Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Zpátky vlakem, dycinky vlakem  :lol2:, ale teď vážně moje 1.6 TDCI má najeto 261 tis. a akorát ve 190 tis. se měnilo čidlo tlaku turba a ve čtvrtmilionu přetěsnění vstřiků, jinak šlape jak švýcary. Vono to bude spíš o štěstí na konkrétní kus a přístupu k servisu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Z toho Focuse děláte Mercedes. To vám nevadí, jak je blbě odhlučněnej?

Nevadi. A nemyslim ze je. Teda, Focus som nevlastnil. Ale mal som moznost s nim najazdit vela (2 gen) a vzdy som mal z toho radost. Podla mna sa to (rovnaka generacia) jazdne vobec nedalo porovnat napr. s Octaviou alebo Mazdou 3 (o Aurise ani nehovorim). A vyrazny rozdiel v hlucnosti oproti vyssie menovanym som si neuvedomoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zrovna Octávka mi přijde proti Focusu jako celkem žebřiňák, odhlučnění od podvozku mi přijde slabší spíš u japonců, ale zas taková Mazda 3 mi přišla jízdně velice slušná, konec konců Ford a Mazda nějakou dobu spolupracovali na vývoji platforem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měli jsme teď na demo novou Camry v práci, tak jsem se svezl, kdyby někoho zajímalo. Dojmy po cca 500 km, model 2.5i Hybrid, eCVT.

Pozitiva:
- neskutečně tichý, pohodlný a plavný
- i přesto přijatelně použitelně na okreskách
- překvapivě jede, i bez řevu motoru s CVT skříní
- hybridní soustrojí slušně odladěný
- maximálka omezená na přijatelných 195 km/h
- i při svižný dálnici + stau spotřeba do 6,5 litru, spíš 6 rovnejch
- ve městě a při plynulý jízdě není problém 5,3 l/100km a míň
- slušný audio
- obrovskej kufr

Rozpaky:
- design ext/ing (subjektivní)
- kombinace materiálu vevnitř - laciný plasty vs. kůže
- 17" kola autu vysloveně nesluší
- plynulý dávkování brzd chce velkej cvik

Negativa:
- infotainment, budíky, navigace - děs běs
- překlad infotainmentu do CZ, k blití
- auto neumí welcome a coming home osvětlení, fakt!
- nelogičnost určitých ovládacích detailů
- neustálý pípání bez další informace (nevím, co mi auto chce)
- při zapnutým asistentu dálkových světel nejde zapnout dálky ručně; pouze se aktivuje asistent, ale světla nesvítí, protože auto má dojem, že nemůže/není třeba; a nejde to ničím přebít, pouze vypnutím asistenta! WTF?
- stabilizaci lze vypnout pouze do 50 km/h, pak už ne
- přední parkovací senzory mají děsivej lag
- menší rejd
- úzkej průchozi prostor po sklopení zadních sedaček (jsou pod nima baterky)
- adaptivní tempomat brzdí jako zmatenej dement, jiný označení pro to nemám
- vrzání podvozku při zastavování (auto má najeto 9,5tkm)

Sumář:
Příjemný a pohodlný svezení, malá spotřeba, slušnej odpich. Dál.. nic. Tak nevim, no :).

 

Zvažoval jsem Camry nebo RAV4 jako dalšího služebáka, pokud budu pořád ve firmě. Protože nesnášim DSG a chci automat, a výběr dle tabulek je omezenej. RAVka mi přišla celkem v pohodě, Camry je výrazně pohodlnější a tišší, ale zase ty detaly, co člověku nejdou na rozum. Uvidim, ještě mám rok čas.

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krátký sedáky zmiňovala už spousta testů na YouTube. To mě moc netrápí. Mám obecně potíž s posezem v autě, protože mě velmi často bolí pravá kyčel, popř. holeň. Jsem zvyklej sedět hodně vzpřímeně a blízko volantu, tj. s pokrčenejma nohama, a ne v každým autě bezbolestnou polohu dokážu najít. 

 

V prvním služebáku mi to trvalo jen 2 roky. Sedlám už třetí firemní BMW a už vím, jak mám sedadlo mít nastavený - dokonce to mám i zapsaný, přesně na zuby. Odchylka - byť o jeden zub - se projeví do minuty úpornou bolestí. Asi mám v háji klouby nebo co :D.

 

V Camry jsem trpěl prvních 350 km a každejch pár minut šteloval sedačku (v RAVce bez potíží). Nakonec jsem to plusmínus našel, ale není to furt ono. Otázkou je, zda bych vůbec nějakou polohu našel, což je další důvod, proč mi to auto nesedí. Ale k sedákům - když sedím blízko a vzpřímeně, netrápí mě délka sedáku, protože mám na něm položenou jen řiť a kousek nohy :D.

 

Lexus nemáme v tabulkách - nově jen koncern a Toyotu :).

 

post-6759-0-98668500-1569766743_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

- překvapivě jede, i bez řevu motoru s CVT skříní

Len technická... Ak je to hybrid, nemá to CVT prevodovku - to ich eCVT je iba chorý marketingový názov pre taký lepší diferenciál. Nemá to žiadne prevodové stupne ani variátor, ani nič podobné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Len technická... Ak je to hybrid, nemá to CVT prevodovku - to ich eCVT je iba chorý marketingový názov pre taký lepší diferenciál. Nemá to žiadne prevodové stupne ani variátor, ani nič podobné.

Aha, zajimavy. Nicmene se to chova jako CVT :).

Ale prekvapive kultivovane a diky odhlucneni je to tady i snesitelny :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi díky tomu silnějšímu motoru to je fajn, u Priuse je to pŕeci jen, když na to šlapeš, ta "převodovka" slyšet. Takový hukot vysavače :-)

Ravku bych v tomhle výběru dal asi taky radši. Z tý jsem nadšený...

Ty sedáky tam jsou i lepší, ale na YouTube jsem to nehledal :-))

Já mám s posezením taky trochu zle, artróza, tak holt cviky atd..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...