Jump to content

Kdo čím jezdí


Lukáš
 Share

Recommended Posts

před 16 hodinami, African napsal:

Já to vidím právě naopak v zimě, kde se čtyřkolou jedeš v klidu a na pohodu. S dvojkolou jsem to musel do kopce vždycky narvat pod rychlostí abych vyjel až běžkaři skákali po hlavě do příkopu  😂

Ale jo, já to beru, čtyřkolka má své výhody, to je neoddiskutovatelné. Ten Monínec byl fakt extrém, přes den to sluníčko roztálo, v noci to umrzlo a byl to takový cca 40 m úsek do kopce za zatáčkou, fakt se nedalo.

Mě na čtyřkolce vadí jen jedna věc - uživatelé se na ní moc spoléhají a jezdí rychleji, než by jeli v daném úseku s dvojkolkou ( jedno zda FWD nebo RWD ) a ona zase není úplně samospásná. Když se ještě mohlo u nás na letišti jezdit, urvali jsme tam s kamarádem S8. Ta rychlost byla tedy už nesmyslná - myslím, že já okolo 160 a kamarád ( panský kočí s kurzy jízdy ) ještě asi o 20 víc ( s Volvem a Pasátem to bylo do kila ). Že jsem vylítl já, to se tak nějak dalo předpokládat, se čtyřkolkou jsem toho moc nenajezdil, ale i ten kámoš nechápal. Zkoušel pak kde co, ale jak se to urvalo, tak to šlo a nic s tím nenadělal, teprve až asi na popáté se mu to povedlo projet s jen malým sklouznutím. A to si vem, že okolo nebylo nikde nic, obrovská plocha, kde když si " vylítl ", tak se auto zhouplo v cca 5 cm odvodné drážce a pokračovalo na zpevněné trávě. Na silnici mezi stromy, auty, příkopy,... by byl v pr… tak jak tak. Takže když si někdo hned po zkouškách koupí čtyřkolku, myslí si, že ho to všude vytáhne a následky pak bývají fatální. Ale ono je to tak se všemi asistenty - jsou až poslední berlička, ne na ně spoléhat.

Link to comment
Share on other sites

U nás si koupil na konci devadesátek soused A6 Quattro , čekal na ní asi půl roku a ten den co jí přivezl, tak naložil druhého souseda, aby mu demonstroval 4x4. Auto skončilo ten den pod hladinou v rybníce. Oba přežili. 

Link to comment
Share on other sites

V 28. 9. 2021 v 23:01, geometr napsal:

Goodyear UltraGrip.

Ultragrip jsem měl na dvou autech ve dvou rozměrech a byly super. Bohužel Nokian nemůžu doporučit. Možná jsou dobré na sněhu, ale v naší rozblácené zimě mě vždy Nokiany zklamaly.

Link to comment
Share on other sites

Pánové, chci se zeptat. Několik z vás tady psalo, že má na autě "keramiku". Já ji chci nechat aplikovat, ale musí se to pak speciálně odstranit po čase nebo se to nanese a je to bez další údržby, kromě ručního mytí, které aplikuji pravidelně. Jinými slovy, když mi to nebude vyhovovat nebo se to bude "tlouct" s mými aktuálními mycími přípravky, tak se ta ochrana časem smyje nebo je zase potřeba jiný zásah? Díky.

Link to comment
Share on other sites


A pujdes tedy do nejakeho Mavericka?

Pořad je ve hře, ale musel bych najít nějaký málo zrezly. Chtěl jsem 2.3, z motoru strach nemám, na trhu jsou s málo km, ale zrezle nosné části.
Znám par autařů, tak rozhodím sítě po Evropě.
Vrací se ale do hry i jiná varianta - třeba novější Tucson nebo RAV4.
Ta Toyota má od roku 2019 už taky dveře nahoru, ne do strany.
To jedna z podmínek výběru.
Budu vybírat ještě dlouho, jak je mi vlastní.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Tucsona 2017 1,6 TGDI mame doma od novoty. Koupila si ho pritelkyne na vozeni velkeho psa. V soucasne dobe najeto 61 tis. km absolutne bez problemu, pokud nepocitam divocaka na predni masce

Link to comment
Share on other sites

Svagrovi mají to samé. Auto asi dobrý, s tímhle motorem už to nestíhá naložený.
Byl jsem s tím v Alpách s rodinou a na dálnici jsem do kopce podrazoval.
Ale jako druhé auto dobrý.
Chtěl bych ale benzin


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

před 1 hodinou, Chronař napsal:

Svagrovi mají to samé. Auto asi dobrý, s tímhle motorem už to nestíhá naložený.
Byl jsem s tím v Alpách s rodinou a na dálnici jsem do kopce podrazoval.
Ale jako druhé auto dobrý.
Chtěl bych ale benzin


Sent from my iPhone using Tapatalk

Já ti to tedy holt rozkóduji TGDI - turbo gasoline direct injection. Gasoline je samozřejmě míněn benzín

Link to comment
Share on other sites

před 4 hodinami, Sphinxx napsal:

Pánové, chci se zeptat. Několik z vás tady psalo, že má na autě "keramiku". Já ji chci nechat aplikovat, ale musí se to pak speciálně odstranit po čase nebo se to nanese a je to bez další údržby, kromě ručního mytí, které aplikuji pravidelně. Jinými slovy, když mi to nebude vyhovovat nebo se to bude "tlouct" s mými aktuálními mycími přípravky, tak se ta ochrana časem smyje nebo je zase potřeba jiný zásah? Díky.

Já mám keramiku co vydrží 5 let. Každý rok jezdím na refresh. Myju jen vodou, takže žádné přípravky se s tím netlucou. Jednou za čas to vezmu nano šamponem, co mě k tomu dali. Toť vše...a pak opatrně vysušit. Nejvíc nejlepší jsou na to ručníky z dekace :)

Link to comment
Share on other sites

Ohľadne keramiky na laku, hlavne dať to urobiť niekomu čo má naozaj dobré referencie a profi vybavenie. Príprava laku je veľmi dôležitá je to fakt "jebačka" ale výsledok je úžasný. Keby si to chcel dať dole, čomu ale neverím tak jedine zleštiť pastou na pôvodný lak. Tá výdrž je diskutabilná, záleží naozaj od prípravy, koľko vrstiev, aká bola kvalita prípravku plus následná údržba. U mňa zatiaľ druhý rok po nanesení bez ďalších "posilovacích prípravkov" úplne v pohode. Doma sa s umývaním srať nebudem, chodím na bezkontaktnú linku ....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...