Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Tak teď už mám po záruce, takže na jaře, až budu mít trochu volněji, tak to hodím ke známýmu do Bosch servisu a předpokládám, že dá do pucu to jejich "konstrukčí řešení" za pár kaček a snad už budu jezdit spokojeně. Na druhou stranu, v rámci záruky jsem z nich vydoloval za toho dva a půl měsíce volání do servisu a urgencí, nový motor, převodoku, mechatroniku a setrvačník + spojky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nojo, tak to vypadá, že to byl spíš problém motoru, ale jak píšeš, dostal jsi zadarmo všechno nové, tak snad to bude už dobré. S tou hlučností, to je taková těžká věc, ty zvukové projevy, respektive jejich vjem mohou být dost subjektivní záležitost a jsou ovlivňovány řadou faktorů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vyřazovat automat za jízdy na N, ať už klasiku nebo DSG je nesmysl, obojímu škodí..

 

 

Tak to nějak popiš, takhle je to výkřik...

Je to na delší příspěvek, obecně se dá říct, že ty převodovky na to prostě nejsou stavěný, aby jezdily na neutrál. Ono je to nezabije okamžitě, ale dobře jim to rozhodně nedělá, důvodem je nedostatečný mazaní v tomhle režimu... A ještě rázy, který vznikají při opětovnem zařazení D za jízdy

Upraveno uživatelem xjr1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak tomu rozumím, tedy stejně stereotypní chování, respektive komunikačním šumem vytvořený, jakýsi model, urban legend. Zeptám se jinak, je tady někdo, kdo měl s DSG osobně broblém, případně jaký?

Když myslíš, že Ti statistický vzorek zdejších přispěvatelů nějak pomůže, taky se přidám (ačkoli zřejmě chceš spíš kontumačně zvítězit tím, že nikdo nic nenapíše, chápu)

1500 km: přestaly řadit obě spojky, po hodině čekání se jedna vzpamatovala, v servisu nenašli žádnou závadu, vrátili mi ho a od té doby jede

73000 km: při řazení 2 3 4 nezabere spojka hned, ale třeba za půl vteřiny, kterou provází škubání. V servisu nic nenašli, resetovali DSG a prej když to nepomůže, tak to bude na kompletní výměnu, prej se to může stát, víc jsem z nich nevyrazil

74000 km: dodneška to furt cuká, odvezu jim to tam na jaře

 

Passat 2.0TDI, 125kW, 4x4 2012

 

PS: u dalších aut s automaty 2xX5, 1xCLK, 1xSaab jsem nikdy nic tak tajemného nezaznamenal - pouze u staré X5 putovala olejem nečistota, vyřešilo se ty výměnou a výplachem.

Upraveno uživatelem Jeremy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takový srágory bych chtěl kupovat ojetý, to má potom zákazník velkou ruletku před sebou. zlatý 90-tý. To byly poctivky. Dneska? Životnost 150tkm? To si někdo dělá srandu, ne? Jinak teda já na automatech, především Tip-Tronicu najezdil dohromady kolem 400tkm(na různých modelech) a až na jeden problém s měničem u jednoho konkrétního modelu absolutně bez závad.

Upraveno uživatelem Sphinxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tak tomu rozumím, tedy stejně stereotypní chování, respektive komunikačním šumem vytvořený, jakýsi model, urban legend. Zeptám se jinak, je tady někdo, kdo měl s DSG osobně broblém, případně jaký?

Ahoj,

jen pridam par zatim bezproblemovych zkusenosti od nas z firmy. Ale cas ukaze jak to dopadne.

Ja Tiguan 2.0 TSI 155kW, DSG 7, cca 118kkm - zatim bez problemu a to obcas to N tam soupnu, kdyz se nekde vic rozjedu a necham dojizdet, ale je pravda ze nejcasteji tempomat a D

Kolega Tiguan 2.0 TDI bluemotion DSG, cca 85kkm, zatim vse ok, vcetne toho jejich "litaciho" eko rezimu. Predtim mel Tigiho s tiptronicem a na nem je 240kkm a s prevedovkou nebyl problem.

Dalsi Tiguan 2.0 TDI 90kkm dsg bez zavady

Dalsi passat 2.0 TDI ted nevim zda tech 125 ci 130kW, dsg, 30kkm bez zavady.

Dalsi Superb 2.0 TDI dsg, 110kkm tez bez problemu.

A posledni Audi 2.0 TSI, dsg, 150kkm a zatim si vzdy jen stezoval na motor az mu pak zjistili ze mu nevymenili svicky, i pres to, ze mu je fakturovali.

Muj sef mel volvo s tou jejich "dsg" a na 230kkm tez bez zavad.

Zatim neznam nikoho osobne komu by se dsg rozbilo.

Kdyz jsem se bavil s jednim kamaradem z vyvoje skodovky, tak mi tvrdil ze dsg je konstruovano na vic jak 500tis, tak bych se ho bat nemel. Ale detaily nesdeloval a ani nesmi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když myslíš, že Ti statistický vzorek zdejších přispěvatelů nějak pomůže, taky se přidám (ačkoli zřejmě chceš spíš kontumačně zvítězit tím, že nikdo nic nenapíše, chápu)

1500 km: přestaly řadit obě spojky, po hodině čekání se jedna vzpamatovala, v servisu nenašli žádnou závadu, vrátili mi ho a od té doby jede

73000 km: při řazení 2 3 4 nezabere spojka hned, ale třeba za půl vteřiny, kterou provází škubání. V servisu nic nenašli, resetovali DSG a prej když to nepomůže, tak to bude na kompletní výměnu, prej se to může stát, víc jsem z nich nevyrazil

74000 km: dodneška to furt cuká, odvezu jim to tam na jaře

 

Passat 2.0TDI, 125kW, 4x4 2012

 

PS: u dalších aut s automaty 2xX5, 1xCLK, 1xSaab jsem nikdy nic tak tajemného nezaznamenal - pouze u staré X5 putovala olejem nečistota, vyřešilo se ty výměnou a výplachem.

Žádný vzorek mi nepomůže, mám přístup k trochu rozsáhlejším statistikám a nejde mi o vítězství nad diskutujícími tady na fóru, chtěl jsem jen normálně vědět, kolik z těch diskutujících tady vychází opravdu z nějaké vlastní, negativní, zkušenosti, to je celé. Co se tvého popisu týká, to je těžkě takhle hodnotit, jinak prodleva řazení je konstrukčně cca 0,3-0,4 vteřiny, jaký je projev toho cukání, to samozřejmě nevím. Výměna oleje a filtru v 60000 proběhla? A ještě při tom prvním problému, převodovku někdo demontoval?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žádný vzorek mi nepomůže, mám přístup k trochu rozsáhlejším statistikám a nejde mi o vítězství nad diskutujícími tady na fóru, chtěl jsem jen normálně vědět, kolik z těch diskutujících tady vychází opravdu z nějaké vlastní, negativní, zkušenosti, to je celé. Co se tvého popisu týká, to je těžkě takhle hodnotit, jinak prodleva řazení je konstrukčně cca 0,3-0,4 vteřiny, jaký je projev toho cukání, to samozřejmě nevím. Výměna oleje a filtru v 60000 proběhla? A ještě při tom prvním problému, převodovku někdo demontoval?

Olej jsem měnil ve 45, nikdo to zatím nedemontoval. Na jaře jim to omlátím o hlavu - ale o nic nejde, je to jen služební srágora. U hezkýho auta by mě to štvalo víc..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej jsem měnil ve 45, nikdo to zatím nedemontoval. Na jaře jim to omlátím o hlavu - ale o nic nejde, je to jen služební srágora. U hezkýho auta by mě to štvalo víc..

No, nebudu se v tom dál šťourat, co bylo důvodem výměny ve 45 tis. nevím, není to standardní, tak snad to udělali dobře a dali tam to, co tam patří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak chlapci nevím. 90+% aut za oceánem je AT se kterýma tam jezdí prostě každej jak mu to jde, a vůbec u toho neřeší a netuší co vlastně dělá.

Vědí že Ford musí na repas převodovky po 100t majlích. A Toyota nikdy. Teda jo, ale až po tom co jí umře ve 300t mílích motor. A jezdí a jezdí a jezdí . . . :)

Amen :)

 

Ak vyradite do polohy N, motor sa odpoji a prestane sa mazat prevodovka (pohon cerpadla je obvykle od motora). Prevodovka sa nielen NEMAZE ale ani NECHLADI. Dvojkilometrovy zjazd z kopca na neutrali vam nielen zvysi pulz a zohreje kotuce, ale da pekne zabrat aj prevodovke..

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Amen :)

 

Ak vyradite do polohy N, motor sa odpoji a prestane sa mazat prevodovka (pohon cerpadla je obvykle od motora). Prevodovka sa nielen NEMAZE ale ani NECHLADI. Dvojkilometrovy zjazd z kopca na neutrali vam nielen zvysi pulz a zohreje kotuce, ale da pekne zabrat aj prevodovke..

Takže nové DSG by měly mít samostatný pohon čerpadla?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže nové DSG by měly mít samostatný pohon čerpadla?

Přesně tak, má vlastní hřídel, která jde středem dutých hnacích hřídelí převodovky a je hnána motorem, závisí na jeho otáčkách, tedy vyřazení neovlivňuje mazání.

 

Edit: Jo, teď jsem si všiml, že se ptáš na novou DSG, tam jsou dva samostatné okruhy, převodovka mazaná standardně jako mechanická převodovka, mechatronika hydraulickým čerpadlem s vlastním elektromotorem 

Upraveno uživatelem JR_2010
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, má vlastní hřídel, která jde středem dutých hnacích hřídelí převodovky a je hnána motorem, závisí na jeho otáčkách, tedy vyřazení neovlivňuje mazání.

 

Edit: Jo, teď jsem si všiml, že se ptáš na novou DSG, tam jsou dva samostatné okruhy, převodovka mazaná standardně jako mechanická převodovka, mechatronika hydraulickým čerpadlem s vlastním elektromotorem 

Aha, tys původně mluvil o staré. Takže volnoběh normálně stačí a čerpadlo při něm tlačí, je to tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, tys původně mluvil o staré. Takže volnoběh normálně stačí a čerpadlo při něm tlačí, je to tak?

Je to tak. Tedy "stará", šestistupňová DSG převodovka je mazána jednou náplní spolu s mechatronikou čerpadlem hnaným motorem auta, pokud běží, celé je to zároveň chlazeno chladící kapalinou ve vlastním výměníku, nová, sedmistupňová je mazána jako klasická převodovka z vlastní olejové náplně a mechatronika má také vlastní náplň a vlastní čerpadlo s elektropohonem, chlazení výměníkem odpadlo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...