Jump to content

Recommended Posts

Ad nafta, ja nedam dopustit na naftu od KM, tu bez bio. Auto je stary kram a malo hodne za sebou uz ked som ho kupil, ale ta nafta mu proste robi dobre po vsetkych strankach, hlavne za studena a v zime. Vyskusal som si s tym uz aj statie na dvore 7 mesiacov a potom prvy start v zime v januari a bez zavahania na prve prevalenie. Palivovy filter si menim sam rok co rok a aj tam je vzdy na prvy pohlad vidiet jak casto som jazdil na KM.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 37.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Josef01

    1363

  • sibirnaya

    1017

  • M3maniac

    905

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ty wole- todle mi uniklo.......PROC MAS KOLEM KRKU PASEK Z TETICKY ZUPANU a ty rukavicky........hergot,ja bejt baba a potkat te na prechodu,tak si z tebe caknu do upletu

Podmínkou toho, abys spáchal přestupek je to, že tě chytí...

fazer: protoze nemam rad zimu na krk a ridit v rukavicich je zlozvyk co mam ze zavodu.

před 12 hodinami, Murphy97 napsal:

Simvas, chlapi (koho sem nastval ve vlakne o rolexkach svatyho martina tak mi ani nepiste aby se mi nezadrel motor), aditiva do nafty (novy vuz) jo, nebo ne? Dekuju!

Jestli veris na pohadky...

Link to post
Share on other sites
před 10 hodinami, cali napsal:

Ad nafta, ja nedam dopustit na naftu od KM, tu bez bio. Auto je stary kram a malo hodne za sebou uz ked som ho kupil, ale ta nafta mu proste robi dobre po vsetkych strankach, hlavne za studena a v zime. Vyskusal som si s tym uz aj statie na dvore 7 mesiacov a potom prvy start v zime v januari a bez zavahania na prve prevalenie. Palivovy filter si menim sam rok co rok a aj tam je vzdy na prvy pohlad vidiet jak casto som jazdil na KM.

Asi nerozumím co myslíš. Všechny benzínky v Čechách berou naftu buď z Litvínova nebo z Kralup a bio složka je povinná a přimíchává se už v rafinerii.

Některé prémiové značky se vytahujou jakou mají kvalitu nafty nebo benzínu, ale beru to spíš jako reklamní kecy, aby odůvodnili vyšší cenu.

Link to post
Share on other sites

KM Prona ma naftu ktora sa chvali tym ze je bez biozlozky, je to tam napisane priamo na stojane. Ma to byt udajne nejaka rotacia zasob statnych rezerv ci co, tak koli tomu skladovaniu tam ta biozlozka nemoze byt.

Link to post
Share on other sites




Asi nerozumím co myslíš. Všechny benzínky v Čechách berou naftu buď z Litvínova nebo z Kralup a bio složka je povinná a přimíchává se už v rafinerii.
Některé prémiové značky se vytahujou jakou mají kvalitu nafty nebo benzínu, ale beru to spíš jako reklamní kecy, aby odůvodnili vyšší cenu.


Tak někteří prodejci - třeba Čepro - tu naftu bez bio složky běžně nabízí (prodej bio povinného objemu naženou u jiných paliv ala Bionafta): https://www.ceproas.cz/eurooil/sortiment-paliv

https://petrol.cz/aktuality/optimal-diesel-naftu-lze-tankovat-i-bez-bioslozky-2239

No a většina lidí ví/věří, že bez bio je ta ropa lepší.


Link to post
Share on other sites

Pánové, nemáte tady někdo dobrého známého v nějakém BMW servisu (nejlépe autorizák, nebo něco lepšího, šikulu z garáže prosím ne). Potýkám se s nějakými problémy a rád bych aby se tomu někdo opravdu věnoval... vysvětlím po SZ/telefonu. Jsem sice z Prahy, ale může být celá ČR.

Díky

Link to post
Share on other sites
před 5 hodinami, Andrew napsal:

Pánové, nemáte tady někdo dobrého známého v nějakém BMW servisu (nejlépe autorizák, nebo něco lepšího, šikulu z garáže prosím ne). Potýkám se s nějakými problémy a rád bych aby se tomu někdo opravdu věnoval... vysvětlím po SZ/telefonu. Jsem sice z Prahy, ale může být celá ČR.

Díky

Autobeky Bořanovice - specialisté na BMW

https://www.autobeky.cz

Link to post
Share on other sites
V 14. 11. 2020 v 21:00, dawe009 napsal:

Tak určitě :) Nastavit to nejde jenom u koncernu a auto přemejšlí... Že já sem lezu dycky 🤦‍♂️

Kdyz uz sem lezes, tak si to poradni precti. Nikde nepisu, ze JENOM u koncernu.  A nadsazku a premejslenim snad pochopis, ne? ;)

Ja treba proti VAGu nic nemam, nakonec nejvic aut jsem mel od nich, aktualne 2 ze 3 v rodine, ale zrovna tahle jedna vec me stve a nechapu, ze to nejde nastavit. To neni hejt na tvuj milovanej koncern, jen konstatovani jedne vlastnosti, ktera mi nevyhovuje. Hlavne, ze se muzeme dohadovat o barvach podsviceni list v interieru a takovouhle jednoduchou funkcionalitu nastavít neumi. Navic je to desne prakticky, kdyz si na to zvyknes, tak nechces jinak a nevidim duvod neco osahavat na klice, kdyz uz muzu mit nakroceno domu...

Link to post
Share on other sites
před 2 minutami, uff napsal:

Kdyz uz sem lezes, tak si to poradni precti. Nikde nepisu, ze JENOM u koncernu.  A nadsazku a premejslenim snad pochopis, ne? ;)

Ja treba proti VAGu nic nemam, nakonec nejvic aut jsem mel od nich, aktualne 2 ze 3 v rodine, ale zrovna tahle jedna vec me stve a nechapu, ze to nejde nastavit. To neni hejt na tvuj milovanej koncern, jen konstatovani jedne vlastnosti, ktera mi nevyhovuje. Hlavne, ze se muzeme dohadovat o barvach podsviceni list v interieru a takovouhle jednoduchou funkcionalitu nastavít neumi. Navic je to desne prakticky, kdyz si na to zvyknes, tak nechces jinak a nevidim duvod neco osahavat na klice, kdyz uz muzu mit nakroceno domu...

Nepsal si, že jen koncern, ale zmínil si pouze jej. Kdybys napsal “ostatní značky”, tak mi na tom nic divného nepřijde. Přitom tento systém používají jen dvě značky na trhu, Mazda to dokonce opustila, pak se k tomu vrátila a ani to nemají všechny modely. Takže předpokládám, že to asi bude mít nějaký “ale”, když to ostatní ignorují. Asi oba tušíme, že tahle “funkcionalita” je kousek SW napsaného trochu jinak a zvládlo by to kterékoliv auto s keyless, jedno jestli koncern nebo BMW nebo třeba Ferrari.

Jinak já ti samozřejmě přeji, aby ti tvá milovaná Mazda dělala jen radost, really ;) 

Link to post
Share on other sites
před 11 hodinami, Andrew napsal:

Pánové, nemáte tady někdo dobrého známého v nějakém BMW servisu (nejlépe autorizák, nebo něco lepšího, šikulu z garáže prosím ne). Potýkám se s nějakými problémy a rád bych aby se tomu někdo opravdu věnoval... vysvětlím po SZ/telefonu. Jsem sice z Prahy, ale může být celá ČR.

Díky

Ahoj,

klidně SZ, děláme hodně BMW a sám mám také :)

Link to post
Share on other sites
před 9 hodinami, dawe009 napsal:

Nepsal si, že jen koncern, ale zmínil si pouze jej. Kdybys napsal “ostatní značky”, tak mi na tom nic divného nepřijde. Přitom tento systém používají jen dvě značky na trhu, Mazda to dokonce opustila, pak se k tomu vrátila a ani to nemají všechny modely. Takže předpokládám, že to asi bude mít nějaký “ale”, když to ostatní ignorují. Asi oba tušíme, že tahle “funkcionalita” je kousek SW napsaného trochu jinak a zvládlo by to kterékoliv auto s keyless, jedno jestli koncern nebo BMW nebo třeba Ferrari.

Jinak já ti samozřejmě přeji, aby ti tvá milovaná Mazda dělala jen radost, really ;) 

Jojo, zminil jsem koncern jehoz infotainment se vsude adoruje (a je I za me mimochodem velice dobre resenej) a presne jak pises, bude to naprosta hracka udelat. Jinak popravde nevim, kdo to pouziva a cekal jsem to u vic vyrobcu… 

Tak mi ale vysvetli (obrazne, chapu, ze nevis, at me zase nechytas za slovo), proc to ostatni nedelaji, osobne s tim mam nejlepsi zkusenosti a nepamatuju, ze by to zahaprovalo. Mozna se tak da lip do auta dostat, kdyz se zlodej prikrci a pri odchazeni pootevre dvere spolujezdce. Holt v Japonsku se asi tolik nekrade. 

Fiata mi radost dela, o tom zadna. Stejne jako ty tri miaty pred ni. Za me no flame, snad clovek muze poukazat na nejakou nedokonalost z jeho pohledu

Link to post
Share on other sites
před 9 minutami, uff napsal:

Jojo, zminil jsem koncern jehoz infotainment se vsude adoruje (a je I za me mimochodem velice dobre resenej) a presne jak pises, bude to naprosta hracka udelat. Jinak popravde nevim, kdo to pouziva a cekal jsem to u vic vyrobcu… 

Tak mi ale vysvetli (obrazne, chapu, ze nevis, at me zase nechytas za slovo), proc to ostatni nedelaji, osobne s tim mam nejlepsi zkusenosti a nepamatuju, ze by to zahaprovalo. Mozna se tak da lip do auta dostat, kdyz se zlodej prikrci a pri odchazeni pootevre dvere spolujezdce. Holt v Japonsku se asi tolik nekrade. 

Fiata mi radost dela, o tom zadna. Stejne jako ty tri miaty pred ni. Za me no flame, snad clovek muze poukazat na nejakou nedokonalost z jeho pohledu

Jasně že může, když to napíšeš takhle, nemám s tím zadnej problem. Navíc co si budeme povídat, kazdej bude protezovat víc to, co má doma nebo k čemu má blízko.

Upřímně nevím, proč to jiné značky nemaj. Jak jsem psal, bude v tom nejspíš hrát nějakou roli bezpečnost. Resp. ta možnost vlezt do auta dřív, než se zamkne atp.

Mě třeba štve, že el. kufr si na dálku otevřu..prichazim na parkoviště s nákupem nebo nesu tašky z baráku. Ale už si ho na dálku nezavřu. Jakmile nemáš auto na dosah, můžeš mackat tlačítko jak magor a nic. Vysvětlení je, ze zavirajici dveře muzou zranit dítě a ty, když seš dal od auta, tak tomu nezabráníš. Možná se někdy něco takového jednou stalo, možná ani ne a přesto to nejde a pokaždý musíš přijít úplně k autu, abys ten kufr zavřel. Přitom těch situaci, kdy by se mi to hodilo bylo už spousty. Dřív u Lexusu to normálně šlo (nevím, jestli ještě i teď, když už se v Evropě prodává víc než dříve, ale šlo). Zkratka určitě budou nějaký rozdíly Evropa - Japonsko - Amerika. 

Link to post
Share on other sites

Za mě je ten keyless, kdy poodejdeš od auta a nemusíš na nic sahat o kus lepší (uživatelsky samozřejmě), než když musíš na něco sáhnout. Mám odzkoušeno oboje a i teď používám auta s obojím (Renault, Toyota). Na to jak si jeden zvykne, tak zůstává Toyota odemčená 🙂 Normálně jsem nejdřív nevěřil, že to ta Toyota tak nemá a hledal v tý bichli, jak se to zapíná / nastavuje 🙂

Link to post
Share on other sites
před 1 hodinou, dawe009 napsal:

Jasně že může, když to napíšeš takhle, nemám s tím zadnej problem. Navíc co si budeme povídat, kazdej bude protezovat víc to, co má doma nebo k čemu má blízko.

Upřímně nevím, proč to jiné značky nemaj. Jak jsem psal, bude v tom nejspíš hrát nějakou roli bezpečnost. Resp. ta možnost vlezt do auta dřív, než se zamkne atp.

Mě třeba štve, že el. kufr si na dálku otevřu..prichazim na parkoviště s nákupem nebo nesu tašky z baráku. Ale už si ho na dálku nezavřu. Jakmile nemáš auto na dosah, můžeš mackat tlačítko jak magor a nic. Vysvětlení je, ze zavirajici dveře muzou zranit dítě a ty, když seš dal od auta, tak tomu nezabráníš. Možná se někdy něco takového jednou stalo, možná ani ne a přesto to nejde a pokaždý musíš přijít úplně k autu, abys ten kufr zavřel. Přitom těch situaci, kdy by se mi to hodilo bylo už spousty. Dřív u Lexusu to normálně šlo (nevím, jestli ještě i teď, když už se v Evropě prodává víc než dříve, ale šlo). Zkratka určitě budou nějaký rozdíly Evropa - Japonsko - Amerika. 

Ale ten kufr, to mi tedy přijde logický, i když dřív to tedy šlo, ale nevím, jaký to mělo význam.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...