Přejít na obsah

Autíčka na dálk. ovládání


Jeremy

Doporučené příspěvky

chcel by som jazdit rovno.....keby som chcel driftovat,je to mozne na tom istom podvozku s tym istym nastavenim??

 

Zalezi na podvozku. Pokud mas lepsi podvozek radove nekolik 10 tisic tak je celkem univerzalni a da se prenastavit.

Driftovaci auto je 4x4 a ma dva samosvorny diferaky. Geometrie je pro drift uplne opacne. V kazdem pripade pokuch chces silnici tak potrebujes kvalitni povrch bez kaminku. Jinak si moc nezajezdis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Tak jsem se byl v sobotu 29.1. podivat na zavody mini-z ve Zlatnicke ulici

 

no skoncilo to takhle:

 

MINI-Z NISMO Silvia podvozek novy,ale vyprodejovy MR015

kolega Mini-z aston martin na podvozku MR02.

 

dost dlouho jsem odolaval presvedceni ze AWD podvozek je o nicem (krome driftu)

takze nakonec zadokolka.

 

kdy se uskutecni prvni chronomago mini-z zavody?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevite nekdo, cim by se mela odlisovat "japonska verze"?

Cenovka mi prijde slusna, tak si rikam, ze bych mohl propadnout dalsimu nesmyslu... :)

 

A protoze jsem moc nepochopil system jednotlivych druhu podvozku, muze mi nekdo polopaticky rict, jak se pozna provedeni pro driftovani od provedeni pro zavodeni apod.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je hlavně MR-01 - nejstarší generace.

Na driftování je MR-02 AWD, na závodění MR-02, nebo nejnovější MR-03.

Nicméně driftovat se dá s čímkoli.

japonská verze se můžs lišit třeba frekvencí vysílačky, která u nás může být zakázaná pro civilní použití (tj. může třeba rušit televizi), nebo se taky nemusí lišit ničím.

Doporučuji jít do MR-03 s 2,4 MHz vysílačkou, která je OK všude a hlavně autíčko nemá hnusnou 15cm anténu!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jen doplnim Jeremyho.

 

MR010 nejstarsi verze dnes se jiz nevyrabi

MR015 mezityp pred MR02 ma stejny podvozek(uchyceni baterii nad sebou) ale novejsi ovladani)

MR02 novejsi podvozek kde baterie jsou vedle sebe na dne podvozku coz zarucuje lepsi stabilitu ale ovladani stejne s MR015

MR03 2,4 GHz vysilacka coz umoznuje citlivejsi a lepsi moznosti nastaveni. myslim ze vubec nejde o ty antenu.

 

 

jinak kazdy s podvozku nabizi jeste ruzne uchyceni motoru

pred zadni napravou MM

za zadni napravou RM

nad zadni napravou HM

a posledni LM je motor za napravou ale bez stredniho tlumice.

 

v neposledni rade je pak jeste AWD - na takoveto domaci blbnuti a i presto ze jsem ho chtel nejvic bylo mi rozmluveno.

vic zere baterky min to jede a jedine na kluzkem povrchu to muze byt poznat.

 

a nejdulezitejsi na zaver.

 

porid si to sohromady s nekym jinak to za mesic uvidime v prodejni sekci a v lepsim pripade to vystavis jako dalsi lapac prachu.

 

a kdyz uz na to budes sam tak se doporucuje zajit obcas na zavody aby clovek videl jak to jezdi ostatnim

 

 

cus stepan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dekuji za vycerpavajici odpovedi obema. :)

 

Dovolil bych si jeste doplnujici dotazy:

1) Pro co je vhodne ktere umisteni motoru?

2) Chapu to tedy spravne, ze je vhodnejsi ctyrkolka pro drift a zadokolka pro "normalni" zavodeni? A je-li tomu tak, jak moc je potreba ctyrkolku do driftu "provokovat"? Neni na miste se obavat permanentni pretacivosti, ktera znemozni plynuly prujezd zatackou jinak nez dverma napred?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

umisteni motoru nehraje temer zadnou roli na vlastnosti auta - je to temer a jen kvuli moznosti pouziti ruznych karoserii.

 

AWD podvozek ma pouze oznaceni MA010 a ne MR010 nebo MR02AWD (ale muzu mit zatim malo informaci)

 

AWD jsem nemel moznost zkusit tak nemuzu slouzit odpovedi.

 

Jezdime s kolegou v kanclu (koberec) uz 3 dny a se zadokolkou pri orostovani z mista nebo zmeny smeru se dostane auticko hodne rychle do smyku, pri prujezdu rychlou zatackou a pridanim plynu to jen vynasi ven.

 

Myslim ze 4 kolka bude na ovladani uplne v pohode.

 

EDIT:

abych nezapomel:

pro me osobne bylo dulezite meritko ceny, tudiz MR03 ktere se u Pecky neprodava v "Ready to race" by me vyslo na cca 6000,- (auto a vysilacka zvlast).

to co jsem poridil MR015 me vyslo na 2800,-

baterky nepocitam

Upraveno uživatelem Stepino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Je tu někdo fanoušek firmy Traxxas?U nás v alfě se otevřela prodejna, kde prodávaj modely na dálkové - auta. Tahle firma tam sice není, ale v okolí tuhle firmu chválí. Plánuju si udělat výhledově radost koupí jednoho auta, nebudu mít moc času, občas na vyblubnutí víkendy, ale nechci to koupit a za měsíc, dva, kupovat náhradní díly. Docela všichni si právě pochvalujou tuhle firmu - kvůli výdrží. Konkrétně mám vyhlídnuté E-Revo - Brushless 1:16. Revo. Máte jej někdo? Podotýkám, že nejsem nějakej znalec, ale okolo mě jsou lidi, kteří tomu celkem holdují, ale mají benzíňáky a to já nechci. Na druhou stranu zase nechci dát 2-3 tisíce za něco, kde se po třech měsících něco rozpadne. Většina mi to shválila, že motor Brushless je vlastně nesmrtelný a že maximálně vyměním pneumatiky, případně rameno. Budu s tím jezdit na baráku zahrada, žádné lesy, skály. atd.

Upraveno uživatelem Peta-Biker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...