Jump to content

Co mě dnes potěšilo :) [2009-2020]


jankoxxx

Recommended Posts

Jo design exterieru a interieru se jim opravdu povedl. Celej ten koncept i-kokpitu je hodne osobitej, ale se zenou nam vylozene sedl vcetne posezu za volantem, takze o to byla volba jednodussi. Barva je paradni, hlavne na slunci, ale popravde u 5008 se s vyberem barev moc nevytahli. 3008 ma daleko lepsi vyber. Zpracovani taky super, ale uvidime tak za pul roku, az si vsechno sedne, jestli nezacne neco vrzat a tak.

 

Sent from mTalk

Link to comment
Share on other sites

Vlezu pred chvili v Rychnove do autobusu do hor. Otevrou se dvere, ridic fousatej mladej typek s rastamanskou huckou na hlave a rika mi:?Zdravicko?. Autobusem se line nejaky alternativni jazz rock jak v baru. A smrdi v nem takovy ty vonny tycky. Nevim, jak to dokazal, ale tohle jsem jeste nezazil :-))). Dokonalej kus. Ted cekam, ze posle po busu jointa

Link to comment
Share on other sites

Vlezu pred chvili v Rychnove do autobusu do hor. Otevrou se dvere, ridic fousatej mladej typek s rastamanskou huckou na hlave a rika mi:?Zdravicko?. Autobusem se line nejaky alternativni jazz rock jak v baru. A smrdi v nem takovy ty vonny tycky. Nevim, jak to dokazal, ale tohle jsem jeste nezazil :-))). Dokonalej kus. Ted cekam, ze posle po busu jointa

A flaška už kolovala? Holky se svlíkaly?

Link to comment
Share on other sites

 

A flaška už kolovala? Holky se svlíkaly?

No ma to malou kanku. Skoro netopi. Tak ta pani s nakupem se nesvlika. A flaska je v batohu na doma. Bude svaracek

Edited by Roman I.
Link to comment
Share on other sites

No ma to malou kanku. Skoro netopi. Tak ta pani s nakupem se nesvlika. A flaska je batohu na doma

Rozumím a děkuji za tuto doplňující informaci  :)

Link to comment
Share on other sites

Co v tom máš za motor? Má to 4x4?

Peugeot do toho 4x4 nedává a u mně to ani nebyl požadavek. Je tam možnost elektronickýho systému grip control s asistentem sjíždění svahu. Jinak 4x4 dostane letos hybridní 3008. No a motory sou kapitoly sama pro sebe, diesela sem už nechtěl, čistě z praktických důvodů, protože když vidím ty histerky ve vedení EU a hon na diesely.....škoda mluvit. Takže vzhledem k tomu, že požadavek byl na manuální řazení, tak sem skončil u uvědomnělého PETflaškového motoru 1,2 PureTech s turbem 96kW/130k. 1,6 benzína dělají striktně jen s automatem. Sice jsem ho zkoušel, ale nebudu kecat, obavy tam byly. Po 4 dnech ježdění  jsem mile překvapen. Ta malá 1,2 dokáže pěkně zabrat a mazat (což se samozřejmě projeví na spotřebě), ono to totiž na tu velikost má "jen" 1385 kg. Ale máme to jako rodinný auto a ne na závody :cool02: každopádně pořádný zhodnocení si udělám tak po půl roce ježdění - buď si naliskám a nebo si řeknu, že se není čeho bát a i takovej motor je schopnej dobře sloužit.

Link to comment
Share on other sites

Dnesni chrono vylet po CR a nejakej ten nakup. Skoro 700 km, ale stalo to za to.

Tak snad to s tou tvoji hnatou nebude tak hrozny, kdyz ti tak hnusny hodinky staly za to, abys neposlechl dochtora :D

 

Ted vazne, neblbni! Bud ho poslouchej na slovo, nebo ho vymen. Se to uz tahne dost dlouho, ne ?!?

Edited by honza71
Link to comment
Share on other sites

Dnesni chrono vylet po CR a nejakej ten nakup. Skoro 700 km, ale stalo to za to.

Nepsal jsi v týdnu, že jsi všechno prodal? Teď můžeš napsat, všechno jsem nakoupil. :-D

Jinak gratuluji, Tagy a Hamiltony jsou pecka, to třetí nepoznám... Bateriové seiko?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...