Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

N-line. Nko jsem chtěl vzít, ale v automatu ho doteď nedělají, tak jsem šel touto cestou a nelituji. Má to pěkný zvuk výfuku, je to nižší a má to podvozek naladěný do sportu. Plus silně pohodlné alcantara sedačky, které zbožňuju!   

Nový N už myslím dělají s DCT. Ale vím o čem mluvíš, mám Proceed GT :)

Takovej malej detail - vyhoď ten ošklivej držák SPZ a zkus třeba https://www.altigiri.cz/drzak-rz-mono-corsa-red-9/

Mě to docela potěšilo))
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, ragu napsal:


Nový N už myslím dělají s DCT. Ale vím o čem mluvíš, mám Proceed GT :)

Takovej malej detail - vyhoď ten ošklivej držák SPZ a zkus třeba https://www.altigiri.cz/drzak-rz-mono-corsa-red-9/

Mě to docela potěšilo))

Pěkné, dík za tip! :) Je to plug and play, nebo budu muset vrtat do toho držáku?

Jinak ano, začalo se dělat N v automatu, ale ještě není k sehnání a i tak nevím, jestli kvůli toho pouštět rok staré auto, ale hlavou mi to trošku vrtá, ne že ne :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkné, dík za tip!  Je to plug and play, nebo budu muset vrtat do toho držáku?

Jinak ano, začalo se dělat N v automatu, ale ještě není k sehnání a i tak nevím, jestli kvůli toho pouštět rok staré auto, ale hlavou mi to trošku vrtá, ne že ne  

U mě to bylo v podstatě plug and play, jen vepředu jsem musel z každý strany asi o 2mm rozšířit tu díru. Neměl jsem u sebe vrtačku tak jsem to během chvilky vydlabal nožem :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 minutami, Gustaf napsal:

SPZ na oboustranku...a je to úplně bez rámečku

Souhlas, mám na dvou autech a je to detail který není až tak vidět, ale dělá celkový dojem. Doporučuji ale koupit venkovní oboustrannou pásku. 1m pásky mě vyšel na 1 SPZ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, moco napsal:

Souhlas, mám na dvou autech a je to detail který není až tak vidět, ale dělá celkový dojem. Doporučuji ale koupit venkovní oboustrannou pásku. 1m pásky mě vyšel na 1 SPZ

Já koupil nějakou obyč v Hornbachu do koupelen na lepení zrcadla...proti vlhku a drží jak hovado

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, Harry napsal:

Vadil. Je to strašně slabý a hodně to žere. S těma kolama co máš by to nešlo... Vlastní zkušenost. Dávno jsem to vyměnil za 4.0L a je to úleva.

Ja tam mam len 32 kolesa, to zas neni taky overkill..

Ja casom zvazujem vymenu za trochu fabrickejsiu verziu. Tento som si kupil skor tak na zoznamenie.

ale hej, ked som pocital aku usporu by mi priniesol ten 2,5 liter tak som prisiel na sumu 20 eur mesacne... Takze vyber bol jasny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím úplně jak 2.5, ale 4.0 je držák.

Pamatuji si z US když jsem měl starého Grand Cherokee a chodil na US jeep fóra, tak 4.0 byl považován za bulletproof, kterému nevadila ani zanedbaná údržba, ani když jsi ho uvařil atd.

Snad se taky jednou vrátím do jeep klubu.

Tohle by byl sen:

fb9592ab8257bf56b00655764fd81867.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 53 minutami, kloubik napsal:

Pamatuji si z US když jsem měl starého Grand Cherokee a chodil na US jeep fóra, tak 4.0 byl považován za bulletproof, kterému nevadila ani zanedbaná údržba, ani když jsi ho uvařil atd.

Já ten 4.0L 3x utopil a několikrát uvařil. Teď mi praskla mrazovka a pojedu s tím do servisu 35km. To dá v pohodě 😉 Neumím si představit nic odolnějšího...

Jeep02.thumb.jpg.3298a3725643ac15b01aa563446bd6ff.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, wawrik napsal:

Fakt si ho utopil? Akože nasal vodu? Čo všetko obnášala oprava?

Jo, utopil jsem celý auto... Pak jsem nechal vyrobit šnorchl, ale udělali to blbě, rozpojilo se to, já se na to spolehl a utopil to znova... Jednou se na motoru dělala hlava, jinak nic, rozebrat, vyčistit. Ta hlava se nedělala kvůli tomu že to nasálo vodu, ale nedávno kvůli těsnění, žralo to vodu. Mám to asi 15 let...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted nam nasnezilo i v Praze, takze doslo k ometani auta (aktualni hyundai i30), pricemz jsem zjistil, ze sterace nejdou zvednout (jsou moc "pod" kapotou a ta jim vadi). Bylo mi sdeleno, ze pry je to ne vada, ale skvela vlastnost, ktery zlepsuje aerodynamiku a ze tam mam cosi zmacknout, ze pak vyjedou do servisni polohy, kdy se daji zvednout... ok, na myti skla jeste chapu, koukal jsem, ze to ma i "koncern", takze urcite skvela vec:-), ale jak to delat, kdyz je tam 20 cisel snehu a sterace jsou primrzly? 😞

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...