Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Mě se jinam než na .cz dostat nejde. I když zkusím tmlewin.co.uk tmlewinshirts.eu tmlewin.com - vždy to stejné. Pěkně mě s tím ser.ou

Už mi i odpověděli ze supportu:

 

Thank you for your comments. We completely understand your frustrations and we apologise for any inconveniences that we may have caused.

 

We are currently in the process of developing of new Czech website that will feature localised content so you can receive a better service from us online. The site will launch in the near future and we do hope that you will still continue to shop with us when the site is available. In the meantime, we invite you to visit one of our TM Lewin boutiques in Prague; for addresses and opening hours please consult http://www.tmlewin.cz/ or call us on our 24hr order line on +44 845 389 1898 to place an order.

 

And if you do have any thoughts regarding our new site please do get in touch with us (social.media@tmlewin.co.uk - I am going to forward feedback to the international team through this address), your feedback in important to us.

 

Funguje mi to (sice je to pomalejší) s touto maďarskou proxy adresou: 80.249.166.104 port 3128. Stačí to nastavit v prohlížeči v nastavení připojení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm tak už mne to odkazuje taky na cz. Ty parchanti tu máj o 25% vyšší ceny a většina lidí si to objedná raději z Anglie. Zřejmě značka vyšla importerovy vstříc a přesměruje české IP na tuhle adresu. Tak holt IP anonymizer a bude :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě bohužel ano :mad:

 

Mě právě taky. Jak jsem psal, zahraniční proxy je sice řešení, ale pokud odmítnou dodávat do CZ, tak budeme mít smůlu, přesně jak píše sibiř.

No uvidím, jak to dopadne, ale prozatím velký zklamání.

Nechce se mi připlácet 25% když jsem zvyklej si objednávat z netu a poštovný z UK není zas takovej balík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě právě taky. Jak jsem psal, zahraniční proxy je sice řešení, ale pokud odmítnou dodávat do CZ, tak budeme mít smůlu, přesně jak píše sibiř.

No uvidím, jak to dopadne, ale prozatím velký zklamání.

Nechce se mi připlácet 25% když jsem zvyklej si objednávat z netu a poštovný z UK není zas takovej balík.

 

Holt začneme brát u konkurence :-) Já než bych jim dal těch 25% na vrch tak si raději objednám něco od Charles Tyrwhitt nebo zajdu kousek vedle přidám pár stovek a nechám si udělat něco na míru. Nevadí mi ani tak cena jako ten princip. Nechápu proč v ČR kde je nižší kupní síla mám platit o 25% víc než angláni s nesrovnatelně vyšší kupní sílou. Když může týpek z LePremier dovézt do ČR pěkný anglický boty a má je na krámě stejně drahé jako je maj angláni na eShopu nechápu proč by to nemělo jít i s košilema.

 

BTW: jsem zvědavej jestli taky přestanou posílat katalogy :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak uz aj mna to hadze u lewina na .cz. A ked som sa stazoval tak mi poslali cutandpaste toho co poslali lamiczkovi. Som im odpisal, ze sa nemienim drbat hundreds of miles do ich butiku a ze loosinguju quite a few customers takto a ze nastastie su aj ine firmy s eshopmi co stale funguje a ze to je skoda ale teda musim nakupovat u konkurencie. Tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dear Ivan

 

Thank you for your email.

 

I can understand your concerns, but please do not worry as this is only temporary. While we are rebuilding the website.

 

When the new website is up & running you will be able to place orders as normal with TM Lewin, the way you are use too.

 

Would never expect a customer to travel 600Km in order to purchase items.

 

If you want to place a order with us you are free to call or we can call you & place the orders for you.

 

If you have placed orders previously & are registered we will be able to place an order on your account.

 

I do sincerely apologise for any inconvenience caused, the disturbance will not be for too long.

 

Many thanks for your patience.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dear Ivan

 

Thank you for your email.

 

I can understand your concerns, but please do not worry as this is only temporary. While we are rebuilding the website.

 

When the new website is up & running you will be able to place orders as normal with TM Lewin, the way you are use too.

 

Would never expect a customer to travel 600Km in order to purchase items.

 

If you want to place a order with us you are free to call or we can call you & place the orders for you.

 

If you have placed orders previously & are registered we will be able to place an order on your account.

 

I do sincerely apologise for any inconvenience caused, the disturbance will not be for too long.

 

Many thanks for your patience.

 

Tak to mi moc nedává smysl, objednávat budeš po telefonu a vybírat budeš z čeho, když se na jejich stránky nedostaneš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mi moc nedává smysl, objednávat budeš po telefonu a vybírat budeš z čeho, když se na jejich stránky nedostaneš?

neviem, tak som sa ich opytal ako to myslia, som zvedavy co odpovedia...

edit: navyse ten pan co mi odpoveda ovlada anglicku gramatiku este horsie ako ja.

Upraveno uživatelem ivan_989
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi sa nerozumieme...

 

Dear Ivan

 

Thank you for your email.

 

To place an order over the phone you can either call us on +44 845 389 1898 or if you provide me your contact number I can call you to place the order.

 

You will be able to use tmlewin.co.uk again in the future, when the new site is up & running.

 

We are still waiting on a defined date for when this will finish though.

 

Kind regards

 

no dobre a co mu mam do toho telefonu asi tak povedat ? Ze povypravajte mi co mate a ja si skusim daco vybrat ? Uz ma to prestalo bavit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som nosil Tommy Hilfiger v dobe, ked sa dali z USA objednat po 20dolarov v zlave. Od kedy sa neda

posielat do EU, tak som si zacal kupovat Cortefiel. Tento rok ich maju v jednom velkom Tescu za 40-55

v Bratislave a v obdobi zliav sa daju po 14 eur poslat zo Spanielska, aj ked len do Rakuska...

 

Zaujali ma aj 7 Camicie, ale uz ich napodobnuje prilis vela vyrobcov, aby sa oplatilo priplacat.

Soliterne som mal aj ine znacky. Boss, Cardin, ale dat za kosele 70plus oproti polovici

ci tretine pri podobnej kvalite sa mi nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Kolegové, nevím zda mě šálí zrak, nebo jsem idiot, k rozhřešení této věci jsem se uchýlil sem.

V loňském roce, no, ani ne před rokem, jsem nakoupil několik košilí u Blažka, bo ve Zlíně koupit jinde solidní košilu je problém. Peru a žehlím je standardně jak všechny košile, v souladu se štítkem o tom na kolik a jak se to má prát. U všech mi z límečku ven leze plastová výztuha (jako ta pevná, ne ta vyndavací). Ostatní košile, mnohdy mnohem méně slovutných výrobců mým praním takto netrpí a není na nich vidět nic. Je možné, že dělám něco blbě, nebo to fakt někdo blbě šije?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolegové, nevím zda mě šálí zrak, nebo jsem idiot, k rozhřešení této věci jsem se uchýlil sem.

V loňském roce, no, ani ne před rokem, jsem nakoupil několik košilí u Blažka, bo ve Zlíně koupit jinde solidní košilu je problém. Peru a žehlím je standardně jak všechny košile, v souladu se štítkem o tom na kolik a jak se to má prát. U všech mi z límečku ven leze plastová výztuha (jako ta pevná, ne ta vyndavací). Ostatní košile, mnohdy mnohem méně slovutných výrobců mým praním takto netrpí a není na nich vidět nic. Je možné, že dělám něco blbě, nebo to fakt někdo blbě šije?

 

 Řekl bych že B bude správně - zkusil bych to reklamovat. Blažek je celkem standardní kvalita za přemrštěné peníze (jako je obecně v ČR zvykem), ale z vlastních zkušeností musím říct, že díky tomu nedělali problémy při reklamacích - prostě se opravilo / vyměnilo standardně bez reptání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolegové, nevím zda mě šálí zrak, nebo jsem idiot, k rozhřešení této věci jsem se uchýlil sem.

V loňském roce, no, ani ne před rokem, jsem nakoupil několik košilí u Blažka, bo ve Zlíně koupit jinde solidní košilu je problém. Peru a žehlím je standardně jak všechny košile, v souladu se štítkem o tom na kolik a jak se to má prát. U všech mi z límečku ven leze plastová výztuha (jako ta pevná, ne ta vyndavací). Ostatní košile, mnohdy mnohem méně slovutných výrobců mým praním takto netrpí a není na nich vidět nic. Je možné, že dělám něco blbě, nebo to fakt někdo blbě šije?

Zkus reklamovat. Jinak Blazek neni zadna slava. Mam rad jejich strihy, skvele mi sedi, ale kvalita celkem neni zadna slava. Latka by snesla vyssi vydrz a nejvetsi problem jsou u nich svy. Nevim, jestli jsem mel od nich kosili, na ktere bych po par pouzitich neprisival aspon jeden knoflicek... Prijde mi, ze kvalitou zpracovani se nemuzou rovnat napr. Marks & Spencer a jejich kosilim za vyrazne nizsi cenu. O kouscich napr. od Charles Tyrwhitt ani nemluve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...