Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Jinak oktanové číslo je důležitý údaj jen pro atmosférické motory s vysokou kompresí nebo turbomotory pracují s vyšším plnícím tlakem. Všude jinde kvalitní 95 stačí a motormanagement si stejně s jiným oktanovým číslem neporadí.

 

Ale do 100 oktanového benzínu se nepřidává biosložka, což je pro mě dost podstatné (kvůli jejich výrobě a všeho kolem toho). Já na OMV Carreru100 jezdím už dlouhou dobu s atmosférickou 1.8 s kompresním poměrem 10:1. Na výkonu motoru se to nepozná - to, co popisuješ, je samozřejmě pravda.. Ale spotřeba je o více jak půl litru nižší než na Natural 95, takže se ta vyšší cena vrátí.

Upraveno uživatelem 323GT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyměnil jsem rok starý TDI za benzin, stejnou značku i výbavu. Důvod: motor EURO 5 v dieslu jen problémy, česká nafta i ta tzv. prémiová je dobrá tak do traktoru. Potvrzuji něčí odkaz kus zpátky: na německou naftu +200 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ze by to jednou bylo z kopce a podruhy do kopce? :-) Nebo jednou 160 a zpet 100?

 

Fakt ne - Pha-Mnichov-Pha - skoro 800 km, každá cesta přesně 3 hodiny se dvěma zastávkama, max. 180km/h.

Ta vzdálenost a stejný podmínky cesty tam i zpět (teplota, sucho, provoz) už jistý závěry umožňují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je snad poprvé co jsem narazil na auto, které má nižší spotřebu v automatu.

 

BMW 3 F30: základní technické údaje

Model 328i 335i 320d 320d EDE

Zdvihový objem (ccm) 1997 2979 1995 1995

Největší výkon (kW / k)

180 (250) 225 (306)

135 (184)

120 (163)

Největší toč. moment (Nm) 350/1250 400/1200 380/1750 380/1750

Max. rychlost (km/h) 250 (250) 250 (250) 235 (230) 230 (225)

Zrychlení 0-100 km/h 5,9 (6,1) 5,5 (5,5) 7,5 (7,6) 8,0 (8,1)

Komb. spotřeba 6,4 (6,3) 7,9 (7,2) 4,5 (4,4) 4,1 (4,1)

Poh. hmotnost 1505 1585 1495 1490

Zdroj: BMW, údaje v závorce platí pro automatickou převodovku (8 st)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem nikdy rozdíl nepoznal, ať už v benzínu nebo v naftě. Teď tankuju pravidelně u aqipu Diesel tech a žádný problém, ale je pravdou, že jsem slyšel o tom, že tam jsou nějaké aditiva na vstřiky a protože už budeme mít 175 tisíc na hrbu, tak jsem to chtěl zkusit. Do konce týdne zkusím OMV, jestli poznám rozdíl:)

 

Já osobně tankuji Vervu rozdíl mi moc nepříjde, možná v tom, že v zimě auto rychleji chytne, ale výkon ani spotřeba se mi zdají na normálu. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je snad poprvé co jsem narazil na auto, které má nižší spotřebu v automatu.

 

Mne zrovna překvapilo auto které jsem pořídil psovi - aby se mu na starý packy jezdilo pohodlněji a měl kufr co nejnižší hranu (do Jeepa a ven ho už musím vyndavat ručně, je to moc vysoko). Je to stará Laguna 6V, 3L, automat. Ta spotřeba mne ubíjí - 9,5 plynu :unsure:

 

U starýho křápu s velkým motorem a automatem - to jsem nečekal, zvlášť když jiné benzínové Renaulty po městě běžně jezdí okolo 10...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně tankuji Vervu rozdíl mi moc nepříjde, možná v tom, že v zimě auto rychleji chytne, ale výkon ani spotřeba se mi zdají na normálu. :)

 

 

Můžeme přes zimu udělat nějakej test:) Rád bych si našel pro mýho čtyřkolovýho miláčka to nejlepší:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžeme přes zimu udělat nějakej test:) Rád bych si našel pro mýho čtyřkolovýho miláčka to nejlepší:)

 

To bychom mohli, ale stejně si myslím, že ten rozdíl nebude až tak patrný. Podle testů jsou například prémiová paliva v Německu opravdu prémiová, tady to až tak prý neplatí. :D bohužel :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžeme přes zimu udělat nějakej test:) Rád bych si našel pro mýho čtyřkolovýho miláčka to nejlepší:)

 

Nejlepší pro Tvýho miláčka je těžká noha, pohotový reflex a ostříží zrak :smile_anim:

 

V místě bydliště mám jen OMV, Agip a Shell, čili můžu zodpovědně testovat jen tyto značky, každou 14 dní vkuse?

Upraveno uživatelem Mike-72
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mi z chomutova to nemáme zase tak daleko k hrnaicím:) 20 minut a když to spojíš s nějakym nákupem v MArienbergu:)

 

Mike-72: No on tu těžkou nohu zažívá docela často...do prahy jedu se spotřebou 5,3 a z prahy 6,5, protože už chci bejt doma...:) tak ho ještě před zimou trošku protáhnu:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele poslední OT v tomhle topicu:) Podívej se na topic "sraz Chomutov, Most a ještě nějakej Klacíkov":) Přihlaš se, rád tě někdy uvidim a popovídáme si o tom i s dobrou kávou a ukázkou našich hodinkovejch kousků:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě napadlo, když se tu ted řešily ty auta z automatem.

Pro velice dobrou známou jsem dostal za úkol vybrat auto. No podmínky jsou automat, cena max 150tis. Pokud možno co nejnovější,nejspolehlivější A nemusí to být příliš velké. Zatím se mě nejvíc zalíbil yaris nebo focus.

Jde mě hlavně o osobní zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mě napadlo, když se tu ted řešily ty auta z automatem.

Pro velice dobrou známou jsem dostal za úkol vybrat auto. No podmínky jsou automat, cena max 150tis. Pokud možno co nejnovější,nejspolehlivější A nemusí to být příliš velké. Zatím se mě nejvíc zalíbil yaris nebo focus.

Jde mě hlavně o osobní zkušenost.

 

Tak Yaris a Focus jsou poněkud odlišná auta, takže není úplně jasné, co požaduje. Pokud malé auto, tak Nissan Micra je možné mít také s bezestupňovou převodovkou. Designově je trochu neobvyklá, ale ženám se líbí. Osobní zkušenost nemám, Nissan je však, co se týká spolehlivosti, obecně hodně vysoko. A když jsi koukal na Focus, tak menší Fiestu lze pořídit také s automatickou převodovkou. Stejně jako Focus výborný podvozek, dobré a spolehlivé motory (hlavně ten 1.4 59kW). Jen o tom automatu moc nevím, není moc běžný...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám cayenne s. když mám moooc lehkou nohu jezdím za 16. když na to kašlu za 18 a když spěchám za 20l/100km a je uplně jedno kde tankuju. prostě tankuju pořád. myslím že jezdím jen od benzinky k benzince :suicide_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám cayenne s. když mám moooc lehkou nohu jezdím za 16. když na to kašlu za 18 a když spěchám za 20l/100km a je uplně jedno kde tankuju. prostě tankuju pořád. myslím že jezdím jen od benzinky k benzince :suicide_anim:

 

..a pro verzi Turbo je u nás benzinek málo..nebo spíš nejsou dostatečně blízko sebe..:sad01_anim: :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..a pro verzi Turbo je u nás benzinek málo..nebo spíš nejsou dostatečně blízko sebe..:sad01_anim: :D

 

hele kamarád turbo má a jezdí za 15. je fakt že všude jezdí pozdě a už několikrát ho zastavili policajti že jel pomalu. mysleli se že opilej ale on prostě jen jezdí pomalu. proč si koupil turbo se mě neptej. myslím že to neví ani on.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám cayenne s. když mám moooc lehkou nohu jezdím za 16. když na to kašlu za 18 a když spěchám za 20l/100km a je uplně jedno kde tankuju. prostě tankuju pořád. myslím že jezdím jen od benzinky k benzince :suicide_anim:

 

Jsem na tom u Touarega úplně stejně :)

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja jezdim s X5 3,0d 2010 245PS za 9. Kdyz spicham, tak 10, kdyz dalnice pohodicka, tak 8,5, kdyz dalnice na spotrebu, tak 8. je to 8kvalt automat, prazdny auto s prazdnou nadrzi ve ferone na vaze 2240kg :)

Upraveno uživatelem sibirnaya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem na tom u Touarega úplně stejně :)

 

pamatuju si před lety když jsem se ptal na smíchově v porsche jestli nechystají diesel tak pohrdavě mi řekl že nikdy. že jedinej diesel v porsche byl když vyráběli traktory a že to nehrozí. bavil se semnou jako bych mu řekl že jsem mu přejel děcko. no a najednou se dělá novej v dieselu. měl jsem chuť za tím blbečkem jít.

 

jinak je fajn mít auto co málo žere. přítelkyně má oktávku a je to zvláštní natankovat plnou a jezdit na to dva týdny. chtěl bych to zažít taky :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...