Jump to content

Kdo čím jezdí


Lukáš
 Share

Recommended Posts

Škoda, chtěla jsem vám nabídnout manželovo staré krámy z garáže.

Tak kdyby někdo chtěl, máme na prodej MGF 1997 ve fialové měňavce, prý jsou v ČR jen tři, tak můžete být exkluzívní. :) Je na něm hromada práce, manžel na to nemá čas a já musím stat na zahradě.

(na fotce není to naše, ale je to to stejné, akorát my máme samozřejmě volant vlevo)

 

mg-mgf-mg-cabriolet-violet_7640702958[1].jpg

Link to comment
Share on other sites

před 1 hodinou, Dokusan napsal:

Ahoj. Nemá někdo reálné zkušenosti s novou Toyotou Camry? Díky za případné info 

Měl jsem ji půjčenou a kamarád ji má jako služební, když tak napiš do SZ co tě zajímá. 

Link to comment
Share on other sites

V ‎14‎.‎07‎.‎2020 v 10:06, cluzoe napsal:

no našlo by sa na tom asi viac ale nie som cieľovka na toto auto 😀

dal som to sem len preto že som ich tu pár videl

3000 Euro je cca 80 tisíc korun a to může být málo i hodně. Je otázka, proč vypadá spasování předku tak jak vypadá, auto proběhlo tuningem nejen laku, ale je tam i to zadní křídlo, nějaké ty blbosti na prazích, nejspíš je i podvozek snížený a bůhví jak. A co zbytek auta - rok výroby, nájezd, servis, motor, jestli to bylo bourané, v jakém stavu je střecha, interiér.. ? To všechno z auta může dělat načinčanou (dle mého názoru nevhodně) bídu a nebo výhodnou koupi, pokud někomu nevadí ten design a doplňky. U tohohle auta bych majitele viděl spíš na sportovce než na kochacího milovníka větru ve vlasech, takže opatrnost je na místě.

Tohle je třeba moje Majda. Původ ČR, všechny doplňky originální a namontované na nové auto u autorizovaného prodejce Mazdy. Podvozek, motor atd., vše je původní, jen kola OZ jsem dával já a sání jde přes K&N filtr do původního airboxu. Auto je z roku 2003, verze NB po faceliftu, motor 1,8, 6 rychlostí, samosvor.. Má najeto 30 tisíc km, 90% km najeto pohodovým způsobem, nikdy nejezdilo na okruhu, nikdo s ním nedriftoval, nebourané, garážované, ježděné od jara do podzimu. Stav auta je vynikající, servis pravidelný u Mazdy, kompletní dokumentace, k autu se navíc váže zajímavý příběh. Za toto auto bych dostal mnohem víc než 3000 Euro. Na druhou stranu jsou už na první pohled auta, u kterých je 3000 Euro zbožným přáním majitele.

M2-111.jpg

Petr_Spaleny_-_Jackpot-[cdcovers_cc]-front.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kluci, dotaz (manžel už se nesměje, ale neví): nastavila jsem si aut. připojení telefonu přes BT k rádiu. Jde mi o muziku především. A funguje to tak, že nastartuju, hend se mi to spojí, musím na rádiu ťuknout na ikonku, že muzika z mobilu, někdy začne hrát muzika-někdy ne, zastaví se a objeví se "nejde přehrávat hudbu dokud se loadují data z telefonu". A konce, ty se nikdy nenaloudují. Pomáhá jedine vypnout a zapnout BT na telefonu, pak se to okamžitě spojí a hraje. Zkusila jsem i vypnout párování tel. seznamu a zpráv/oznámení, ale to taky nepomohlo.

Nemáte někdo zkušenost, co s tím?

Link to comment
Share on other sites

Nebo vyměnit auto.

Budu hádat, koncern a milionmilionú řádků dlouhý infotajment program?

 

Edited by Tom4
Link to comment
Share on other sites

před 10 minutami, dawe009 napsal:

Vtipné.

Touché :D

Promiň, nemoh jsem odolat tonu pokušení, jedl jsem dnes vtipnou kaši :)

Pokud se tě to dotklo tak se omlouvám. :cheers:

Link to comment
Share on other sites

Ahoj. Měl bych dotaz, nepracuje tady někdo v škodovce nebo v servisu, kde dokáží vytáhnout servisní knížku k autu, které už má elektonickou? Zajímali by mě chronologicky zápisy o servisech. 

Link to comment
Share on other sites

Tvl, to je rada, ze skus iny telefon... 🤦‍♂️. Sanca ze je problem so sw v aute vs v telefone je asi tak 1000:1. Btw, v tomto pripade je auto prislusenstvo k mobilu, nie naopak. Chod s tym do Mazdy nech ti aktualizuju software a dufaj. 

Link to comment
Share on other sites

Před hodinou, Tom4 napsal:

Touché :D

Promiň, nemoh jsem odolat tonu pokušení, jedl jsem dnes vtipnou kaši :)

Pokud se tě to dotklo tak se omlouvám. :cheers:

Jsem si říkal, že sis asi líznul dneska ;)

V pohodě, já jsem splachovací :)

Link to comment
Share on other sites

před 43 minutami, eskimak napsal:

Tvl, to je rada, ze skus iny telefon... 🤦‍♂️. Sanca ze je problem so sw v aute vs v telefone je asi tak 1000:1. Btw, v tomto pripade je auto prislusenstvo k mobilu, nie naopak. Chod s tym do Mazdy nech ti aktualizuju software a dufaj. 

Jj, zato “zajeď do Mazdy a doufej” je daleko lepší rada. Stejně jako posledně ta turbologická úvaha s tím teplotním čidlem ;)

Zvláště u japonských aut je poměrně časté, že nejsou plně kompatibilní s některými v Evropě používanými mobily. Osobně vidím vyloučení mobilu jako problémového článku v první řádě, před doufáním v servisu, jako celkem přirozený krok. Ale to bys nebyl ty, abys neměl problém s čímkoliv, co já napíšu, už z principu. Já kdybych řekl, že je něco kulatý, ty hned prijdeš s tím, že je to hranatý ;)

K problému.. Odpárovat a spárovat, vyloučit chybu na straně telefonu, zkusit propojení kabelem (jestli to je BT), pak najít verzi systému a zavolat do servisu (nebo naťukat do Google), jestli existuje novější. Ale samozřejmě, ať si každej dělá, co chce. 

 

Link to comment
Share on other sites

před 7 minutami, dawe009 napsal:

Jj, zato “zajeď do Mazdy a doufej” je daleko lepší rada. Stejně jako posledně ta turbologická úvaha s tím teplotním čidlem ;)

Zvláště u japonských aut je poměrně časté, že nejsou plně kompatibilní s některými v Evropě používanými mobily. Osobně vidím vyloučení mobilu jako problémového článku v první řádě, před doufáním v servisu, jako celkem přirozený krok. Ale to bys nebyl ty, abys neměl problém s čímkoliv, co já napíšu, už z principu. Já kdybych řekl, že je něco kulatý, ty hned prijdeš s tím, že je to hranatý ;)

K problému.. Odpárovat a spárovat, vyloučit chybu na straně telefonu, zkusit propojení kabelem (jestli to je BT), pak najít verzi systému a zavolat do servisu (nebo naťukat do Google), jestli existuje novější. Ale samozřejmě, ať si každej dělá, co chce. 

 

Ty si riadny sasek teda. Na ten tvoj logicky blabol s cidlom som ti radsej neodpovedal, lebo nic slusne sa nedalo. Presne ako si sa sam zhodnotil, potreboval si vyjadrit nesuhlas s tym co som napisal ja, aj ked si to urobil bez vedomosti.

A tu kravovinu o japonskych autach si vymyslel sam? Pocul si uz o standardoch? 

Kym sa pustis do technickych debat, mal by si to zvazit, to co si precital v korporatnych powerpointoch ma vacsinou marketingovy ucel. Hlavne nenastupuj do Tesly aby ti nevybuchla pod zadkom, tak vas to predsa ucia, ze?

Ak mi nefunguje auto, tak s tym pojdem k vyrobcovi nech si to vyriesi. A nebudem hned menit mobil. Btw, to ze to s inym mobilom fungovat bude este neznamena ze ten prvy ma problem ;).

Link to comment
Share on other sites

před 1 hodinou, Tom4 napsal:

Nebo vyměnit auto.

Budu hádat, koncern a milionmilionú řádků dlouhý infotajment program?

 

Auto mám týden a telefon rok, obojí se zdá jinak dobré. :D

No právě že ne, doteď jsem měla CCčko a fungovalo to perfektně a v passatu před tím taky. :(

Link to comment
Share on other sites

Před hodinou, sima1one napsal:

Ahoj. Měl bych dotaz, nepracuje tady někdo v škodovce nebo v servisu, kde dokáží vytáhnout servisní knížku k autu, které už má elektonickou? Zajímali by mě chronologicky zápisy o servisech. 

Prý to umí každý servis, který má registraci u VW/Škody. Akorát že ten určitý servis  má detailní přístup jen k zásahům, které dělal sám; u toho, co dělal jiný servis vidí datum+km+název provedené položky - bez dalších detailů. Jmenuje se to "digitální servisní plán", máte to zkusit ve svém servisu.

Link to comment
Share on other sites

před 26 minutami, dawe009 napsal:

Jj, zato “zajeď do Mazdy a doufej” je daleko lepší rada. Stejně jako posledně ta turbologická úvaha s tím teplotním čidlem ;)

Zvláště u japonských aut je poměrně časté, že nejsou plně kompatibilní s některými v Evropě používanými mobily. Osobně vidím vyloučení mobilu jako problémového článku v první řádě, před doufáním v servisu, jako celkem přirozený krok. Ale to bys nebyl ty, abys neměl problém s čímkoliv, co já napíšu, už z principu. Já kdybych řekl, že je něco kulatý, ty hned prijdeš s tím, že je to hranatý ;)

K problému.. Odpárovat a spárovat, vyloučit chybu na straně telefonu, zkusit propojení kabelem (jestli to je BT), pak najít verzi systému a zavolat do servisu (nebo naťukat do Google), jestli existuje novější. Ale samozřejmě, ať si každej dělá, co chce. 

 

Zkusím to smazat z přehledu zařízení a znovu spárovat a když nic, tak se s tím asi smířím. Děkuju!

Link to comment
Share on other sites

před 12 minutami, eskimak napsal:

Ty si riadny sasek teda. Na ten tvoj logicky blabol s cidlom som ti radsej neodpovedal, lebo nic slusne sa nedalo. Presne ako si sa sam zhodnotil, potreboval si vyjadrit nesuhlas s tym co som napisal ja, aj ked si to urobil bez vedomosti.

A tu kravovinu o japonskych autach si vymyslel sam? Pocul si uz o standardoch? 

Kym sa pustis do technickych debat, mal by si to zvazit, to co si precital v korporatnych powerpointoch ma vacsinou marketingovy ucel. Hlavne nenastupuj do Tesly aby ti nevybuchla pod zadkom, tak vas to predsa ucia, ze?

Ak mi nefunguje auto, tak s tym pojdem k vyrobcovi nech si to vyriesi. A nebudem hned menit mobil. Btw, to ze to s inym mobilom fungovat bude este neznamena ze ten prvy ma problem ;).

Kluci, nehádejte se, vždyť jde o kravinu. :)

A to jakože je lež, že Tesla vybuchuje v zatáčkách?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...