Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Jelikož nám choť, která dokáže výbavou pro dvě děti naplnit vozidlo libovolné velikosti (a je jedno, jestli jedeme na odpoledne, nebo na dva týdny),pořídil jsem Ford S-Max. Další bude pravděpodobně Galaxy, protože Avii prý ve verzi sedan koupit nelze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslím přestoupit, jenom takovou hračku, nikdy jsem v tom neseděl, nedokážu porovnat s Skem.

tak proti eSku je to zgarb.. a stara latra. ja si takhle chtel koupit predloni E38. to auto se mi dycky libilo, v kuryrovi sem se do nej uple zamiloval. stalo v hradci, supr stav, malo najeto, presne takovyhle

 

BMW_7_series_E38_pic_10126.jpg

 

tak sem tam dojel, sed do toho a uz to ani nechtel projet. sentiment a melancholie je jedna vec - jezdil sem kdysi E34 - ale realita vec jina. Nevim, proc bych presedal z X5 do tohohle, ani na chvili. starej vnitrek, zadnej youngtimer feeling se nekonal, proste vylitanej pekac. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je velmi pravděpodobné, že to bude mít stejný průběh, navíc americká auta lze těžko porovnávat s evropskými kvalitou zpracování, jsme tady dost zhýčkaní. V USA jsem jezdil novými auty, které ale vypadaly designově o 10 let starší a kvalita zpracování dost hrozná, nicméně takový Mercury Grand Marquis jezdil velmi pěkně řekl bych pohodlnější než moje tehdejší MB E350 a rozhodně větší (délka 5.2m). Cena auta, když byl USD za dvacku je super, průměrná spotřeba s motorem 4.6l kolem 8,5l, nejméně na dálnici Flagstaff - Los Angeles cca 7,7l/100km. To auto bylo 3 roky staré, ale vypadalo jako designem jako z roku 2000, tedy ten pocit starého auta tam byl :)

 

Marquis_20.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pepo kup si Jago k tobe s tvejm BiSubum to proste pasuje a sam si na obede rikal ze se ti libi ;)

 

Taky jsem o něm přemýšlel, ale jak jsem říkal, ty anglický auta se až na vyjímky pořád povalují v servisu. Jeden se mi fakt líbil, ale zase nechci dávat víc než 200k a to už budou starý plečky.

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě, já chci oldtimer, ale zase ne prohnilej, takže ta amerika se mi celkem líbí. Ještě je hezkej ten starší model jak jsi ukazoval v dvojdveřích, nový jsou pro mě nesmysl, bude většinou v garáži.

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem o něm přemýšlel, ale jak jsem říkal, ty anglický auta se až na vyjímky pořád povalují v servisu. Jeden se mi fakt líbil, ale zase nechci dávat víc než 200k a to už budou starý plečky.

 

Dneska jsem u snídaně pročítal Svět motorů a na JAGy tam moc chválu nepěli ;-) , "srovnávali" tam XF vs. A6,5 a E a jako ojetina suveréně nejdražší servis :-).

 

Edit: tím jsem chtěl říct , že se toho moc nezměnilo - ikdyž u těch nových je spíše problém přílišné "prémiovosti"

Upraveno uživatelem jrov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ať to tady trochu odlehčím...Přestože jsem fanda Land Roverů, kterých mám několik, Jaguar, kterej je jeho koncernovej brácha, mi už nikdy nesmí přes práh! Moje pětileté vlastnictví XKR 4,2 Convertible rok 2008 mi stačilo. Neměl sice nikdy žádnou vážnější závadu (pouze klasickou opravu svedení kondenzátu klimy, který tekl do kabiny ke spolujezdci ...a to celkem 2x!!), ale jinak to bylo auto, které mě nikdy nechytlo u srdce. Sice silný, rychlý, asi i pěkný pro okolí, ale nebyl to ani sporťák, ani limuzína. A jako cabrio se to taky skoro nedalo použít, protože bez zavřený střechy nešlo zvednout zadní boční okna. Takže průvan jak v kravíně. O větrné síťce nad zadní sedadla nemá cenu mluvit. Při větších rychlostech vypadávala z uchycení v sedadlech a aby háčky úchytů nepoškrábaly kožené sedačky, musel jsem okamžitě zastavit a znovu ji nasadit...nebo dát do kufru. Když jsem rozhodoval, nechat si nějaký cabrio a nejlíp veterána...vyhrál to tenhle Lanďák z roku 1958. Není to sice žádnej blesk, ale jako auto na výlet po okolí naprosto splňuje moje požadavky. Včera jsme si se ženou dali romantickej výlet.....a dobrý. Dojelo to až dop cíle.  :clap: O ostatních Land Roverech je to na obsáhlejší debatu. Jsou modely, které jsou téměř nerozbytné, a jsou modely, které se už nefukční prodávaly a prodávají. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ps. Tady můžete mrknout na obrázky mého bývalého Jagouše. Nakonec jsme si opravu odvodu kondenzátu radši udělali sami.

Jo...a ehmmm, editovat hrupku na "nerozbitné" mi už nešlo....  :death:

Edit: Panedge - díky.  :cheers:

Upraveno uživatelem Cyril
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je masakr, to takhle rozebrat! Já mám z UK akorát MIni 1992, ale i při tom relativně malém nájezdu tam taky jsou věci, co by se měly opravit, ale nic kritického. Co je prý neuvěřitelně z UK spolehlivé je Bentley a samozřejmě Rolls. Na druhou stranu je mnoho rozporuplných informací o Bentley a jeho údržbě.

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je masakr, to takhle rozebrat! Já mám z UK akorát MIni 1992, ale i při tom relativně malém nájezdu tam taky jsou věci, co by se měly opravit, ale nic kritického. Co je prý neuvěřitelně z UK spolehlivé je Bentley a samozřejmě Rolls. Na druhou stranu je mnoho rozporuplných informací o Bentley a jeho údržbě.

Jestli to nebude tím, že techniku Bentleye léta testují Němci na VW Phaetonu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Phaeton občas potkám, taky zajímavé auto, seděl jsem v tom, když ho na test koupil Maxgabriel (předchozí model) a byl s tím spokojený a hlavně se dá sehnat za relativně pěkné peníze. Bohužel vnitřní strohý design VW je pro mě těžce stravitelný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...