Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ivane, vše je možné, trh to vyřeší ...

ND-éčko je hezké a má být lehčí, ale absolutně na větvi z něj nejsem a osobně třeba se zadkem  ND-éčka mám dost problém( moc se mi nelíbí). Důležité je ale stejně to, že ať si sedneš do jakékoli generace, máš banán na obličeji. A je fuk, jestli ceny padají nebo ne. To auto stojí za každou kačku.

Mám takovou zajímavou historku. Když jsem přemýšlel o prodeji své bývalky(NBFL Sportive), tak mě nynější majitel týden opravdu ukecával, abych mu ji prodal, i když byla na horní cenové hranici. Do dneška mám schovány jeho SMS-ky a těší mě, že stav toho auta někdo takto  ocenil, a že šla mazda do dobrých rukou. Tak třeba to někdy, až bude třeba  NE nebo NF, zase zažiju.... :)

 

Teď už je doma v Jižních Čechách....:)

post-37971-0-24879300-1423169878_thumb.jpg

post-37971-0-41616400-1423169929_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bert - Leštěnka je nádherná, skoro škoda s ní jezdit... 

Montemar - jj, dají se sehnat pěkné a za slušné peníze... Tahle má i úchyty na hardtop.

 

Tohle je ten divoch co mám občas k dispozici, foto je staré, když jsme pro něj jeli.

post-3283-0-66487100-1423218946_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bert - Leštěnka je nádherná, skoro škoda s ní jezdit... 

Montemar - jj, dají se sehnat pěkné a za slušné peníze... Tahle má i úchyty na hardtop.

 

Tohle je ten divoch co mám občas k dispozici, foto je staré, když jsme pro něj jeli.

pecka..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bert - Leštěnka je nádherná, skoro škoda s ní jezdit... 

Montemar - jj, dají se sehnat pěkné a za slušné peníze... Tahle má i úchyty na hardtop.

 

Tohle je ten divoch co mám občas k dispozici, foto je staré, když jsme pro něj jeli.

 

Občas se projet v astonu, to už člověk vlastně nic víc nepotřebuje... krása

Upraveno uživatelem adamo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Anglicania tomu hovoria enlightenment..

ja som bol skor zvedavy, ze co zazil ci co sa udialo, ze ma taky napad.

chapes ako to myslim, ze proste sa nieco stane a hop - napadne ma, ze chcem prave to alebo ono....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nic sa nemusi stat. Pocujes CVAK! a je to. Zrazu ti je uz vsetko jasne.

 

Edit: alebo si das tu namahu a spocitas si cas, nervy a peniaze co ta to doteraz stalo u inych znaciek. Das si skusobnu jazdu, opytas sa znamych. Pozicias si to ma weekend. A povies si ze to skusis. Ale to uz neznie tak poeticky :)

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Nic sa nemusi stat. Pocujes CVAK! a je to. Zrazu ti je uz vsetko jasne.

Edit: alebo si das tu namahu a spocitas si cas, nervy a peniaze co ta to doteraz stalo u inych znaciek. Das si skusobnu jazdu, opytas sa znamych. Pozicias si to ma weekend. A povies si ze to skusis. Ale to uz neznie tak poeticky :)

heh, ale Lexus?!

 

to sa musi nieco stat, nie?!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

M10 - majitel s ním jezdí na služební cesty i dovolené, ne denně. Je to běžně použitelné GT, ne motokára. Podvozek je stavitelný, ale popravdě jsem to neměnil a nevím, v jakém byl režimu. Najel jsem s tím jen asi 300 km, od okresek po dálnici, s tvrdostí či uskákanostní nebyl problém, snad jen trochu s širokými pneumatikami ve vyjetých kolejích, ale to bylo jediné místo. Není třeba se bát prudšího přidání plynu, gumy kviknou, je cítit zásah elektroniky, ale nic nehrozí, fyziku sice neošálíme, ale to by musel být řidič blázen a ne nemehlo. Ono to má přes 500 koní, tak jsem si na to "kvikání" zvykl, bylo to dost často...:-)

Ale jak psal adamo, že po projíždce v Astonu člověk už nic nepotřebuje, ono je to jinak. Auto není moje, je pojištěné, ale rozhodně ho nechci poškodit, což je svazující. Zrychlení je pěkné, člověka pohltí, ale v zatáčkách jsem byl na hony vzdálen limitům, takže v MX-5 si to užívám víc, tam se dostanu na limit a to je zábava, která u mně osobně převáží nad pocitem zrychlení, snad i proto, že ten si užívám na motorce a není mi vzácný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I.L. - Děkuji moc za  informace.... Pro mě je pohodlí dost určujícím faktorem (i když pravověrní autíčkáři si asi ťukají na čelo, když se bavíme o sporťáku :) ), a zatím nejpřekvapenější jsem byl z Maserati GT. To si dokážu představit jako auto na dlouhé cesty po Evropě (akorát netuším, jak je to se spolehlivostí, protože nikdo člověku neřekne pravdu, když to auto chce prodat). O.K. Někde toho astona vyzkouším a uvidím :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

I.L. - Děkuji moc za  informace.... Pro mě je pohodlí dost určujícím faktorem (i když pravověrní autíčkáři si asi ťukají na čelo, když se bavíme o sporťáku :) ), a zatím nejpřekvapenější jsem byl z Maserati GT. To si dokážu představit jako auto na dlouhé cesty po Evropě (akorát netuším, jak je to se spolehlivostí, protože nikdo člověku neřekne pravdu, když to auto chce prodat). O.K. Někde toho astona vyzkouším a uvidím :)

To mas pravdu, myslim, ze uz ten nazov v Maserati  G T    uplne jasne urcuje jednu kategoriu aut na rychle a relativne este pohodlne cestovanie cez kontinenty. V tej kategorii je aj tento Aston ( krasne umelecke dielo!) a tam nie su az tak podstatne dosiahnute casy na okruhu. Ako aj Bentley alebo Mercedes CL ( ktory touto seriou zmenil nazov, ale pointa zostala - je to vlastne S klasse pre sportovo zalozene dvojice) 

cize autickary si netukaju na celo, lebo presne vedia, ze to nie je ostry sportak. Tieto GT auta maju poskytnut kopec komfortu a tak sa vaha dostava na taku uroven, kde uz nemozeme cakat velke davky ovladatelnosti, a limit nie je az tak cisto citatelni - ale zato este vzdy je to zazitok z velkeho motora a uzasneho zvuku. 

urcite si to treba vyskusat ( v dnesnej dobe to uz nie je problem), ale je dobre vediet, co od tejto triedy cakat. Kazde z nich ponuka moznost tlacitkom sport zmenit auto na ostrejsiu verziu a to zdaleka nezahrnuje len zmenu podvozku - zmenia sa mapy motora aj prevodovky, zmeni sa aj riadenie, posunu sa hranice zasahu bezpecnostnych anjelov straznych a tak vlastne cely charakter prejavu ( obcas este aj vizualne - ina pristrojova doska alebo aspon jej bojovejsie sfarbenie) a samozrejme aj rezim klapiek. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jde o maserati tak delší dobu ujíždím na tomto Quattroporte , famózní zvuk motoru Ferrari a můžeš v tom pohodlně přes celou evropu s celou rodinkou. A ty ladné křivky....bohužel nový model je pro mě krok zpět, jak designem tak downsizingem. Jediné čeho se trochu obávám je poruchovost a servis. Má někde zde osobní zkušenost?

post-7459-0-90743900-1423312300_thumb.jpg

post-7459-0-58735700-1423312312_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

priatelka ho mala tri roky - koncom roku ho predala svelkou stratou ( zial si ho kupovala ako nove)

bolo na tom malo, cca 18.000 km a tak s poruchami neboli problemy, ale mas pravdu, ze povest tohoto modelu je dost spatna. Inak suhlasi, ze zvuk a aj jazda je vyborny zazitok - ja som mal problem s bielou kozou na pristrojovke - sialene sa to odrazalo v skle pri slnku!!!

Spotreba priemer cca 20, ale po meste zhruba dvojnasobok. Ale velke usmevy. 

Ked to pozries ako jazdene vonku, tak ceny su teraz dost dole a este asi chvilu budu klesat ( najme v Nemecku si ho az tak nevazia )

Novy model je vraj lepsie postaveny ale mna tiez neoslnil

no a ten diesel???

bazmeg...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...