Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Nakazil jsem tě správnou nemocí :) Ten motor je fajn, ale já už přešel na benzínovou 30i a zpátky se mi nechce... :)

 

Ad tvá SZ a výbava - co vidím na první pohled takhle z fotek, tak do absolutní "fullky" chybí adaptivní tempomat, nastavitelná bederní opěrka, pádla pod volantem, TV tuner, DAB tuner, Logic7 repro (i když po faceliftu už se tam myslím dával harman/kardon jako hi-end audio). Ještě si teda pořádně projedu to VINko. Ale i tak je ta nálož opravdu velmi solidní... Jo a ještě když koukám na tu mou a tvou fotku, tak ti chybí držáky na pití... :D ;)

 

Z mého pohledu, jediné co mi trochu vadí je ten stříbrný dekor, já raději "dřevíčko", takto to mám já... :)

Sniacutemekobrazovky2013-01-06vnbsp11040_zps700a1d44.png

Upraveno uživatelem m.n.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jestli ti ještě mohu poradit - sice to bude něco stát navíc, ale pokud to koupíš na runflatech, což bych skoro řekl, že ano, tak to okamžitě přezuj na normální pneu, protože větší zlo neexistuje... :) Je to tvrdé a uskákané jak koza, trpí tím podvozek i interiér, no hrůza...

 

Ať to neřešíme přes SZ, třeba to někoho bude zajímat nebo uvede věci na správnou míru, ale ty tam máš podle VINka S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM, což si myslím, že je "základní" audio, které se dává k professional navigacím a rádiím, ono to nehraje špatně, ale můžem se klidně někde potkat a poslechneš si ten Logic.

 

Ale existuje firma, která nabízí plug&play sady jen pro BMW s lepšími repro, že si fakt zvládneš v podstatě vyměnit sám doma, někde mám uložený název, zkusím to najít, vím, že jsem to řešil onehda do Z3 coupé, kde mi to teda hraje vážně docela zle.

 

EDIT: už to mám, toto je přesně co, co potřebuješ... :) http://www.bavariansoundwerks.com/product/595/174/BMW-Speakers-Upgrade-3-Series-E91/

Upraveno uživatelem m.n.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pěkný auto, gratulace. Když si vezmu, že to je v ceně základní verze Rapidu, tak není co řešit.

Bílé sedačky jsou docela odvaz (údržba), ale zase to vypadá pěkně. Zajímalo by mě objektivní porovnání s tvou Octávkou. Teď už si budeš užívat honičky (nebo ne) s Octavkama RS. Když jsem měl Mazdu 3 MPS (výkon 250k), tak se mi standardně octávkáři tlačili v kopci na zadek, aby mi ukázali, že jim to taky jede a některým to opravdu jelo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

m.n: dřevo je dřevo? Já sem tuhle jel s A6 a dřevo byl plast...což mě teda dost irituje i u obou našich Superbů...ale že to dá audina do A6....

Jestli je to dřevo, tak hezká barva :) A6 i superb to mají víc tmavé

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je kamarádovo auto (jedno z několika). Dělal ho od 16 do 18 let.

Je to typově přestavěné, kola, lamináty, rám, sedadla, všechno má štempl a je zapsáno v technickém protokolu...

Lemy má přivařené z golfa mk2, nápravy obě o 5cm rozšířené, kola et20....

Teď tam má tuším nějakou 1.4, 66kw z GTi, měl tam i silnější motory...ona je to hlavně docela motokára.

polosu.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panedge: ano,moc děkuju.Když nebudu počitát Š120 tak to bude moje první zadokolka.Ani s tím neumim jezdit :)))) musim si to nějak otestovat nejspiš ve Vysokém Mýtě.Šestiválec a třilitr byl vždy můj tajný sen tak uvidíme...prý to je hodně dobrý motor a ve spojeni s automatem by to měla být asi docela slušná motokára.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele uprimne,ja uz bych to bez xdrivu nechtel ani za nic.Tak ale jsem z Krkonos,tobe zas tak treba vadit nebude.Na druhou stranu,ted v prosinci jak byl snih,me vozili ze servisu ruznejma BMW a jak to nemelo xdrive,tak to slo do smyku nahned.Ja to vydrzel jednu zimu,tak uvidis.Ale nechci te strasit,kazdymu vyhovuje neco jinyho.Ta zadokolka se jinak krasne ridi,motor tahne jako krava a automat je supr,myslim,ze budes nadsenej.Preju ti co nejmin navstev v servisu,protoze to sou hezky palby.Ja sem ted do X5 nasypal pres kilo a to se vlastne ani nic poradne nedelalo:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hele, uprimne, ja mel E34 zadokolku, E61 zadokolku, E91 ctyrkolku a zas takovej rozdil sem v tom nespatril. se vsema sem jezdil na hory atd, najedu 50tkm za rok, takze zadnej svatecni ridic. Nicmene je to o tom, jak k tomu pristupujes, jak moc to posles do zatacky atd. ta trojka je krasna, urco to vobuj na normal gumy, runflaty sou tvrdy jak sutr, trojku sem mel taky v trilitru - 231PS, ctyrkolu, automat, jezdil jsem za 8,5 - 9,5l, kdyz jsem se loudal po dalnici nebo okreskach podle pravidel, tak i za 7,2, niz nikdy ne, ale ona ta ctyrkola proste hodne zveda spotrebu. mel jsem od novyho, prodaval jsem ve 130tkm, to byla prvni zavada jakysi cidlo, ze to blbe startovalo a blbe dobijelo, nicmene oprava stala par korun a dalsi majitel si vesele chrochta, zadny extra dardy..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak v Hradci Králové moc nechumeli a na hory jezdim dvakrát za rok :) Xd je určitě super ale pak to neni závodák :gora: to byl vtip.Ten světlý interier...tak z toho mám lufta protože bude asi hned špinavý :( musi se to prostě udržovat,uvidíme...

 

Škoda že to nemá pádla pod volantem a adoptivní tempomat.

 

Sibiř: přesně jak píšeš.Toto neni vrak co má najeto miliony :) Poctivých 70 tisic tak snad žádny velky investice mě nečekaji.V papirech je pruměrná spotřeba pod šest litru...přeci jenom to je novější moturek,ne?

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

padla neres, das D jako domu a ani si na ne nevzpomenes ;) v pracovnich jsem tocil T5 tedy predek, ted jsem objednal Viano se zadkem a jsem nadseny, byl jsem uz hory, snih, sracky, voda a nemam problem, naopak, daleko lip se to ridi a ovlada i v podani vysoke krabice, spokojenost

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mám asi polroka x5 35D a som spokojný. Spotreba oproti X3 išla síce o 2 litre hore, ale to nejak neriešim. Jazdím dosť krátke trasy, takže ročne tak do 20 000 km. Nie ako Sibir :whistle:

 

Interiér mám čierny, vraj podľa kámoša čo čistí autá je to naj kombinácia. Teraz som ho nefotil, lebo je nasolené, aby dlhšie vydržalo. :smile_anim:

post-2556-047791900 1357469454.jpg

Upraveno uživatelem robo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem za čtyřkolku rád, nedávno jsem jel do prudkého kopce se samou zatáčkou na sněholedu a se zadním náhonem bych byl v háji, za mě musím říct, že to je velkej rozdíl oproti minulým autů s velkým výkonem ale předokolkou. U aut z EU a díky našim silnicím si všude připočítej v techničáku tak 1 litr spotřeby navíc. Adaptivní tempomat je naprosto super ve městě, když popojíždíš v kolonách, zvlášť, když auto umí zastavit až do nuly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tady jezdí východoněmeckejch duchodcu dost.Hodně jezděj v novejch trojkách s dvoulitrovejma ropama.Vod Wartbugu poměrne velkej posun....tim nereju do Kofoláka.Chápu,že věkem se naším postaršim sousedum blíží a věřim,že vopravdovej požitek je tankovat jednou za dva tejdny tím zpusobem,že sleju zbytky z hadic vod děl na pumpě po kamionech............................né,že se budeš vztekat.Jezdil sem to taky a výkon je moc pěknej na tu spotřebu.ALE TEN ZVUK,KDYŽ TO STOJI.

 

kofola ti zapali hospodu :D

 

Chvilku tady nejsem a takhle to dopadne :D :D.

Zbylo mi tady v kanystru ze sekačky trochu beňochu, kde ten tvůj pajzl najdu? :D

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...