Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Night: Pokusim se to najít, ale ceníkama se mi prodírat nechce:) Řešilo se to na Auto.cz - pokud se vzala ta 1.2 TSI (myslim že je jedno, jestli 63, nebo 77kw) a dovybavila se na stejnou úroveň, vycházelo to. Vtip je v tom, že Golf má v základu např. automatickou klimu, větší kola a spoustu různejch asistentů - když k tomu přičteš takový ty povinný položky jako koženej volant, bylo to tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky me to zaujalo, golf zacina na 330, to je fakt, ale kdyz sem si ze srandy nalozil 2,0tdi v automatu, tak su na 8kilech :) jinak oktavka se prej da uz objednat, ale jeste nejsou ceny, ty budou pristi tyden, nicmene dealeri tipujou, ze to bude tak 20-30ts vic nez za soucasnej model ve stejne konfiguraci..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Night: Pokusim se to najít, ale ceníkama se mi prodírat nechce:) Řešilo se to na Auto.cz - pokud se vzala ta 1.2 TSI (myslim že je jedno, jestli 63, nebo 77kw) a dovybavila se na stejnou úroveň, vycházelo to. Vtip je v tom, že Golf má v základu např. automatickou klimu, větší kola a spoustu různejch asistentů - když k tomu přičteš takový ty povinný položky jako koženej volant, bylo to tak.

 

Psal jsi "rozumnej základ" :)

To nevím, jestli koženej volant a spousta asistentů je rozumnej základ :)

 

Prostě Rapid je levný, celkem velký a kvalitní auto, který je určitě levnější, než Golf.

A tak nějak se u něj moc nečeká, že si tam lidi budou dávat koženej paket a podobně, takže je možné, že s těmito prvky navíc fakt bude dražší.

Ale nemyslím si, že zrovna toto srovnání by mělo nějakou vypovídací hodnotu.

 

Golf začíná na 330 nebo 340.000Kč.

Rapid tuším 280 nebo 290.000Kč.

Pro spoustu lidí je těch 50.000Kč docela velkej rozdíl a navíc dostanou i větší kufr.

A to je (alespoň v mých očích) smysl vozu Škoda Rapid.

Upraveno uživatelem NIGHTinGALE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Night: Pokusim se to najít, ale ceníkama se mi prodírat nechce:) Řešilo se to na Auto.cz - pokud se vzala ta 1.2 TSI (myslim že je jedno, jestli 63, nebo 77kw) a dovybavila se na stejnou úroveň, vycházelo to. Vtip je v tom, že Golf má v základu např. automatickou klimu, větší kola a spoustu různejch asistentů - když k tomu přičteš takový ty povinný položky jako koženej volant, bylo to tak.

Tak najít se mi to nedaří, asi jsem si to spletl s nějakejma skladovkama, sorry. Každopádně takový základní srovnání - 1.2 TSI (63kw), stejná výbava, Rapid 328 x Golf 339, dle ceníku. Nějaký akční nabídky, pakety nevim.. Každopádně tom Golfu silně uvažuju, cenu tentokrát nastavili fakt parádně.

EDIT: Jasně, pokud se někdo spokojí u novýho a ne úplně levnýho auta se čtrnáctkama a tříválcem, smysl to dává. K tomu koženýmu volantu, to je taková moje úchylka - chmatáš na něj furt a pocit z plastu/kůže je prostě úplně jinej:)

Upraveno uživatelem Micey
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Golfu je základ 1,2 TSI 63 kW, v Rapidu 1,2 tříválec, po příplatku za stejenej motor a dorovnání výbavy skutečně Golf vychází levnějí, navíc je to úplně nový auto na novým podvozku, Rapid má jednu nápravu z Fabie II, druhou tuším z Octavie II shrnuto zde: http://auto.idnes.cz/skoda-rapid-c8x-/automoto.aspx?c=A121221_143049_automoto_fdv

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nemůže to být třeba tuningovej díl, ale schválenej Škodovkou (tzn. originální příplatkové příslušenství)?

 

A ke druhé části tvého příspěvku - Josefe, bez urážky a při vší úctě k tobě, ale když si vzpomenu, jak sis loni či předloni vybíral ojetej Éčkovej Mercedes a psal jsi o tom, že k některým zákazníkům prostě musíš přijet v pořádném autě, tak mám pocit, že tyhle věci řešíš hlavně ty a tobě podobní.

Ja nevim jestli si to presne pamatuju,ale nebylo to naopak?Ze prave Josef resil,ze k nekterym zakaznikum v Mercedesu prijet nemuze?jako me je to jedno,jen tak pro upresneni

A jak si psal s tim trojkovym BMW,ze by si bral radsi novou RS.Nevim,ale uroven jizdy,kvalita materialu,motor,vsechno je o dost lepsi v trojce.Ne nadamo je to ve vsech testech nejlepsi auto ve svy tride.Takze nevim z ceho prameni tvuj nazor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Josef je bohatý. :D :D :D

 

Nezávid :) se mi líbi jak to raději Josef smazal :gora:

 

Jinak nevím čemu se divíte co se týče podoby Audi a nové Octávie když to pocházi od ruky stejného architekta :)

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezávid :) se mi líbi jak to raději Josef smazal :gora:

 

Jinak nevím čemu se divíte co se týče podoby Audi a nové Octávie když to pocházi od ruky stejného architekta :)

Myslíš to jak psal, že si Mercedesa může přece dovolit, když je to jen za půl ročního platu, jo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci, s.e.r.t.e na to, hádat se tu takhle kvůli peetchovině, každej má svojí pravdu a každej má kus pravdy ve svojí pravdě,

 

já bych taky třeba chtěl bávo, ale bohužel bydlím na malým městě a nechci, aby mi někdo otrávil psal nebo strašil na ulici děti, taková je holt česká nátura, takže si raději koupim novou octavii ve výbavě a budu taky spokojenej:smile_anim:

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak.

 

Tak třeba to tak je, nic to nemění na tom že ty laufy na RS jsou k smíchu, obecně už označení RS na octě..auto je to dobré, o tom žádná. Ale není sportovní ani omylem.

Jinak k diskuzi o jetém báwu apod. oproti nové škodovce..ať si každej jezdí čím chce, ale je fakt že když budu chtít mít klid a to nejen od sousedů, ale i od zlodějů tak si škodovku stejně nekoupím. Navigace v octávkách mizí hodně rády. Plus i samotné auta, jen v rodině už běhěm posledních pár let byly ukradeny dvě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak třeba to tak je, nic to nemění na tom že ty laufy na RS jsou k smíchu, obecně už označení RS na octě..auto je to dobré, o tom žádná. Ale není sportovní ani omylem.

Jinak k diskuzi o jetém báwu apod. oproti nové škodovce..ať si každej jezdí čím chce, ale je fakt že když budu chtít mít klid a to nejen od sousedů, ale i od zlodějů tak si škodovku stejně nekoupím. Navigace v octávkách mizí hodně rády. Plus i samotné auta, jen v rodině už běhěm posledních pár let byly ukradeny dvě.

 

200 koni co ma RS-a je v dnesnej dobe celkom bezne cislo. V porovnani s ostatnymi automobilkami by som tiez netvdil ze je to sportove auto, ale oproti modelom ostatnch octavii ( nemam zistenu statistiku, ale tipol by som ze priemerna octavia ma cca 115 koni ) je 200 uz naozaj sportovych.

 

co by si si teda kupil, aby si mal pokoj od susedov? Preco nie octaviu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jak si psal s tim trojkovym BMW,ze by si bral radsi novou RS.Nevim,ale uroven jizdy,kvalita materialu,motor,vsechno je o dost lepsi v trojce.Ne nadamo je to ve vsech testech nejlepsi auto ve svy tride.Takze nevim z ceho prameni tvuj nazor.

 

Prostě bych si vzal radši nový eReSo, než jetou trojku či Céčko se 100.000km na tachometru.

A zrovna tak bych si vzal radši novýho Superba, než jetý Éčko či pětkový BMW.

Prostě mi přijde fajn mít nový voňavý auto.

Ale jak už jsem psal - chápu, pokud to má někdo nastaveno jinak a jeho názor mu neberu.

 

Jen jsem se podivil tomu, jak v tomhle vláknu každej rejpe do Oktávek (nejlépe dieselových) a přitom polovina těch rejpalů má v kapse ušmudlaných 200 litrů a v bazaru mlsně olizuje jebky prémiových značek s nájezdem >150.000km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V Golfu je základ 1,2 TSI 63 kW, v Rapidu 1,2 tříválec, po příplatku za stejenej motor a dorovnání výbavy skutečně Golf vychází levnějí, navíc je to úplně nový auto na novým podvozku, Rapid má jednu nápravu z Fabie II, druhou tuším z Octavie II shrnuto zde: http://auto.idnes.cz/skoda-rapid-c8x-/automoto.aspx?c=A121221_143049_automoto_fdv

 

Golf Trendline 1,2 63kW = 339.900 Kč

Rapid Active 1,2 63kW = 299.900 Kč

Rapid Ambition 1,2 63kW = 324.900 Kč

 

Souhlasím s tím, že Rapid je předraženej, ale cílová skupina je (podle mě) zcela jiná, než u Golfa. A u určitých lidí Rapid velikostí kufru a relativně nízkou cenou (byť vykoupené mizernou výbavou) boduje.

 

Podle mě by bylo fér ho srovnávat spíše s Peugotem 301 či Citroën C-Elysée , než s Golfem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...