Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

tak ona zatím žádná není. Tak nějak stále procházím "výběrovým řízením". 

A sám bych chtěl něco novějšího. Zvažuju V90 T6/T8. A nebo asi Mercedesa E s nějakým větším benzinem. Jinak mne nenapadá, co jiného koupit. Možná Jag XF, byť sedan. Zvážit by se dala asi i Panemera, ale to mi už přijde jako servisně příliš nákladné auto.

Ale kdo ví, za těch 5 let třeba budu donucen koupit nějaký baterkáč 🔋

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tímhle teda nejezdím já, ale asi někdo z fabriky - je to u McDv Boleslavi. Akorát nechápu, proč to nenabíjeli ve fabrice. To auto vzadu bylo ještě schovaný pod hadrem, ale nebyl to ten Eňák, je to jiný model, vyšší zadek, jako BMW X6.

No ale: ta díeslová nastartovaná oktávka slouží jako záložní ohřívaná čekárna pro řidiče těchto akustrojů :D

 

138895880_3956296924439972_4885851967016

138135852_3956297137773284_2524644066199

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, eLzyx napsal:

já jezdím tímhle 20 let starým Volvem S60 2.4T v manuálu. Ne že bych si nemohl dovolit lepší, ale už ho mám 11. rokem, auto funguje bezvadně, nemám důvod měnit. Nerezne, všechno funguje, benzinový pětiválec v turbu je silně návykový. Měnit budu asi až s pořízením rodiny. Jenže to tomu autu bude tak 30, takže mi zůstane jako veterán 😆

Smutný, že ty Omegy na zápěstí budou dost možná dražší jak auto samotné. 

obrázek_2021-01-12_203713.png

Ale to je dobré auto pro založení rodiny! Na tohle sbalíš dívku s charakterem!

Na S-classe tak maximálně nějakou vysolárkovanou postadolescentní fiflenu se silikonovanýma pětkama, která ti vyšuká mozek z hlavy za kabelku. A to přece žádný muž nehcce....či?

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 minutou, Murphy97 napsal:

Tak treba je to uz ve fazi, kdy to proste potrebuji nabijet na beznych - komercnich - stanicich, aby testovani bylo maximalne realne. Ale nevim, jen prvni, co me napadlo. 

To mne taky napadlo, žeto patří k testování reálného provozu, pohyb v běžné síti, včetně placení, zázemí pro řidiče a tak.

Spíš mne zaujalo to zadní auto, já teda Škodovku vůbec nesleduju, tak nevím,ale myslela jsem, že mají jen ten jeden elektrický model.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, Laika napsal:

Ale to je dobré auto pro založení rodiny! Na tohle sbalíš dívku s charakterem!

Na S-classe tak maximálně nějakou vysolárkovanou postadolescentní fiflenu se silikonovanýma pětkama, která ti vyšuká mozek z hlavy za kabelku. A to přece žádný muž nehcce....či?

asi si tu S-klasse někdy jen tak půjčím, ty následky, pokud by byly jen po dobu výpůjčky S-klasse, bych docela někdy potřeboval 🤪 Já u těch "moc fajn ženských" vždycky nějak moc přemýšlím a celý to vždycky podělám. A pak "z nouze" vlezu do vztahu, u kterého vím, že je od začátku špatně. Chvíli to snáším, chvíli to "látám" že se to časem poddá, a pak to stejně raději ukončím. 

Ale ne, s tou Skládou kecám. To by byl sex za prachy a to jsem se zařekl, že nikdy. Raději bych nějakou normální, ani modelýnu, ani škaredu, ani hubenou, ani tlustou, prostě pohodářku, který třeba nebude vadit jet na hory, spát někdy v dodávce, sem tam se vyvalit u moře ... a prostě tak nějak v pohodě žít, nestarat se o názory druhých, být tu jeden pro druhého ... jenže na to jsem měl myslet tak před 15lety. Dneska jsou všechny 30tky po 2-3 dětech, 4 rozvodech, potetovaný, propíchaný železem, nebo chlastaj ligu, hulí jak elektrárenský komín ... no nic, vylil jsem si ❤️ a jdu zase obtěžovat pětadvacítky na Tinder, třeba se nějaká na "taťky" najde 😆

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 minutami, Laika napsal:

To mne taky napadlo, žeto patří k testování reálného provozu, pohyb v běžné síti, včetně placení, zázemí pro řidiče a tak.

Spíš mne zaujalo to zadní auto, já teda Škodovku vůbec nesleduju, tak nevím,ale myslela jsem, že mají jen ten jeden elektrický model.

jestli to nebude zase nějaké "GT" pro Čínu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 hodinami, dlubix napsal:

Momentálně taky zimák 4x4, trávožrout 206kw :D

 

Proč trávožrout? Pokud vím, tento motor umí jezdit velmi úsporně, vzhledem k výkonu :) Samozřejmě ne, když se chceš bavit :) 

Náhrada za Pašíka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, semi001 napsal:

Proč trávožrout? Pokud vím, tento motor umí jezdit velmi úsporně, vzhledem k výkonu :) Samozřejmě ne, když se chceš bavit :) 

Náhrada za Pašíka?

Ne ne, služební. Pašíka pořád máme :)

Úsporně teda nevím. I když teda jednou jsem se už na delší cestě pod deset dostal ;) Ale vzhledem k výkonu je to asi ok. 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 7. 2020 v 0:39, uff napsal:

Diky za odpoved, Joysticku. Docela me nakup trojzubce presel. Netusil jsem, ze jsou banany v tomhle pripade tak drahe... :)

Tak po dost náročný druhý půlce 2020 se tu občas objevim a řek sem si že podám report. Máslo je zazimovaný, nicméně všecky mouchy sou doladěný, jediný co mi zbejvá kosmeticky je nechat přešůrovat ten hnusnej gumoplast na tlačítkách v introši.

Nicméně když @uff zbledl zděšením, řekl sem si, že sepíšu náklady na kompletní "fixnutí" auta.

Tedy (a mějte na paměti, že to sou protekční ceny a v některých případech sem to měl "za nákup"):

1) základní servis po koupi - cca 100k
(tohle obsahovalo píčovinky typu chybějící plast do masky, olejovej chladič co chcal, šrouby na břicho a fixaci, výměnu olejů od motoru po diferák, filtry atd)
2) přední ramena, geometrie, gumy - cca 80k
3) doladění levýho předního boku a světla, spasování / letování atd, dořešení levýho zadního náboje kola, kde to vopice u Vopičky (ano Advantage) namlátili kladivem a stejně to nedrželo - asi 20k
4) a ty katy co sem si myslel že mě budou stát 120k, tak vyřešili svíce (kupodivu se tam předchozí pan majitel neobtěžoval po 100k km vyměnit svíčky) - s prací za 15k (čekal sem na ně 14 dní, páč v říši prostě jednu neměli a italové maj v piči

Suma sumárum necelýho 1/4 mičudy a vyzerá to, že by to mohlo příští sezonu jezdit bez breku.

Při studeným autě se občas ozve senzor tlaku gum, ale po ujetí pár set metrů a znovanastartování to zmizí, takže to zatim neřešim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 minutami, dlubix napsal:

Ne ne, služební. Pašíka pořád máme :)

Úsporně teda nevím. I když teda jednou jsem se už na delší cestě pod deset dostal ;) Ale vzhledem k výkonu je to asi ok. 

 

To že to umí je fakt, pak už je to jen o řidiči 😉 ale je to samozřejmě nuda :) 

Na škodovku je ten motor fakt parádní.. Paní jsem koupil slabší 1.8tsi 4x4 v trojkové oktávce a moc si to pochvaluje :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, eLzyx napsal:

tak ona zatím žádná není. Tak nějak stále procházím "výběrovým řízením". 

A sám bych chtěl něco novějšího. Zvažuju V90 T6/T8. A nebo asi Mercedesa E s nějakým větším benzinem. Jinak mne nenapadá, co jiného koupit. Možná Jag XF, byť sedan. Zvážit by se dala asi i Panemera, ale to mi už přijde jako servisně příliš nákladné auto.

Ale kdo ví, za těch 5 let třeba budu donucen koupit nějaký baterkáč 🔋

Hmm, výběrko se občas protáhne, to je fakt 😄

V90 jo, pro rodinu ideální auto  😄

$_21.jpg

$_22.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moje 20 letá S60 má jen 190t km. Takže při podobném nájezdu vydrží ještě dalších ... 40let. 

Vzhledem k tomu, že podstatnou část života jezdím s Volvy, tak jsem si říkal, že u té značky vydržím ať je jaká je. Líbila by se mi V60, ale ta je paradoxně jako ojetina dražší jak V90. Resp. je dražší protože je novější. Takže V90. O nějaký omezovač se zajímat nemusím, protože ty první ročníky jej neměly. Motor vydrží, převodovka taky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...