Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Návštěvník Jagman

madbutcher: popelnice jsi ty :) nic ve zlem jen predsudky :) ve w126 ti uz zadnej svetskej bulhar apod jezdit nebude ty maj aktualni generace :)

 

Pepo ty se v tom svez a uvidis proc dneska top stav stoji 350+ A to nemluvim o mamutech kdy za 600SEL se plati 500+ a nikdo nekeca protoze lepsi auto uz MB nepostaví a nepostavil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Bulhar tam bude mít spojler a shnilý blatníky a pak je to pelech, stejný jako by bylo jago v obdobných rukách. Jde o stav, když bude původní (nenapadený jezeďáckým kutilem, neponičený interiér, servisovaný, atd.) a zachovalý, nebudeš za lůzu, ale za, s trochou přehánění, fajnšmekra. Seděl jsem v piánu se cca 130tis.km. (pán na srazu M.B. mě nechal posadit a pomazlit se, inu vzpomínky na 90tý léta) a málem jsem se udělal. Rozhodně lepší pocit, než sedět v současném spotřebáku. (stůl z dubu versus stůl z Ikey).

126ku jsem měl "sekačku" 420 a motorem stačilo, 500 lepší, údajně 560ka měla nějaké drobné trable. Jezdil jsem i starý Jagy a spokojenost, ale za mě M.B. pohodlnější..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rikam ze takovehle auto proste 99,99 % lidi nevnima jako uctyhodneho veterana i kdyz by just byl v naprosto original stavu a perfektne udrzovany. Pro ne (nas) to neni nic nez stara plecka. I kdyz muze vypadat jako nova, porad to je plecka. Jestli rikate ze s tim bude za fajnsmekra, tak to mozna tak na srazu podobnych fajnsmekru - to je to 0,01% ktere zbyva, a kolik tech srazu do roka je? Dva? V normalni den v beznem provozu mezi beznyma lidma z nej bude ten co prave projel kolem ve stare plecce. Ne ze by na tom nejak zalezelo, samozrejme je to jenom a jenom o tom jak se v tom bude citit Josef, ale podle me tam ten rozdil je. To uz radsi nejakou slusnou ameriku na to obcasne projeti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono je to tak, ze za fajnsmekra jsi jenom pro nekoho, kdo o tom neco vi. Pro 80% lidi je to jenom popelnice, kterou uz ani svetsky nejezdej :-)

Edit: ok, tak 99.99 a 0.01 :-)

Jinak ja bych teda osobne uz do w126 jako auta pro zabavu nesel. To auto je proste desne stary uz a pri jezdeni obden proste i vyvonenej kus potrebuje nejakou udrzbu, s tim ze nektery dily stojej jak kdyby byly vykovany ze zlata a nektery uz vubec nejsou...

Ja si s o generaci novejsim SL (rok 1997) poustim zilou neskutecne, pokud odlozim vymenu zadniho dilu plateny strechy az na pristi jaro, podari se mi snad doufam udrzet naklady na dily pod 150.000,- rok... A dily uz nejsou ani na to moje, od letoska jsou treba predni blinkry na SL oficialne vyprodany a nikdy uz od MB nebudou, chladic na V12 se sice da objednat ale doba dodani neznama (kamos ceka rok).... No takze opatrne, no, s tema merglama...

Upraveno uživatelem Pirx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si hraju na Bulhara skoro každý den už několik let.. vyměnil jsem W221 za W126. 1/5 toho, co ztratí na hodnotě nová W221 (4m Kč nová vs. 1m Kč za 5 let) jsem zainvestoval najednou do nových dílů a zatím jsem najel desítky tisíc Km bez poruchy "novou" W126. Taky mi příjde pohodlnější, když tedy oželím Distronic, odvětrávaní a masáže, což se dá přežít, když je člověk skromný jako zen-budhistický mnich :)

Krom toho neustále bohatnu, stačí si po cestě z/do kanceláře zastavit u krajnice a prodat pár zlatých prstenů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja osobne bych sel, a to i realne, kdybych mel misto v garazi, do R107. at uz kabrio, nebo kupe. to auto je paradni, dily sehnatelny, nic, co by te extra cenove polozilo, jednoduchy na udrzbu a parada. a cenove pude vejs vejs vejs. tam, kde je ted pagoda, byl driv 190SL. ten je ted za dvojku. pagoda za chvili bude taky hur dostupna a R107 povyskoci o 20%.

 

 

mercedes_benz_500_sl_r107_01.jpg

 

Mercedes-Benz_SL_(R107)_and_SLC_(C107)_t

 

Mercedes-Benz_280_SL_(R107)_(4986343715)

 

nejdrazsi z dilu je na to myslim maska, svetla a narazniky, protoze se vsichni snazej delat z ameriky nemca :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele dokáže někdo vysvětlit následující fyzikální zázrak?

1. některý uhelný motory VW podváděly protože nedokázaly konstrukčně dosáhnout požadovaných norem emisí

2. VW to tutlal, protože to prostě bylo v té době "levnější", než vyvíjet nový motory, nebo dodávat další drahé ptákoviny k těm stávajícím

3. celý se to provalilo

4. teď se svolává k opravné akci, bude se přehrávat firmware (mluvím o asi častějších 2.0 TDI)

5. ale nic to nemění, emise, spotřebu, ani výkon!

 

Takže kde je problém?

V 4.? U VW jsou idioti, kteří tak snadno řešitelný problém nevyřešili rovnou (zadara přehrát firmware?)

V 5.? Že by to přece jen ubralo výkon, hlavně aby emise byly OK?

kamos má předposlední verzi superba...taky ho vyzvali ať dorazí. poptal se na to u známého, co dělá ve škodovce a prej přehrání ovlivní jak spotřebu, tak i vykon. tak se jim na to vysral.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja osobne bych sel, a to i realne, kdybych mel misto v garazi, do R107. at uz kabrio, nebo kupe. to auto je paradni, dily sehnatelny, nic, co by te extra cenove polozilo, jednoduchy na udrzbu a parada. a cenove pude vejs vejs vejs. tam, kde je ted pagoda, byl driv 190SL. ten je ted za dvojku. pagoda za chvili bude taky hur dostupna a R107 povyskoci o 20%.

 

nejdrazsi z dilu je na to myslim maska, svetla a narazniky, protoze se vsichni snazej delat z ameriky nemca :)

Naprostý souhlas :) Navíc je to auto, které se pořád ještě dá používat každý den. Ceny dílů taky jdou nahoru, teď jsem objednával šroubky do prahových lišt, 3 roky zpátky jsem se na ně ptal a byly za 7 Kč. Teď jsou za 77 Kč :) Čudlíčky na okna stávaly 1.500 Kč. Teď stojí 3.300 Kč. Takže pokud kupovat tak ideálně co nejdřív a neroztahovat renovaci na moc dlouho. Podvozkové díly a vše kolem je dobře dostupné. Tuším na chladič jsem čekal déle, ale ještě to šlo. Co se mi líbí je genialita inženýrů Mercedesu, častokrát stačí koupit jen opravnou sadu a ne celé díly (např. 1.500 Kč za gumy vs. 14.000 Kč za kus nápravy).

Maska je stejná, Euro světla teď stojí 30.000 Kč / kus a nárazníky stojí 50.000 Kč / kus :)

 

Můžeš víc říct o tom Tvém SL?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím chlapi co pořád na těch cabrio vidíte :) Já jsem po tom nikdy netoužil (možná jako malej kluk) i když auta jsou to pěkná. Vlastně ani dvoudveřák jsem nikdy neměl, já teda auta moc nestřídám, takže jsem jezdil delší dobu asi ve 14 autech (nepočítám nějaké náhradní auta či krátké pronájmy na dovolené apod.). Nechce se mi věřit, že W126 je pohodlnější auto než W221, ale je to možné. Já mám W221 za hubičku, takže žádné velké vyhozené peníze každý rok za amortizaci a zatím šlape jako hodinky. Nerozumím tomu, že někdo dá stejné peníze za Octávku nebo jetý Superb, ale každý to mám trochu jinak, tak to je asi v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řeknu Ti to takhle, také jsem nechápal, jak někdo může chtít kabriolet, než jsem měl půl roku SLK. Od té doby nekoukám po ničem jiném - pokud zvažuješ nějaký weekend car, zkus se po něčem kouknout a v říjnu mi napiš s mouchama ve vlasech, že nic lepšího Tě nemohlo napadnout :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TOHLE je třeba pěkný, ale možná mi tady nebude nikdo věřit, ale na jedné naší akci jsem měl možnost si zajezdit s Ferrari 458, Audi R8, Ford Mustang GT500, Porsche apod. a ani do jednoho auta jsem nevlezl, prostě mě to nelákalo. Kdyby tam byl 40 starý Lincoln nebo Cadillac, tak bych neváhal, možná jsem v tomhle trochu jiný než většina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojo, ale líbí se mi daleko víc než TOHLE. Já to teď nehodnotím jako investici, kde každý zkoumá originalitu dílů apod., prostě jen vizuálně, že je to pro mě hezký auto. Když pak člověk k tomu přivede nějakého znalce tak mu za 10 minut vyjmenuje 30 důvodů proč to nekoupit, takže mě stačí jeden důvod, proč to koupit, je to hezký :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...