Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Tu spotřebu uvádím jen jako zajímavost, ty 2.2 tuny je samozřejmě znát. Já jezdím okresky 100, dálnice 135, takže se nehoním.

 

nividic: ten šálek znamená zapnutý dohledový systém, kde auto vyhodnocuje chování řidiče na silnici a doporučí při určitém chování řidiče přestávku. Za 5 let se mi ale přestávku vyvolat nepodařilo, na druhou stranu za volantem neusínám :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm "autohřbitovům" toto bylo ve Švýcarsku a prolézali jsme to tam, mazec, pán měl strom před garáží, ale věděl co tam má, jen ten stav.....

 

 

Už jenom čekám, kdy někdo napíše, že to má obrovskou hodnotu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jenom čekám, kdy někdo napíše, že to má obrovskou hodnotu...

No on to majitel dražil, byla to veliká slavnost, chodníčky kolem i katalog, atd. Pár nadšenců se našlo, ale v rámci "rozumu" dáli se to tak nazvat. Plno toho logicky zůstalo....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:-) samozřejmě působí trochu rušivě (původně jsem ani netušil ze tam je ta plastová destička). Ale po 2 dnech dobry. Vyhovuje mi ze vidím přesnou rychlost v číslech a taky jaky je rychlostní limit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:-) samozřejmě působí trochu rušivě (původně jsem ani netušil ze tam je ta plastová destička). Ale po 2 dnech dobry. Vyhovuje mi ze vidím přesnou rychlost v číslech a taky jaky je rychlostní limit.

Asi to bude o zvyku. Přišlo mi to tak divné, že jsem si to nakonec neobjednal - hlavně v lednu se na to nebylo kde fyzicky kouknout, tak jsem to vyškrtl, abych nebyl zklamán a nevyčítal si ty peníze za to. Vyjížděcí a zajížděcí kousek plastu mi přišel neadekvátní k ceně auta (ceníkovka 1.5M). Nehledě na to, že to koncern umí - v A4 máš normální head-up a pro VW vymýšlí jinou opičárnu.

 

Co se přehlednosti/dostupnosti týče, tak spoléhám na active info displej.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste k tomu head-up displeji. Co se mi líbí je jak zajíždí do palubky. Cely zajede a uzavře se to.

To jsem považoval za největší mínus - další hejblátko, co se může pokazit. Standardní head-up nemá nikam vyjíždět/zajízdět. Má jen promítat na sklo.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem s nim nakonec docela spokojenej. Mam ho zapnutý porad, narozdíl od jiných asistenčních systému (např. Lane assist jsem mel zapnutý asi 5 minut).

To je dobře, asi bych si taky zvyknul. Možná si to budu vyčítat, že jsem to nezaškrtnul do výroby.

Lane assist využívám jen při nočních štrekách, když hrozí "zvadnutí" za volantem.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je za třídu? Vypadá to prostorem, jak "A" a palubkou, jak "S" :D ...

Bylo to eSko.

Az na sedadla pro liliputy to bylo hezky auto. Ale aspon je to melo odvetravany, aby nebylo liliputum vedro :)

Jel jsem v tom asi 45 minut do hotelu. Hezky jsem v tom usnul, podvozek krasne houpal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...