Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Absolutně mimo aktuální fóliové téma: operace Jaguar XF byla z různých důvodů zrušena, druhý kandidát v pořadí dnes dorazil a zatím je spokojenost veliká. Takže všechny, kteří si chtěli prohlédnout indické kočkoauto, zklamu. Je to prostý Superb. Diesel. Automat. 4x4. Sedan. Prostě podle expertů ta nejhorší možná volba :-) (slabý motor, blbý kufr, čtyřkolka na nic a tak) - ale mě to tak vyhovuje. Co mě hlavně těší, je cca 40% spotřeba v porovnání s předchozím francouzkým benzínovým krámem...

 

Ty nový Jaguary až na sporťáky nějak nemaj duši, jsou to takový unifikovaný auta, zaměnitelný za Infinity, Lexus a tak. Ale zase ze vnitř vypadaj pěkně, je fakt že ty starší modely který já miluju vevnitř vypadaj jak auta z 80 tých let :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Absolutně mimo aktuální fóliové téma: operace Jaguar XF byla z různých důvodů zrušena, druhý kandidát v pořadí dnes dorazil a zatím je spokojenost veliká. Takže všechny, kteří si chtěli prohlédnout indické kočkoauto, zklamu. Je to prostý Superb. Diesel. Automat. 4x4. Sedan. Prostě podle expertů ta nejhorší možná volba :-) (slabý motor, blbý kufr, čtyřkolka na nic a tak) - ale mě to tak vyhovuje. Co mě hlavně těší, je cca 40% spotřeba v porovnání s předchozím francouzkým benzínovým krámem...

 

to mne pripomina vcerejsi navstevu jednoho pana z Polska. Minule mel noveho superba a byl nadseny, ted prijel s tuaregem a rikal, ze superb po 30te navsteve servisu musel z domu.

tak preju at dopadnes lip

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to mne pripomina vcerejsi navstevu jednoho pana z Polska. Minule mel noveho superba a byl nadseny, ted prijel s tuaregem a rikal, ze superb po 30te navsteve servisu musel z domu.

tak preju at dopadnes lip

 

Mohl mít smůlu na kus, navíc u některých modelů jako jsou třeba ty 1.6 je potřeba počkat alespoň půl roku provozu než vychtaj zavádějící mouchy :-) Jinak zrovna Tuareg má přezdívku permice do servisu a je nechvalně proslulej svojí poruchovostí hlavně ta jedničková verze. Měl ho můj známej a poměrně nepříjemně mu to umřelo ve Francii na dálnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro mě bylo do teď ideální rodinný auto Saab 900 kupé :D. Jelikož se ale rodinka brzo rozroste, byl by to už celkem tvrdej korek jezdit v kupé, takže plánuju něco většího a asi to vezmu zhurta. Máte někdo zkušenost s LR Discovery 3-4? Pár majitelů jsem tu zahlídl, tak budu rád za poznatky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mohl mít smůlu na kus, navíc u některých modelů jako jsou třeba ty 1.6 je potřeba počkat alespoň půl roku provozu než vychtaj zavádějící mouchy :-) Jinak zrovna Tuareg má přezdívku permice do servisu a je nechvalně proslulej svojí poruchovostí hlavně ta jedničková verze. Měl ho můj známej a poměrně nepříjemně mu to umřelo ve Francii na dálnici.

 

naprosty souhlas ... taky cekam kdy to konecne pochopi a prijede s Japoncem :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro mě bylo do teď ideální rodinný auto Saab 900 kupé :D. Jelikož se ale rodinka brzo rozroste, byl by to už celkem tvrdej korek jezdit v kupé, takže plánuju něco většího a asi to vezmu zhurta. Máte někdo zkušenost s LR Discovery 3-4? Pár majitelů jsem tu zahlídl, tak budu rád za poznatky.

 

pokud nejsi fanda tak vem land cruisera... a pokud nepotrebujes do terenu tak vem neco uplne jineho nez LR a LC

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty nový Jaguary až na sporťáky nějak nemaj duši, jsou to takový unifikovaný auta, zaměnitelný za Infinity, Lexus a tak. Ale zase ze vnitř vypadaj pěkně, je fakt že ty starší modely který já miluju vevnitř vypadaj jak auta z 80 tých let :-)

 

Jo, tohle jsem slyšel už o S-Typu... "Je to jen Ford, už to nemá duši..."

Potom neměl duši i X-Type, teď už je to celá modelová řada...

Dovolím si i předpokládat, že podobné výkřiky provázely automobilku po značnou část její existence.

 

Tak trochu mi to připomíná debatu na téma "fórum už není, co bývalo." ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud nejsi fanda tak vem land cruisera... a pokud nepotrebujes do terenu tak vem neco uplne jineho nez LR a LC

 

Jsem fanda, auto do terénu vyloženě nepotřebuju, krom cesty na chatu, kde je poslední 2 km lesní cesta, která je většinu roku sjízdná jen traktorem/offroadem. Proto mě zajímají jízdní vlastnosti na silnici a hlavně spolehlivost. A i kdyby to ve finále nebyl LR/RR, chci auto na vzduchu, protože většina českých silnic začíná být sjízdná jen v traktoru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, tohle jsem slyšel už o S-Typu... "Je to jen Ford, už to nemá duši..."

Potom neměl duši i X-Type, teď už je to celá modelová řada...

Dovolím si i předpokládat, že podobné výkřiky provázely automobilku po značnou část její existence.

 

Tak trochu mi to připomíná debatu na téma "fórum už není, co bývalo." ;)

 

Jednak je to otázka vkusu a každá fabrika jde po sinusoidě. Taková Honda (subjektivně) vyráběla před 20 - 15 lety naprosto nadstandardně designový, dynamický auta, ať to byl Civic, nebo Accord, který byl takovým tím porevolučním manažerským autem. Pak přišli někde kolem roku 1996 nové modely a byl to děs, děs a děs a taky Honda silně vymizela. Dneska mám pocit, že se začíná probouzet a ta auta zase dostanou "duši".

 

Krásnej je i Mercedes, když se podívám na modely za sebou v řadě, tak někdy před 40 lety došlo ke zlomu a staly se z toho popelnice, hranatý, bez výrazu, který jsme sice obdivovali, ale byly naprostým odklonem od tradiční elegance a výrazu a motá se v tom MB dodnes, ať už jsou to zkopírovaný designy, nebo absolutně nedynamické, bezvýrazné modely posledního E (C je na tom o kousek lépe). Třeba nový M se lepší ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, tohle jsem slyšel už o S-Typu... "Je to jen Ford, už to nemá duši..."

Potom neměl duši i X-Type, teď už je to celá modelová řada...

Dovolím si i předpokládat, že podobné výkřiky provázely automobilku po značnou část její existence.

 

Tak trochu mi to připomíná debatu na téma "fórum už není, co bývalo." ;)

 

Měl jsem S-type na týden půjčeného. Beru to jako pokus o levnějšího Jaguara s alespoň čestečně zachovanou duší Jaguar. Nevím kdo přišel na to že S-Type je Ford. Motor má francouzkej a kastle a vnitřní zpracování podle mne pořád na vysoké úrovni. S-type je pořád ješt slušnej i když pro jaguáří staromilce už nepřijatelnej, už jen proto že nafta je ďáblovo palivo (mluvím o té 2.7D) X-type tu už je jiná. To je Mondeo a ještě zmršený ... podle mne krok vedle. Jaguar dlouhodobě ztrácel zákazníky, chtěli sice Jaguara a s jízníma vlastnostma a vychytávkama co nabízí BMW. Teď to Jaguár zkouší tak uvidíme jak se jim bude dařit. Kdyby Jaguar zachoval svou duši asi by zkrachoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem S-type na týden půjčeného. Beru to jako pokus o levnějšího Jaguara s alespoň čestečně zachovanou duší Jaguar. Nevím kdo přišel na to že S-Type je Ford. Motor má francouzkej a kastle a vnitřní zpracování podle mne pořád na vysoké úrovni. S-type je pořád ješt slušnej i když pro jaguáří staromilce už nepřijatelnej, už jen proto že nafta je ďáblovo palivo (mluvím o té 2.7D) X-type tu už je jiná. To je Mondeo a ještě zmršený ... podle mne krok vedle. Jaguar dlouhodobě ztrácel zákazníky, chtěli sice Jaguara a s jízníma vlastnostma a vychytávkama co nabízí BMW. Teď to Jaguár zkouší tak uvidíme jak se jim bude dařit. Kdyby Jaguar zachoval svou duši asi by zkrachoval.

 

myslim si, ze sou to kecy. my toho xtypea na firme meli, 2,0d estate s kouli, nalitalo se na nem 150, pak ho koupil kamos, ten ma ted 220. to auto bylo relativne bezproblemovy, podvozek mondeo - takze supr - motor taky zadnej problem, ja ti na nej nereknu krivyho slova.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož jsem optimista a myslím si, že je pořád třícípá hvězda synonymum kvality, chci si koupit Mercedes třídu C, model C300CDI. Už někdo tuhle třídu garážuje ?

 

Já, tady jsou ve zkratce mé zkušenosti s C 320 CDi 4matic (je to kopírované ze starého příspěvku, tak to nebude dávat vždycky msysl, ale ...

 

-----------------------------------

Víš co, na to nemáš čas ani chuť - radši věříš, že se nezabiješ:-)) Problém byl v tom, že to dělalo přesně ve 2,5 stupně nad nulou, takže rok trvalo to vypozorovat a pak rok přesvědčit servis, že si nedělám p...l a poslouchat řeči typu, že už v autoškole se učí aby si občas během jízdy řidič lehce přišláp brzdu, aby jí očistl a měla vynikající výkon!!!!!!! Bejt na divokým západu, tak jsem tasil:-)) No a nakonec v předposlední den záruky zasáhla vyšší síla a sám technik nezabrzdil:-) Jo pozor, v rámci odhalování příčiny nefunkčnosti brzd jsem ze svýho zaplatil všechny nové destičky a kotouče, abychom vyloučili, že jsem brzdy spálil:-))

 

Jen pro přesnost v záruce vyměněno/opraveno

 

aut. převodovka

kompletní zavěšení předních tlumičů

celá brzdová soustava

tavící se zadní světlo

klakson

potah předního sedadla

odpadávající znak na kapotě

a nějaké drobnosti:-)

V záruce odmítno opravit:

- zadírající se přední brzdy vydávající silný hučivý zvuk v malé rychlosti při otočeném volantu (nikoli v plném rejdu)

- extrémně hlučné sání v motoru při spalování pevných částic ve filtru

- totálně vrzající zrcátka

- od počátku sm.dící klimatizace

- zapalování ze kterého nejde vytáhnout klíček

 

a dalších několik drobností:-))

 

To že mi v servisu několikrát smazali data z pevného disku, propálili čalounění v kufru a zamazali zadní sedačky barvou je jen na okraj a nemá cenu se rozčilovat:-))

 

-------------------------

 

A ještě doplním, že uvnitř vvšechno popraskává (zvuky) trpí tím naprosto všechyn MB, který jsem jezdil včetně Ečkový řady, z tý vyměněný nápravy stejně jdou zvuky, který tam podle mě nemaj co dělat .. no atd atd.... jinými slovy, po stránce poruchovosti jsem větší sráč neměl a jen tiše doufám, že majitelé Renaultů jsou na tom hůř.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož jsem optimista a myslím si, že je pořád třícípá hvězda synonymum kvality, chci si koupit Mercedes třídu C, model C300CDI. Už někdo tuhle třídu garážuje ?

 

Ještě bych vlastně mohl dodat, že většího čůůůráka, než prodejce v Praze Chodov (tuším, že je to ještě Chodov, to hlavní centrum) jsem nezažil a blbější keci v servisu než u MB taky ne.

 

A jestli se ptáš na to jaký bude další auto, tak pokud nevezmu Hondu kbvůli kočáru, tak to bude zase MB, protože s výbavou,kterou chci v kombinaci s prestiží nic za lepší prachy není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já, tady jsou ve zkratce mé zkušenosti s C 320 CDi 4matic (je to kopírované ze starého příspěvku, tak to nebude dávat vždycky msysl, ale ...

 

-----------------------------------

Víš co, na to nemáš čas ani chuť - radši věříš, že se nezabiješ:-)) Problém byl v tom, že to dělalo přesně ve 2,5 stupně nad nulou, takže rok trvalo to vypozorovat a pak rok přesvědčit servis, že si nedělám p...l a poslouchat řeči typu, že už v autoškole se učí aby si občas během jízdy řidič lehce přišláp brzdu, aby jí očistl a měla vynikající výkon!!!!!!! Bejt na divokým západu, tak jsem tasil:-)) No a nakonec v předposlední den záruky zasáhla vyšší síla a sám technik nezabrzdil:-) Jo pozor, v rámci odhalování příčiny nefunkčnosti brzd jsem ze svýho zaplatil všechny nové destičky a kotouče, abychom vyloučili, že jsem brzdy spálil:-))

 

Jen pro přesnost v záruce vyměněno/opraveno

 

aut. převodovka

kompletní zavěšení předních tlumičů

celá brzdová soustava

tavící se zadní světlo

klakson

potah předního sedadla

odpadávající znak na kapotě

a nějaké drobnosti:-)

V záruce odmítno opravit:

- zadírající se přední brzdy vydávající silný hučivý zvuk v malé rychlosti při otočeném volantu (nikoli v plném rejdu)

- extrémně hlučné sání v motoru při spalování pevných částic ve filtru

- totálně vrzající zrcátka

- od počátku sm.dící klimatizace

- zapalování ze kterého nejde vytáhnout klíček

 

a dalších několik drobností:-))

 

To že mi v servisu několikrát smazali data z pevného disku, propálili čalounění v kufru a zamazali zadní sedačky barvou je jen na okraj a nemá cenu se rozčilovat:-))

 

-------------------------

 

A ještě doplním, že uvnitř vvšechno popraskává (zvuky) trpí tím naprosto všechyn MB, který jsem jezdil včetně Ečkový řady, z tý vyměněný nápravy stejně jdou zvuky, který tam podle mě nemaj co dělat .. no atd atd.... jinými slovy, po stránce poruchovosti jsem větší sráč neměl a jen tiše doufám, že majitelé Renaultů jsou na tom hůř.

 

 

moc pekny

jaky to byl rok? ja ted na ty posledni MB, 2 roky a mladsi, zatim slysim chvalu. Ale v okoli jich zase tolik nemam. Na ty starsi svorne nadavali snad uplne vsichni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim si, ze sou to kecy. my toho xtypea na firme meli, 2,0d estate s kouli, nalitalo se na nem 150, pak ho koupil kamos, ten ma ted 220. to auto bylo relativne bezproblemovy, podvozek mondeo - takze supr - motor taky zadnej problem, ja ti na nej nereknu krivyho slova.

 

Jsi první koho slyším X-Type chválit. U týpka u kterýho servisuju Sorento servisujou dva majitelé těhle aut svoje miláčky a jsou z nich nešťastný .... třeba to bylo štěstí na kus nebo maj ti dva smůlu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsi první koho slyším X-Type chválit. U týpka u kterýho servisuju Sorento servisujou dva majitelé těhle aut svoje miláčky a jsou z nich nešťastný .... třeba to bylo štěstí na kus nebo maj ti dva smůlu.

 

Jsou dva typy lidí, ti kteří závady řeknou a ti co tvrdí, že jsou spokojený a pak rychle prodávaj:-)) A pak jsou takový, jako já co máme přehnaný nároky, když si myslíme, že když za cenu dvou aut koupíme jedno, že by to mělo být kvalitnější, méně poruchovější apod. :-))

 

Ale on je to takový trend doby, mám pocit, že jakmile dneska koupím novou věc, že je horší, než ta pře deseti lety ... že se vždycky najde blbec, který do promakané výroby přinese inovaci a svůj postgraduální nápad a je to v hajzlu, že nový designer je školní teoretik, který nepochopil, jakou některé věci mají funkci v praxi a tak je v novém modelu odstraní apod.:-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...