Jump to content

Recommended Posts

V 20. 11. 2020 v 8:47, dawe009 napsal:

Jasně že může, když to napíšeš takhle, nemám s tím zadnej problem. Navíc co si budeme povídat, kazdej bude protezovat víc to, co má doma nebo k čemu má blízko.

Upřímně nevím, proč to jiné značky nemaj. Jak jsem psal, bude v tom nejspíš hrát nějakou roli bezpečnost. Resp. ta možnost vlezt do auta dřív, než se zamkne atp.

Mě třeba štve, že el. kufr si na dálku otevřu..prichazim na parkoviště s nákupem nebo nesu tašky z baráku. Ale už si ho na dálku nezavřu. Jakmile nemáš auto na dosah, můžeš mackat tlačítko jak magor a nic. Vysvětlení je, ze zavirajici dveře muzou zranit dítě a ty, když seš dal od auta, tak tomu nezabráníš. Možná se někdy něco takového jednou stalo, možná ani ne a přesto to nejde a pokaždý musíš přijít úplně k autu, abys ten kufr zavřel. Přitom těch situaci, kdy by se mi to hodilo bylo už spousty. Dřív u Lexusu to normálně šlo (nevím, jestli ještě i teď, když už se v Evropě prodává víc než dříve, ale šlo). Zkratka určitě budou nějaký rozdíly Evropa - Japonsko - Amerika. 

Tak to já vím odpověď, na obojí.

1. Šahací Keyless u VW - myslím, že to vyplývá z toho, jak jsou ta značka celkově konzervativní. Je to auto pro páprdy, páprda si prostě chce sáhnout (na kliku, pánové, než se zase rozohníte), co nejde ošahat, to neexistuje. Vždyť to je vidět i v tom interiéru, všechno je velké, otáčecí, obrovské číslice,  knoflíky při používaní lupkají nahlas a klíčem se dají roztloukat ořechy a lebky nájezdníků. Ale to je jen moje domněnka.

2. Zavírání zadních dveří - tak to vím ale s jistotou, jako všichni řidiči Čičin. Je totiž před zavřením nutno vyhrabat sníh.

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 37.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Josef01

    1363

  • sibirnaya

    1017

  • M3maniac

    905

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ty wole- todle mi uniklo.......PROC MAS KOLEM KRKU PASEK Z TETICKY ZUPANU a ty rukavicky........hergot,ja bejt baba a potkat te na prechodu,tak si z tebe caknu do upletu

Podmínkou toho, abys spáchal přestupek je to, že tě chytí...

fazer: protoze nemam rad zimu na krk a ridit v rukavicich je zlozvyk co mam ze zavodu.

V 20. 11. 2020 v 8:28, uff napsal:

Jojo, zminil jsem koncern jehoz infotainment se vsude adoruje (a je I za me mimochodem velice dobre resenej) a presne jak pises, bude to naprosta hracka udelat. Jinak popravde nevim, kdo to pouziva a cekal jsem to u vic vyrobcu… 

Tak mi ale vysvetli (obrazne, chapu, ze nevis, at me zase nechytas za slovo), proc to ostatni nedelaji, osobne s tim mam nejlepsi zkusenosti a nepamatuju, ze by to zahaprovalo. Mozna se tak da lip do auta dostat, kdyz se zlodej prikrci a pri odchazeni pootevre dvere spolujezdce. Holt v Japonsku se asi tolik nekrade. 

Fiata mi radost dela, o tom zadna. Stejne jako ty tri miaty pred ni. Za me no flame, snad clovek muze poukazat na nejakou nedokonalost z jeho pohledu

@dawe009

 

Zase na druhou stranu - u Mazdy nestačí vzít za kliku při odemykání, musí se zmáčknout čudlík na klice a pak teprve otvírat klikou. U VW je to naopak, otvírá se rovnou a dotýká se škvírky při zamykaní. Takže to není bezdotykové ani v jednom případě.

Čili za mne je MAZDA:VW v tomto fifty:fity.

 

Link to post
Share on other sites

Ale jooo, to je fer. Na druhou stranu je rozdil, kdyz zapomenes odemknout osahanim tlacitka, protoze te to tukne a sahnes a kdyz zapomenes zamknout. To pak sedis v restauraci a rikas si, jestli je ten notas v kufru fakt v bezpeci. Tak u me Mazda lehce vede. ;) Ale VAG je samo ve spouste veci o parnik dal

Link to post
Share on other sites

Já jsem teda paranoidní a nedokážu si představit, že vystoupím a jdu pryč a spoléhám na to, že se to zamkne. Stejně bych na to ještě z balkonu mačkal tlačítko. Takhle vystoupím, vzadu si vezmu tašku, zabouchnu, pohladím kliku, slyším cvaknout zámky, vidím a slyším, jak se sklápí zrcadla a prostě vím, že je zamknuto a jdu v klidu pryč a už to neřeším. Ale je to samozřejmě jen o zvyku.

Jo a co je super, jak máš na kufru dvě tlačítka na zavírání. Jedno zavře kufr hned, to druhé počká, až si sebereš věci a vypadneš a teprv až seš pryč, tak se to zavře..to používám často, furt chodím domů jak vánoční stromek. 

Link to post
Share on other sites

Todle (karta v kapse, zabouchnu, jdu) jsem měl v několika Lagunách. Skvělá věc.
Za tři roky se mi ani jednou nestalo, že bych přišel k odemčenýmu autu.

Teď mam v BMW takovej zvláštní half-keyless, odemknout se musí kličkem, ale k startování už může zůstat v kapse.
Moc nechápu logiku. Každopádně (v tomdle) vzpomínam na rencka

Link to post
Share on other sites

Podobnou kravinu míval Civic. Si musel strčit klíček do zapalování, otočit a pak mohl zmáčknout startovací tlačítko. Holt tehdy tlačítka začínaly bejt in, ale keyless byl ještě drahej :)

Link to post
Share on other sites
před 6 hodinami, Maxel napsal:


Teď mam v BMW takovej zvláštní half-keyless, odemknout se musí kličkem, ale k startování už může zůstat v kapse.
Moc nechápu logiku. Každopádně (v tomdle) vzpomínam na rencka emoji2.png

Tohle bude celkem běžný, podobnej ovladač jsem dostal k servisnímu Fordu, to auto mohlo bejt tak 7 - 8 let starý, startuješ čudlíkem, ale abych se dostal do auta musím hledat klíč. 

Link to post
Share on other sites

Pro mě je kokotina jakýkoli keyless. Máme služební octu s keyless a cupru klasickou. Stejně ten klíč v octě potřebuješ někam položit, v létě ho v kapse mít nechceš. Takhle se většinou válí v držáku na nápoje a zabírá místo. V cupře je v zapalování a tam mi vyhovuje.

Zavírání kufru měla prímový Honda Accord - normálně se zavíral tlačítkem na klíči. Takže když jsem nebo nesl, měl jsem v dlani klíč a zavíral i s nákupem v ruce.

Link to post
Share on other sites

Já v autě nevyndavam z kapsy žádný klíče ani v létě. Ta malá krabička nebo placka mi v kapse fakt nepřekáží. To už by mi vadily spíš klasický klíče od bytu a kanclu, ale ani ty v autě nevyndavam a neválím.

Ale vyndavam mobil, ten mi teda v autě v kapse vadí.

Edited by geometr
Link to post
Share on other sites
před 10 hodinami, uff napsal:

Ale jooo, to je fer. Na druhou stranu je rozdil, kdyz zapomenes odemknout osahanim tlacitka, protoze te to tukne a sahnes a kdyz zapomenes zamknout. To pak sedis v restauraci a rikas si, jestli je ten notas v kufru fakt v bezpeci. Tak u me Mazda lehce vede. ;) Ale VAG je samo ve spouste veci o parnik dal

Všechno má dnes řešení😉

587643650_Screenshot_20201124-093357_KODAConnect.thumb.jpg.168f360b57bed4fbc9cc15fdd571b5da.jpg

Link to post
Share on other sites

Podle typu auta je v ceně až na tři roky, potom se obnovuje za poplatek zase na tři roky, cena je tuším něco přes tisíc korun, což mi nepřijde zase taková rána.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...