Jump to content

Recommended Posts

N-line. Nko jsem chtěl vzít, ale v automatu ho doteď nedělají, tak jsem šel touto cestou a nelituji. Má to pěkný zvuk výfuku, je to nižší a má to podvozek naladěný do sportu. Plus silně pohodlné alcantara sedačky, které zbožňuju!   

Nový N už myslím dělají s DCT. Ale vím o čem mluvíš, mám Proceed GT :)

Takovej malej detail - vyhoď ten ošklivej držák SPZ a zkus třeba https://www.altigiri.cz/drzak-rz-mono-corsa-red-9/

Mě to docela potěšilo))
Link to post
Share on other sites
  • Replies 38.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Josef01

    1363

  • sibirnaya

    1021

  • M3maniac

    919

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ty wole- todle mi uniklo.......PROC MAS KOLEM KRKU PASEK Z TETICKY ZUPANU a ty rukavicky........hergot,ja bejt baba a potkat te na prechodu,tak si z tebe caknu do upletu

Podmínkou toho, abys spáchal přestupek je to, že tě chytí...

fazer: protoze nemam rad zimu na krk a ridit v rukavicich je zlozvyk co mam ze zavodu.

před 7 minutami, ragu napsal:


Nový N už myslím dělají s DCT. Ale vím o čem mluvíš, mám Proceed GT :)

Takovej malej detail - vyhoď ten ošklivej držák SPZ a zkus třeba https://www.altigiri.cz/drzak-rz-mono-corsa-red-9/

Mě to docela potěšilo))

Pěkné, dík za tip! :) Je to plug and play, nebo budu muset vrtat do toho držáku?

Jinak ano, začalo se dělat N v automatu, ale ještě není k sehnání a i tak nevím, jestli kvůli toho pouštět rok staré auto, ale hlavou mi to trošku vrtá, ne že ne :) 

Link to post
Share on other sites
Pěkné, dík za tip!  Je to plug and play, nebo budu muset vrtat do toho držáku?

Jinak ano, začalo se dělat N v automatu, ale ještě není k sehnání a i tak nevím, jestli kvůli toho pouštět rok staré auto, ale hlavou mi to trošku vrtá, ne že ne  

U mě to bylo v podstatě plug and play, jen vepředu jsem musel z každý strany asi o 2mm rozšířit tu díru. Neměl jsem u sebe vrtačku tak jsem to během chvilky vydlabal nožem :D
Link to post
Share on other sites
před 3 minutami, Gustaf napsal:

SPZ na oboustranku...a je to úplně bez rámečku

Souhlas, mám na dvou autech a je to detail který není až tak vidět, ale dělá celkový dojem. Doporučuji ale koupit venkovní oboustrannou pásku. 1m pásky mě vyšel na 1 SPZ

Link to post
Share on other sites
Právě teď, moco napsal:

Souhlas, mám na dvou autech a je to detail který není až tak vidět, ale dělá celkový dojem. Doporučuji ale koupit venkovní oboustrannou pásku. 1m pásky mě vyšel na 1 SPZ

Já koupil nějakou obyč v Hornbachu do koupelen na lepení zrcadla...proti vlhku a drží jak hovado

Link to post
Share on other sites
před 24 minutami, jankoxxx napsal:

Jj, je to stvorliter. Ale aj ten 2,5 by mi nevadil.

Vadil. Je to strašně slabý a hodně to žere. S těma kolama co máš by to nešlo... Vlastní zkušenost. Dávno jsem to vyměnil za 4.0L a je to úleva.

Link to post
Share on other sites
před 8 minutami, Harry napsal:

Vadil. Je to strašně slabý a hodně to žere. S těma kolama co máš by to nešlo... Vlastní zkušenost. Dávno jsem to vyměnil za 4.0L a je to úleva.

Ja tam mam len 32 kolesa, to zas neni taky overkill..

Ja casom zvazujem vymenu za trochu fabrickejsiu verziu. Tento som si kupil skor tak na zoznamenie.

ale hej, ked som pocital aku usporu by mi priniesol ten 2,5 liter tak som prisiel na sumu 20 eur mesacne... Takze vyber bol jasny...

Link to post
Share on other sites

Nevím úplně jak 2.5, ale 4.0 je držák.

Pamatuji si z US když jsem měl starého Grand Cherokee a chodil na US jeep fóra, tak 4.0 byl považován za bulletproof, kterému nevadila ani zanedbaná údržba, ani když jsi ho uvařil atd.

Snad se taky jednou vrátím do jeep klubu.

Tohle by byl sen:

fb9592ab8257bf56b00655764fd81867.jpg

Link to post
Share on other sites
před 53 minutami, kloubik napsal:

Pamatuji si z US když jsem měl starého Grand Cherokee a chodil na US jeep fóra, tak 4.0 byl považován za bulletproof, kterému nevadila ani zanedbaná údržba, ani když jsi ho uvařil atd.

Já ten 4.0L 3x utopil a několikrát uvařil. Teď mi praskla mrazovka a pojedu s tím do servisu 35km. To dá v pohodě 😉 Neumím si představit nic odolnějšího...

Jeep02.thumb.jpg.3298a3725643ac15b01aa563446bd6ff.jpg

 

Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, Harry napsal:

Já ten 4.0L 3x utopil a několikrát uvařil. 

Fakt si ho utopil? Akože nasal vodu? Čo všetko obnášala oprava?

Link to post
Share on other sites
Před hodinou, wawrik napsal:

Fakt si ho utopil? Akože nasal vodu? Čo všetko obnášala oprava?

Jo, utopil jsem celý auto... Pak jsem nechal vyrobit šnorchl, ale udělali to blbě, rozpojilo se to, já se na to spolehl a utopil to znova... Jednou se na motoru dělala hlava, jinak nic, rozebrat, vyčistit. Ta hlava se nedělala kvůli tomu že to nasálo vodu, ale nedávno kvůli těsnění, žralo to vodu. Mám to asi 15 let...

Link to post
Share on other sites

Ted nam nasnezilo i v Praze, takze doslo k ometani auta (aktualni hyundai i30), pricemz jsem zjistil, ze sterace nejdou zvednout (jsou moc "pod" kapotou a ta jim vadi). Bylo mi sdeleno, ze pry je to ne vada, ale skvela vlastnost, ktery zlepsuje aerodynamiku a ze tam mam cosi zmacknout, ze pak vyjedou do servisni polohy, kdy se daji zvednout... ok, na myti skla jeste chapu, koukal jsem, ze to ma i "koncern", takze urcite skvela vec:-), ale jak to delat, kdyz je tam 20 cisel snehu a sterace jsou primrzly? 😞

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...