dieegoo Odesláno 11. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 11. září 2015 Nevěřil jsem vlastním očím... Celý auto je v plus mínus podobným stavu. Tlačenka na STK musela stát balík. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2015 (upraveno) Dnes jsem koukal na test Volkswagen XL1, no úpřímně, jestli to měla být odpověď na BMW i8, tak to se moc nepovedlo. Nepraktický ošklivý auto se spotřebou 2-2,5l/100km za 3 mil., no nevím, to musí koupit opravdový nadšenec. Na těch renderovaných obrázcích to vypadá ještě hezky, ale skutečnost je mnohem horší. Upraveno 12. září 2015 uživatelem Josef01 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2015 Soferuje to Fantomas? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2015 Pokud vim tak tento pidi VW byl Piechem tlaceny do sveta davno pred jakymkoli i-modelem BMWCoz neznamena ze je lepsi nebo dobry nebo cokoli Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duke650 Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2015 S timto by byla vetsi prca ale tsky bych si to nekoupil http://auto.idnes.cz/ducati-volkswagen-xl-sport-desmodromicky-rozvod-f7i-/automoto.aspx?c=A141003_225149_automoto_vok Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2015 Dnes jsem koukal na test Volkswagen XL1, no úpřímně, jestli to měla být odpověď na BMW i8, tak to se moc nepovedlo. Nepraktický ošklivý auto se spotřebou 2-2,5l/100km za 3 mil., no nevím, to musí koupit opravdový nadšenec. Na těch renderovaných obrázcích to vypadá ještě hezky, ale skutečnost je mnohem horší. http://images.cdn.autocar.co.uke-0002.jpg?itok=-jNHk-nXmyslim, ze to bolo o dost skor ako bavorak a uplne iny smer. BMW sa snazilo postavit sportak ( co v podstate sa podarilo asi na 3 ci 4 kola na okruhu a potom nastupi trojvalec 1.5 litra a je to uz len trapenie pri enormnej spotrebe) - vyrobca hrdinsky udava nedosiahnutelnych 2.1 litra. Po par kilometroch, ked si uzivas nabite baterie a je to super zazitok - ale spotreba vyskoci na cca 8 a pri ostrejsej jazde v testoch az 15 -17 litrov pri velmi premernom vykone. Naopak u VW sa jednalo skor o rekordnu spotrebu, co sa im v podstate celkom podarilo dosiahnut, ale samozrejme na ukor vahy, velkosti priestoru. ( oproti BMW, ktore zerie viac ako tvoj Macik)Mna zatial oba extremne projekty nenadchli, kamarat dal za bavora okolo 4 melonov, a aby si uzival sportove zazitky, co tvar auta slubuje, ( je to atraktivne auticko) musi mat nabite aku. ( alebo si uzivat maly trojvalec, co za tie prachy je fakt hlupost) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rodriguez Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2015 Ten VW nic moc. Je to hnusný, není tam místo a stojí to ranec. To i8 je úplně někde jinde. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2015 myslim, ze to bolo o dost skor ako bavorak a uplne iny smer. BMW sa snazilo postavit sportak ( co v podstate sa podarilo asi na 3 ci 4 kola na okruhu a potom nastupi trojvalec 1.5 litra a je to uz len trapenie pri enormnej spotrebe) - vyrobca hrdinsky udava nedosiahnutelnych 2.1 litra. Po par kilometroch, ked si uzivas nabite baterie a je to super zazitok - ale spotreba vyskoci na cca 8 a pri ostrejsej jazde v testoch az 15 -17 litrov pri velmi premernom vykone. Naopak u VW sa jednalo skor o rekordnu spotrebu, co sa im v podstate celkom podarilo dosiahnut, ale samozrejme na ukor vahy, velkosti priestoru. ( oproti BMW, ktore zerie viac ako tvoj Macik)Mna zatial oba extremne projekty nenadchli, kamarat dal za bavora okolo 4 melonov, a aby si uzival sportove zazitky, co tvar auta slubuje, ( je to atraktivne auticko) musi mat nabite aku. ( alebo si uzivat maly trojvalec, co za tie prachy je fakt hlupost) Tak všichni s tím jezdili v testu do 2,5 litru, ale já se nedivím, vždyť je tam diesel obsah 0,8 litru (výkon 47k), při váze 800 kg to snad moc žrát při běžném provozu nemůže. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jrov Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2015 (upraveno) Tak všichni s tím jezdili v testu do 2,5 litru, ale já se nedivím, vždyť je tam diesel obsah 0,8 litru (výkon 47k), při váze 800 kg to snad moc žrát při běžném provozu nemůže.Ten projekt zacal jako koncept 1L auta co by realne mohlo zajet 100km pod 1L paliva. Nakonec rozpulili 1.6TDi a dokonce to ma i najakou malou baterii v radu nekolik kWh. Ja mam pocit ze snad ani koncept nemel baterii - nicmene historie toho projektu saha opravdu dost let zpatky presne rok 2002 :-). Pak oznamili prodej necelych 300ks a ty pocitam rozprodali ... Upraveno 12. září 2015 uživatelem jrov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2015 Vyráběli to minulý rok v počtu 200ks za cca 98 tis. GBP všechno prodáno pravděpodobně do sbírek a za 100 let to bude mit zajímavou hodnotu. Je pravda, že to je jen zajímavost, která se nedá srovnávat s ničím běžně vyráběným. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vwtyp11 Odesláno 12. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. září 2015 Potkávám pravidelně v novych butovicich na silnici Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 13. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2015 Vyráběli to minulý rok v počtu 200ks za cca 98 tis. GBP všechno prodáno pravděpodobně do sbírek a za 100 let to bude mit zajímavou hodnotu. Je pravda, že to je jen zajímavost, která se nedá srovnávat s ničím běžně vyráběným.tak to je riadne draha hrackaja som to na beznej ceste nikdy nevidel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 13. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2015 Jestli s tím někdo pravidelně jezdí, tak to musí být dobrý šílenec. Motor v kabině připomíná traktor, jednoduchá skořepinová sedadla bez polohování, pouze posun vpřed a vzad, automatická 7 st. převodovka, řízení bez posilovače, klimatizace prakticky v našich teplotách nefunkční, mizerný výhled, boční okénka nelze stáhnout (pouze tu spodní ohraničenou část) zrcátka nahrazena kamerou + displeje, ve kterých při dopadu Slunce není skoro nic vidět, prakticky bez kufru atd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jrov Odesláno 13. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2015 škoda že tohle nedostali do malosériové výroby, je to evoluce té XL1 - VW XL Sport motor: "Ducati 1199 Superleggera?s V2 engine. The 1199-cm? DOHC powerplant generates 147 kW (197 hp) and 134 N?m (99 lb?ft), can propel the concept car to 270 km/h (168 mph), and revs to 11,000 rpm" a samozřejmě je mnohem zajímavější designem ... a věřím že by to i8čce prohnalo pérka :-) Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 13. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2015 Otázka je, jak tyhle "ultralighty" sedí reálně na silnici při vyšších rychlostech. i8 má sdružený výkon 360k a při váze 1485kg to dělá výkon 1k na 4.1kg, u XL Sport je to 1k na 4.5kg. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jrov Odesláno 13. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2015 u i8 je ten sdružený výkon lehce diskutabilní, jakmile jsou KO baterky tak už to přestává být tak zajímavé ... ten zvuk vytočeného motoru v XL musí být šílený :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maxel Odesláno 13. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2015 EcoDrive mode Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 13. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2015 To mi svítilo i s 3 litrovým NeEko dieslem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 13. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2015 Ale s 90 litrovou nádrží Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 13. září 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. září 2015 Ne jen s 80 litrovou a ukazovalo spotřebu 6.8 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se