Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

 

Muze nekdo prosim kratce objasnit co je spatne na dvouhmotovym setrvacniku?

Jak to myslíš "co je špatně"?

Je na něm vše dobře, jen prostě časem odejde. Projevuje se to celkem výraznym klepáním třeba při startu.

Trpí nadměrnými vibracemi, třeba když ti motor vyjíždí z nízkých otáček a místo abys podřadil tak mu do kopce nakouříš, nebo celkově záběrem v nízkých otáčkách.

 

Když odešel tak tam někdo cpal jednohmoty, celkem se to projevilo na jízdní pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle prvních ohlasů "mejch americkejch frends" jim VW automatický převodovky umírají při cca 200 tisících mílích.

Berme v potaz že většina z těch aut nezná kopec, zatáčku a nebo vyšší rychlost než 55 mph ;)

Počkám na více reakcí.

Tedy všichni Tvoji "frendi" mají na těch autech nadrandíno kolem 300 tisíc a všem něco kleklo? Obecně, DSG převodovka je v podstatě klasická, manuální převodovka, respektive dvě v jednom obalu, nevím, že by plošně trpěla nějakými závadami, pokud se mění spojky, většinou při nájezdech hodně blízko 200 tisícům km, tak to se snad dá už považovat za údržbu. To, co všichni řeší, a stalo se to zaručeně každému známému, jsou závady mechatroniky, tedy toho robota, co řadí za řidiče, z výpisu paměti se dá taky dobře vyčíst, kolik výbornejch řidičů tam za jízdy (dojíždění) vrazí zpátečku, nebo Péčko, o tom, kolik lidí si nechá změnit parametry řídící jednotky motoru a neřeší, co to udělá v souvislostech (klouby, převodovka, haldex, atd.), snad ani nemá cenu psát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fajn, jak jste se tu skoro všichni shodli, že to N při jízdě je v pohodě. :-D

Držím Vašim převodovkám palce a už Vám nebudu kazit náladu..

Prohlásil jsi, že tě DSG nezajímá a nenapsal jsi jediný důvod proč bych měl názor měnit, nevím čemu se divíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, asi je to špatně napsaný, Frendi je narážka na fejsbůk, kde jsou všichni přátelé :)
Zeptal jsem se zda někdo z nich má zkušenosti s VW A/T, abychom mohli porovnat

evropské modely a zaoceánské verze. Odpověď jsem napsal v předchozím postu na

který reaguješ.

Tedy velmi obecně když se zeptám v ČR na automat u VW tak dostanu obecnou odpověď
že po 150tkm se jedná o rizikovou záležitost s možností poruchy. + omáčku proč
A na stejnou otázku za oceánem je odpověď podobná, liší se jen udané km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, asi je to špatně napsaný, Frendi je narážka na fejsbůk, kde jsou všichni přátelé :)

Zeptal jsem se zda někdo z nich má zkušenosti s VW A/T, abychom mohli porovnat

evropské modely a zaoceánské verze. Odpověď jsem napsal v předchozím postu na

který reaguješ.

Tedy velmi obecně když se zeptám v ČR na automat u VW tak dostanu obecnou odpověď

že po 150tkm se jedná o rizikovou záležitost s možností poruchy. + omáčku proč

A na stejnou otázku za oceánem je odpověď podobná, liší se jen udané km.

Aha, tak tomu rozumím, tedy stejně stereotypní chování, respektive komunikačním šumem vytvořený, jakýsi model, urban legend. Zeptám se jinak, je tady někdo, kdo měl s DSG osobně broblém, případně jaký?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak tomu rozumím, tedy stejně stereotypní chování, respektive komunikačním šumem vytvořený, jakýsi model, urban legend. Zeptám se jinak, je tady někdo, kdo měl s DSG osobně broblém, případně jaký?

 

:lol2:

a ještě teď se mi chce brečet ...

 

1,4tsi DSG 7°

20 000 km - hlučnost převodovky, proklouzávání spojky - Aucentrum ROS - vše je v pořádku, přehráli jsme soft

35 000 km - pořád to stejné jen intenzivnější - Autocentrum ROS - stále stejná písnička o softwaru, a konstrukčním řešení, které si žádá občasnou hlučnost :clap:

49 000 km - zvuky ze všech stran, každé přeřazení drnčení, klouzající snad i třetí spojka, vibrace s celým vozidlem a jen těžko odhadovat, čím to, ale začala blikat i kontrolka motoru - návštěva Porsche Brno, přes nějaké známé, auto odstaveno na měsíc. Po měsíci mi bylo předáno s novými spojkami, nějakým distančním válečkem (možná plácám, technicky to nedávám) a zase software

55 000 km - stále stejný problém a častější blikání diagnostiky motoru, o cukání převodovky, hlučnosti atd... se už ani nebavím, auto odstaveno v Porsche Brno - vozidlo mi vrátili za 6 týdnů s novým motorem, konečně i novou převodovkou a kompletní mechatronikou, a myslím novým setrvačníkem. Motor byl odůvodněný závadami ve válcích (byla mi naznačeno, že se jednalo o výrobní vadu pístů)

Aktuálně 65 000 km - Řazení perfektní, vibrace ani otřesy do karoserie žádné, motor nesrovnatelně lepší, ale hlučnost stále stejná :frusty:

Při dalších konzultacích se servisem, mi bylo doporučeno kontaktovat přímo výrobce, a u výrobce mi nějaký pán sdělil, že tuto situaci mám řešit jedině soudně... Auto teď jezdí k maximální spokojenosti (a jezdit musí), hlučnost se projevu drnčením při změně převodových stupňů v nižších otáčkách (v "D" režimu). Vlastně ještě přímo Škoda mi poslala vyjádření, že se jedná o hlučnost spojenou s konstrukčním řešením automobilu a nemá žádný vliv na životnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...