Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

před 5 hodinami, honzyk napsal:

sancerre: obchoďačka našeho dodavatele si v listopadu dovezla Kamiqa, po tejdnu popisovala to samý co ty, odladěný auto si vyzvedla ze servisu začátkem března ...

Mmm. 😕 A už to jezdí normálně? To snad vyvíjeli od začátku toho čtvrt roku? :D 

Zkusím si dát pozor, ať mi náhradní auto nedají nějakou zdrápaninu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@tld: naprosto souhlasim. Proto ho stale udrzuju pri zivote, ac je to ekonomicky nesmysl.
@mamenec: jezdi se s tim docela dobre. Zejmena popredu, couvani je vzhledem k delce vozejku za osou docela problem. Preci jen to ma na delku asi 8m. Jezdim s tim tak 90-100 km/h.


Sent from my iPad using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, sancerre napsal:

Mmm. 😕 A už to jezdí normálně? To snad vyvíjeli od začátku toho čtvrt roku? :D 

Zkusím si dát pozor, ať mi náhradní auto nedají nějakou zdrápaninu. 

Jo od tý doby jsem jí už s jiným autem neviděl, ale než tomu nahráli to pravou verzi, tak to prej byl porod. Prej to fungovalo stylem . stojí na dílně, technici okolo toho chodí, nikdo neví c os tím, čas od času přijede někdo ze škodovky s novým softem, zkusí to, zase vodjede , že přijede znova s nějakou aktualizací. Naštěstí jí to automobilka uznala jako závadu v záruce, takže i to náhradní auto měla zdarma, jednou dojela s rapidem, podruhý s nějakou starší octávkou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 17. 8. 2020 v 10:37, AndyAaron napsal:

Zakladem je nekupovat nove auto hned jak vyjde, ale radsi si rok pockat, az to doladi :D

To se říkalo , ale dávno to již neplatí. Záleží to na značce  a na modelu. KODIAQ ( množné číslo) jsme kupovali hned jako novinku a  ( ťuk ťuk) od stratu bez jediné závadya najeto na každém cca 150t.km

Nová auta některých značek se stále šidí a je jedno zda se budeme bavit o síle plechu, povrchové úpravě. sedačkách, či infotaimentu. Ale jak píši jen u některých.

Na druhé straně dělají, některé automobilky chyby snad schválně třeba tři roky v kuse od začátku, beze snahy o nápravu , a to hlavně u dílů a součástí, které jsou v tom autě jaksi navíc

Například Citroen a jeho slavná nádržka na AddBlue  a fakticky vždy vyebané čerpadlo uvnitř, které je součástí té nádržky a ten komplet je za 37 000,- kč !!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry, Longu, ale tohle plati naprosto a porad, uz z logiky veci. At se bavime o autech nebo cemkoliv jinem. Dnesni naroky na deadliny a uvadeni novych produktu na trh znamena to, ze vyvojari a testeri maji omezene moznosti. At uz je to HW nebo SW a muzes to mit spocitane a otestovane, vzdy se muze vyskytnout neco, co jsi nepredpokladal a postupem casu to musis doladit (uprava modelu, facelift, novy firmware apod.).

Gratuluju ti a mam radost z tvych bezchybnych Kardiaqu, ktere muzou byt svetlou vyjimkou toho, ze se to jednou povedlo. Jine skodovky evidentne dle diskuze takove stesti nemely. A neni to samozrejme jen pripad skodovky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, honzyk napsal:

Jo od tý doby jsem jí už s jiným autem neviděl, ale než tomu nahráli to pravou verzi, tak to prej byl porod. Prej to fungovalo stylem . stojí na dílně, technici okolo toho chodí, nikdo neví c os tím, čas od času přijede někdo ze škodovky s novým softem, zkusí to, zase vodjede , že přijede znova s nějakou aktualizací. Naštěstí jí to automobilka uznala jako závadu v záruce, takže i to náhradní auto měla zdarma, jednou dojela s rapidem, podruhý s nějakou starší octávkou. 

Dík za info. Snad budou mi adekvátní náhradu a ne nějaké Citigo. :D Jasně, že náhrada je zadarmo, ale obtěžuje mě to i tak, protože nechci jezdit nějakým "olítancem" se slabou motorizací po dálnici. :D Včera se zas objevily další chyby a nefunguje už ani Kessy. Auto má vůbec nějakou zvláštní auru, protože včera do něj (zaparkovaného) narazil v centru Brna "Róm" na sdíleném kole, ale naštěstí se nic nestalo. 

 

@Bells Navíc D3 nové úseky se mi zdá jako nej cesta v republice.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 16. 8. 2020 v 21:55, sancerre napsal:

Kdo jste dělník obchodu nebo korporátu a nafasovali Octaviu 4, funguje vám infotainment, prosím?

Nestíhám počítat chyby a varování. Na cestě Praha>Brno bylo potřeba 3x zastavit, abych udělala hard reset infotainmentu. Čtvrtý den po převzetí auta přestaly fungovat i parkovací senzory a nouzové brždění, přibylo varování s výmluvnou hláškou "Něco se nezdařilo." Příplatkové mapy Columbus nefungují v podstatě od první cesty, kufru nedovírá občas víko, náhodně se zapíná topení přestože jsem to v nastavení vypnula, Lane assist taky. Jaké dojmy máte vy? Alespoň že jediný motor, který je k automatu v dispozici (2.0 110kw) v pořádku jede.

Největší problém jsou mapy. Adresu na Vinohradech nabízí na Praze 1 (tam není), u některých cílů není možné zvolit Start navigace (ta možnost tam prostě není), jindy se mi mapy v displeji nad tachometrem rozmazaly do obrázku nízkého rozlišení stylu Minecraft apod. Příchozí hovor mi shodil celý Carplay a telefonování vlastně nefunguje vůbec. Slovy klasika, už ma to vytáča. :) Modlím se, aby to dojelo aspoň do servisu. Na Oktávě 3 byla navigace nejvyšší kvality, která mě dovezla do každé díry a okamžitě se mohlo po vložení klíče jet, tady čekám věčnost než naběhne infotainment a než mohu na lagujícím prostředí vypnout stopstart dotykem. Občas spadne i Spotify a to už je konec. :) 

Jj mám s O4 stejnou zkušenost. Nic tak nedopečenýho jsem nikdy nezažil. Za infotainment by měli máchat ve Vltavě. Nejčastěji vídám hlášky: nefunkční ecall - servis, asistent vyhýbání nedostupný (vystupuje asi cestou), couvací kamera je funkční pouze třetí den po úplňku, Bluetooth se automaticky nepřipojuje a mohl bych pokračovat. Jízdní vlastnosti mimo dálnici děs.

O4 mám čistě jako polykač km na těch cca 100km denně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 minutami, Cancri napsal:

Jj mám s O4 stejnou zkušenost. Nic tak nedopečenýho jsem nikdy nezažil. Za infotainment by měli máchat ve Vltavě. Nejčastěji vídám hlášky: nefunkční ecall - servis, asistent vyhýbání nedostupný (vystupuje asi cestou), couvací kamera je funkční pouze třetí den po úplňku, Bluetooth se automaticky nepřipojuje a mohl bych pokračovat. Jízdní vlastnosti mimo dálnici děs.

O4 mám čistě jako polykač km na těch cca 100km denně.

A jízdně máš problémy s čím? Tam si zas já nemohu moc stěžovat. 

Zato ten infotainment, každý den tak 2 nové chyby, nebo staré mizí občas. Standardně svítí "Varování" a chyba "Něco se nezdařilo", taky ty senzory, Nouzové brždění taky, polovina systému v AJ, polovina v ČJ, klima náhodně. V servisu hrajou překvapené, a čekám než bude náhradní automat k dispozici ať jim tam ten zázrak můžu nechat. Obvolala jsem různé servisy, někde byli drzí, nabízeli místo toho lístky na trolejbus (wtf, korporátnímu zákazníkovi:D) a někde celkem slušní. Nová chyba dneška bylo že Spotify nezobrazuje názvy písniček, ale jen "Apple carplay", přitom přepínat jdou a vše hraje jak má.

Telefonování přes "Telefon" v menu nejde, musím přes Carplay, ale to většinou spadne. HW je v pořádku, kromě toho, že občas se nedovírá kufr. :D Elektronické otevírání samozřejmě nefunguje vůbec a kessy po 1 dnu taky přestalo. Ve Škodě mi poradili, ať to resetuju držením tlačítka "on/off" (pod displejem) po dobu 15 vteřin.. Ale moc to nepomáhá, jak kdy. Nejvíc mi vadí, že když zadám do Columbus adresu, tak u 2/3 adres to nenabídne navigovat na zadanou adresu. Prostě tam to tlačítko není. 

Jak píšeš ten eCall, tak na to byla svolávačka v červenci. 

Upraveno uživatelem sancerre
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 minutami, sancerre napsal:

A jízdně máš problémy s čím? Tam si zas já nemohu moc stěžovat (110kw, 2.0 diesel, jediné co v automatu je). 

Zato ten infotainment, každý den tak 2 nové chyby, nebo staré mizí občas. Standardně svítí "Varování" a chyba "Něco se nezdařilo", taky ty senzory, Nouzové brždění taky, polovina systému v AJ, polovina v ČJ, klima náhodně. V servisu hrajou překvapené, a čekám než bude náhradní automat k dispozici ať jim tam ten zázrak můžu nechat. Obvolala jsem různé servisy, někde byli drzí, nabízeli místo toho lístky na trolejbus (wtf, korporátnímu zákazníkovi:D) a někde celkem slušní. Nová chyba dneška bylo že Spotify nezobrazuje názvy písniček, ale jen "Apple carplay", přitom přepínat jdou a vše hraje jak má.

Telefonování přes "Telefon" v menu nejde, musím přes Carplay, ale to většinou spadne. HW je v pořádku, kromě toho, že občas se nedovírá kufr. :D Elektronické otevírání samozřejmě nefunguje vůbec a kessy po 1 dnu taky přestalo. Ve Škodě mi poradili, ať to resetuju držením tlačítka "on/off" (pod displejem) po dobu 15 vteřin.. Ale moc to nepomáhá, jak kdy. Nejvíc mi vadí, že když zadám do Columbus adresu, tak u 2/3 adres to nenabídne navigovat na zadanou adresu. Prostě tam to tlačítko není. 

Jak píšeš ten eCall, tak na to byla svolávačka v červenci. 

Mám stejnou motorizaci vč. automatu. Jízdně je myšleno naladění podvozku a tuhá zadní náprava. Prostě tam kde jedu zatáčku s téměř o 700kg těžším suveckem o 30km/h rychleji, tak mám v O4 pocit, že už se to musí každým okamžikem převrátit. O dalších autech blíže vozovce ani nemluvě.

Moje je někdy z dubna 2020. Fakt si myslím, že ušetřili za testování a pustili to do světa.

Tahání za volant kdy to není vůbec potřeba apod - ten asistent je naprosto nepoužitelnej. Po nastartování nejde vypnout startstop ani změnit jízdní režim. Infotainment má neskutečný zpoždění. Dotknu se virtuálního tlačítka, nic se nestane, zkusím znovu a za pár vteřin se to přebarví tam a zase zpátky.

Úplně největší fuckup byl asistent nouzového brzdění - v mírné zatáčce přečetl auto v druhém pruhu a při 160km/h na dálnici (samozřejmě v Mexiku) tam na 1s poslal tak 80% tlaku do brzd. Naštěstí bylo sucho a za mnou nikdo. Pecka. Za mě Simply never.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve vsi vaznosti a pri vsech stredecnich/ctvrtecnich smyslech navrhuji:

 - vsechny koncernove fabriky na svete zavrit

-  jejich zamestnance na minutu propustit a lyncovat

-  management odsoudit k petiletym nucenym pracim na vyrobnich linkach v konkurencnich automobilkach

-  neprodane skladove vozy rozdat do technickych skol a institutu jako odstrasujici pripady ke zkoumani

-  a za vsechny jejich prodane vozy v poslednich 10 letech platit kupujicim dozivotni rentu ve vysi prumerneho vydelku v Lucembursku

Petici muzeme zacit od pristiho tydne podepisovat ve Wolfsburgu, Ingolstadtu, Stuttgartu a v Mlade Boleslavi. Od zari pak v Rusku, Brazilii a Cine. Dalsi zeme budou nasledovat dle aktualniho vyvoje svetove pandemicke situace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, Cancri napsal:

Mám stejnou motorizaci vč. automatu. Jízdně je myšleno naladění podvozku a tuhá zadní náprava. Prostě tam kde jedu zatáčku s téměř o 700kg těžším suveckem o 30km/h rychleji, tak mám v O4 pocit, že už se to musí každým okamžikem převrátit. O dalších autech blíže vozovce ani nemluvě.

Moje je někdy z dubna 2020. Fakt si myslím, že ušetřili za testování a pustili to do světa.

Tahání za volant kdy to není vůbec potřeba apod - ten asistent je naprosto nepoužitelnej. Po nastartování nejde vypnout startstop ani změnit jízdní režim. Infotainment má neskutečný zpoždění. Dotknu se virtuálního tlačítka, nic se nestane, zkusím znovu a za pár vteřin se to přebarví tam a zase zpátky.

Úplně největší fuckup byl asistent nouzového brzdění - v mírné zatáčce přečetl auto v druhém pruhu a při 160km/h na dálnici (samozřejmě v Mexiku) tam na 1s poslal tak 80% tlaku do brzd. Naštěstí bylo sucho a za mnou nikdo. Pecka. Za mě Simply never.

Tak to já mám zas srovnání jen s Alfou Romeo (která je lehčí) a je níž u země, takže s těžkým SUV apod nevím. A ze skůtru jsem zvyklá do zatáček opatrně a brzdit před, ne v zatáčce. Kamiq se mi zdálo, že se kymácí víc. Hlavně já měla předchozí oktávu nějakou celou rozkývanou z dálnice a kostek na Žižkov, takže asi jsem nenáročná. 

A zkoušel jsi ten infotainment nějak reklamovat?

Lane assist můžeš vypnout, ale já mám tu zkušenost že po nějaké době se zas zapne sám (na stejné nastartování). Kde jedu křivě, nezapne se naopak vůbec. V podstatě jen ve zúžení na dálnici apod. 

Kdybych věděla, že mapy nefungují a jsou na vymazání ze světa, nemusím si připlácet za Columbus a mít jakýsi šílený korejský katastrofální papuče co mi na to dali bez varování. :D A kessy ti funguje normál od začátku? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, sancerre napsal:

Tak to já mám zas srovnání jen s Alfou Romeo (která je lehčí) a je níž u země, takže s těžkým SUV apod nevím. A ze skůtru jsem zvyklá do zatáček opatrně a brzdit před, ne v zatáčce. Kamiq se mi zdálo, že se kymácí víc. Hlavně já měla předchozí oktávu nějakou celou rozkývanou z dálnice a kostek na Žižkov, takže asi jsem nenáročná. 

A zkoušel jsi ten infotainment nějak reklamovat?

Lane assist můžeš vypnout, ale já mám tu zkušenost že po nějaké době se zas zapne sám (na stejné nastartování). Kde jedu křivě, nezapne se naopak vůbec. V podstatě jen ve zúžení na dálnici apod. 

Kdybych věděla, že mapy nefungují a jsou na vymazání ze světa, nemusím si připlácet za Columbus a mít jakýsi šílený korejský katastrofální papuče co mi na to dali bez varování. :D A kessy ti funguje normál od začátku? 

Těžší i lehčí auta (Mini F56), všechny zatáčí líp 😂 fakt to přisuzuju naladění podvozku, může to být tenhle kus. A brzdíš správně.

Kessy mi funguje následovně: a) venku vždy b) v  garážich v OC někdy c) v podzemní garáži -1p (i s klíčkem u kliky v ruce) nikdy. Všechny a, b i c jsou správně.

Nevím co myslíš přesně tím příplatkovým Columbusem. Ale navi tam mám (paket style plus) a moc ji nepoužívám. Když už, tak jen do centra města + google v mobilu.

Propojení ajfounu s infotainmentem a zrcadlení jsem vydržel jen půl dne.

Díky za tip na tu svolávačku, vyzkouším.

Jo a zapomněl bych ještě na jednu věc, náhodně se mi rozsvicují v zatáčkách osvětlení interiéru vzadu. Zvlášť L i P, ale nikdy oba najednou. Obzvlášť v noci je to fakt úsměvný. Jedeš a najednou svítíš.

Vypnutí Lane assist jsem již zařadil do běžné přípravy před jízdou. Vůbec to celý působí jako komedie - po nastartování auto potřebuje 30-120s (různě) než naběhnou všechny jednotky infotainmentu a začne to spolu komunikovat. Tlačítko pro vstup do obrazovky kde lze vypnout start stop je jako loterie, ale většinou to nejde vyhrát. Pomáhá tomu jít nejdřív do volitelnýho módu auta a pak rychle přepnout na nastavení auta (ty dva fyzický čudly vlevo vedle sebe)🤣

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 44 minutami, sancerre napsal:

Kdybych věděla, že mapy nefungují a jsou na vymazání ze světa, nemusím si připlácet za Columbus a mít jakýsi šílený korejský katastrofální papuče co mi na to dali bez varování. :D A kessy ti funguje normál od začátku? 

Ještě jsem koukal na pneu s čím že mi to z výroby přišlo a jsou tam GoodYear Eagle F1 Asymmetric 5 v 18" a širším rozměru (225 nebo 235). Vzhledem k určení auta mi přijdou OK. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve vsi vaznosti a pri vsech stredecnich/ctvrtecnich smyslech navrhuji:
 - vsechny koncernove fabriky na svete zavrit
-  jejich zamestnance na minutu propustit a lyncovat
-  management odsoudit k petiletym nucenym pracim na vyrobnich linkach v konkurencnich automobilkach
-  neprodane skladove vozy rozdat do technickych skol a institutu jako odstrasujici pripady ke zkoumani
-  a za vsechny jejich prodane vozy v poslednich 10 letech platit kupujicim dozivotni rentu ve vysi prumerneho vydelku v Lucembursku
Petici muzeme zacit od pristiho tydne podepisovat ve Wolfsburgu, Ingolstadtu, Stuttgartu a v Mlade Boleslavi. Od zari pak v Rusku, Brazilii a Cine. Dalsi zeme budou nasledovat dle aktualniho vyvoje svetove pandemicke situace.
No akoze moment, hej? Este sa tu musi vyjadriť kolega z korporatu a ten nam vysvetli, ze je vsetko v poriadku a ze sme vsetcia len precitliveli...

A ozaj, ten elektricky zazrak od fauve uz jazdi? A dali do neho pre istotu aj hw tlacitko resetu?

Sent via IPoAC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou teda slušný zážitky s tou O4. Já mám teď v poolu 6 Golfů 8 a úplně na začátku se u jednoho stalo, že se celej infotainment rozblikal. Musel do servisu na flash SW. U jednoho se pak při jízdě nedala ovládat klimatizace. Opět flash v servisu a ok. U dvou se pak stalo, že když se lidi hrabali v infotainmentu hned po nastartování v garáži (ve chvíli, kdy systém stahuje aktualizace), tak to ukazovalo kraviny. Po vyjetí z garáže na signál se to vždycky zase nějak vzpamatovalo a pak ok. Poslední cca 2 měsíce už to nezlobí a funguje. Myslel jsem, že ty infotainmenty jsou úplně stejný, ale takovýhle peklo jsem fakt nepozoroval u žádného. 
Ohledně podvozku, všechny mají multilink, vlečku tam žádnou nemám. A jízdní vlastnosti jsou teda vynikající, výrazně převyšující minulou generaci, kdy už ta jezdila opravdu příkladně. S novou O4 jsem se svezl jen na chvíli a přijde mi výrazně víc rozžvejkanej zadek..což bude zřejmě daň za komfortnější naladění na naše cesty a dálnice. Ale zase nic strašnýho pro drtivou většinu uživatelů řekl bych.
Celý to MIB3 mělo/má dost velký porodní bolesti, o tom žádná. Ono je to daleko větší změna, než to vypadá. Vono si to sedne. Určitě to chce zastavit se v servisu, ty aktualizace vycházejí každou chvíli. A koncern fakt není jedinej, kde se tyhle věci dějí. Doba digitální je zvláště pro tradiční výrobce aut celkem výzva.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, shaggy napsal:

No akoze moment, hej? Este sa tu musi vyjadriť kolega z korporatu a ten nam vysvetli, ze je vsetko v poriadku a ze sme vsetcia len precitliveli...

A ozaj, ten elektricky zazrak od fauve uz jazdi? A dali do neho pre istotu aj hw tlacitko resetu?

Sent via IPoAC
 

Jezdí.

https://www.auto.cz/prvni-jizda-elektrickym-vw-id-3-revolucni-pacholek-prijemne-prekvapil-135394

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/vw-volkswagen-id-3-elektromobil.A200803_125229_automoto_fdv
 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...