Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Dnes jsem koukal na test Volkswagen XL1, no úpřímně, jestli to měla být odpověď na BMW i8, tak to se moc nepovedlo. Nepraktický ošklivý auto se spotřebou 2-2,5l/100km za 3 mil., no nevím, to musí koupit opravdový nadšenec. Na těch renderovaných obrázcích to vypadá ještě hezky, ale skutečnost je mnohem horší.

 

 

vw-xl1-drive-0002.jpg?itok=-jNHk-nX

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Dnes jsem koukal na test Volkswagen XL1, no úpřímně, jestli to měla být odpověď na BMW i8, tak to se moc nepovedlo. Nepraktický ošklivý auto se spotřebou 2-2,5l/100km za 3 mil., no nevím, to musí koupit opravdový nadšenec. Na těch renderovaných obrázcích to vypadá ještě hezky, ale skutečnost je mnohem horší.

 

http://images.cdn.autocar.co.uke-0002.jpg?itok=-jNHk-nX

myslim, ze to bolo o dost skor ako bavorak a uplne iny smer. BMW sa snazilo postavit sportak ( co v podstate sa podarilo asi na 3 ci 4 kola na okruhu a potom nastupi trojvalec 1.5 litra a je to uz len trapenie pri enormnej spotrebe) - vyrobca hrdinsky udava nedosiahnutelnych 2.1 litra. Po par kilometroch, ked si uzivas nabite baterie a je to super zazitok - ale spotreba vyskoci na cca 8 a pri ostrejsej jazde v testoch az 15 -17 litrov pri velmi premernom vykone. Naopak u VW sa jednalo skor o rekordnu spotrebu, co sa im v podstate celkom podarilo dosiahnut, ale samozrejme na ukor vahy, velkosti priestoru. ( oproti BMW, ktore zerie viac ako tvoj Macik)

Mna zatial oba extremne projekty nenadchli, kamarat dal za bavora okolo 4 melonov, a aby si uzival sportove zazitky, co tvar auta slubuje, ( je to atraktivne auticko) musi mat nabite aku. ( alebo si uzivat maly trojvalec, co za tie prachy je fakt hlupost)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim, ze to bolo o dost skor ako bavorak a uplne iny smer. BMW sa snazilo postavit sportak ( co v podstate sa podarilo asi na 3 ci 4 kola na okruhu a potom nastupi trojvalec 1.5 litra a je to uz len trapenie pri enormnej spotrebe) - vyrobca hrdinsky udava nedosiahnutelnych 2.1 litra. Po par kilometroch, ked si uzivas nabite baterie a je to super zazitok - ale spotreba vyskoci na cca 8 a pri ostrejsej jazde v testoch az 15 -17 litrov pri velmi premernom vykone. Naopak u VW sa jednalo skor o rekordnu spotrebu, co sa im v podstate celkom podarilo dosiahnut, ale samozrejme na ukor vahy, velkosti priestoru. ( oproti BMW, ktore zerie viac ako tvoj Macik)

Mna zatial oba extremne projekty nenadchli, kamarat dal za bavora okolo 4 melonov, a aby si uzival sportove zazitky, co tvar auta slubuje, ( je to atraktivne auticko) musi mat nabite aku. ( alebo si uzivat maly trojvalec, co za tie prachy je fakt hlupost)

 

Tak všichni s tím jezdili v testu do 2,5 litru, ale já se nedivím, vždyť je tam diesel obsah 0,8 litru (výkon 47k), při váze 800 kg to snad moc žrát při běžném provozu nemůže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Tak všichni s tím jezdili v testu do 2,5 litru, ale já se nedivím, vždyť je tam diesel obsah 0,8 litru (výkon 47k), při váze 800 kg to snad moc žrát při běžném provozu nemůže.

Ten projekt zacal jako koncept 1L auta co by realne mohlo zajet 100km pod 1L paliva. Nakonec rozpulili 1.6TDi a dokonce to ma i najakou malou baterii v radu nekolik kWh. Ja mam pocit ze snad ani koncept nemel baterii - nicmene historie toho projektu saha opravdu dost let zpatky presne rok 2002 :-). Pak oznamili prodej necelych 300ks a ty pocitam rozprodali ...

Upraveno uživatelem jrov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyráběli to minulý rok v počtu 200ks za cca 98 tis. GBP všechno prodáno pravděpodobně do sbírek a za 100 let to bude mit zajímavou hodnotu. Je pravda, že to je jen zajímavost, která se nedá srovnávat s ničím běžně vyráběným.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Vyráběli to minulý rok v počtu 200ks za cca 98 tis. GBP všechno prodáno pravděpodobně do sbírek a za 100 let to bude mit zajímavou hodnotu. Je pravda, že to je jen zajímavost, která se nedá srovnávat s ničím běžně vyráběným.

tak to je riadne draha hracka

ja som to na beznej ceste nikdy nevidel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli s tím někdo pravidelně jezdí, tak to musí být dobrý šílenec. Motor v kabině připomíná traktor, jednoduchá skořepinová sedadla bez polohování, pouze posun vpřed a vzad, automatická 7 st. převodovka, řízení bez posilovače, klimatizace prakticky v našich teplotách nefunkční, mizerný výhled, boční okénka nelze stáhnout (pouze tu spodní ohraničenou část) zrcátka nahrazena kamerou + displeje, ve kterých při dopadu Slunce není skoro nic vidět, prakticky bez kufru atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

škoda že tohle nedostali do malosériové výroby, je to evoluce té XL1 - VW XL Sport

 

motor: "Ducati 1199 Superleggera?s V2 engine. The 1199-cm? DOHC powerplant generates 147 kW (197 hp) and 134 N?m (99 lb?ft), can propel the concept car to 270 km/h (168 mph), and revs to 11,000 rpm"

 

a samozřejmě je mnohem zajímavější designem ... a věřím že by to i8čce prohnalo pérka :-)

 

 

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...