Přejít na obsah

Co mě dnes potěšilo :) [2009-2020]


Doporučené příspěvky

straspol

tak ono také záleží na tom, co je to za gumy a na jaké káru, ale v každém případě jet v létě na pořádných slickách je lepší než mít na zimních dojem, že drbu vrbu. To už je lepší to dělat obráceně, také to jde, jen u toho nesmí být čingoši.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

V pohodě léta jezdím celoročně na zimních. Ty kecy o ubývání vzorku, úsporách paliva a brzdných drahách jsou jen pohádky ovčí babičky.

jj zimni gumy v desti to je labuzo.... jeste nejake moudro prosim.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Btw ony tedy jen z logicke uvahy brzdi hur i na suchu, prehrivaji se a auto hur funguje. Zimni pneumatiky lepe jedou jen na ledu, snehu, blate, kdykoliv jindy je to horsi a to zasadne. Tyhle nazory o tom co nam nerikaj me muzou fakt vytocit....

Upraveno uživatelem vojta1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako preukazalo par nezavislych testikov, tak letne gumy su lepsie vzdy az do doby ked je na ceste namraza a/alebo sneh. Cize aj pri teplotach pod nulou a/alebo dazdi.

to pisu ne ? Je to logicke a je to dano strukturou a vzorkem. Kdy jsou naopak zasadne horsi ty zimni je pri desti a vyssich teplotach. Rychlejsi ubyvani vzorku a o neco vyssi spotreba je taky fakt. Staspol opet porazil system a dnes i fyziku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě se pleteš, zimní gumy mají víc drážek, proto i lepší odvod vody.

hmm tak si dej google obrazky a podivej se na letni a zimni gumu, pak si uvedom jak jsou ty drazky vedene a pak chvili premyslej.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem letos v Mýtě na kurzu bezpečné jízdy a lidé co měli na autě zimáky dostali pokyn do vysílačky od instruktora, že mají jezdit minimálně o 10km/h rychleji než Ti na letních. Počasí 20°C deštivo a ještě tam vodu hrnuli z hadic. Na zimních šlo auto urvat o poznání hůř než na letních.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem letos v Mýtě na kurzu bezpečné jízdy a lidé co měli na autě zimáky dostali pokyn do vysílačky od instruktora, že mají jezdit minimálně o 10km/h rychleji než Ti na letních. Počasí 20°C deštivo a ještě tam vodu hrnuli z hadic. Na zimních šlo auto urvat o poznání hůř než na letních.

Zdroj ? :) Tp je prostě blbost. Zimní gumy nemají zdaleka tolik odvodných drážek, pokud vůbec nějaké. 

Tak třeba první odkazy z google:

https://autoperiskop.cz/zimni-pneumatiky-pri-bource-vyrazne-zvysuji-riziko-aquaplaningu/

https://www.uniroyal-online.cz/osobni/poradenstvi/znalosti-pneumatik/rozdil-letnimi-zimnimi-pneumatikami

https://www.auto.cz/zimni-vs-letni-pneumatiky-v-zime-vyvracime-mytus-jmenem-7-c-kdyz-jsou-zimaky-i-v-zime-horsi-127713

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdroj? Reálná situace. Seděl jsem v tom autě a poslouchal instrukce školícího instruktora od besipu. Viděl jsem ty auta jak se chovali a viděl jsem na radaru jakou měli rychlost při průjezdu zatáčkou a ty auta na zimních pneu jezdily skutečně o dost rychleji než se začalo něco dít. Nemám důvod si tohle vymýšlet. Schválně jsem dva dny předtím přezouval na letní, abych měl "výhodu".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď to čtu celý. Samozřejmě pravdu máš. Tohle chování co popisuji bylo na takovém zvláštním povrchu co simuluje chování na sněhu, ledu břečce atd. Když jsme brzdili na mokru na asfaltu, tak tam jsem měl hodně navrch oproti autum na zimakach. Omlouvám se. Příště budu lépe číst a celé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...