Jump to content

Kdo čím jezdí


Lukáš
 Share

Recommended Posts

Chlapi s tou keramikou bacha kam to dáte. U nás v Ostravě to dělal chlapík co měl myčku ve stejném objektu jako my firmu. Bohužel už umřel, ale jen tak pro info jak to u něj probíhalo:

1) Umytí + celé auto vyčistil speciální "plastelínou" na zažrané nečistoty (typicky v Ostravě kovový prach z hutí)

2) Přeleštění laku i u nových aut, 

3) Ruční nanesení keramiky (něčím jako odličovací tampony) 2 x celé auto - cca 8 hodin práce - měl v myčce i speciální světla aby viděl místa, kde náhodou vynechal

4) Dělal i čelní skla a disky za příplatek, ale na to byla jiná druh keramiky než na karoserii, výrobce stejný.

Výsledek byl super, chodil jsem tam na cigáro se na něj dívat jak to dělá.  Možná bude ještě něco na netu - hledejte KamilCar, bohužel jak jsem psal, chlapík umřel.

Pokud se k tomu chystáte, zajděte se podívat na to když to budou dělat někomu jinému a taky na výsledek. Kamilovi tady jezdilo dost aut s "keramikou" od konkurence a bylo to dost domršené nebo odfláknuté a chtěli po něm aby to zachránil, což většinou nešlo hned.

Co mám informace od nebožtíka a dalšího kamaráda co má myčku, tak PIKATEC nebrat, prý to není dlouhodobé, max 1 rok a je to vymyté.

A informace na závěr, na té keramice co dával nebožtík Kamil špatně držely polepy a podobné aplikace. Tak bacha, kdyby jste pak chtěli na auto firemní logo nebo tak něco 🙂

 

 

Link to comment
Share on other sites

před 2 hodinami, Kotlick napsal:

Co mám informace od nebožtíka a dalšího kamaráda co má myčku, tak PIKATEC nebrat, prý to není dlouhodobé, max 1 rok a je to vymyté.

PIKATEC fakt nie, stojí za hovno rovnakú službu urobí kvalitnejší sealant za nepomerne menej peňazí napr. Optimum Opti Seal ten mám overený aj na prednom skle a no problem. Z keramiky bola MODESTA veľmi kvalitná, niekto môže mať iný názor/skúsenosť.

Link to comment
Share on other sites

@Kotlick: Díky za tuhle zkušenost.

@JoyStick: Tak sbíráš to asi jako já, Ondro .. tady to člověk čte. Já dokonce přemýšlím, že to postaru jen vezmu clayem, dám dolu vlásečnice, které půjdou a zavřu to voskem. Mně se ta keramika nezdá od začátku co s tím přišli, ale já zase nemám problém si auto umýt poctivě s kbelíkem a wapkou sám.

@Maxmillian: Díky za tip.

Link to comment
Share on other sites

Ještě k tomu mytí, auto se muselo mýt jen čistou vodou nebo šampónem, který měl myslím neutrální PH, nebo tak něco. Prostě se to nemohlo mýt čímkoliv co bylo po ruce. Tudíž další komplikace při údržbě. Ono ale stejně většina těch lidí co měli keramiku na autě jezdila mýt ke Kamilovi, takže to neřešili.

Každý výrobce keramiky bude mít určitě doporučení jak to urdžovat.

Link to comment
Share on other sites

[mention=38699]Kotlick[/mention]: Díky za tuhle zkušenost.
[mention=63851]JoyStick[/mention]: Tak sbíráš to asi jako já, Ondro .. tady to člověk čte. Já dokonce přemýšlím, že to postaru jen vezmu clayem, dám dolu vlásečnice, které půjdou a zavřu to voskem. Mně se ta keramika nezdá od začátku co s tím přišli, ale já zase nemám problém si auto umýt poctivě s kbelíkem a wapkou sám.
[mention=32827]Maxmillian[/mention]: Díky za tip.

A čemu je ta keramika vlastně dobrá? Že se to míň špiní? Nechal jsem si teď u známýho udělat dekontaminaci plus vosk (za sranda cenu oproti keramice), špína se na tom nedrží, tak přemýšlím o kolik je keramika lepší. Mechanickýmu poškození určitě nezabrání, to snad umí jen ppf fólie a to mi zas přijde jak nechat si fólie na rolexkach))
Link to comment
Share on other sites

Je to v podstatě high-end konzervace laku s vlastností repelentu. Se všema těma předchozíma čistícíma krokama. Kluci co maj supersporty vždy po koupi nechají udělat detailing, na to ppf foliie a na to keramiku. Pak to stačí opláchnout vodou a je to jednak lesklý jak psí kulky, tak se na to nechytá tolik bordel. Nic víc v tom nehledej :) 

Link to comment
Share on other sites

@ragu: Je to, jak píše Slámochroup, ale v zásadě ani nevím, jestli to chci, když si auto co se detailingu týče udělám sám. A dosud mi to stačilo. Spíš uvažuji o trasparentní folii na nárazník, kapotu a světla kvůli kamínkům a degradaci světel. No, chce to promyslet.

 

Link to comment
Share on other sites

před 13 hodinami, rado74 napsal:

PIKATEC fakt nie, stojí za hovno rovnakú službu urobí kvalitnejší sealant za nepomerne menej peňazí napr. Optimum Opti Seal ten mám overený aj na prednom skle a no problem. Z keramiky bola MODESTA veľmi kvalitná, niekto môže mať iný názor/skúsenosť.

 

před 8 minutami, Sphinxx napsal:

@ragu: Je to, jak píše Slámochroup, ale v zásadě ani nevím, jestli to chci, když si auto co se detailingu týče udělám sám. A dosud mi to stačilo. Spíš uvažuji o trasparentní folii na nárazník, kapotu a světla kvůli kamínkům a degradaci světel. No, chce to promyslet.

 

Ta fólie taky není úplně levnej spas....ale funguje asi dobře.

Link to comment
Share on other sites

Dejve nechci Tě podceňovat, ale kvalitní, fakt kvalitní několikakrokovej detailing, neni fakt prdel. Taky sem měl dojem, že si to udělám sám, ale jako někdo, kdo to dělá jednou za uherák, vždycky kupuju všecky ty propriety znova (páč to buď spotřebuju, nebo během přesunů někde ztratím, nebo to někomu věnuju, páč mám pocit, že to už vlatsně nevyužiju), tak sem akorát dosral clear-coat, kerej musim obnovit. Nehledě k tomu, že musíš mít fakt supr čistý prostředí se spešl světlama, abys vůbec viděl co děláš. Takže, pokud to zmákneš sám a máš na to prostor a serepetičky, tak dej vědět, to bych Tě možná přijel na víkend opruzovat s oběma V8.

Link to comment
Share on other sites

Gusto, máš pravdu, ale funguje to dobře.

Ondráši, takhle to nemám, zase takový blázen nejsem a to už bych se tím asi živil, ale na moje měřítka je to super a vím, že jsem to udělal poctivě, nicméně i tak je to otročina, jak prase, aby to mělo nějaký trvalejší výsledek a efekt. Proto jsem přemýšlel čím a jak to vyřešit, za mě nejhorší je tmavá, respektive černá peleť/metla. A já co? Řeším auto v černé. I když jednu V8 jsem teď pořídil ve světlé a ta je fakt super, protože tyhle věci člověk řešit nemusí, u tmavé, respektive černé je to povinnost.

 

Link to comment
Share on other sites

Folie na celý auto vyjde zhruba na kilo. A máme tady na to majitele jedhoho workshopu, takže bych se obracel na něj, kvalita práce jak audia, odhlučnění, tak detailing a folie je špičková. Navíc máš na výběr z různých cenových hladin (a logicky kvalit) folií. :) 

Link to comment
Share on other sites

před 2 minutami, JoyStick napsal:

Folie na celý auto vyjde zhruba na kilo. A máme tady na to majitele jedhoho workshopu, takže bych se obracel na něj, kvalita práce jak audia, odhlučnění, tak detailing a folie je špičková. Navíc máš na výběr z různých cenových hladin (a logicky kvalit) folií. :) 

No mě to ne tu půlku spočítali na nějakých 40k...tak to by sedlo...

Link to comment
Share on other sites

Gusto, díky, projdu si to ...

Ondro folie na celý auto asi nedavá smysl pokud to není fakt nějaká topice. A zrovna třeba Lexus a přední nárazník aka rozšklebená huba lapající kamínky a rád se odírající tam je to povinnost, protože za půl roku je nárazník zralý na lak.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...