Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Mechac - Integra R je asi OK, i když si nejsem jistý, co ta těch "pár korun" dostanu za olítanou vránu. Ale nevím, nesleduji, vím jen že to auto je hodně vychvalované.

 

Něco jako MX-5 je i Honda S2000, stejně velké, ale s výkonem přes 200 koní, sice prý nemá tak čitelné chování na limitu a může kousnout, ale výkon může být pro někoho důležitý. Ale není za pár korun (levněji snad vyjde i oturbená MX-5) a kdo nejde vyloženě po ní, může zvolit třeba BMW Z3. A když se nebudeme bavit o sportu, ale komfortním bloumání, tak známý nedávno koupil nádherný MB 190 kabrio, mechanicky asi nezničitelné auto (soudě podle sedanů).  Měl jsem MB W126, luxusní jachta ale 190ka v kabriu je skoro stejně komfortní jezdit s ní může být úžasná relaxace.

 

Tohle byl můj "Kmotr" kupoval jsem ho kdysi od zdejšího člena Tady, musel jsem ho dát trochu dohromady, ale základ byl skvělý a nakonec to bylo nádherné auto... 

To je ale fešák.... :clap:  :thumbsup_anim:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

samozrejme, ze boli aj su rozny upravcovia, co prerobia takmer hocico na kabrio a preto je zopar raritiek po svete ako W201 kabrio ( asi najznamejsi vo filme Bourne?) ale oficialne vtedy mercedes model 190- W201 v otvorenej alebo inej verzii

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peetrys - jak si spokojenej s tou V70? My ji mame taky, jako ,,mama car´´. Premyslel jsem, ze ji vymenim za novejsi, ale kaslu na to. Ma jen 120t km a slape jak hodiny. Jezdi kazdy den cca 12km do skolky a obcas nekam dal a pohoda. Nove auto bych asi takovym jezdenim odrovnal:)

tl

Ahoj,

maximální spokojenost. Nájezd jako prase a bez problémů. Odvezu v tom aparát(jsem DJ) , ledničku i trávu ze 1700m2 zahrady. Pohodlí pecka. Audio super. Řidičské zážitky nic moc, ale na to to auto není. Je to dělňas a bezvadný.  Pokud složíš zadní sedačky, v pohodě se dva lidi vyspí. A pokud máš děti, v zadních sedadlech jsou dvě integrované dětské sedačky, stačí zatáhnout za poutko. Mám  motor 125kW bez turba. Spotřeba  cca 9.2.litrů. Jsou i dvě silnější verze, ale už s turbem. Dokud se nerozpadne, tak ho budu mít :)

Upraveno uživatelem peetrys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pardon kluci, nějak si 190 a 124 stále spojuju, 126 jsem měl jen pár let tak jsem do té mercedesí terminologie nepronikl. V každém případě auta z téhle doby snad jen hnijou, ale jinak jsou konstruovaná na milion km, i víc.

 

Ford Focus RS (i ST) - když už jsme mimo kabrio a u předokolky, tohle je asi jedna z mála, kterou bych mohl mít na blbnutí:-).

 

MX-5 NCFL 2.0 Revolution, Peetrys - tyhle po FL jsou krásné, i když já ji mám opravdu jen na sezónu a pak bych zvolil jen soft střechu, se kterou je auto lehčí. Když dám na NBFL hardtop, je to znát jak na dynamice díky hmotnosti, tak na zatáčkách kvůli těžišti. Je ale fakt, že půlka lidí, co MX-5 mají, s ní jezdí jen na poklidné výlety a pak je to jedno. Ona není MX-5 ani tak o brutálním zátahu, její síla je v plynulosti jízdy, pak umí být hodně rychlá i v relativně běžných rychlostech, resp. svižném tempu, které neustává ani v zatáčkách. Myslím, že ceny NC půjdou po představení ND dolů. 

Ahoj Ivane. Auto mám taky jen na sezónu, má najeto teprve 20 000km. Původně jsem uvažoval o střeše stejně jako ty, je to totiž už má třetí MX-5). První dvě měly samozřejmě plátno. Až se svezeš v téhle, možná slova o větší váze a dynamice přehodnotíš, jako jsem to udělal já. Co se týče ceny, je mi celkem jedno jak se bude vyvíjet, protože já neprodám. A na rovinu. Lidi , co pořizují tohle auto ve většině zas nejsou takoví boháči, aby prodali po pár tisících km auto  s půlmilionovou ztrátou a kupovali nové. Ta má stála 856 000,- a nová ND, pokud bude vybavená, bude stát podobně. A tady, pokud jsi vlastníkem NC a nemáš neomezené finanční možnosti asi budeš přemýšlet, zda prodat s velkou ztrátou či ne.

Ať je to jak chce, ať už je jaro....:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Peetrys, ja ji mam taky:) Mam ji poladenou od BSR, takze to i ,,jede´´. Schvalne v uvozovkach:) Predchozi xc70 s 2.5 jela vic, ale zase to turbo a haldex tam byl ,,navic´´. Sem koukal na novejsi v70 a v benzinu celkem vzacnost. Taky si to necham. Vratil sem se k ni z OB 3.6 coz bylo super auto, ale na jezdeni do skolky ho bylo skoda. Byla to moje nejvetsi auto haluz, protoze jsem to Subaru bral nove a za ty 2 roky projel majland:) Hold zkusenost.

tl

tl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

peetrys - s NC jsem jel, ale jen chvíli a neumím srovnat verzi s elektrickou střechou a plátěnou, soudil jsem jen podle vlivu hardtopu na NBFL, NC 2.0 má sice větší výkon, ale zase ne o tolik a asi je i těžší než NBFL. Ale byl to jen odhad.

 

Máš pravdu, ceny NC hned dolů nepůjdou, ale nebude to dlouho trvat, nejde o to, že u nás budou lidi měnit NC za ND, ale ve světě to může být trochu jinak, zejména, pokud se potvrdí návrat ND ke kořenům, hmotnost tomu nasvědčuje a uvidí se co podvozek a motory. Za nějaký čas tu prostě víc ojetin NC bude (koneckonců i taková auta se berou na leasing, popř. jsou ve vlastnictví firem a po doplacení se mění za nová) a za rok dva se objeví i první "ojetiny ND". Ale je to zase jen odhad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

peetrys - s NC jsem jel, ale jen chvíli a neumím srovnat verzi s elektrickou střechou a plátěnou, soudil jsem jen podle vlivu hardtopu na NBFL, NC 2.0 má sice větší výkon, ale zase ne o tolik a asi je i těžší než NBFL. Ale byl to jen odhad.

 

Máš pravdu, ceny NC hned dolů nepůjdou, ale nebude to dlouho trvat, nejde o to, že u nás budou lidi měnit NC za ND, ale ve světě to může být trochu jinak, zejména, pokud se potvrdí návrat ND ke kořenům, hmotnost tomu nasvědčuje a uvidí se co podvozek a motory. Za nějaký čas tu prostě víc ojetin NC bude (koneckonců i taková auta se berou na leasing, popř. jsou ve vlastnictví firem a po doplacení se mění za nová) a za rok dva se objeví i první "ojetiny ND". Ale je to zase jen odhad.

Ivane, vše je možné, trh to vyřeší ...

ND-éčko je hezké a má být lehčí, ale absolutně na větvi z něj nejsem a osobně třeba se zadkem  ND-éčka mám dost problém( moc se mi nelíbí). Důležité je ale stejně to, že ať si sedneš do jakékoli generace, máš banán na obličeji. A je fuk, jestli ceny padají nebo ne. To auto stojí za každou kačku.

Mám takovou zajímavou historku. Když jsem přemýšlel o prodeji své bývalky(NBFL Sportive), tak mě nynější majitel týden opravdu ukecával, abych mu ji prodal, i když byla na horní cenové hranici. Do dneška mám schovány jeho SMS-ky a těší mě, že stav toho auta někdo takto  ocenil, a že šla mazda do dobrých rukou. Tak třeba to někdy, až bude třeba  NE nebo NF, zase zažiju....:)

Upraveno uživatelem peetrys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...