Jump to content

Kdo čím jezdí


Lukáš

Recommended Posts

Alebo este: Don't drink and drive when you can smoke and fly 😉

 @African vyzera, ze ty si to zobral celkom komplexne 🤣. Nech plznicka padne na uzitok :cheers:

Edited by bluman
Link to comment
Share on other sites

Jedu novym golfem na sluzebku, nejde regulovst teplota, do 120km/h kosa, nad 120km/h horko, po asi 200 ujetejch kilometrech to zacalo fungovat.....tvl to je system

Link to comment
Share on other sites

před 1 minutou, Prochy68 napsal:

Jedu novym golfem na sluzebku, nejde regulovst teplota, do 120km/h kosa, nad 120km/h horko, po asi 200 ujetejch kilometrech to zacalo fungovat.....tvl to je system

Buď rád (to se dá vydržet), já ho dostal jako náhradní vozidlo a než jsem došel za jizdy na to, jak vypnout vyhřívání volantu tak jsem měl málem popáleniny.

Link to comment
Share on other sites

V zime jsem si pujcil VW Buzzeranta, topeni neslo zapnout, psalo to, ze sluzba neni dostupna, ikony byly sedivy. Jedine se mi podarilo zapnout vyhrivani volantu a sedacky, takze v aute za 2 mega jsem jel v kulichu a zmrzlym nosem. Doma jsem vyzval zenu, at ukaze, jestli je chytrejsi nez ja a dokaze pustit topeni. Nedokazala.

Na strope auta jsou 2 tlacitka pro zavolani asistence, na prvnim uz nebyl nikdo pac po pracovni dobe, na druhym me pani slibila, ze me bude kontaktovat technik. Ten mi skutecne zavolal a doporucil precist navod k obsluze. Navod k obsluze je v infotaimentu vozu, ne v tistene podobe, takze sedet v zime a cist neco na displeji jsem odmitnul.

 

Druhy den prijel svagr se synem na projizdku, vybavil jsem je palcakama a cepicema v ocekavani zimy a kupodivu ten kram zacal topit, provadel jsem to same, jak predchozi den.

Po ujeti 40km, z toho pulka bez topeni, klesl dojezd o 20%, jel jsem po okreskach 80km/h max.

Tenhle kram uz nechci zazit

Link to comment
Share on other sites

před 10 minutami, Vit napsal:

Buď rád (to se dá vydržet), já ho dostal jako náhradní vozidlo a než jsem došel za jizdy na to, jak vypnout vyhřívání volantu tak jsem měl málem popáleniny.

Tak to jsem kupodivu nasel celkem rychle, kdyz jsem proklikaval tu klimu a topeni...

Link to comment
Share on other sites

před 4 minutami, Kairos napsal:

V zime jsem si pujcil VW Buzzeranta, topeni neslo zapnout, psalo to, ze sluzba neni dostupna, ikony byly sedivy. Jedine se mi podarilo zapnout vyhrivani volantu a sedacky, takze v aute za 2 mega jsem jel v kulichu a zmrzlym nosem. Doma jsem vyzval zenu, at ukaze, jestli je chytrejsi nez ja a dokaze pustit topeni. Nedokazala.

Na strope auta jsou 2 tlacitka pro zavolani asistence, na prvnim uz nebyl nikdo pac po pracovni dobe, na druhym me pani slibila, ze me bude kontaktovat technik. Ten mi skutecne zavolal a doporucil precist navod k obsluze. Navod k obsluze je v infotaimentu vozu, ne v tistene podobe, takze sedet v zime a cist neco na displeji jsem odmitnul.

 

Druhy den prijel svagr se synem na projizdku, vybavil jsem je palcakama a cepicema v ocekavani zimy a kupodivu ten kram zacal topit, provadel jsem to same, jak predchozi den.

Po ujeti 40km, z toho pulka bez topeni, klesl dojezd o 20%, jel jsem po okreskach 80km/h max.

Tenhle kram uz nechci zazit

Presne to jsem mel, ikony sedivy a sluzba neni dostupna, az jsem myslel ze si budu muset neco aktivovat za prachy 🙂 Pak se to samo behem jizdy rozbehlo...

Link to comment
Share on other sites

Ahoj prstele922c4881747861e68f9e2daca0e15928.jpg
,
premyslim o nakupu 2017 T5 AWD R asi Inscription kousku (Bowers zvuk, 360kamera, vyhrivani, asistenti, panorama, bohuzel jen 5mistny, bez tazneho). Cena je vic nez lakava, verim ze bych se dostal na 550tis, mozna 500tis. Je to US Spec, neni problem to tu koupit - jsem v lokalite kde to jde.

Otazka, najeto 98tis km, je ten T5 AWD motor dobrej?
Na co si dat pozor? Jedine co je prej brano jako chybne, je baterka v start stop - vybita, prej umyslne.

Jde toto nove auto lehce homologovat v EU? Pripadne za kolik prosim?

Dekuji


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Koupíš za 550 tady na CZ značkách kolem 900 dle kalkulačky a vždy budeš mít americkou verzi kdy polovina věci je na autě jinak. Kámoš tak jednou koupil super M3 za hubičku, lehce ťuklou za 400 a bum skončil na melounu, si mohl vybrat pěknou evropskou verzi. Při následném prodeji je evropská verze 3x rychleji prodejná.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...