Jump to content

Recommended Posts

Jo potvrzuju, ze Lexus to ma de facto stejne. Rozsviti se kolem 30-50 km dojezdu (u hybridu dost hraje roli i styl jizdy). A po 0 se da jezdit jeste celkem dlouho. Ale na doraz sem taky jeste nikdy nejel. Kazdopadne to odpovida cca tem 4 litrum benzinu. Mam i zkusenost s tim, ze kdyz to clovek necha stat nejakou dobu vypnuty s ukazatelem treba jen do 10 km dojezdu tak ta kontrolka potom po nastartovani trosku lita, ukaze treba 0, za chvilu 10, pak hned 5 atd. Prostor tam ale dycky jeste je.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 38k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Josef01

    1363

  • sibirnaya

    1017

  • M3maniac

    905

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ty wole- todle mi uniklo.......PROC MAS KOLEM KRKU PASEK Z TETICKY ZUPANU a ty rukavicky........hergot,ja bejt baba a potkat te na prechodu,tak si z tebe caknu do upletu

Podmínkou toho, abys spáchal přestupek je to, že tě chytí...

fazer: protoze nemam rad zimu na krk a ridit v rukavicich je zlozvyk co mam ze zavodu.

Než jsem přezul na letní, tak mi vibroval volant v rychlosti cca 80-120kmh při prudším brždění a občas i při jízdě na rovné silnici ve stejné rychlosti. V nižší nebo vyšší rychlosti to není znát. Přisuzoval jsem to ztracenému závaží na zimním disku a řekl jsem si, že už počkám na přezutí. Přezul jsem na letní a problém setrvával. Pak mě potkala ta boule na pravý přední gumě, co jsem tu psal a tak jsem koupil nový přední pneu a kola se vlastně již podruhé vyvažovali. Vibrace pokračovali. Tak jsem koupil nový kotouče a desky. Řekl jsem si, že se ty původní (ATE) asi zkroutili (najely 24tkm) a dal jsem včera BOSCH. Problém s vibracemi dál setrvává. Už fakt nevim, tak to v týdnu dávám do autorizáku :(

Link to post
Share on other sites

Jestli jsem pochopil, dělá to i na druhé sadě stejně, tak asi nepomůžu. Ale k vyvážení,  když mašina ukazuje o.k.a hází to, stojí za to gumu jen pootočit a znova vyvážit a může to pomoct. Vlastní zkušenost.

Link to post
Share on other sites

Kdy si dělal naposledy geometrii? Neházej kotouče? Zarezlý brzdový válec? Tyčky řízení? Uložení brzdového třmenu? Těhlice? Silentbloky? Tlumič po smrti? Vibrace mohou dělat i zadní kotouče/bubny..

Je toho spousty a pokud nejses autokutil, tak jedině slušnej servis. Držím palce at pomůžou. Občas je fakt tezky tohle diagnostikovat.

Link to post
Share on other sites

Tak pak napis co to bylo, kolega resi neco podobneho na  superbu, jen to vibruje pri zrychlovani a pak furt. Nad 180 se ozyvaji divne rany od motoru, ale to bude nejakej uvolnenej plast kterej nabere vzduch a pak tam do neceho mlati.

Link to post
Share on other sites
V 17. 5. 2020 v 15:04, moco napsal:

Je zde někdo, kdo má najeto na motoru vw 1.4 TGI už více než 200tkm nebo někdo, kdo tyto motory pravidelně servisuje?

Zajímali by mě zkušenosti se servisem, jestli se tam něco sere a co očekávat. Já mám zatím najeto 65tkm bez ztráty kytičky. 

Díky

Octavia 1,4 CNG  DSG najeto 280.000 km a kromě pravidelné údržby žádnej problém..90 % dálnice

Link to post
Share on other sites
před 9 minutami, ewolucionar napsal:

No, to je asi 500tis. aut, tedy zhruba pětidenní produkce automobilek v EU, už to tady proběhlo a těžko říci zda to ty novinářský nedouci kopírují nebo i překládají  :D

 

Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, Thomas napsal:

Octavia 1,4 CNG  DSG najeto 280.000 km a kromě pravidelné údržby žádnej problém..90 % dálnice

Díky, taky jezdím jen dálnice. Udělal jsi mi radost :)

Link to post
Share on other sites
V 22. 5. 2020 v 20:53, Radius napsal:

Než jsem přezul na letní, tak mi vibroval volant v rychlosti cca 80-120kmh při prudším brždění a občas i při jízdě na rovné silnici ve stejné rychlosti. V nižší nebo vyšší rychlosti to není znát. Přisuzoval jsem to ztracenému závaží na zimním disku a řekl jsem si, že už počkám na přezutí. Přezul jsem na letní a problém setrvával. Pak mě potkala ta boule na pravý přední gumě, co jsem tu psal a tak jsem koupil nový přední pneu a kola se vlastně již podruhé vyvažovali. Vibrace pokračovali. Tak jsem koupil nový kotouče a desky. Řekl jsem si, že se ty původní (ATE) asi zkroutili (najely 24tkm) a dal jsem včera BOSCH. Problém s vibracemi dál setrvává. Už fakt nevim, tak to v týdnu dávám do autorizáku :(

Tak v autorizáku kola znovu převáženy - OK, kotouče předku sundané a očištěné plochy - OK, změřená házivost kotoučů, podvozek (uložení kol) od A do Z zkotrolované a OK, tlumiče OK, kardan OK, dnes zkušební jízda a při brždění je to tak o dvě třetiny lepší, než to bylo, nicméně volant při jízdě dále vibruje. V pondělí ještě udělají geometrii (kterou jsem za těch 24tkm, co to mám nedělal). Pokud budou vibrace trvat dál, už nevědí. Pak už prý jen pneu, což vylučuji, protože ty přední Pirelli mají najeto k dnešku cca 250km a jak jsem psal, dělalo to i na dvou jiných sadách, co jsem měl. :(

Edited by Radius
Link to post
Share on other sites

A sakra, řekněte někdo že tenhle designérský bobr je novinářská kachna please . . .

2020-06-03 20.50.23.png

2020-06-03 20.51.04.png

Link to post
Share on other sites
před 11 hodinami, Tom4 napsal:

A sakra, řekněte někdo že tenhle designérský bobr je novinářská kachna please . . .

2020-06-03 20.50.23.png

2020-06-03 20.51.04.png

Až na tu registrační značku, se mi to BMW líbí.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...