Jump to content

Kdo čím jezdí


Lukáš
 Share

Recommended Posts

to mi yvsvetli, na co long, kdyz jezdis vpredu?

Jednak byla dobrá cena a Sko nemá sklopné sedačky a všechno delší než 130 cm se nevejde do kufru, takže větší místo vzadu se určitě hodí a navíc ta výbava v long verzi mi přišla lepší.

Link to comment
Share on other sites

Guest maxigabrielg

to je aj moja choroba, ze sledujem, ci ma vyhrievanie vzadu, pekne a kvalitne sedenie, niekolko zonovu klimu - a potom jazdime len dvaja vpredu!

:lol2:

Link to comment
Share on other sites

to mi yvsvetli, na co long, kdyz jezdis vpredu?

Já jsem to taky nikdy nechápal, dokud jsem si ho nekoupil. Do doby, než jsem s ním byl v servisu a dostal jsem náhradní normálního kraťase, tak jsem nerozuměl tomu, o čem je long. No ,je to jednoduché : je to o úplně jiném autě a hlavně o úplně jiném jízdním pohodlí. Jízdní dojem je : kraťas je proti longu uskákaná koza (a to se bavíme o s-klasse!). Na dojem, že jsem v tom jak svůj vlastní řidič, je nejlepší se vykašlat, protože kdo ví, ten ví a ostatní jsou mi fuk. Tu jízdu ničím nenahradíš :), je to fakt neporovnatelné pohodlí. 

Nic ve zlém, ale  řidičům BMW se tohle asi vysvětlit nedá, protože ti nehledají absolutní komfort a pohodlí v autech (jinak by jezdili jinou značkou), takže tohle( long verzi) chápou jen mercedesáři, jaguáři, lexusáři a jiní úchylové :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Kamil

Nic ve zlém, ale  řidičům BMW se tohle asi vysvětlit nedá, protože ti nehledají absolutní komfort a pohodlí v autech (jinak by jezdili jinou značkou), takže tohle( long verzi) chápou jen mercedesáři, jaguáři, lexusáři a jiní úchylové

 

Trochu nesmysl. Jel jsi někdy v sedmičkové řadě v longu?

Link to comment
Share on other sites

Trochu nesmysl. Jel jsi někdy v sedmičkové řadě v longu?

jj, jel a jezdím dost čast. Sorry, ale to není vlnící se limuzína...opravdu ne. Ale to ani BMW jako značka nemá v úmyslu, sami se prezentují jako sportovněji laděná auta, takže já v tom problém nevidím. Možná si nerozumíme, já mluvím o hledání absolutního pohodlí jízdy (kdo má lexus, s -classe, jaguar atd ví, o čem mluvím). To auto se prostě houpe jako koráb na vlnách, jak se říká.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kamil

jj, jel a jezdím dost čast. Sorry, ale to není vlnící se limuzína...opravdu ne. Ale to ani BMW jako značka nemá v úmyslu, sami se prezentují jako sportovněji laděná auta, takže já v tom problém nevidím. Možná si nerozumíme, já mluvím o hledání absolutního pohodlí jízdy (kdo má lexus, s -classe, jaguar atd ví, o čem mluvím). To auto se prostě houpe jako koráb na vlnách, jak se říká.

 

Najezdil jsem toho docela dost s S-Klasse, A8 i sedmičkou BMW, všechno v L verzi, dokonce pár dní s RR a zásadnější rozdíl nevidím. Všechny jsou pohodlné a bavorák není výjimkou.

Link to comment
Share on other sites

Najezdil jsem toho docela dost s S-Klasse, A8 i sedmičkou BMW, všechno v L verzi, dokonce pár dní s RR a zásadnější rozdíl nevidím. Všechny jsou pohodlné a bavorák není výjimkou.

Ježíš, já bych tu nerad  rozjížděl nějaký flame... A jistě, že luxusní vrcholné limuzíny jsou si dost podobné (ostatně proto tu třídu aut výrobci dělají, že), ale prostě každý člověk má jinej zadek a nároky, tak si vybírá dle svého gusta. Pochopitelně, když někdo z céčka MB sedne do vrcholných řad Audi, BMW, MB. Jag, Lexus atd tak moc rozdílu nepozná... No ale když bude těmito řadami jezdit, tak časem zjistí, která mu vyhovuje a která ne. Já už to tady kdysi psal : mně dost zklamal Bentley Flying Spur, protože jsem očekával ještě větší nářez, než v s-classe, no a možná to očekávání bylo příčinou, že jsem byl zklamán. Ale vlastně jsme se tady bavili o tom, že nová s-classe má , podle mého názoru, pohodlnější podvozek než long BMW 7-er... Ale to je , probůh, jen můj dojem :)

Link to comment
Share on other sites

Guest maxigabrielg

Ježíš, já bych tu nerad  rozjížděl nějaký flame... A jistě, že luxusní vrcholné limuzíny jsou si dost podobné (ostatně proto tu třídu aut výrobci dělají, že), ale prostě každý člověk má jinej zadek a nároky, tak si vybírá dle svého gusta. Pochopitelně, když někdo z céčka MB sedne do vrcholných řad Audi, BMW, MB. Jag, Lexus atd tak moc rozdílu nepozná... No ale když bude těmito řadami jezdit, tak časem zjistí, která mu vyhovuje a která ne. Já už to tady kdysi psal : mně dost zklamal Bentley Flying Spur, protože jsem očekával ještě větší nářez, než v s-classe, no a možná to očekávání bylo příčinou, že jsem byl zklamán. Ale vlastně jsme se tady bavili o tom, že nová s-classe má , podle mého názoru, pohodlnější podvozek než long BMW 7-er... Ale to je , probůh, jen můj dojem :)

vobec sa nemusis omluvat ani blbo citit, mas pravdu, ze uz koncepcia a zameranie BMW je odlisna a ked tam naratas tie runflat pneu, tak sa nemozeme divit, ze v kazdom teste ho to vyradilo z vysokeho umietnenia. Ale to sme tu uz par krat popreberali....

k tomu Bentley to plati tak isto - uplne tvrdosijne trvaju na sportovych zazitkoch a samozrejme na ukor pohodlia a komfortu jazdy.

Mercedes a Lexus sa drzia prave na opacnej strane a snazia sa vyzehlit cestu na maximum. Nedavno bol test podvozkov a na velke prekvapko Mercedes E ( airmatic) bol vitaz testu a sedmickove BMW az tak dobre nedopadlo.... hrozne dopadol Mercedes CLA

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...