Jump to content

Kdo čím jezdí


Lukáš
 Share

Recommended Posts

Bohužel, oboje chrocht - modrák je 140kw předohrab, černoch pak 147kw 4x4. Zas ale nemusím mít privátní čerpací stanici... 😃 Mají ty falešný koncovky zmáknutý, soudruzi ve Škodofce.

Link to comment
Share on other sites

Před hodinou, uff napsal:

Jestli dobre vidim vejfuky, tak je to ta jedina spravna motorizace, nejsilnejsi TSI

Z pohladu prejavu a zatahu mas pravdu, servisovat to je ale za trest. V tom je to TDI ktore tam ma nebe a dudy.

Link to comment
Share on other sites

Před hodinou, LovecK napsal:

Bohužel, oboje chrocht - modrák je 140kw předohrab, černoch pak 147kw 4x4. Zas ale nemusím mít privátní čerpací stanici... 😃 Mají ty falešný koncovky zmáknutý, soudruzi ve Škodofce.

Jojo, z tohohle uhlu fakt jo! Mam na Kodaiqovi taky jeden falesnak :(

Link to comment
Share on other sites

před 33 minutami, eskimak napsal:

Z pohladu prejavu a zatahu mas pravdu, servisovat to je ale za trest. V tom je to TDI ktore tam ma nebe a dudy.

Co znamená,že servisovat to je za trest? 

Link to comment
Share on other sites

před 3 hodinami, Dokusan napsal:

Co znamená,že servisovat to je za trest? 

Problemy pridu, ten motor je zlozity, velmi zlozity, a servis je drahy. Spotreba oleja masaker. Rozvody/piesty/ojnice/praca v slusnom servise nepojde pod 4k. 

V kazdom pripade, nove + firemne, niet co riesit. Pouzivane by som to nechcel, radsej v6 dieslovu premiu a vyjde to na rovnako.

Link to comment
Share on other sites

ne kazdej na tom nalita 300 aby to musel resit
Já nevím, ale 300 jsou u služebáku 3, max 4 roky...
Link to comment
Share on other sites

Tak ono žádné novodobé zánovní auto po záruce není levné na servis. Kamarád má taky novějšího superba (110kw) a třeba jen výměna baterie "musí" jít taky přes autorizák, neboť v dnešní době to už  není jen o výměně staré baterie za novou, ale musí se nastavit ŘJ na novou baterii, pokud k tomu nedojde, tak ŘJ pracuje stále v režimu "staré baterie" ....jestli je to jinak, tak mě opravte 

Edited by moco
Link to comment
Share on other sites

Jak u koho, ja na sluzebaku kroutim 2,5 roku a mam tam 55k a to mi prijde, ze fakt hodne jezdim... ;)

Link to comment
Share on other sites

Já dělám na sluzebaku 30 tis za rok, po třech az ctyrech letech beru nový auto.

Ten nejsilnější benzinovy superb sem měl. Za tři roky bez problémů, pravidelný servis byl téměř stejně dráhy jak u jiných aut. 

Ten motor je pro uživatele opravdu výborný. 

Při mém nájezdu a typu cest je benzín jednoznačná volba, diesel u mě nedává smysl. (bohužel mám nového Defa v dieslu a strašně mě sere ,že jsem tenkrát nevzal benzin P300)

Edited by Dokusan
Link to comment
Share on other sites

před 7 hodinami, LovecK napsal:

Blue out and black in…

37E61675-672A-4ED5-96EA-D67D67EA456D.jpeg

Pěkné.  Já bych šel zase do modré nightfire . Až půjde Def pryč,  vezmu zase Superba (pokud tedy novou generaci  nějak zásadně nezprasi)

Link to comment
Share on other sites

před 4 hodinami, uff napsal:

Predpokladam, ze Superb bude firemni...

Ale je rozdíl jezdit za 8l nafty nebo 14l benzínu, mam nájezd 5-6tis/ měsíc

před 6 minutami, Dokusan napsal:

Pěkné.  Já bych šel zase do modré nightfire . Až půjde Def pryč,  vezmu zase Superba (pokud tedy novou generaci  nějak zásadně nezprasi)

Dík, barva nejezdí, je to fest pitchaté neska kupovat auto… 🙃

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...