Jump to content
tmoris

Steinhart Forty-Four

Recommended Posts

Tak já budu první s " kamenováním "  -  opel, no nazdar 😄

hodinky dobrý, ač jinak potápky moc nemusím 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasný, Opel sou přece Ty největší kšunty. 🥱

Z tohohle už sem dávno vyrost, dneska máš všechny sériovky plus mínus na stejný brďo. Osobně si nemyslím, že by třeba Dacia byla něco míň, než Opel. Nebo nevím co že by bylo víc, než Opel. Než sem koupil Opel, byl sem se podívat i jinde, neboj se. Škodovka padla jako první, Volvo provar ještě větší, Renault taky. Váhal sem ještě v Mercedesu, kde mi udělali solidní nabídku a tu značku mám obecně rád. Ale na Opel neměl nikdo z nich, udělali mi takovou nabídku za fungláč v dieselu, kombíku a hlavně s plnou, že nebylo o čem. Bral sem to hned a na místě. Takže cena vs výbava za fungláč je první důvod. A hned druhej důvod sou lidí přesně jako ty. Nemusím se bát, že by někoho z lapků tahle značka nějak lákala - úžasná úleva! Přímo paráda. A malý doporučení na závěr - zkus si jen tak ze srandy nějakou předváděcí jízdu třeba v nový Insi s plnou, nevím, čím jezdíš, ale je docela možný, že až si sedneš zpátky do svého, že si přijdeš tak nějak... trapně. Opel se totiž od dob Kadeta docela nepatrně změnil 🤣 Zkus to 😉

 

Nicméně zpět k forty fourům - opravdu mě mile překvapila jejich kvalita, bál sem se upřímně hodně tý šroubovací korunky, ale teď, s odstupem času musím říct, že lepší šroubovací korunku sem neměl. Jak si suverénně sedne na závit, není to takovej ten vožužlanej pocit s nejistotou "sem správně, nebo je to přes závit?" Fakt za tyhle prachy doporučuju. Maj to udělaný fakt dobře.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nazdar 😄

Kdyby jsi tam měl mercedes, tak Ti to písnu taky, tady šlo přeci o hodinky, a tam nebylo zač kamenovat 😄

Jinak jsem jezdil s Omegou, Omegou Lotus, ba dokonce i s tím Kadettem a mladej měl Corsu, sice B, ale motor měla super. Proti Oplům normálně nic nemám, je to prostě auto. A teď mám tedy podle Tebe provar ještě větší než škodovka - Volvo. Jenže já mám Volvo ještě z dob, kdy byla fabrika švédská a motor měl 6 válců v řadě a roztáčel ta správná kola. A držím se ho zuby nehty. 

Přeju Ti, aby Ti ten " fungláč v dieselu, kombíku a hlavně s plnou za cenu, že nebylo o čem " vydržel alespoň těch 400kkm, co mně ten " provar " 😄

 

No a k hodinkám: já ty potápky prostě nějak nemusím, ale protože pilotky jsou poměrně kvalitní, nevím, proč by potápky na tom měly být hůř. Z celé jejich současné produkce tak nějak čiší výdrž a kvalita za poměrně slušnou cenu. taky proto jsem si od nich hodinky koupil. Teď jsem tedy ještě našel jedny moc hezké, možná po nich i sáhnu, jen ten HongKong mi moc nesedí 😞

El Capitán Steinhart.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

K Volvu gratulace a užívej si ho. Já mel na mysli ale fungláče, a za mě teda než fungláč Volvo, tak raději fungláč Opel, to se na mě nezlob. Jinak nemám výhrady v podstatě proti žádný automobilce, teď mi prostě v Oplu udělali bezkonkurenční nabídku a já bych byl tydýt, kdybych ji nevzal, toť vsjo. A těch 400 tis. km si nemyslím, že by při správném servisním intervalu a chování se by jakýkoliv značce mělo dělat výraznější problém, Opel nevyjímaje. Takže nic ve zlém 🤝

Hodinky máš s grandiózní korunkou, leč bych je já spíš postnul do jinýho, než potápkovýho vlákna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já to tak neberu 🙂 a k těm 400 kilo, nemyslím si, že máš pravdu. Točíme aut v podniku spousty a už 100 kilo začíná být zatraceně znát. Všude je longlife olejová voda, bez turba nic, motory poddimenzované, tady Ti ani pravidelný servis ve značkáči nepomůže. 

Hodinky bohužel nejsou moje, našel jsem je na chrono24 a moc se mi líbí, tedy ta korunka zrovna ne. Jenže aglomerace hongkong se mi moc nelíbí. A dal jsem je sem proto, že jsme komunikovali o štajnech.

Už jsem je postnul i jinam, debata už probíhá 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strašně moc záleží na způsobu zacházení, a to platí všude a u všech značek. Mám hrozně "rád" chytráky, co říkají že tahle nebo tamta značka je šmejd, protože se jim tam potentonc todleto a tamleto. Můžou si za to z 99% sami, že neví, jak se maj k jejich autům chovat.  Mě za chvilku klapne 100 000 km a kluci z autorizáku z Opla jen nevěřícně kroutili hlavou, že nechápou jak to je možný, ale můj kus je naprosto tip top. Jak říkáš, už ve 100 tis. km už sou běžný vážný problémy u dieselu - klasicky turbo\dpf. U mě je všecko jak nový. A vím moc dobře, čím to je a že nemám to ono pověstný " štěstí na kus". To je blbost a hloupá pověra, pouhej mýtus. Každej motor potřebuje prostě to svý, a když se mu to nedostává, vznikne problém. A je úplně jedno, co je to za značku. V podstatě se o tom dočteš všude na diskusních fórech všech značek. Někdy to lidi ani neví, někdy to ví, ale sou zkrátka moc pohodlný na to, aby to dodržovali a pečou na to. A pak? Nadávaj 🙂

 

Nemáš nějaký Forty-foury? Sou to fakt dobrý hodinky, doporučuju zakoupit radši je, než ty letky s tím nacucaným klíštětem místo korunky. Nebo aspoň vyměnit tu vobludu za normální korunku, když už 🙂 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To máš těžký, většina aut je na lízačku a musíš do autorizáku a tam Ti udělaj a daj přesně to, co výrobce řekne, ani o prd víc. A když je dáno longlife olejová voda, tak se dá olejová voda i když všichni vědí, že to motoru nejde k duhu. A výměna po 30 tis km, to je přeci blbost sama o sobě. Já měním olej po 10 tis, kdybych ho tam nechal 30, tak jde motor do kopru taky za chvíli.

Další pak je, když se podíváš, která auta mají nájezd 400 a víc, vždycky jsou to auta s motorem, minimum jich má 3 válce 1,2L. A přesto tyhle motory cpou do všeho možného, nadopují to turbem, dvěma turby, a výkon tam najednou je. To že to musíš štvát za hranice možností, aby jsi jel, pokud auto obsadíš 3 lidmi, to už nikoho nezajímá. Amíci dobře věděli, proč do těch svých korábů dávali velké motory s relativně malým výkonem a velkým krouťákem. Nájezdy okolo Mio jsou tam běžné, ale neslyšel jsem, že by to někdo dal s 1,2 HTP. proč asi?

mám bronzáky. ta korunka se mi nelíbí, hodinky jo, je z nich ještě cítit ta mechanická práce, materiál, prostě poctivé hodinky. Ale ten hongkong, nevím nevím. Pak jsem našel ještě jedny revka, vypadaj podobně a jsou blíž.

20200721_114218.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, tak to souhlas, všechny motorizace obecně pod 4 válce\1.6 diseel i benzín bych zakázal jako trestný čin za ohrožení života všech účastníků silničního provozu a za ničení životního prostředí. A taky za záměrné klamání kupujících. S Američanama taky naprostej souhlas. Jinak, od poměrně výše postavenýho pána právě z Oplu vím, že tenhle trend by neměl trvat déle, než 4-5 let a potom už by měly být tyhle nesmysly nadobro vymýcený, nebo aspoň utlučený na minimum, tak uvidíme. Rád bych tomu věřil. Protože jak sem sice psal o tom, že každej motor potřebuje k životu svý, tak tohle nejsou žádný motory. Tady nepomůže nic a podle toho člověka už sou lidi (tzn. zákazníci\ i dlouhodobí zákazníci! ) hromadně na*aný, že se jim sesype auto třeba s jen pár tisíci km a automobilky s tím moc udělat nemůžou, leč se snaží. A prý to je tak v podstatě skoro všude, nejen v tom Oplu. Právě proto sem moc rád, že sem ještě stihnul normální motorizaci, a to, že to byl zrovna Opel, byla náhoda. Kdyby to byl kdokoli jiný, beru to úplně stejně.

 

Ty bronzáky co máš, se mi líbí mnohem víc. Sou krásně čitelný, krásnej čistej tvar pouzdra, korunka mi přijde právě dobrá (přijde mi, že musí bejt docela pohodlná), nic bych na nich neměnil. Snad jenom bych zkusil najít o 1-2 odstíny světlejší hnědej řemen, ideálně s dvouma bronzovýma nýtkama, něco podobného jako tohle

02_3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, tady se mi korunka taky líbí, pohodlná na natahování a nepřekáží, i když mám večer občas zelený flíček na ruce. Nelíbila se mi ta cibule u těch kapitánů. Tenhle řemen je origoš, víc se mi líbí a je podstatně pohodlnější ten na vrchním obrázku. Jen je dělaný na menší ruku, takže přijde na řadu až se trošku ochladí. Na spodním je pak řemen dělaný od ševce přímo pro mne. Trošku mne nepochopil, tak to ještě zbrušoval. Je to koňský zadek a měl by se vybarvit časem. Na nošení je celkem pohodlný, a musím uznat, že na slunci vypadá úplně jinak, než na umělém světle. On se i ten bronz rozsvítí.

20200724_101913.jpg

20200728_151038.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tý poslední fotce to vypadá moc dobře, něco takovýho sem měl na mysli.👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

No kdyby jsi potřeboval, můj švec Ti ho ušije 😄 Ale ten o fotku výš je na ruce příjemnější

Share this post


Link to post
Share on other sites

A víš, že docela vážně o tom už delší dobu uvažuju, nechat si ušít jeden koženej řemen k těm 44kám? Některý kombinace kůže s potápkama vypadají docela hezky, nakolik je to funkční je už jiná otázka 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

No k potápkám bych asi kov, ale proti gustu žádný dišputát 😄

Ceny nejsou tak strašný, maximálně si odpustíš nějaký koňak po večeři 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...