m.n. Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 (upraveno) laska: Nedá a žádný objektivní světonázor na to není, každému dle jeho gusta. Já měl v podstatě všechny možné kombinace (silný motor + předek, manuál, silný motor + předek automat, to samé se zadokolkou atd, atd.) a každé auto přináší něco jiného, je to fakt jen o tom, co od toho auta chceš. Já jako ideální kombinaci vidím silnej benzín + čtyřkola + automat jako potah a silnej benzín + RWD + manuál na víkendy, čehož se mi teď podařilo v podstatě dosáhnout, jen i na ty víkendy mám taky automat, ale dá se s tím popasovat... Upraveno 6. ledna 2013 uživatelem m.n. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 (upraveno) Josef: a dá se říct nějak přimočaře co je lepší? Mít třilitr silný se zadním pohonem nebo mit náhon na předek? Dá se na to nějak fundovaně odpovědět??? Těžko říci, záeží taky na stylu jízdy a jak je auto obsazeno. Když jedeš ve čtyřech lidech na hory, je to úplně něco jiného, když jedeš sám, tedy hodně je to o těžišti a každé auto to má jinak. Já jsem měl Mazdu 3 MPS a i když měla vepředu samosvor, tak rozjezd v zimě na sněhu byl hodně opatrný, občas jsem měl problém vyjet i ráno po zaparkování, když jsem stál v ulici se skloněnou vozovkou na uklouzaném povrchu. Jednou jsem něco s Mazdou objížděl a málem jsem skončil v mírném kopečku na mokré trávě na jílu. Každopádně já osobně jsem buď pro předokolku se samosvorem, nebo čtyřkolku.edit.... Upraveno 6. ledna 2013 uživatelem Josef01 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trojan Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 Trojan: jasně, že to bude plast, proto jsem použil ty uvozovky... No někdo by dal slovo "dřevíčko" do uvozovek i normálně. Ale já si těch uvozovek nevšim... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 (upraveno) m.n S tou angličtinou jsi mě velmi potěšil a doufám že to tam půjde přenastavit aspon na přechodnou dobu,nemám rád tu tvrdou němčinu Podle VINka se dá poznat jestli tam je bezklíčové zapalování? Jinak to dřevo se mi vůbec nelíbí,ale vůbec takže jsem rád že tam je "jiný matroš" Upraveno 6. ledna 2013 uživatelem laskajefajn Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 Ten světlý interier...tak z toho mám lufta protože bude asi hned špinavý musi se to prostě udržovat,uvidíme... Zkus to nastříkat tímhle , ošetřoval jsem tím bílou kůži v autě a používám to i na sedačku doma a super. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 laska: bezklíčový přístup a zapalování máš - S322A KOMFORTZUGANG Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 (upraveno) Diky pane! Na něco to je výhoda a na něco ne...třeba na zabezpečení auta moc ne... Jinak souhlas-ten adaptivní tempomat je fakt špica: Upraveno 6. ledna 2013 uživatelem laskajefajn Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 Hlavně už jsem tak línej, že se pověsím na auto jedoucí rozumnou rychlostí a pak stačí točit jenom volantem i přes vesnice a nohy nepotřebuju Ovšem v takovém případě to chce automat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 Ted jsem komunikoval s Němcem a je to tak: On the car are Runfalt Tyers. Dopr... Blby je že na zadku jsou uplně novy gumy a na předku sjeté ze 70% Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 No to je smula,ale tak uvidis,treba to s tema runflatema vydrzis.Urcite je to omezenej komfort.Aby sis kvuli tomu neudelal blbej obrazek na pohodli pri jizde.Jinak bezklic je dobrej,ale co bych urcite chtel je head up display,jak jedu jinym autem bez nej,jsem nesvuj. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 Mysliš toto: Luxus no Hele a jaky jazyky umi v základu BMW? Ruštinu ne? čeština se tam pry nahraje při aktualizaci v servisu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 cestina se v servisu nenahraje,nahraje ti ji maximalne firma,u nas to dela Rachot z Novy Paky.Chtej za to neco kolem 30 litru.Kasli na to,vystacis si s anglictinou.Maximalne si od nich kup dvd s mapama komplet v cestine(s ceskym hlasem),za to chtej myslim 4 litry.Ten head up je super prave na navigaci a krasne vidim kolik jedu,nemusim cumet jinam. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 (upraveno) panedge: to je sice všechno hezké, ale head-up se nikdy do E90/91/92 nedával, pouze E60 a výše. 30 tisíc za přehrání češtiny je absolutní nonsens, myslím, že většina firem se pohybuje do 10.000Kč, ale já už psal láskovi v SZ, že bych si to nelajznul, abych pak řešil odpálený iDrive, angličtina je úplně v pohodě. Co se týče DVD s mapama, není to tak jednoduché jako u CCC navigací, pofaceliftové trojky už mají CIC navi, kde u verze professional jsou mapy na harddisku a v případě přehrání nové verze je ještě potřeba nechat si vygenerovat speciální kód, což nevím, jestli ten udávaný Rachot umí, vše je ale řešitelné naprosto v klidu z pohodlí domova a s náklady v řádu stokorun. Až to bude Romane aktuální, tak se zase ozvi a já tě navedu na správnou cestu... Upraveno 6. ledna 2013 uživatelem m.n. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 (upraveno) Vím že Rachot neni nejlevnější(dělali mi dvě auta - sestavu hifi zhruba měsic montáž) ale že by za tu češtinu chtěli 30 tisic? Ty wogo...to je masakr! To bych nedal,fakt ne.Nechám tam angličtinu. Chlapi: kde seženu český manuál??? Upraveno 6. ledna 2013 uživatelem laskajefajn Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panedge Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 Hele ja to u nich zjistoval pred rokem a za X5 chteli 30 litru,vic jsem nepatral.Na druhou stranu u nich bych se toho asi nebal.Ale jak rikam,anglictina v pohode. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 Mě by stačila ruština a kdo ví jestli tam je? Na tom videu je asi 12 jazyku.Bomba. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 (upraveno) Ted jsem komunikoval s Němcem a je to tak: On the car are Runfalt Tyers. Dopr... Hele, ty RFT nejsou zase TAK strašný, není důvod k panice. Pokud sedneš z OII do BMW, bude to v každým případě tvrdší, bez ohledu na gumy. Jasně, na klasik gumách je to měkčí, poddajnější a neuskakuje to tolik na hrbolech, ale... Nejhorší na tohle byla 1er, protože to byla malá "koza", byť s delším rozvorem než OII. A dalo se to úplně v pohodě. 3er je o kus dál. Jednak je to větší auto s ještě větším rozvorem, druhak je plavnější a díky větší dýlce není tak hopsavý. Co víc - pokud jsi nikdy neznal rozdíl v jízdě v BMW mezi RFT a klasikou, víš kulový. Neřeš, užij si 330d a až budeš přezouvat, pak přemejšlej nad normálníma gumama (a samoopravovací sadou k tomu). Upraveno 6. ledna 2013 uživatelem KFL Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 (upraveno) KFL: vím, že máš novou trojku, ale nevím kolik jsi toho dohromady v bávech na RFT a nonRFT už najezdil, ale já s tím mám přímé zkušenosti z E87, E89 a E92, na RFT najeto cca 50.000km na nonRFT cca 100.000km a RFT je prostě totální šmejd. Já bych teda po svých zkušenostech panikařil dost a přístup "stejně to nepoznáš, tak se na to vyser" mi přijde docela úletovej... BTW: není to 330d, ale 325d, tedy stále šestihrnek třílitr, ale trošku škrcenej... Upraveno 6. ledna 2013 uživatelem m.n. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 m.n: zaškrcený je - je tam 145kW ale to je jen otázka SW nebo se pletu? Jak píšeš šestiválec,třilitr Jak ta ruština? Je tam? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.n. Odesláno 6. ledna 2013 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2013 (upraveno) To ti z hlavy nepovím, navíc mám předfacelift, takže u tvé navi to může být jinak, ale třeba právě KFL by ti mohl poradit, pokud teda má iDrive, protože má stejnou verzi CIC navi. Co se týče 25d a 30d, raději se po tom někde ještě podívám, tyhle podrobné technické info až tak v hlavě nenosím, ale myslím si, že by mohly být kromě SW i jiné vstřiky a možná klidně i menší turbo, ale jak píšu, nechci kecat... :/ Jinak pokud jsem to pochopil správně, tak autacesky.cz je právě web toho Rachotu, cenu za češtinu sice neuvádějí, ale co jsem vyčetl z těch stránek, tak mapy umí jen pro CCC modely navigací, takže nic pro tebe. Pokud bys tam měl tedy nějaké neaktuální mapy, minimálně si teda myslím, že tam budeš mít západní evropu, kde je ČR myslím jen v podobě hlavních tahů, tak se ozvi a já ti povím, jak na to... Upraveno 6. ledna 2013 uživatelem m.n. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se