Jump to content

Kdo čím jezdí


Lukáš
 Share

Recommended Posts

Pokud koncern neprodukuje auta s designem, měli by vyházet zaměstnance z volkswagen group design v čele s Walterem Maria de Silva (šéf designer)!

Skutečně se jim však podařilo u celé produkce VW vytvořit ničím nevynikající jednotný design, který ničím neoslní a nikoho nenaštve.   

Prosím neplést si designový typ aut a designová auta (může se to vůbec používat?)...

 

jj už vyřešeno...

Edited by Remio
Link to comment
Share on other sites

Tohle jsi napsal : Z auta necítíte výkonovou převahu, radost z rychlosti, navíc zcela postrádá jakoukoli složku dramatu či radosti. Totálně sterilní nuda ve své nejčistší podobě.

A tohle je přesně ten důvod,, proč si lidé kupují Lexus. Protože to nejsou závodníci, co si musí nechat vyrazit zuby tuhým podvozkem, nechat sebou smýkat při zatáčení, polykat kvůli zalehlým uším z rachotu motoru a výfuku atd..... protože chtějí cestovat v naprostém klidu, komfortu a pohodlí, téměř bez kontaktu s okolím a silnicí. Nuda, je to správné slovo, a není to nijak hanlivě myšleno. Uživatel lexusu nepotřebuje za volantem na cestách adrenalin (i tak ho má dost díky ostatním řidičům, obzvláště v Česku), potřebuje bezbřehý komfort, klid a ticho, žádné rušivé prvky.

Čili chápu, že to není auto pro každého, každý čekáme od svezení něco jiného...a díky bohu za to, jinak by se mohl dělat jeden unifikovaný typ auta a bylo by vymalováno (něco jako VW).

Já jsem také vystřídal spousty aut a značek, a musím říct, že kdkyž jsem kdysi přičuchnul k LS, byl jsem po 200km z 1.200km dlouhé štreky otráven tím, že se v autě nudím, a jediné, co slyším je hukot větráku klimatizace, a moc jsem nechápal, co s tím autem dělat... Ovšem, bylo mi 25 let. Dnes je mi o 20 let víc a LS je prostě to nejlepší a nejnudnější auto pro můj věk, obrovská kvanta cestování po Evropě a miluji tu nudu bez rušivých prvků.Ono to zřejmě bude hodně o věku a životním stylu (respektive způsobu života).

Když se chci vyřádit, sednu do sporťáku nebo Minika... Ale na každodenní dlouhé štreky neznám nic pohodlnějšího a bezpečnějšího, než Lexus. Možná, ještě Jaguar XJ, ale pak dlouho, dlouho nic (třeba z Bentleye jsem byl šokovaně zklamán. Pokud nějaké auto nemá charakter, tak je to přesně tohle... ).

Pod to sa len podpisem. Aj s tym XJ.

 

Kazde rano pijem cestou do prace kavu z porcelanovej salky, a to si ho soferujem. Proste ticho klud pohoda. Ziadne pazvuky ziadne vibracie. A po 500km streke vystupim v lepsom stave nez v akom som tam sadal.

Link to comment
Share on other sites

Treba chápať text, potom reagovať ... Písal som "dizajnového typu" - teda mainstream, žiadne výstrelky ...

Tak proč, když chceš použít slovo mainstream, používáš slovo design a to ještě v nějaké zkomolenině?

Link to comment
Share on other sites

Tak proč, když chceš použít slovo mainstream, používáš slovo design a to ještě v nějaké zkomolenině?

Preto: dizajnpôv. pís. design -u m. (angl.) výtvarné riešenie priemyselného výrobku; jeho vzhľad: mať pekný dizajn

Možno to v češtine je skomolenina (netuším), v slovenčine je to spisovné slovo. Dizajn jaksi neznamená iba Ferrari a podobne ...

Preto som písal "dizajnového typu Golf" - takže autá ničím nevybočujúce z priemeru.

Link to comment
Share on other sites

Pod to sa len podpisem. Aj s tym XJ.

 

Kazde rano pijem cestou do prace kavu z porcelanovej salky, a to si ho soferujem. Proste ticho klud pohoda. Ziadne pazvuky ziadne vibracie. A po 500km streke vystupim v lepsom stave nez v akom som tam sadal.

Tohle mě taky láká, rád bych taky takové auto měl a do toho ještě dobrou muziku. Už jsem se vyjezdil a auta se sportovní charakteristikou mě nechávají chladným. Ale zcela určitě to není Prius. To je to nejhorší auto s jakým jsem kdy jezdil. Těžké a proto velmi nepohodlné, nekvalitní, škaredý a levný interiér, neúsporné. Za cenu absurdně drahé, neekologické a složité výroby jsem měl těžké a pomalé auto se spotřebou jakou má každý druhý moderní foukaný benzín a o malých dieslech ani nemluvě. Lexus je zcela určitě jiná třída, jel jsem s ním jen jednou, interiér byl úplně někde jinde a lepší muziku jsem snad neslyšel. Ten cenový rozdíl byl prostě jasně vidět. Prostě Prius a Lexus nelze považovat za tutéž třídu se stejnýma kvalitama. Jsou od sebe světelné roky vzdálené.
Link to comment
Share on other sites

Toyota udělá jedno pěkné auto a pak zase 10 hnusných.....bohužel prius patří mezi ně  :) lexus je prostě jiný....možná nudný, ale nesere se tak stejně jako toyota....kámoš si ho koupil, tu velkou krávu na baterky před 5ti lety a nyní měl první investici a to kotouče  :)  (oleje ,filtry nepočítám) prostě jen jezdí, před nim měl A6 allroad a sypal do něj non stop....každému se hold líbí něco jiného. Kamarád si včera vyzvednul tuto krásku, tak jsem zvědav až to zajede jak to bude fungovat.... Jsem velký fanda atmosférických bmw motorů tak uvidíme jestli jde o krok k lepšímu....

post-7459-0-42905500-1416952787_thumb.jpg

post-7459-0-90328400-1416952801_thumb.jpg

Edited by M3maniac
Link to comment
Share on other sites

Toyota udělá jedno pěkné auto a pak zase 10 hnusných.....bohužel prius patří mezi ně  :) lexus je prostě jiný....možná nudný, ale nesere se tak stejně jako toyota....kámoš si ho koupil, tu velkou krávu na baterky před 5ti lety a nyní měl první investici a to kotouče  :)  (oleje ,filtry nepočítám) prostě jen jezdí, před nim měl A6 allroad a sypal do něj non stop....každému se hold líbí něco jiného. Kamarád si včera vyzvednul tuto krásku, tak jsem zvědav až to zajede jak to bude fungovat.... Jsem velký fanda atmosférických bmw motorů tak uvidíme jestli jde o krok k lepšímu....

 

Tak, tak ... benzínová atmosféra v kombinaci se správným objemem je skoro návyková.

Link to comment
Share on other sites

Pokial viem tak vsetky Lexusy su Made in Japan okrem RX ktore vyrabaju v Kanade, aj to si nie som isty ci nie len pre severnu ameriku. U Toyoty je ina situacia, je to poctivo globalizovana automobilka. A je pravda ze je par modelov na ktore asi extra hrdi nebudu (nemyslim tym dizajnovu krizu u Corolly). Ale oproti inym znackam stale tazka pohoda.

 

Edit: ale pokial je u zakaznikov taky nazor ze Lexus ano a Toyota nie, tak sa im podarilo dosiahnut presne to co chceli :)

Edited by instant
Link to comment
Share on other sites

M3 ale není úplně atmosféra, ne? Nemá to dvě turba?

 

Přesně tak, je to turbína, resp. twin turbo...

Jestli se nepletu, tak dnes už BMW nemá žádný atmosférický motor... :(

Edited by Martyp
Link to comment
Share on other sites

M3 ale není úplně atmosféra, ne? Nemá to dvě turba?

Tato už né, já psal že miluji jejich předešlé atmosférické verze tak uvidíme jakej úspěch sklidí tato oturbená verze s 3litrem. 431k mi nepřijde jako velkej skok od předešlé s 420k...jasně krouťák bude jinde, ale.....

Link to comment
Share on other sites

Tato už né, já psal že miluji jejich předešlé atmosférické verze tak uvidíme jakej úspěch sklidí tato oturbená verze s 3litrem. 431k mi nepřijde jako velkej skok od předešlé s 420k...jasně krouťák bude jinde, ale.....

Áha.. jsem to nepobral.. :-)

Souhlasím, 431 versus 420 je už jedno a turba moc kultivovanosti nepřidají - jen servisních nákladů pro druhého majitele (dej Bůj ne už toho prvního).

Link to comment
Share on other sites

Tak tady trochu přeladím na jinou strunu. Já i manželka oba Saab. Já větší 9-5, 2,3 turbo 235 koníků automat a manželka menší 9-3 2.0 turbo 209 koníků a taky automat... Samozřejmě obě benzín... Na mym je vidět, že je to ještě aspoň trochu Saab, ale manželka už to takový nemá, to už se začalo ve Švédsku, respektive v USA šetřit. Ale oba jsme moooc spokojení a občas i rychlejší než bysme potřebovali a měli být... Naštěstí maká antiradar :rolleyes:

post-27395-0-63202300-1417034511_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...