Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Co se jízdních vlastností a komfortu týká, žádný rozdíl jsem nenašel, naopak

 

..promiň..ale tohle je vážně mimo..! :crying_anim02:

 

..a nechápu, že napíšeš..měl jsem stovku aut a pak napíšeš takový blábol..tos v tom asi jel na srovnání dva kilometry..jinak si to nedokážu vysvětlit..a to tvoje škatulkování lidí podle aut..no nevím..každý má hold svůj názor..

 

P.S. většinou na tyto věci nereaguju..ale tohle mě zvedlo.. :)

 

Edit: ještě jednou poslední edit..až ted jsem zaregistroval asi generační rozdíl v A6..já mluvím o přechodu z A6(2006) do Superba (2009)..a naftový agregát..

Upraveno uživatelem bedja
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..promiň..ale tohle je vážně mimo..! :crying_anim02:

 

..a nechápu, že napíšeš..měl jsem stovku aut a pak napíšeš takový blábol..tos v tom asi jel na srovnání dva kilometry..jinak si to nedokážu vysvětlit..a to tvoje škatulkování lidí podle aut..no nevím..každý má hold svůj názor..

 

P.S. většinou na tyto věci nereaguju..ale tohle mě zvedlo.. :)

 

A v čem konkrétně spatřuješ ten blábol? Tak napiš něco konkrétního a ne takový výkřik, já srovnávám ze zkušenosti a ne z časopisů a co se týká škatulkování, na to ať si udělá každý svůj názor...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A v čem konkrétně spatřuješ ten blábol? Tak napiš něco konkrétního a ne takový výkřik, já srovnávám ze zkušenosti a ne z časopisů a co se týká škatulkování, na to ať si udělá každý svůj názor...

 

..konkrétně v tom, že není rozdíl mezi těma autama..podotýkám, že mám stále jako v domě dvě škodovky jako druhé a ženské auto a tudíž to není nějaká pokrytecká zaujatost vůči značce..ale jako uživatel nesouhlasím s tím cos řekl a o komfortu a jízdních vlastnostech..!

 

..dodnes A6ku vlastní společník..má cca 230 najeto(pravidelný servis)..tak tě v ní rád svezu..abych ti prezentoval kde je ten rozíl..:smile_anim:

 

..ať je jak je ta A6ka je pořád krok napřed..ikdyž je tři léta pozadu..

 

..V tomto jsem naprosto pevný v kramflecích a časopisy na benzince nečtu..to jsem dělal před deseti lety..:worried_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A v čem konkrétně spatřuješ ten blábol? Tak napiš něco konkrétního a ne takový výkřik, já srovnávám ze zkušenosti a ne z časopisů a co se týká škatulkování, na to ať si udělá každý svůj názor...

 

..divej..tak nad tím přemýšlím a PEACE..srovnáváme skutečně nesrovnatelné..jenom když si vzpomenu..na to DSG..tak to nemá v Superbu s komfortem skutečně nic společného..možná múže být fajn ta skříň v Octavii RS..ano..ale multitronic v Audi to prostě přebíjí a takových věcí je tam moc..ale i tak je Superb dobré auto a oproti předchozí generaci obrovský skok..! a ten kufr..! bomba..protože nemám rád kombíky a sedan s twindoor byl fajn..:smile_anim:

 

..pěkný večer všem..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Multitronic je takovej ten vysavač jak to drží furt stejný otáčky? :D S tím jsem nikdy nejel, docela by mě to zajímalo, jaký to je pocit zrychlovat a motor drží stále stejné otáčky...

 

..jojo..má to sedm rychlostí..samo jen virtuálních..a když strávíš v tom autě deně x hodin a ve finále 2stě tisíc km během dvou let..tzn v tom autě bydlíš, tak to neskutečně oceníš..a samozřejmě skvělá spotřeba..:smile_anim:

 

..potom ti sebelepší moderní automat přijde děsně nekomfortní..jako třeba mě teď 7G tronic.. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mel ochcavu 2000 kombajna 1,9tdi 110ps a bylo to fantasticky auto. v rodine od 0km, prodaval sem s 320t km, nestoceny, nebourany, za celou dobu jednou vaha vzduchu. takhle vypadala, kdyz mela v kufru se sklopenyma sedackama 8metraku odlitku. ted mame aktualne v rodine 4xX5, z toho dve se asi nepovedly - 2008 3,0d 130tis, 2010 40d - dve turba - 110tis, a dve jsou fajn, 2009 3,0d 170tis, 2010 3,0d 70tis - ted mi na ni teda zacina odchazet lozisko na kole, ale budiz, to se prej kus od kusu zadari. ty dve prvni, u novyho auta ve 250km slo na vymenu automatu - ne 250tkm, ale 250km, to druhy v 95t km vymena turba, v 90t km porucha cidla u pedalu ci co -mesic v servisu - obcas zlobi PDC, obcas zlobi nezavisly topeni, jednou porucha palubniho pocitace, ale opravili, nemenil se. jinak zkusenosti mam s trojkou, petkou, sedmickou, getepetkou, jednickou, atd, a muzu rict, ze u novy produkce je to tak. obcas trefis na slusnej kus a obcas na horsi.

 

lowrider1.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..konkrétně v tom, že není rozdíl mezi těma autama..podotýkám, že mám stále jako v domě dvě škodovky jako druhé a ženské auto a tudíž to není nějaká pokrytecká zaujatost vůči značce..ale jako uživatel nesouhlasím s tím cos řekl a o komfortu a jízdních vlastnostech..!

 

..dodnes A6ku vlastní společník..má cca 230 najeto(pravidelný servis)..tak tě v ní rád svezu..abych ti prezentoval kde je ten rozíl..:smile_anim:

 

..ať je jak je ta A6ka je pořád krok napřed..ikdyž je tři léta pozadu..

 

..V tomto jsem naprosto pevný v kramflecích a časopisy na benzince nečtu..to jsem dělal před deseti lety..:worried_anim:

 

Ale já nepotřebuji svézt, já vím, jak se ta auta chovají, tedy pokud se bavíme o srovnatelných modelech, za mně tedy jen pár postřehů, Audi A6 3.2 Quattro r.v. 2004, horší v zimě, pomalejší převodovka, méně místa vzadu, horší přístup do kufru, lepší ovládání tempomatu. Superb 3.6 4x4, r.v.2009, tvrdší podvozek, navigace sice lepší, ale náchylná ke krádeži, super handsfree, obrovský prostor, super kufr, perfektní řazení, v zimě neví co je sníh, v noci adaptabilní světla svítí tam, kam se zahne a jak rychle se jede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mel ochcavu 2000 kombajna 1,9tdi 110ps a bylo to fantasticky auto. v rodine od 0km, prodaval sem s 320t km, nestoceny, nebourany, za celou dobu jednou vaha vzduchu. takhle vypadala, kdyz mela v kufru se sklopenyma sedackama 8metraku odlitku. ted mame aktualne v rodine 4xX5, z toho dve se asi nepovedly - 2008 3,0d 130tis, 2010 40d - dve turba - 110tis, a dve jsou fajn, 2009 3,0d 170tis, 2010 3,0d 70tis - ted mi na ni teda zacina odchazet lozisko na kole, ale budiz, to se prej kus od kusu zadari. ty dve prvni, u novyho auta ve 250km slo na vymenu automatu - ne 250tkm, ale 250km, to druhy v 95t km vymena turba, v 90t km porucha cidla u pedalu ci co -mesic v servisu - obcas zlobi PDC, obcas zlobi nezavisly topeni, jednou porucha palubniho pocitace, ale opravili, nemenil se. jinak zkusenosti mam s trojkou, petkou, sedmickou, getepetkou, jednickou, atd, a muzu rict, ze u novy produkce je to tak. obcas trefis na slusnej kus a obcas na horsi.

 

lowrider1.jpg

 

Sibiř Ty už si konečně pořiď na ty Tvoje ingoty nějakej slušnej kamion :crying_anim02:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já nepotřebuji svézt, já vím, jak se ta auta chovají, tedy pokud se bavíme o srovnatelných modelech, za mně tedy jen pár postřehů, Audi A6 3.2 Quattro r.v. 2004, horší v zimě, pomalejší převodovka, méně místa vzadu, horší přístup do kufru, lepší ovládání tempomatu. Superb 3.6 4x4, r.v.2009, tvrdší podvozek, navigace sice lepší, ale náchylná ke krádeži, super handsfree, obrovský prostor, super kufr, perfektní řazení, v zimě neví co je sníh, v noci adaptabilní světla svítí tam, kam se zahne a jak rychle se jede.

 

..no a proto jsem jednu ze zpráv editoval..protože jsem měl dojem, že musíme mluvit o jiné generaci A6 a už je to tady.. :)

 

..A6 adapt světla má, tempomat je skvělý..navi nemá..netřeba..HF BT super, kufr na h...o ..je to sedan..podvozek vzduch..zima předohrab jako superb..bez problémů obojí..

 

..jinak k těm světlům..mám adapt ii na Octavii 2010 a ty svítí jako prase. :smile_anim:.tam tu A6 zaslepí..ale tak je tam rozdíl necelých 5 let a 150tis km..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mel ochcavu 2000 kombajna 1,9tdi 110ps a bylo to fantasticky auto. v rodine od 0km, prodaval sem s 320t km, nestoceny, nebourany, za celou dobu jednou vaha vzduchu. takhle vypadala, kdyz mela v kufru se sklopenyma sedackama 8metraku odlitku. ted mame aktualne v rodine 4xX5, z toho dve se asi nepovedly - 2008 3,0d 130tis, 2010 40d - dve turba - 110tis, a dve jsou fajn, 2009 3,0d 170tis, 2010 3,0d 70tis - ted mi na ni teda zacina odchazet lozisko na kole, ale budiz, to se prej kus od kusu zadari. ty dve prvni, u novyho auta ve 250km slo na vymenu automatu - ne 250tkm, ale 250km, to druhy v 95t km vymena turba, v 90t km porucha cidla u pedalu ci co -mesic v servisu - obcas zlobi PDC, obcas zlobi nezavisly topeni, jednou porucha palubniho pocitace, ale opravili, nemenil se. jinak zkusenosti mam s trojkou, petkou, sedmickou, getepetkou, jednickou, atd, a muzu rict, ze u novy produkce je to tak. obcas trefis na slusnej kus a obcas na horsi.

 

lowrider1.jpg

 

nic ve zlým, ale nacpat do auta s nosností cca 550 kg 8 metráků a snad s tím ještě i jet, to je neskutečná prasárna...:yucky:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..no a proto jsem jednu ze zpráv editoval..protože jsem měl dojem, že musíme mluvit o jiné generaci A6 a už je to tady.. :)

 

..A6 adapt světla má, tempomat je skvělý..navi nemá..netřeba..HF BT super, kufr na h...o ..je to sedan..podvozek vzduch..zima předohrab jako superb..bez problémů obojí..

 

..jinak k těm světlům..mám adapt ii na Octavii 2010 a ty svítí jako prase. :smile_anim:.tam tu A6 zaslepí..ale tak je tam rozdíl necelých 5 let a 150tis km..

 

No, ale já to celé psal jako reakci na montemarův příspěvek, kde psal, že je lepší 8 let stará A6 než novej Superb :), co se týká dnešní produkce a srovnání modelů ve stejném roce, tak je jasné, že Audi je o krok napřed (minimálně), ale to je snad logické, to je přímo politika koncernu, Škodovka některé technické vymoženosti dostává do aut až se zpožděním a většinou jako třetí v pořadí...Jsem rád, že jsme si to vysvětlili :cheers:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nic ve zlým, ale nacpat do auta s nosností cca 550 kg 8 metráků a snad s tím ještě i jet, to je neskutečná prasárna...:yucky:

jj, jednou sem nalozil 700kg motoru a dilu do kufru v magdeburgu a jel sem 650km do brna. 120-140kmh, prumerna spotreba 8,5, to jsem jeste vozival hodne, no. ted uz do X5 tolik nee. driv sme meli pracovniho citrona CX 2,5d, to melo hydrauliku, vyrvali sme zadni sicny a vozivali v tom pres tunu na kratky trate - 50-70km. ale kdyz si prijedu s X5 do ferony pro plech 2x1m, nebo do messeru vymenit argon a autogen, taky se na me divaj divne.

 

petka

ImageA040_zpsc291d3df.jpg

trojka

ImageB023_zpscedcaa7d.jpg

ImageB022_zpsffd76518.jpg

SANY0578_zps53e8bd2c.jpg

ikspetky

Fotografie0716_zps119a2cad.jpg

20120601_084703_zps03032bd9.jpg

Fotografie1127_zps4751457c.jpg

Upraveno uživatelem sibirnaya
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Sibiř: Neprolétne ti aspoň občas hlavou koupit nějákou dodávku? :D Už jenom to tam cpát a přemýšlet, co kde zašpiním nebo odřu, natož tvoje vlastní bezpečnost :oneeyed02: Až to do tebe nějákej bambus načudí, tak budeš mít tu láhev zaraženou v zadku :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...