zub32 Odesláno 16. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2009 samy kecy tady a nikdo nedal upozorneni na http://prazsky.denik.cz/ostatni_region/na-...u-20090716.html tak hura do centra Byla reportáž ve zprávách. Moc pěkné kousky. Škoda, že to mám z Moravy tak daleko. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 16. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2009 Potom co jsem viděl zprávy tak jsem tam ještě chtěl jet, jenomže mě bodla vosa do dolníhu rtu, takže jsem málem jel na kalciovku a po léčbě kořalkou už řídit nemůžu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 16. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 16. července 2009 Aspoň že motor tam máš rozumný No, projel jsem si všechna malá SUV co jsou běžně na trhu a musím říct, že ta Kuga je prostě nejlepší, nebo jedna z nejlepších.. to se shoduji i s redakcí řasopisu Autocar 4Onion- to znamená,že Coopera jsi dal pryč????? Členové rodiny se ndávají pryč Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 17. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2009 Onion: dobrá volba Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 17. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2009 GTA Junior by mi taky nevadila, ta Alfa je prostě krásná, nádherné tvary, rychlost není podstatná, myslím si, že i s tou šestnáctisovkou pod kapotou to musí jezdit slušně No strach... Jsem docela opatrný, i když to podle toho jak řídím nemusí někdy vypadat. Jde spíš o to, že jsem si teď za poslední rok zvykl jezdit rychle v moderním autě, které mi lecjakou řidičskou chybu odpustí, taková Delta Integrale tohle asi neumí. Rozumná odpověď, přiznám se, že takovou jsem od Tebe ani už nečekal . Alfu si kup, budeš spokojený. Jen nevím, kde ji budeš schánět, je to auto staré přes 40 let a v dobrém stavu to bude kumšt, vždyť Alfa není zrovna etalon kvality. Já od dnešního dne s Ford Kuga 2,5 T Sláva, jak dlouho Ti trval výběr ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 17. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2009 Rozumná odpověď, přiznám se, že takovou jsem od Tebe ani už nečekal . Alfu si kup, budeš spokojený. Jen nevím, kde ji budeš schánět, je to auto staré přes 40 let a v dobrém stavu to bude kumšt, vždyť Alfa není zrovna etalon kvality. Sláva, jak dlouho Ti trval výběr ? To víš, kolem klasických aut se motám o trošku déle než kolem kvalitních hodinek Už jsem po nich koukal a je jich skutečně málo a než se dostanu k tomu abych na ní měl dost času bude to tak ještě 5let trvat Ale do té doby si třeba udělám svářečský kurz, což bude pro život se 40let starým italským vozem zásadní dovednost Navíc s tou alfou bych si konečně mohl splnit další sen - účast na nějakých závodech veteránů... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Harry Odesláno 17. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2009 Je zajímavé, že vždy když mezi chlapama dojde na debatu o autech, tak na 99% jde vždy o sporťáky a podobně Ale na auta co zvládnou vše, se docela zapomíná... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 17. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2009 to Tada - měl jsem přesně tu samou. Jen jak jsem psal, zelenou a 1600ccm. Nevím, jestli se dělali se silnějším motorem, myslím, že ne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 17. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2009 to Tada - měl jsem přesně tu samou. Jen jak jsem psal, zelenou a 1600ccm. Nevím, jestli se dělali se silnějším motorem, myslím, že ne. Junior býval právě do 1600 a pak byla GT Veloce s 2000 mám ten pocit, ale italové tenkrát z těch dvovačkových dvoukarburátorových motorů uměly dostat dobrý výkon z jakéhokoliv objemu Akorát než se k tomu dohrabu, abych si to mohl s klidným svědomím pořídit, tak budou šíleně drahé Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 17. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2009 Sláva, jak dlouho Ti trval výběr ? No, když řeknu, že půl roku tak to asi nebudu kecat.. Ale jak jsem napsal v jiném vlákně, nemá cenu nic uspěchávat a když člověka nic netlačí... Navíc jsem čekal na nějaký výhodný kup.. Tohle není úplně nové a cena byla více než dobrá Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 17. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2009 No, když řeknu, že půl roku tak to asi nebudu kecat.. Ale jak jsem napsal v jiném vlákně, nemá cenu nic uspěchávat a když člověka nic netlačí... Navíc jsem čekal na nějaký výhodný kup.. Tohle není úplně nové a cena byla více než dobrá Teď máš dobrou sestavu, krásného Coopera a praktickou Kugu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Apep Odesláno 20. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července 2009 Jak šel čas .. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
carpaccio Odesláno 20. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července 2009 Apep > Tak ted jsi me zaskocil. Tohle Isuzu mel pred par lety kamarad a bylo to uzasne vozitko. Dodnes na nej vzpomina. Bohuzel tam byl tenkrat fatalni problem s dostupnosti nahr. dilu, tak slo po nejake zavazne zavade (tusim, ze se odporoucela prevodovka, ale ruku do ohne za to nedam) z domu. Pak jsem jeste jedno vidal nejakou dobu na TipCars, ale to bylo ve stavu srotu. Nicmene jsem netusil, ze tenhle krasavec byl v CR jeste v jinem exemplari... Jaky je pribeh toho Tveho? Jak jsi k nemu prisel, proc slo z domu, kde je mu dnes konec? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cecil Odesláno 20. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července 2009 Ahoj nevím zda jsem se trefil správně do tématu ale jezdím už 3 rokem Renault espace IV r.v. 2004 1,9dci 6kvalt a jsem až na problém s převodovkou nadmíru spokojený a tu jsem řešil výměnou ale už asi pravděpodobně do francouze nepůjdu, náhradní díly stojí 2xtolik co např. u škodovek a je problém je sehnat hlavně co se týče espace. V pátek jsem koupil pěknou II octávku 1,9tdi combi 2006 s climatronikem a ta kvalita je fakt jinde nicméně je to hrozně ordinérní auto a má ho prakticky každý, renaultu se nedá upřít originalita a supr jízda, mám ještě s otcem Peugeota partnera hdi indian a i když je spolehlivý hlavně na práci jízda je v tom hrozná, naklání se, má krátký posed př. sedadel což pokud má někdo delší lýtka dost pocítí, zádní sedadla jsou spíše trestná lavice a to je asi nejlépe vybavený model sáhnete na kliku to zůstane v ruce,a akcelerace se dá srovnat se škodou 100, jsou to drobné zápory a od pracovního auta se takový styl jízdy a komfortu čeká ale po čase to leze na nervy hlavně když se jede dále než 500km.Nicméně zase jezdí za trochu nafty nevypadá nejhůře a nekazí se krom výše zminovaných plastových úchytů madel a jiných součástí které by dle mého názoru mohly být z odolnějších materialů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 20. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července 2009 (upraveno) Ještě není doma, ale čím dál víc mě dostává. Nemáte ho někdo v garáži a zkušenosti s ním. Land Rover Freelander 1.8i Mám dobrou možnost od 1.majitele, 83.000,-najeto rok.99 za krásných 120t. Roverka mám 400ku osobní a je to již můj 3 rover. Nikdy sebemenší problém, ale už mám asi 200,000 nalítáno a je na čase změna" Upraveno 20. července 2009 uživatelem Vlastimil7664 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
steirn Odesláno 20. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července 2009 Ještě není doma, ale čím dál víc mě dostává. Nemáte ho někdo v garáži a zkušenosti s ním. Land Rover Freelander 1.8i Mám dobrou možnost od 1.majitele, 83.000,-najeto rok.99 za krásných 120t. Roverka mám 400ku osobní a je to již můj 3 rover. Nikdy sebemenší problém, ale už mám asi 200,000 nalítáno a je na čase změna" Nerad lidem kazím radost...ať to udělají v prvním servisu, kde se zeptáš....budou tě mít potom rádi a strávíte spolu hodně času... Pro jihomoraváky a uscars fans - příští víkend je v Brně u Olympie 10. sraz us cars...já tam budu kaprem... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prukajda Odesláno 20. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 20. července 2009 (upraveno) Ještě není doma, ale čím dál víc mě dostává. Nemáte ho někdo v garáži a zkušenosti s ním. Land Rover Freelander 1.8i Mám dobrou možnost od 1.majitele, 83.000,-najeto rok.99 za krásných 120t. Roverka mám 400ku osobní a je to již můj 3 rover. Nikdy sebemenší problém, ale už mám asi 200,000 nalítáno a je na čase změna" Já mám Rovera 75 a jsem zárukou prosperity servisu v Ostravě. Především díky elektrice... řídící jednotka má vskutku smysl pro anglický suchý humor... Upraveno 20. července 2009 uživatelem prukajda Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cecil Odesláno 21. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. července 2009 Ahoj Vlastimile 7664 tohodle Land rovera má brácha přesně ten typ akorát 2000r.v. a v servise v ostravě ho mají jako váženého zákazníka je tam totiž skoro pořád furt se něco kazí v elektrice a ta 1,8 s přívěsem žere jako tank daleko lepší je Discovery v naftě nebo Defender ale to je jako vetřieska , jezdil jsem s nim chvilku na práci dobrý do lesa na tahání super, nemá se co v něm kazit ale jak vyjedeš na cestu tak žádná sláva jede to sotva 130 a moc se to necítí ani v zatáčkách, je to auto do hor a na těžkou službu to se ale nedá vůbec říct o freelanderu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 21. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. července 2009 To jste mě moc nepotěšili kluci :-( Tady u nás má kámoš sedlák Freelandera, a maximální spokojenost při 180.000km. Ale má 2,0 TD , tak nafta je možná o něčem jiném" No ještě si to nechám projít hlavou" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Apep Odesláno 21. července 2009 Nahlásit Sdílet Odesláno 21. července 2009 Apep > Tak ted jsi me zaskocil. Tohle Isuzu mel pred par lety kamarad a bylo to uzasne vozitko. Dodnes na nej vzpomina. Bohuzel tam byl tenkrat fatalni problem s dostupnosti nahr. dilu, tak slo po nejake zavazne zavade (tusim, ze se odporoucela prevodovka, ale ruku do ohne za to nedam) z domu. Pak jsem jeste jedno vidal nejakou dobu na TipCars, ale to bylo ve stavu srotu. Nicmene jsem netusil, ze tenhle krasavec byl v CR jeste v jinem exemplari... Jaky je pribeh toho Tveho? Jak jsi k nemu prisel, proc slo z domu, kde je mu dnes konec? To víš, bylo to asi nejoriginálnější auto, s kterým jsem kdy jezdil. Nerad jsem se s ním loučil, ale bylo to z obdobných důvodů, jako v případě toho Tvého kamaráda. Takže se naše Isuzu odstěhovalo k dalšímu majiteli, který má asi dost společného s profesemi, které je třeba k tomu, aby to auto mělo všechno, co potřebuje a vyžaduje, především dobrý servis. Já byl jen uživatel a opravit si něco u tohoto auta by už pro mne byl problém a navíc - sehnat tady servisování této značky, to byl před těmi cca 4 roky docela problém. Sice jsem měl takovou nějakou domluvu s jednou autodílnou v Praze, ale vzhledem k tomu, že se tenhle typ tady nikdy neprodával, tak se muselo všechno objednáva a dovážet zvenčí, přčemž se něco sehnat nepodařilo vůbec. Rok výroby snad 1986, už nevím přesně. Dovezeno ze Švýcarska, kde to bylo vystaveno v showroomu značkové prodejny Isuzu, v roce 1998. V době koupě najeto asi 25 tis. km, auto bylo prakticky nové. Nicméně tím dlouhým neježděním zpuchřela různá těsnění, která jsem pracně sehnal a povyměňoval. Jezdil jsem s ním s nadšením až do roku 2004, spotřeba byla sice enormní, ale byl to dvoulitr, turbo, takže těch 15 litrů v průměru jsem akceptoval. Palivoměr měl asi 1 cm velkou ručičku, přesto jsem měl dojem, že jsem její pohyb za jízdy při 210-230 km rychlosti na německých dálnicích rozeznal (Na těch německých dálnicích si vzpomínám, jak jsem se dostal jednou na nějakých 250 km a Isuzu mělo pořád ještě rezervu, nicméně dál jsem to už nezkoušel, to už jsem měl i strach. Pár pokut (jen u nás ale) jsem zaplatil, to se musím přiznat, nicméně v několika případech si ti dopraváci se zájmem auto celé prohlédli, každého fascinoval zejména motor, to byl impozantní pohled. Rád na Isuzu vzpomínám, vzadu sice nebylo moc místa, ale tam jsem neseděl - jen jednou při předváděcí jízdě, při nákupu. Dostal jsem tehdy auto na zkoušku na jeden den, vzpomínám si, jak jsem se na dálnici až lekl, jak rychle se Isuzu dostalo na hranici 200 km, přitom jsem vůbec nic necítil, motor dokonale odhlučněný, široký podvozek, široká kola, auto na té dálnici sedělo jak přilepené. Co je s ním dneska, ani nevím. Nový majitel se mi již neozval, ještě má u mne návod k používání - v němčině. Takže to je příběh auta, které bylo opravdu osobnost. Navíc to byl exot, za tím se otočil každý A i kdyby ho neviděl, tak ho slyšel určitě, žena vždy věděla, kdy jsem přijel z práce (i přesto, že nám v té době měnili v bytě obyčejná okna za plastová a přesto, že bydlíme ve 4. patře Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se