Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

laska: Nedá a žádný objektivní světonázor na to není, každému dle jeho gusta. Já měl v podstatě všechny možné kombinace (silný motor + předek, manuál, silný motor + předek automat, to samé se zadokolkou atd, atd.) a každé auto přináší něco jiného, je to fakt jen o tom, co od toho auta chceš. Já jako ideální kombinaci vidím silnej benzín + čtyřkola + automat jako potah a silnej benzín + RWD + manuál na víkendy, čehož se mi teď podařilo v podstatě dosáhnout, jen i na ty víkendy mám taky automat, ale dá se s tím popasovat... :D

Upraveno uživatelem m.n.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Josef: a dá se říct nějak přimočaře co je lepší? Mít třilitr silný se zadním pohonem nebo mit náhon na předek? Dá se na to nějak fundovaně odpovědět???

 

Těžko říci, záeží taky na stylu jízdy a jak je auto obsazeno. Když jedeš ve čtyřech lidech na hory, je to úplně něco jiného, když jedeš sám, tedy hodně je to o těžišti a každé auto to má jinak. Já jsem měl Mazdu 3 MPS a i když měla vepředu samosvor, tak rozjezd v zimě na sněhu byl hodně opatrný, občas jsem měl problém vyjet i ráno po zaparkování, když jsem stál v ulici se skloněnou vozovkou na uklouzaném povrchu. Jednou jsem něco s Mazdou objížděl a málem jsem skončil v mírném kopečku na mokré trávě na jílu. Každopádně já osobně jsem buď pro předokolku se samosvorem, nebo čtyřkolku.

edit....

Upraveno uživatelem Josef01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

m.n S tou angličtinou jsi mě velmi potěšil a doufám že to tam půjde přenastavit aspon na přechodnou dobu,nemám rád tu tvrdou němčinu :(

Podle VINka se dá poznat jestli tam je bezklíčové zapalování?

 

Jinak to dřevo se mi vůbec nelíbí,ale vůbec takže jsem rád že tam je "jiný matroš"

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten světlý interier...tak z toho mám lufta protože bude asi hned špinavý :( musi se to prostě udržovat,uvidíme...

 

 

 

 

Zkus to nastříkat tímhle , ošetřoval jsem tím bílou kůži v autě a používám to i na sedačku doma a super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to je smula,ale tak uvidis,treba to s tema runflatema vydrzis.Urcite je to omezenej komfort.Aby sis kvuli tomu neudelal blbej obrazek na pohodli pri jizde.Jinak bezklic je dobrej,ale co bych urcite chtel je head up display,jak jedu jinym autem bez nej,jsem nesvuj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cestina se v servisu nenahraje,nahraje ti ji maximalne firma,u nas to dela Rachot z Novy Paky.Chtej za to neco kolem 30 litru.Kasli na to,vystacis si s anglictinou.Maximalne si od nich kup dvd s mapama komplet v cestine(s ceskym hlasem),za to chtej myslim 4 litry.Ten head up je super prave na navigaci a krasne vidim kolik jedu,nemusim cumet jinam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

panedge: to je sice všechno hezké, ale head-up se nikdy do E90/91/92 nedával, pouze E60 a výše.

 

30 tisíc za přehrání češtiny je absolutní nonsens, myslím, že většina firem se pohybuje do 10.000Kč, ale já už psal láskovi v SZ, že bych si to nelajznul, abych pak řešil odpálený iDrive, angličtina je úplně v pohodě.

 

Co se týče DVD s mapama, není to tak jednoduché jako u CCC navigací, pofaceliftové trojky už mají CIC navi, kde u verze professional jsou mapy na harddisku a v případě přehrání nové verze je ještě potřeba nechat si vygenerovat speciální kód, což nevím, jestli ten udávaný Rachot umí, vše je ale řešitelné naprosto v klidu z pohodlí domova a s náklady v řádu stokorun. Až to bude Romane aktuální, tak se zase ozvi a já tě navedu na správnou cestu... ;)

Upraveno uživatelem m.n.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím že Rachot neni nejlevnější(dělali mi dvě auta - sestavu hifi zhruba měsic montáž) ale že by za tu češtinu chtěli 30 tisic? Ty wogo...to je masakr! To bych nedal,fakt ne.Nechám tam angličtinu.

 

Chlapi: kde seženu český manuál???

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted jsem komunikoval s Němcem a je to tak: On the car are Runfalt Tyers. Dopr...

Hele, ty RFT nejsou zase TAK strašný, není důvod k panice. Pokud sedneš z OII do BMW, bude to v každým případě tvrdší, bez ohledu na gumy.

 

Jasně, na klasik gumách je to měkčí, poddajnější a neuskakuje to tolik na hrbolech, ale... Nejhorší na tohle byla 1er, protože to byla malá "koza", byť s delším rozvorem než OII. A dalo se to úplně v pohodě. 3er je o kus dál. Jednak je to větší auto s ještě větším rozvorem, druhak je plavnější a díky větší dýlce není tak hopsavý. Co víc - pokud jsi nikdy neznal rozdíl v jízdě v BMW mezi RFT a klasikou, víš kulový.

 

Neřeš, užij si 330d a až budeš přezouvat, pak přemejšlej nad normálníma gumama (a samoopravovací sadou k tomu).

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

KFL: vím, že máš novou trojku, ale nevím kolik jsi toho dohromady v bávech na RFT a nonRFT už najezdil, ale já s tím mám přímé zkušenosti z E87, E89 a E92, na RFT najeto cca 50.000km na nonRFT cca 100.000km a RFT je prostě totální šmejd.

 

Já bych teda po svých zkušenostech panikařil dost a přístup "stejně to nepoznáš, tak se na to vyser" mi přijde docela úletovej... :D

 

BTW: není to 330d, ale 325d, tedy stále šestihrnek třílitr, ale trošku škrcenej...

Upraveno uživatelem m.n.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ti z hlavy nepovím, navíc mám předfacelift, takže u tvé navi to může být jinak, ale třeba právě KFL by ti mohl poradit, pokud teda má iDrive, protože má stejnou verzi CIC navi.

 

Co se týče 25d a 30d, raději se po tom někde ještě podívám, tyhle podrobné technické info až tak v hlavě nenosím, ale myslím si, že by mohly být kromě SW i jiné vstřiky a možná klidně i menší turbo, ale jak píšu, nechci kecat... :/

 

Jinak pokud jsem to pochopil správně, tak autacesky.cz je právě web toho Rachotu, cenu za češtinu sice neuvádějí, ale co jsem vyčetl z těch stránek, tak mapy umí jen pro CCC modely navigací, takže nic pro tebe. Pokud bys tam měl tedy nějaké neaktuální mapy, minimálně si teda myslím, že tam budeš mít západní evropu, kde je ČR myslím jen v podobě hlavních tahů, tak se ozvi a já ti povím, jak na to...

Upraveno uživatelem m.n.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...