFrom=list

 

K těm anglánům, nemusíš se stěhovat, to bylo, teď to jde zcela bez problémů (viz článek)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...